Материалдар / Тоқсандық жиынтық бағалау №3 8- сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тоқсандық жиынтық бағалау №3 8- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Орыс мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша 8- сыныпқа арналған тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмалары пән мұғалімдеріне үлгі ретінде ұсынылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қараша 2020
1041
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

III ТОҚСАННЫҢ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ

8- сыныпқа арналған ( Қазақ тілі мен әдебиеті Т2)


Ұзақтығы – 40 минут

Тыңдалым – 10 минут

Оқылым – 10 минут

Жазылым – 20 минут

Айтылым сабақтан тыс тексеріледі (әр білім алушыға 2 минут беріледі)

Балл саны – 30


Тапсырмалар түрлері

Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтар

Көп таңдауы бар сұрақтар

Толық жауапты қажет ететін сұрақтар


Жиынтық бағалаудың құрылымы


Тоқсандық жиынтық бағалаудың нұсқасы 4 компоненттен тұрады. Бірінші компонент- тыңдалым, екінші компонент - оқылым, үшінші компонент - жазылым және тілдік бағдар,төртінші компонент - айтылым дағдыларын тексеруге арналған.

Тапсырма

Қамтылатын мақсаттар

Тапсырмаларға сипаттама

Тапсырмалар түрлері

Орындау уақыты, минут

Балл

1

8.1.4.1 - орта көлемді прозалық, драмалық және поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау

8.1.6.1 – тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап беру

Тапсырма жеке орындалады. Оқушылар тақырыпқа қатысты 120 сөзден тұратын тыңдалым мәтінін 2 рет тыңдайды. Мәтінді тыңдау барысында мазмұнды түсінуге бағытталған бірінші тапсырмада үш дұрыс жауапты анықтайды. Екінші тапсырмада шын, жалған ақпаратты анықтайды. Үшінші тапсырмада бос орындарға тиісті сөздерді жазады. Төртінші тапсырмада мәтіннің тақырыбы мен идеясын анықтайды. Бесінші тапсырмада оқушының мәтін мазмұнын түсінгенін бағалайды

Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтар

2

1

2

2

1

3



4

Көп таңдауы бар сұрақтар

2

1

5

2

1




Толық жауапты қажет ететін сұрақтар

2

1

6

8.3.4.1- мәтіндердің түрлерін, тілдік ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау 8.3.5.1- қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді қолдана отырып, мәтінге өзгеріс

енгізу, ерекшеліктерді бақылау

Тапсырма жеке орындалады. Оқушылар тақырыпқа қатысты 120 сөзден тұратын әңгіме оқиды. Бірінші тапсырмада мәтін бойынша бір жауабы бар нұсқаны

қояды. Екінші тапсырмада үш жауабы бар нұсқаны таңдайды.. Үшінші тапсырмада берілген сөздердің синонимін мәтіннен табады. Төртінші тапсырмада

мәтіннің түрін, тілдік ерекшеліктерін анықтайды..

Бесінші тапсырмада оқушының мәтін мазмұнын түсінгені, сөздік қорын орынды пайдалана алуы, өмірдегі жағдаяттарға өз көзқарасын білдіре алуы бағаланады.

Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтар

2

1

7

Көп таңдауы бар сұрақтар

2

1

8

2

1

9

2

1


Толық жауапты қажет ететін сұрақтар

2

1

10



11

8.4.2.1 - эссе құрылымы мен дамуын сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдарын ұсыну 8.4.5.1 - тақырып бойынша сөздердің маңызды бөліктерін дұрыс жазу (жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздер); сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану 8.5.1.5 демеулік шылаулардың (сұраулық, күшейткіш) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану

Тапсырма жеке орындалады. Оқушылар берілген екі тапсырманың бірін таңдап, жазба жұмысын орындайды. Мұғалім оқушының жазба жұмысында стильді сақтауын,

демеулік шылаулардың (сұраулық, күшейткіш) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдануын бағалайды.

Жазбаша толық жауапты қажет ететін сұрақтар

20

10

12

8.2.5.1 - пікірталасқа қатысушылар берілген тақырып бойынша өз пікірлерін сенімді дәлелдеу және қойылған сұрақтарға еркін жауап беру 8.2.2.1 - түрлі жанрдағы көркем мәтіндерге сүйене отырып, көңіл күйді білдіруде ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана білу 8.5.1.5. - демеулік шылаулардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану

Тапсырма жұпта орындалады. Екі оқушыға бөлімдерге қатысты ортақ тақырып беріледі (тақырып жазылған қағаздар теріс қаратылады). Жұптағы оқушылар берілген тақырып бойынша диалогке түседі (әр оқушы диалогте 8-10 сөйлем айту керек). Мұғалім оқушының берілген тақырыпты түсініп, соған қатысты жұбына сұрақтар қоюын, сұрақтарға лайық жауап беруін бағалайды. Екі оқушының балы бір-біріне тәуелді емес.

Ауызша толық жауапты қажет ететін сұрақтар

Айтылым сабақтан тыс тексеріледі , әр білім алушыға 2 минут беріледі.

10

Барлығы

40 минут

30



III тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары


Тыңдалым


Қазақта «Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілесің» деген мақал бар. Яғни бала жақсы- жаман әдеттерді отбасында үйренеді. .«Ұлдың ұяты- әкеге, қыздың ұяты- шешеге» деп қараған халқымызда ұл баланы тәрбиелеуді аталар мен әкелер өз қолына алса, ал қыз баланы тәрбиелеу әжелер мен аналардың міндеті болып саналған.«Әкеге қарап ұл өсер, шешеге қарап қыз өсер» дейді халық даналығы. Осыны жақсы түсінген қазақ халқы жастарды отбасында кішіпейілділікке, ізеттілікке, имандылыққа, еңбексүйгіштікке тәрбиелеуді бірінші міндет етіп қойған. Ер балаларға ауылдың үлкендеріне қос қолдап сәлем беруді, қыз балаларға ибалық жасап, үлкендерге жол беруді, олардың алдынан кесіп өтпеуді уағыздаған. Баланың тәрбиелі болып өсуіне құрбы- құрдасының, өнегелі адаммен жолдас болуының да әсері күшті.Үлкенді сыйлауды, кішіге ізет көрсетуді уағыздай отырып, адамды аздыратын өтірік, өсек, мақтаншақ сияқты жат мінездерден сақтандырады

  1. 3 дұрыс жауапты анықтаңыз

Қазақ халқы жастарды отбасында ............. тәрбиелеген.

A) Кішіпейілдікке

В) Өтірік айтуға

С) Имандылыққа

D) Үлкендердің алдын кесуге

E) Ізеттілікке

F) Үлкендерге орын бермеуге

2. Сөйлемдердің «шын, жалған» екенін анықтаңыз.

Тұжырымды сөйлемдер

Ш/Ж

Ер балаларға ауылдың үлкендеріне қос қолдап сәлем беруді, қыз балаларға ибалық жасап, үлкендерге жол беруді, олардың алдынан кесіп өтпеуді үйретпеген.


Баланың тәрбиелі болып өсуіне құрбы- құрдасының, өнегелі адаммен жолдас болуының да әсері күшті.



3.Мәтінді мұқият тыңдап отырып, бос орындарға тиісті сөздерді жазыңыз.

Үлкенді сыйлауды, кішіге ізет көрсетуді уағыздай отырып, адамды аздыратын _______________сияқты жат мінездерден сақтандырады.


4.Мәтіннің идеясы_______________________________________________

________________________________________________________________5. Сұрақтарға мысалдармен жауап беріңіз.


Баланы қандай жақсы қасиеттерге тәрбиелеген?

Баланы кімдер жақсы қасиеттерге тәрбиелеген?






Оқылым

Қазақта «Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілесің» деген мақал бар. Яғни бала жақсы- жаман әдеттерді отбасында үйренеді. .«Ұлдың ұяты- әкеге, қыздың ұяты- шешеге» деп қараған халқымызда ұл баланы тәрбиелеуді аталар мен әкелер өз қолына алса, ал қыз баланы тәрбиелеу әжелер мен аналардың міндеті болып саналған.«Әкеге қарап ұл өсер, шешеге қарап қыз өсер» дейді халық даналығы. Осыны жақсы түсінген қазақ халқы жастарды отбасында кішіпейілділікке, ізеттілікке, имандылыққа, еңбексүйгіштікке тәрбиелеуді бірінші міндет етіп қойған. Ер балаларға ауылдың үлкендеріне қос қолдап сәлем беруді, қыз балаларға ибалық жасап, үлкендерге жол беруді, олардың алдынан кесіп өтпеуді уағыздаған. Баланың тәрбиелі болып өсуіне құрбы- құрдасының, өнегелі адаммен жолдас болуының да әсері күшті.Үлкенді сыйлауды, кішіге ізет көрсетуді уағыздай отырып, адамды аздыратын өтірік, өсек, мақтаншақ сияқты жат мінездерден сақтандырады.

1.Ер балаларға ауылдың үлкендеріне қалай сәлем беруді үйреткен?

А) Сөзбен амандасуды

В) Қол бермеуді

С) Қос қолдап

Д) Бір қолмен

2. Баланы қандай жат қылықтардан аулақ болуға тәрбиелейді?

A) Өсек айту

В) Өтірік айту

С) Үлкенді сыйлау

D) Үлкендермен амандасу

E) Мақтаншақ болу

F)Үлкендерге орын беру





3. Мәтіннен мына сөздердің синонимін табыңыз.

а. Нәресте - _____________________

б. Жанұя - ___________________

4. Кестені толтырыңыз.

Түрі, жанры


Стилі


Тілі



5. Аталған тақырып бойынша өз көзқарасыңызды жазыңыз. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Жазылым

Бұл бөлімде 2 сұрақтың біреуіне жауап жазыңыз. Жазба

жұмысында демеулік шылауларды тиімді пайдаланып, сөздерді орфографиялық нормаға сай жазып, қосымшаларды дұрыс жалғауға мән беріңіз, сөйлем ішінде, соңында қойылатын тыныс белгілерін орынды қолданыңыз.

1. Соңғы уақытта жануарлар мен өсімдіктер жойылып барады.

Бұған кім кінәлі? Осы көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқындап, эссе жазыңыз.


  1. Тәуелсіздік алу жолындағы тарихи тұлғалардың маңызы зор.

Осы жолда қай тұлғаларды ерекше атап өтуге болады?

Өз позицияңызды ұстанып, аргументтер келтіре отырып, эссе жазыңыз.


Айтылым

Бір тақырыпқа таңдау жасап, сол тақырып бойынша жұбыңызбен диалог құрастырыңыз (8-10 сөйлем). Диалогте демеулік шылауларды қолданыңыз.


Ұсынылатын тақырыптар:

1. «Тарихи тұлғалар тағылымы» тақырыбы

2. «Жойылып бара жатқан жануарлар мен өсімдіктер» тақырыбы

3. «Ұрпақ тәрбиесі – ұлағатты іс» тақырыбы





Балл қою кестесі


Тыңдалым


Әр дұрыс жауап үшін 1 балл қойылады.


Сұрақ

Жауап

Балл

Жалпы балл

1

А,С,Е

1

5

2

Баланың тәрбиелі болып өсуіне құрбы- құрдасының, өнегелі адаммен жолдас болуының да әсері күшті( шын)


Ер балаларға ауылдың үлкендеріне қос қолдап сәлем беруді, қыз балаларға ибалық жасап, үлкендерге жол беруді, олардың алдынан кесіп өтпеуді үйретпеген ( жалған)

1

3

өтірік, өсек, мақтаншақ

1

4

Оқушы жауабы бағаланады

1

5

Оқушы жауабы бағаланады

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!