Ұйымдастыру,
өзін
–
өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
8
мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру ширату
жаттығуларымен өтеді.
Өткен тақырыпқа шолу және
жаңа тақырыпты ашу «Жедел жауап» әдісімен
өтеді:
- Өткен сабақта қандай
тақырыпты өттік?
-Топырақ дегеніміз
не?
-Топырақ не үшін
қажет?
-Тағы қандай тірі ағзалар қоректік заттарды
топырақтан алады?
-Адам өмірінде топырақ қандай рөл
атқарады?
-Топырақ тіршілікке жарамсыз болып қалса, не
болады?
- Топырақтың құрамында не
болады?
-Неліктен топырақ әр жерде
әртүрлі болып көрінеді?
- Олай болса бүгінгі
сабағымызда топырақтың құрамы туралы оқып білетін
боламыз.
Сабақ мақсаты жария
етіледі.
|
-
Ширату жаттығуларын
орындайды.
-
Өткен тақырыпқа қатысты
сұрақтарға жауап береді. Тақырыпты
шығарады.
|
Оқу тапсырмасын
орындаған оқушыны «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын
толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.
|
|
Жаңа
білім
15
мин
2 мин
Бекіту
15
мин
|
(Ұ) 1-
тапсырма «Еркін
әңгіме» әдісімен орындалады.
Дәптермен жұмыс болады.
А) Сөздік
жұмысы.
Қарашірік, топырақ
құрамы.
Ә) Суретпен
жұмыс:
Негеш пен Эврика топырақты
зерттеуді жалғастырды. Олардың сұрақтарға жауап беруіне
көмектес.
-Енді сендер топырақта тіршілік
ететін тірі ағзаларды білесіңдер. Оларды
ата.
-Топырақтың құрамында не болуы
мүмкін? Қалай ойлайсыңдар?
-Тірі ағзалардың тіршілік етуі
үшін қажет жағдайларды ата.
-Топырақтың құрамында ауа бола
ма?
-Топырақта су бар ма? Су оған
қайдан келеді?
Б)
Салыстыр.
-Екі шыны ыдыстағы топырақтың
қандай айырмашылықтары бар? Неліктен?
-Шұбалшынның қандай пайдасы
бар?
Саралаудың
«Тапсырма» тәсілі жүзеге
асады.
Кейбір
оқушыға:
-Тақырып бойынша сұрақтар
құрастырып, жауап бер.
Сергіту сәтінде «Жаяу»
әніне билейді
(Т, Д) 2-тапсырмада «Бізде
бір ой бар...» әдісі арқылы жүзеге
асырылады.
А) Суретпен
жұмыс.
Суреттегі топырақтың үстіңгі
қабатында не бар?
-Бұл заттар топырақтың бетінде
қалай пайда болды?
Осы суретте бір жылдан кейін
қандай өзгеріс болуы мүмкін?
-Топырақтың бетіндегі заттар
оның астына тереңірек сіңе ме?
Ә)
Зертте.
-Топырақтың құрамын қалай
зерттеуге болады?
Б)
Ойлан.
Топырақтың құрамын қалай және
не себепті өзгереді?
Ә) Мәтінмен
жұмыс.
Саралаудың
«Тапсырма» тәсілі жүзеге
асады.
Кейбір
оқушыға:
-Мәтін мазмұынын
анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырып, достарыңның жауабын
ал.
|
-Сөздікті
жаттайды.
-Сұрақтарға жауап
береді.
Әнге қосылып,
билейді.
-Сұраққа жауап
береді.
-Мәтінді
оқиды.
|
Дескриптор:
Сөздікті
жаттайды-1балл.
- Топырақта тіршілік ететін
тірі ағзаларды атайды-1балл.
- Топырақтың құрамын
атайды-1балл.
-
Тірі ағзалардың тіршілік етуі
үшін қажет жағдайларды атайды-1балл.
Екі шыны ыдыстағы топырақтың
айырмашылықтарын атайды-1балл.
-
Шұбалшынның пайдасын
әңгімелейді-1балл.
Дескриптор:
-
Топырақ туралы сұрақтарға
жауап береді -1балл.
- Топырақтың құрамын зерттеп,
анықтайды-2балл.
- Топырақтың
құрамының өзгеру себебін атайды-1балл.
|
Оқулық
|