Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Пән: Жаратылыстану

    Мектеп:

    Күні:21.10

    Мұғалімнің аты-жөні: Дүйсембиева Дария

    Сынып: 4-сынып

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы

    Төменгі және жоғарғы сатыдағы өсімдіктер

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.1.1.1 Зерттеудің өзекті бағытын өз пайымдауы негізінде анықтау

    4.2.1.5 төменгі және жоғарғы сатыдағы өсімдіктерді ажырату;

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Оқушылар ашылған ғылыми жаңалықтардың адамның күнделікті өміріне әсерін, қоршаған ортаны танып білу үшін бақылаудың маңызын біледі.

    Көптеген оқушылар: Экспериментті жоспарлай алады, жүргізеді, ақпарат көзін, олардың артықшылығы мен кемшілігін анықтап, атай алады, зерттеу нәтижесін кесте мен диаграмма арқылы көрсете алады.

    Кейбір оқушылар: Бөлім 1-3 сыныптарда «Ғылым мен зерттеушілердің рөлі» бөлімі бойынша меңгерген материалға сүйенеді.

    Бағалау критерийлері

    • Оқушылар жанды және жансыз табиғат құбылыстарын зерттеу арқылы өздерінің танымын кеңейте түседі, зерттеу бағытын, әдісін таңдау себебін негіздейді.

    • Алынған нәтижені өзі таңдаған формада ұсынып үйренеді.

    Тілдік мақсаттар

    Оқытудың тілдік мақсаты

    Оқушылар

    -зерттеудің өзектілігі туралы әңгімелейді;

    -таңдаған зерттеу әдісін оның артықшылығы мен кемшілігіне байланысты негіздейді.

    Пәндік лексика және терминология

    Бақылау, эксперимент, бақылаушы, зерттеу нысаны, зерттеу құралдары, зерттеушінің білігі мен дағдысы, эксперимент шарты.

    Диалог/жазу үшін пайдалы фразалар сериясы

    Талқылау сұрақтары:

    - Зерттеу әдісінің қайсысын таңдау керек?

    - Қандай зерттеу бағытын таңдау керек?

    - Неліктен бақылауды (экспериментті) таңдадыңыз?

    - Зерттеу нәтижесін қайда және қалай қолдануға болады?

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Математика, дүниетану, әдебиеттік оқу, көркем еңбек.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

    Бастапқы білім


    Оқушылар ашылған ғылыми жаңалықтардың адамның күнделікті өміріне әсерін, қоршаған ортаны танып білу үшін бақылаудың маңызын біледі. Экспериментті жоспарлай алады, жүргізеді, ақпарат көзін, олардың артықшылығы мен кемшілігін анықтап, атай алады, зерттеу нәтижесін кесте мен диаграмма арқылы көрсете алады. Бөлім 1-3 сыныптарда «Ғылым мен зерттеушілердің рөлі» бөлімі бойынша меңгерген материалға сүйенеді.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Жаңа топ құру


    Психологиялық ахуал қалыптастыру:

    «Гүлмен тілек»

    (сергіту және топқа біріктіру) Тыңдау дағдыларын дамыту, сондай-ақ оқушыларды қатыстыру арқылы барлығын теңестіру, жағымды ахуал қалыптастыру.

    Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.


    Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің түстері бойынша топқа біріктіріледі.

    1-топ - қызғылт

    2-топ – жасыл

    3-топ – көк









    Жұмыс ережесін келісу

    Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

    «Кезектескен интервью» әдісі.

    (Әр топқа өткен сабақтардан сұрақтар беріледі. Микрафон қолдану.

    Автор орындығы әдісі.

    Үй тапсырмасын орындаған кез-келген оқушы. Орындыққа жайғасып, барлық сыныпқа үй тапсырмасын қалай орындағанын түсіндіріп береді.

    ҚБ «Бағдаршам» арқылы бағалау. Оқушылар бағдаршамның түстерін белгілеу арқылы кері байланыс береді.

    Оқу мақсатын таныстыру

    Күтілетін нәтижені анықтау

    Өсімдік мүшелерін еске түсір.

    Олардың әрқайсысы қандай қызмет атқарады?

    Мүшелері болмайтын өсімдік болуы мүмкін бе?

    Өсімдік мүшелері

    Өсімдік мүшелерін еске түсір. Олардың әрқайсысы

    қандай қызмет атқарады? Мүшелері болмайтын өсімдік

    болуы мүмкін бе?



    Гүлдер.








    Тапсырманы орындаған оқушыны ауызша мадақтау,

    толықтыру жасау, бағыттау.














    « Сұқ саусақ» стратегиясы

    Сабақтың ортасы


    Ширату тапсырмасы (Жұптық, ұжымдық жұмыс)
    «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі

    Төменгі сатыдағы өсімдіктерге нелер жатады? Жоғары сатыдағы өсімдіктерге ше?

    Өсімдіктерді неге бұлай топтастырады? Өз ойыңды түсіндір.

    Дескрипторы:

    өсімдіктердің қандай топтарға бөлінетінін біледі;

    • төменгі және жоғары сатыдағы өсімдіктерді

    ажыратып үйренеді.


    «Ойлан-

    жұптас-

    бөліс» әдісі



    Тақтаға ілінген суреттер.



    Тапсырманы орындаған оқушыны ауызша мадақтау,

    толықтыру жасау, бағыттау.



    Қосымша жұмыс дәптері.











    Сергіту сәті


    Сергіту сәті. Мен қазақпын.









    Оқушылар би билеп сергіп қалады.

    Сабақтың соңы

    Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

    Өсімдіктер төменгі сатыдағы және жоғары

    сатыдағы депбөлінеді. Төменгі сатыдағы өсімдіктердің мүшелері болмайды. Олар сулы ортада тіршілік етуге

    бейімделген. Бұл топтағы өсімдіктерге балдырлар

    жатады. Жоғары сатыдағы өсімдіктердің мүшелері толық

    жетіледі. Олардың тамыры, сабағы, жапырағы, гүлі мен жемісі болады. Мысалы, қарағай, арша, терек, итмұрын жоғары сатыдағы өсімдіктерге жатады.

    Өз өлкеңдегі бір өсімдікті таңдап ал да, кестедегі үлгі

    бойынша оның мүшелерін сипатта. Бұл өсімдік қай топқа

    жатады? Неліктен?

    Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

    Оқушыларға «Білім пирамидасы» кері байланыс постері түсіндіріледі. Стикерлер таратылады. Оқушылар өздері қалаған шың басына жабыстырады.





    Тапсырманы орындаған оқушыны ауызша мадақтау,

    толықтыру жасау, бағыттау.









    Тапсырманы орындаған оқушыны ауызша мадақтау,

    толықтыру жасау, бағыттау.














    «Білім пирамидасы» кері байланыс парағы

    Қосымша ақпарат

    Саралау. Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай

    жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға

    қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?

    Дереккөздер: Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым

    күрделі дереккөздермен жұмыс істей

    алады.

    Бағалау. Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау парақтары

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Дүйсембиева Гүлдария Даниярқызы
    21 Қазан 2020
    859
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Төменгі және жоғарғы сатыдағы өсімдіктер

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Төменгі және жоғарғы сатыдағы өсімдіктер

    Материал туралы қысқаша түсінік
    мұғалімдерге арналған көмек
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Пән: Жаратылыстану

    Мектеп:

    Күні:21.10

    Мұғалімнің аты-жөні: Дүйсембиева Дария

    Сынып: 4-сынып

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы

    Төменгі және жоғарғы сатыдағы өсімдіктер

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.1.1.1 Зерттеудің өзекті бағытын өз пайымдауы негізінде анықтау

    4.2.1.5 төменгі және жоғарғы сатыдағы өсімдіктерді ажырату;

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Оқушылар ашылған ғылыми жаңалықтардың адамның күнделікті өміріне әсерін, қоршаған ортаны танып білу үшін бақылаудың маңызын біледі.

    Көптеген оқушылар: Экспериментті жоспарлай алады, жүргізеді, ақпарат көзін, олардың артықшылығы мен кемшілігін анықтап, атай алады, зерттеу нәтижесін кесте мен диаграмма арқылы көрсете алады.

    Кейбір оқушылар: Бөлім 1-3 сыныптарда «Ғылым мен зерттеушілердің рөлі» бөлімі бойынша меңгерген материалға сүйенеді.

    Бағалау критерийлері

    • Оқушылар жанды және жансыз табиғат құбылыстарын зерттеу арқылы өздерінің танымын кеңейте түседі, зерттеу бағытын, әдісін таңдау себебін негіздейді.

    • Алынған нәтижені өзі таңдаған формада ұсынып үйренеді.

    Тілдік мақсаттар

    Оқытудың тілдік мақсаты

    Оқушылар

    -зерттеудің өзектілігі туралы әңгімелейді;

    -таңдаған зерттеу әдісін оның артықшылығы мен кемшілігіне байланысты негіздейді.

    Пәндік лексика және терминология

    Бақылау, эксперимент, бақылаушы, зерттеу нысаны, зерттеу құралдары, зерттеушінің білігі мен дағдысы, эксперимент шарты.

    Диалог/жазу үшін пайдалы фразалар сериясы

    Талқылау сұрақтары:

    - Зерттеу әдісінің қайсысын таңдау керек?

    - Қандай зерттеу бағытын таңдау керек?

    - Неліктен бақылауды (экспериментті) таңдадыңыз?

    - Зерттеу нәтижесін қайда және қалай қолдануға болады?

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Математика, дүниетану, әдебиеттік оқу, көркем еңбек.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

    Бастапқы білім


    Оқушылар ашылған ғылыми жаңалықтардың адамның күнделікті өміріне әсерін, қоршаған ортаны танып білу үшін бақылаудың маңызын біледі. Экспериментті жоспарлай алады, жүргізеді, ақпарат көзін, олардың артықшылығы мен кемшілігін анықтап, атай алады, зерттеу нәтижесін кесте мен диаграмма арқылы көрсете алады. Бөлім 1-3 сыныптарда «Ғылым мен зерттеушілердің рөлі» бөлімі бойынша меңгерген материалға сүйенеді.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Жаңа топ құру


    Психологиялық ахуал қалыптастыру:

    «Гүлмен тілек»

    (сергіту және топқа біріктіру) Тыңдау дағдыларын дамыту, сондай-ақ оқушыларды қатыстыру арқылы барлығын теңестіру, жағымды ахуал қалыптастыру.

    Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.


    Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің түстері бойынша топқа біріктіріледі.

    1-топ - қызғылт

    2-топ – жасыл

    3-топ – көк









    Жұмыс ережесін келісу

    Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

    «Кезектескен интервью» әдісі.

    (Әр топқа өткен сабақтардан сұрақтар беріледі. Микрафон қолдану.

    Автор орындығы әдісі.

    Үй тапсырмасын орындаған кез-келген оқушы. Орындыққа жайғасып, барлық сыныпқа үй тапсырмасын қалай орындағанын түсіндіріп береді.

    ҚБ «Бағдаршам» арқылы бағалау. Оқушылар бағдаршамның түстерін белгілеу арқылы кері байланыс береді.

    Оқу мақсатын таныстыру

    Күтілетін нәтижені анықтау

    Өсімдік мүшелерін еске түсір.

    Олардың әрқайсысы қандай қызмет атқарады?

    Мүшелері болмайтын өсімдік болуы мүмкін бе?

    Өсімдік мүшелері

    Өсімдік мүшелерін еске түсір. Олардың әрқайсысы

    қандай қызмет атқарады? Мүшелері болмайтын өсімдік

    болуы мүмкін бе?



    Гүлдер.








    Тапсырманы орындаған оқушыны ауызша мадақтау,

    толықтыру жасау, бағыттау.














    « Сұқ саусақ» стратегиясы

    Сабақтың ортасы


    Ширату тапсырмасы (Жұптық, ұжымдық жұмыс)
    «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі

    Төменгі сатыдағы өсімдіктерге нелер жатады? Жоғары сатыдағы өсімдіктерге ше?

    Өсімдіктерді неге бұлай топтастырады? Өз ойыңды түсіндір.

    Дескрипторы:

    өсімдіктердің қандай топтарға бөлінетінін біледі;

    • төменгі және жоғары сатыдағы өсімдіктерді

    ажыратып үйренеді.


    «Ойлан-

    жұптас-

    бөліс» әдісі



    Тақтаға ілінген суреттер.



    Тапсырманы орындаған оқушыны ауызша мадақтау,

    толықтыру жасау, бағыттау.



    Қосымша жұмыс дәптері.











    Сергіту сәті


    Сергіту сәті. Мен қазақпын.









    Оқушылар би билеп сергіп қалады.

    Сабақтың соңы

    Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

    Өсімдіктер төменгі сатыдағы және жоғары

    сатыдағы депбөлінеді. Төменгі сатыдағы өсімдіктердің мүшелері болмайды. Олар сулы ортада тіршілік етуге

    бейімделген. Бұл топтағы өсімдіктерге балдырлар

    жатады. Жоғары сатыдағы өсімдіктердің мүшелері толық

    жетіледі. Олардың тамыры, сабағы, жапырағы, гүлі мен жемісі болады. Мысалы, қарағай, арша, терек, итмұрын жоғары сатыдағы өсімдіктерге жатады.

    Өз өлкеңдегі бір өсімдікті таңдап ал да, кестедегі үлгі

    бойынша оның мүшелерін сипатта. Бұл өсімдік қай топқа

    жатады? Неліктен?

    Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

    Оқушыларға «Білім пирамидасы» кері байланыс постері түсіндіріледі. Стикерлер таратылады. Оқушылар өздері қалаған шың басына жабыстырады.





    Тапсырманы орындаған оқушыны ауызша мадақтау,

    толықтыру жасау, бағыттау.









    Тапсырманы орындаған оқушыны ауызша мадақтау,

    толықтыру жасау, бағыттау.














    «Білім пирамидасы» кері байланыс парағы

    Қосымша ақпарат

    Саралау. Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай

    жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға

    қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?

    Дереккөздер: Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым

    күрделі дереккөздермен жұмыс істей

    алады.

    Бағалау. Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау парақтары

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаратылыстану Сабақ жоспары 4 сынып
    21.10.2020
    859
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Дүйсембиева Гүлдария Даниярқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации