Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / «Төлен Әбдіков. «Қонақтар» (хикаяттан үзінді)» (2 -сағаты). Хикаятқа арқау болған ұрпақ тәрбиесі
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
«Төлен Әбдіков. «Қонақтар» (хикаяттан үзінді)» (2 -сағаты). Хикаятқа арқау болған ұрпақ тәрбиесі
Материал туралы қысқаша түсінік
ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТ МҰҒАЛІМДЕРІНЕ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
07 Маусым 2018
1994
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қалайсың балам, саумысың жаным өркенім.Жұмысың қалай, жақсы ма келін көркемім.Немерем калай, келсейші бір кез ерітіп.Сүйейін, иіскеп, маңдайын тәтті еркенің.Білемін күнім, тіршілік күйгін бітпейді.Жұмыссыз сені ешкімде бағып күтпейді.Кедергі болып қайтемін саған құлыным.Бір мәрте келші, кел демеймін көп мейлі.Денсаулық жақсы, ойлама балам жан тәуір.Жөтеліп қоям, қысады кейде қан тамыр.Айтқандай келін береді дәрі- дәрмек.Қарттық-қой балам, сен аман бол әйтеуір Немерем қалай, тынышпа түнгі ұйқысы.Сүйгізбеуші едің, жұғар деп бетке күс-күсі.Түндерде келіп,ертегі айтшы-деуші еді.Не қылсын бірақ, кәрінің ескі-құсқысын.Суымыз жылы, аз емес берер тамағы.Бәрі де қарттар, ағарған шашы, қабағы.Жалғыздық шегіп отыр-деп балам ойлама.Шертеміз сырды еске алып күнді баяғы. Қонаққа барсам, үйіңде бәлкім тар болар.Қолайсыз жерде кәрілік маған ар болар.Тұрғын-ғып тіркеп, шығынға түспе қарағым.Төлемей қалсаң, үйіңнен сені заң қуар.Айлығын білем, жетпейді қара басыңа.Қысылтаяңда болмайын ортақ асыңа.Барсаңыз ұнар-деп едің жанды жұбатып.Қарттардың үйі сай екен менің жасыма.Көлігің қaлай, жаңалау, биік, кең іші.Мінбеген үшін, саған жоқ менің ренішім.Дұрыс-қой балам сақтанып жатсаң кәріден.Бүлдіріп бәлкім, сіңеді кәрі иісі.Уақытты алып салмайын сені әуреге.Көңілді бөліп қайтесің балам әрнеге.Соңғы да болса айтайын саған өсиет. Сұраусыз,атсыз қалмасын құрғыр бұл дене.Разымын саған, тағдырға менің налам жоқ.Сырласым жалғыз, ақ парақ, қара қалам боп.Көрініп жатса қағазға тамған жастарым.Сағынған сені сезімді тияр шамам жоқ.Жер бетінін қай ұшын басып жүрсеңде.Қаласың әр-кез өзімнен туған балам боп
Мақсаты: «Қонақтар» әңгімесіне әдеби талдау жасау, тақырыбын, идеялық-көркемдік мазмұнын ашу, оқушылардың білімдерін қазіргі заман үлгілерінен мысал келтіре отырып жүйеге келтіру; қазақ халқының бойындағы адамгершілік, бауырмалдық қасиеттерді бағалай білу,үлкенді,ата-ана алдындағы перзенттік борышты ақтауға тәрбиелеу; өз бетімен жұмыс істеу дағдысы қалыптастыру, түрлі әдіс-тәсілдер арқылы ойлау қабілетінің дамуына,тіл байлығының артуына,өз ойын ашық айтуға,көзқарасын дәлелдеп шығуға ықпал ету.
Мұғалімнің аты-жөні | Максотова Калиса Еламанқызы | 12.03.2016 ж | |
8-сынып | Сабақ | Қазақ әдебиеті | |
Сабақтың тақырыбы | «Төлен Әбдіков. «Қонақтар» (хикаяттан үзінді)» (2 -сағаты). Хикаятқа арқау болған ұрпақ тәрбиесі | ||
Сілтеме | Оқу бағдарламасы, Жалпы білім беретін мектептің 8-сыныбына арналған оқулық. С.Мақпырұлы, Г.Құрманбай, А.Қыраубайқызы «Мектеп» баспасы, презентация. | ||
Жалпы мақсаты | «Қонақтар» әңгімесіне әдеби талдау жасау, тақырыбын, идеялық-көркемдік мазмұнын ашу, оқушылардың білімдерін қазіргі заман үлгілерінен мысал келтіре отырып жүйеге келтіру; ұрпақ тәрбиесіндегі қазақ халқының бойындағы адамгершілік, бауырмалдық қасиеттерді бағалай білу,үлкенді,ата-ана алдындағы перзенттік борышты ақтауға тәрбиелеу; өз бетімен жұмыс істеу дағдысы қалыптастыру, түрлі әдіс-тәсілдер арқылы ойлау қабілетінің дамуына,тіл байлығының артуына,өз ойын ашық айтуға,көзқарасын дәлелдеп шығуға ықпал ету; | ||
Күтілетін нәтиже | Шығарманың не туралы екендігін туралы ойларын тұжырымдап, дәлелді түрде сипаттама береді,топтасып жұмыс жасайды; | Шығармаға сатылай кешенді талдау жасайды, кейіпкерлер бейнесіне мінездеме береді. | Қазақ халқының тәрбиесіне жат қылықтар туралы, ұрпақ тәрбиесі, перзенттік парыз туралы түйінді ой айта алады; |
Негізгі идеялар | Ұрпақ тәрбиесі туралы ой бөлісу, өзіндік тұжырым жасау, пікірлерін дәлелдеу. | ||
Тапсырмалар | Сұраққа жауап беру, постер қорғау, сұрақтарға жауап беру, тест, шығармаға сатылай кешенді талдау жасау. | ||
Оқыту әдістері | «Блум таксономиясы»,«Топтық жұмыс», «Ой шақыру», «Конверт-сұрақ»әдісі, проблемалық сұрақ-тапсырмалар, «Ротация», «Құндылықтар бәйтерегі» әдісі, «Қаптағы фасоль» әдісі, «Қасиетті сөздер тізбегі» әдісі , «Бағалау баспалдағы» әдсі(өзін-өзі бағалау),топтастыру | ||
Дерек көздері | Оқулық, әдістемелік құралдар, МАН,ақпарат деректері,презентация, интерактивті тақта. |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары | Уақыты | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
І. Ұйымдастыру.Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу | 3 минут | «Сенің болашағыңды осылай елестетер ем» тілек айту( тренинг) Болашақта қандай ата-ана боламын деп ойлайсың?«Қасиетті сөздер тізбегі» әдісі бойынша топтарға бөліну, «Үміт» тобы, «Парыз» тобы | Оқушылар сыныптастарының болашағы туралы жақсы тілектер айтады. |
БілуІІ. Үй тапсырмасын сұрау | 8 минут | «Қонақтар» әңгімесінің мазмұнын баяндауРотация.«Қаптағы фасоль» әдісі бойынша шығарма /фабуласын / мазмұныны айтады . | Қаптағы фасольді қабылдаған оқушы тізбектен шықпай әңгіме мазмұнын жалғастырады |
ІІІ .Түсіну | 5 минут | «Ой шақыру»1.Әңгіме неліктен «Қонақтар» деп аталған? Қонақтар деп отырғаны кімдер? 2. Қазақта қонақтың қандай түрі бар? Сапабек қонақтың қай түріне жатады? 3. Қариялар жасы ұлғайғанда қараусыз қалуға тиісті ме? Оған кім кінәлі? Әңгімеге арқау болған негізгі мәселе не? | Топ мүшелері жауап береді. Критерий бойынша бағалау |
ІV.Қолдану | 5 минут | Топтық жұмыс.Әр топ шығармадан бүгінгі өмірмен өзектес деп тапқан маңызды тұстарын тауып, постердің келесі жағына не үшін әсер еткенін жазады. I топ Халқымыздың ұрпақ тәрбиесіндегі басты құндылықтары не?II топ «Ата-ана алдындағы парызым» «Конверттегі ой-сезім» әдісіПроблемалық сұрақ-тапсырмаларІ топ 1.Бүгінгі қоғамдағы дәстүрімізге қайшы,қоғамға жат қылық ( тасбауыр тағдыр, безбүйрек бала) Ерғабыл қария сияқты сезімге кәусар жанның хатынан нені ұқтыңдар? «Конверттегі сұрақ-тапсырмалар» әдісіПроблемалық сұрақ-тапсырмалар І топ 1.Хатты түсініп оқуБүгінгі қоғамдағы дәстүрімізге қайшы,қоғамға жат қылық ( тасбауыр тағдыр, безбүйрек бала) Ерғабыл қария сияқты сезімге кәусар жанның хатынан нені ұқтыңдар? Қалайсың балам, саумысың жаным өркенім.Жұмысың қалай, жақсы ма келін көркемім.Немерем калай, келсейші бір кез ерітіп.Сүйейін, иіскеп, маңдайын тәтті еркенің.Білемін күнім, тіршілік күйгін бітпейді.Жұмыссыз сені ешкімде бағып күтпейді.Кедергі болып қайтемін саған құлыным.Бір мәрте келші, кел демеймін көп мейлі.Немерем қалай, тынышпа түнгі ұйқысы.Сүйгізбеуші едің, жұғар деп бетке күс-күсі.Түндерде келіп,ертегі айтшы-деуші еді.Не қылсын бірақ, кәрінің ескі-құсқысын.ІІ топ. 1. Сапабектің ұлтымыздың дәстүр-салтынан қол үзіп,перзенттік борыш-парызын неліктен сезінбеді деп ойлайсыңдар? Қарттың ендігі үміті кімде еді? Ол үміті қалай үзілді? | Постер қорғау. Әр топтан бір оқушы ойларын ортаға салады. Критерий бойынша бағалау. |
V. Талдау | 8 минут | «Ойлан, бірік, бөліс»Сатылай кешенді талдау. Оқулықпен жұмысІ топ. Шығарманың композициялық құрылымына талдау.1. Әңгіменің басталуы - Ерғабыл шал мен кемпірінің әңгімесі.2. Дамуы - Ерекеңнің малын іздеуі, ішкі ойы.3. Байланысуы - Қаладағы баласының келуі. Ауыл қонақтары4. Шиеленісуі - Сапабек пен әкесі әңгімелерінің жараспауы. Ауыл әні.5. Шарықтау шегі - Мазасы кеткен қарт6. Шешімі - Соңғы үміті орындалмаған қария ІІ топ. Кейіпкерлерге сипаттамаКейіпкерлерге мінездеме беру. Кейіпкерлері:Ерғабыл қарт Кемпірі Сапабек (ұлы)Тома(келіні)Жеңіс (немересі)Ауыл адамдарыАспандияр (әнші жігіт) | Ресурстармен жұмыс жасайды Шығармадағы кейіпкерлерге мінездеме беру, портреті,мінезі,адамгершілікқасиеті туралы айтады |
V.Жинақтау | 3 минут | «Ортада қаламсап» стратегиясы бойынша әңгімедегі түйінді ойларды жинақтап, дәптерге жаздыру. Мысалы: «Үлкенге құрмет, кішіге ізет», «Атаңа не қылсаң, алдыңа сол келер». | Топ мүшелері түйінді сөздерді қолдана отырып, тақырыпты қорытындылайды. |
VI.Бағалау | 6 минут | Әңгіменің негізгі кейіпкері Сапабектің іс - әрекеті, ата - анасына деген көзқарасы дұрыс па, әлде бұрыс па? Қарт әке-шешесіне салқын,жасанды қарым-қатынасын танытуы,ә 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |