Ширату
тапсырмасы.
3.2.4.1 (МК; Ө;
Ұ; Қ) Мəтінді мұқият тыңдап, негізгі ойды
анықтау.
30-жаттығу.
Мəтінді мұқият тыңдайды. Мəтін мазмұнымен жұмыс ұйымдастырылады.
Мəтіндегі негізгі ой сұрақ-жауап əдісі арқылы анықтатылады. Мəтінді
мазмұндайды.
(МК; Т) Топқа
бірігу. Топтық
тапсырмаларды орындау. Оқушылардың оқу рефлексиясын, сыни ойлауын
дамыту мақсатында мəтін мазмұнымен жұмыс «Дананың кілттері»
стратегиясының көмегімен жүзеге асады. Оқушылар топтарға
біріктіріледі.
1-топ. «Жаңа
дизайн» кілті – Мəтін мазмұнын өзгертіп, жаңа жағдайда
айту.
2-топ. «Егер де»
кілті – «Егер бір күннің ішінде пайдалы жұмыс бітірмесең, онда бұл
күніңді босқа өткіздім деп есептей бер» нақыл сөзінің мəнін
талқылап, өз ойларын білдіріп,
дəлелдейді.
3-топ. «Тағы
қалай?» кілті – Мəтін неліктен «Жоғалтып алған күн» деп аталғанын
талдап, өз ойларымен
бөліседі.
4-топ. «Əліпби»
кілті – Мəтіндегі қарамен берілген сөздерді тауып, əліпби ретімен
жазады. Түбір сөздерге қосымшалардың жуан, жіңішке болып жалғану
себебін анықтайды. Дəлелдеп, өз ой тұжырымдарын
айтады.
Жұмыстарын
топта жариялайды.
(Ө; Ұ)
Жұмыстарын топта жариялау.
Жұмыстарын
«Автор орындығы» стратегиясы бойынша топта
жариялайды.
(МК; Ұ) Топтық
жұмысқа өз көзқарастарын білдіріп, сабаққа рефлексия
жасау.
«Менің сөзім»
стратегиясы бойынша сабаққа рефлексия жасайды. Сыныптан бір оқушы
тұрып, оқушылардың топтық жұмысы туралы өз көзқарасын білдіреді.
Тақырыптың ашылуы, тірек сөздерді орынды қолдана алуына талдау
жасайды. Айтып болған соң, басқа бір оқушының атын атайды. Сөзді
сол оқушы жалғастырып, сабаққа рефлексия жасайды. Барлық оқушы
сабақты қорытындылауға осы
ретпен
қатысады.
(Ұ) Түбір мен
қосымшаның жазылуы.
Оқулықта
берілген жаңа ақпаратты оқып, түсіндіру жұмыстары
жүргізіледі.
Дескриптор:
• Мəтін түрлері мен
құрылымдық бөліктерін ажыратады. Жаңа білімді
меңгереді. Сауатты, көркем жазады.
• Диалогке қатысады;
мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай
алады. •
Берілген тапсырмалар
бойынша ой қорыту жасай
алады.
ҚБ: Бас бармақ арқылы
бір-бірін бағалау.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын
орындау
|
Тапсырманы орындаған оқушыны
мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс
орнату.
Белсенді оқу
тапсырмалары.
Тапсырманы орындаған оқушыны
мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс
орнату.
Оқулықпен және дәптермен
жұмыс
|