Материалдар / Тізбектелген сабақтар топтамасы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тізбектелген сабақтар топтамасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Тізбектелген сабақтар Білім беру жүйесіндегі болып жатқан өзгерістер білім саласында атқарылып жүрген мұғалімдерден жоғары деңгейдегі кпитерийлерді талап етуде.Уақыттың көшіне ілесу үшін біз өзіміздің бідім берудегі әдістерімізді өзгертіп,жаңартып отыруымыз қажет.Осы орайда мен «Мектептегі мұғалім көшбасшылығы» курсында алған теориялық білімімді негізге ала отырып, мектепте өтілетін тәжирибе кезінде қолдандым.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қараша 2021
429
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тізбектелген сабақтар топтамасы

Білім беру жүйесіндегі болып жатқан өзгерістер білім саласында атқарылып жүрген мұғалімдерден жоғары деңгейдегі кпитерийлерді талап етуде.Уақыттың көшіне ілесу үшін біз өзіміздің бідім берудегі әдістерімізді өзгертіп,жаңартып отыруымыз қажет.Осы орайда мен «Мектептегі мұғалім көшбасшылығы» курсында алған теориялық білімімді негізге ала отырып, мектепте өтілетін тәжирибе кезінде қолдандым.

Тәжірибеме сүйеніп, оқу үдерісіне белсенді жаңа әдістерді енгізуді қажет деген пікірге келдім.Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып 7 модульді тізбектелген сабақтар топтамасын алдым.

Мектеп ең бірінші болып,алдында әлеуметтік-қоғамдық өмірдің әлемін ашады.Жанұясымен қатар өзіне бала тәрбиесіндегі басты рөлді алады. Бастауыш сынып оқушыларының мінез құлқындағы қиындықтардың пайда болу себептерін психологтар біріншіден отбасы тәрбиесі десе,екіншіден мектептегі мұғалімнің ондағы жүргізіліп отырған оқу-тәрбие жұмысының әсері дейді.Оқушылардың мінез құлқына айналасындағылардың ықпалы күшті.Бала мінез құлқының ерекшеліктерінің бірі-еліктегіштік.Егер бала жақсы өнеге көрсететін адамдармен араласса ,бұл жақсы нәтиже модульді ықпалдастыра, оқу мен оқытудың жаңа әдістерін қолдану арқылы 3- қазақ сыныбының әдебиеттік оқу пәнінің «Жабереді. Білім сапасы педагогтің кәсіби біліктілігіне тікелей байланысты.Ыбырай Алтынсарин; «Мұғалім бәрінен де қымбат,өйткені мұғалім- мектептің жүрегі» деп атап айтқан.Педагог-кәсіби,және жоғары мәдениетті ,парасатты болуы тиіс. Ол білім алушылармен, ата-аналармен ,әріптестермен сыпайы қарым-қатынас стилин,сөйлеу мәдениеті мен кәсіби іскерлік ,педагогикалық әдеп ережелерін сақтайды.

Әрбір халық өзінің төл мәдениетін,ұрпақтан ұрпаққа жалғасатын салт-дәстүрлерін ,әдет-ғұрыптарын сақтауы тиіс.Дәстүр жастарды тәрбиелеуде,ұлттық сана-сезімді қалыптастыруда маңызды рөл атқарады. Бастауышта білім беру деңгейі ;

Бастауышта білім берудің мақсаты мынандай кең ауқымды дағдылар негіздерін меңгерген білім алушы тұлғасының үйлесімді қалыптасуы мен дамуына қолайлы білім беру кеңістігін ең алдыменен

1)білімді функционалды және шығармашылықпен қолдана білу;

2)сыни ойлау;

3)зерттеу жұмыстарын жүргізе білу ;

4)ақпараттық коммуникациялық технологияларды қолдана білу;

5)коммуникацияның түрлі тәсілдерін ,оның ішіндегі тілдік дағдыларды меңгеру;

6)топпен және жеке жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Мен осы сабақ жоспары барысында 3 а сыныбын таңдап алып отырмын.Таңдағанымның ең басты себебі;оқушыларым өзіме өте жақын.Барлығын өз балаларымдай көремін.Бір-бірінен бөліп жармаймын.Сабақ өту барысында ең алдыменен көмек сұрағаным,өзімнің сынып жетекшім болды.Сонымен қатар топтағы әріптестердің ой пікірімен санастым .Мектеп қабырғасындағы мұғалімім барлық жағынан көмек қолын созды.Алға қадам жасауға,ешқашан артқа шегінбеуді ұран етіп көрсетті.Сол кісінің күш жігерінің арқасында осы таңдаған сыныбыма,сабақ өту барысындағы алға қойған мақсаттарыма нық қадам жасауға бар күш жігерімді саламын «Жақсы дерлік те бір әдіс жоқ,олақтықтың белгісі-бір ғана әдісті болу,шеберліктің белгісі-түрлі әдісті бол,керек орында жоқ әдісті табуда қолынан келу.Мұғалім әдісті көп білуге тырысу керек,оларды өзіне сүйеніш,қолғабыс нәрсе есебінде қолдану керек.»Л.Толстой

Қазіргі таңда оқу үдерісінің басты ерекшелігі жаңа әдістерді үйрену және меңгере отырып, оқушылардың жан-жақты,сапалы білім алып,саналы,тәрбиелі азамат болып қалыптасуына нақты және орынды әдіс-тәсілдерді сабақ жоспарының өн бойында пайдаланып отыруымыз өз нәтижесін бермек.Кез келген әдіс мұғалімнен терең теориялық, психологиялық,әдістемелік білімді ,үлкен педагогикалық шеберлікті, оқушылардың жан дүниесіне терең үңіліп ,оны ұғына білуді талап етеді.Бүгінгі таңда қолданып жүрген педагогикалық әдістердің «Сын тұрғысынан ойлау,диалог арқылы сын тұрғысынан ойлау,рефлексиялық оқытудың»элементтерін сабақта пайдалана отырып ,оқушылардың ой –өрісін,тіл байлықтарын дамытып,ізденімпаздыққа ,білімді өздігінен меңгеруге жағдай жасап ,білім мен тәрбиені оқушылардың бойына сіңіруі,болашақта білім негізі қаланған ,шығармашыл жеке тұлғаны қалыптастыру.Осы мақсатқа жету үшін алдыма мынандай міндеттер қоямын.

1 Білім сапасын жетілдіру,АВС тобындағы оқушыларды анықтау,олардың білімі мен тәрбие арқылы дамуына жағдай жасау.

2Әлеуметтік кеңістікте өзін еркін ұстай алатын,өз ойын нақты,дәйекті жеткізіп қиындықтардан шығуға жол іздеу,барлық мүмкіндіктерді қарастыру.

3.Оқушылардың даралығын дамыту.Психологиялық қолайлықты қамтамасыз ету.

4.Денсаулығын сақтау және қолдау.

2.Оқушылар топ ішінде бір-біріне көмектесе отырып,дәрістің мағынасын ой пікірін түсінеді.Оқушылар өздеріне түсініксіз болған жағдайларға байланысты бір-біріне сұрақтар қоя алады.Мұғалім сұрақтарға ешкім жауап бере алмаған жағдайда ғана сұрауға рұқсат етіледі.

3.Дәрістің мәтінімен жұмыс жасап болған соң,оқушылар жекелей тапсырмалар орындайды.Жұмыстың бұл кезінде бір-бірінен сұрау,көмектесуге рұқсат берілмейді,оқушылар тек жеке тапсырмалармен жұмыс жасайды.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!