Сабақтың
басы
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі
ІІ.Қызығушылықты
ояту
-
Суретте не көріп
тұрсыздар?
-
Бүгінгі сабақтың тақырыбына
қандай қатысы бар?
-
Төлен Әбдіковтің қандай
шығармаларын білесіңдер?
«Кроссенс» әдісі арқылы
төменде берілген суреттерді бір-бірімен байланыстыра отырып,
шығарма мазұнының не туралы болатынын болжайды. (жеке
жұмыс)
Сабақтың тақырыбы
мен мақсаты анықталады.
|
Оқушылар назарын
сабаққа аудару.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беру арқылы бүгінгі тақырыппен байланысын
анықтайды.
Сабақтың тақырыбы
мен мақсаты анықталады.
|
Қалыптастырушы
бағалаулар
ҚБ
|
7-сынып қазақ
әдебиеті
|
Сабақтың
ортасы
|
Мағынаны
тану. ПАЗЛ әдісімен шығарма
мазмұнын меңгереді.
(Әр топқа шығарма
үзінділері беріледі. Өздеріне берілген үзіндінің жалғасын тауып,
оқиғаның не болатындығын анықтау арқылы шығарма мазмұнын меңгеріп
шығады.)
1-тапсырма.
Кейіпкер портреті
Оқушылар кейіпкерлерге портреттік мінездеме
береді.
Кейіпкер
|
Тура
мінездеме
|
Жанама
мінездеме
|
Сапабек
|
|
|
Тома
|
|
|
Жеңіс
|
|
|
Бағалау
дескрипторлары
-
Шығарма мазмұнын
түсінеді;
-
Кейіпкерлерге
мінездеме береді;
-
Кейіпкерлерге тура
және жанама мінездеме
береді;
ҚБ
2-тапсырма
. «FILA
толтыру» әдісі көркем шығармадағы
кейіпкердің образдық тұлғасын ашуға бағытталады. Топ құрамында төрт
адам болады. Әрқайсысы «FILA толтыру» әдісі бойынша
тапсырма түрлерін бөліп алады, қорытындысында жұмыстарын
біріктіріп, кестені
толтырады.
F /Дерек/
– шығармаданкейіпкер бейнесін
ашатын деректер жинау
I /Идеясы
/– кейіпкер туралы өзінің ой,
пікірі, шығарманың идеяы.
L
/Сұрақ/– кейіпкердің образдық тұлғасын
ашатын сұрақтар
A
/Іс-әрекет/– автордың кейіпкерді
суреттеудегі қолданған тәсілі
.
Деректер
|
Идеялар
|
Сұрақтар
|
Іс-әрекет
|
|
|
|
|
Сапабек – ат жақты, қапсағай сары
жігіт.
Тома – омырау, жеңдері ашық шұбар
көйлек киген, шашын қидырған, топ-толық ақ сары, ажарлы
келіншек.
Жеңіс- аяқ-қолы шидей, алтылар
шамасындағы ұл бала.
Бағалау
дескрипторлары
ҚБ
|
Әр топқа шығарма
үзінділері беріледі. Өздеріне берілген үзіндінің жалғасын тауып,
оқиғаның не болатындығын анықтау арқылы шығарма мазмұнын меңгеріп
шығады.
«FILA толтыру» әдісі
көркем шығармадағы кейіпкердің образдық тұлғасын ашуға бағытталады.
Топ құрамында төрт адам болады. Әрқайсысы «FILA толтыру» әдісі
бойынша тапсырма түрлерін бөліп алады, қорытындысында жұмыстарын
біріктіріп, кестені
толтырады.
|
Қалыптастырушы
бағалаулар
ҚБ
Қалыптастырушы
бағалаулар
ҚБ
Қалыптастырушы
бағалаулар
ҚБ
|
http://bilimland.kz/kk/content/lesson/7979-7_tolen_abdikov_qonaqtar_anggimesi
(Т.Әбдіков
«Қонақтар» шығармасының аудио
жазбасы)
|