Материалдар / Төлен Әбдіков Қонақтар әңгімесі

Төлен Әбдіков Қонақтар әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Тамыз 2024
169
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Бөлім: Тарих тағылымы

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 7

Оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Төлен Әбдіков «Қонақтар» әңгімесі 1-сабақ

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

7.1.1.1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;

7.1.3.1.Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау.

Сабақтың мақсаттары

Төлен Әбдіковтің «Қонақтар» әңгімесіндегі кейіпкерлерге мінездеме беру, кейіпкерлердің типтік ерекшелігін анықтау, сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы














І.Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқушылар назарын сабаққа аудару

  • Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтату.

ІІ.Қызығушылықты ояту

  • Суретте не көріп тұрсыздар?

  • Бүгінгі сабақтың тақырыбына қандай қатысы бар?

  • Төлен Әбдіковтің қандай шығармаларын білесіңдер?

«Кроссенс» әдісі арқылы төменде берілген суреттерді бір-бірімен байланыстыра отырып, шығарма мазұнының не туралы болатынын болжайды. (жеке жұмыс)


Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

Оқушылар назарын сабаққа аудару.



Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы бүгінгі тақырыппен байланысын анықтайды.
















Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.





Қалыптастырушы бағалаулар


ҚБ




















7-сынып қазақ әдебиеті



Сабақтың ортасы

































Мағынаны тану. ПАЗЛ әдісімен шығарма мазмұнын меңгереді.

(Әр топқа шығарма үзінділері беріледі. Өздеріне берілген үзіндінің жалғасын тауып, оқиғаның не болатындығын анықтау арқылы шығарма мазмұнын меңгеріп шығады.)

1-тапсырма. Кейіпкер портреті

Оқушылар кейіпкерлерге портреттік мінездеме береді.

Кейіпкер

Тура мінездеме

Жанама

мінездеме

Сапабек



Тома



Жеңіс



Бағалау дескрипторлары

  • Шығарма мазмұнын түсінеді;

  • Кейіпкерлерге мінездеме береді;

  • Кейіпкерлерге тура және жанама мінездеме береді;

ҚБ

2-тапсырма . «FILA толтыру» әдісі көркем шығармадағы кейіпкердің образдық тұлғасын ашуға бағытталады. Топ құрамында төрт адам болады. Әрқайсысы «FILA толтыру» әдісі бойынша тапсырма түрлерін бөліп алады, қорытындысында жұмыстарын біріктіріп, кестені толтырады.

F /Дерек/ – шығармаданкейіпкер бейнесін ашатын деректер жинау

I /Идеясы /– кейіпкер туралы өзінің ой, пікірі, шығарманың идеяы.

L /Сұрақ/– кейіпкердің образдық тұлғасын ашатын сұрақтар

A /Іс-әрекет/– автордың кейіпкерді суреттеудегі қолданған тәсілі .

Деректер

Идеялар

Сұрақтар

Іс-әрекет







Сапабек – ат жақты, қапсағай сары жігіт.

Тома – омырау, жеңдері ашық шұбар көйлек киген, шашын қидырған, топ-толық ақ сары, ажарлы келіншек.

Жеңіс- аяқ-қолы шидей, алтылар шамасындағы ұл бала.


Бағалау дескрипторлары

  • Шығарма бойынша деректер жинайды;

  • Шығарма идеясын ашады;

  • Сұрақтар құрастырады;

  • Кейіпкерлердің іс-әрекетін талдайды.

ҚБ

Әр топқа шығарма үзінділері беріледі. Өздеріне берілген үзіндінің жалғасын тауып, оқиғаның не болатындығын анықтау арқылы шығарма мазмұнын меңгеріп шығады.


«FILA толтыру» әдісі көркем шығармадағы кейіпкердің образдық тұлғасын ашуға бағытталады. Топ құрамында төрт адам болады. Әрқайсысы «FILA толтыру» әдісі бойынша тапсырма түрлерін бөліп алады, қорытындысында жұмыстарын біріктіріп, кестені толтырады.



Қалыптастырушы бағалаулар


ҚБ













Қалыптастырушы бағалаулар


ҚБ

Қалыптастырушы бағалаулар


ҚБ


http://bilimland.kz/kk/content/lesson/7979-7_tolen_abdikov_qonaqtar_anggimesi

(Т.Әбдіков «Қонақтар» шығармасының аудио жазбасы)

Сабақтың соңы


Кері байланыс.

«Сұрақ-жауап» әдісі

1.Бүгін сіз үшін не маңызды және қызықты болды?

2. Сіз қандай сұрақтар бойынша нақты жауап алдыңыз?

3. Сіз үшін бүгін не қиын болды?

4. Сіз психологиялық ортаны қалай бағалайсыз?

5. Сіз үшін не жеткіліксіз болды?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ