Мектеп
|
№41жалпы білім беретін орта
мектеп
|
Пәні
|
Геометрия
|
Бөлім:
|
Аудан
|
Педагогтің Т.А.Ә.(болған
жағдайда
|
Алманова Гүлжан
Болатбекқызы
|
Сынып:
|
8 ә
сынып
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың
аудандары
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары:
|
8.1.3.13 трапецияның ауданы
формулаларын қорытып шығару және қолдану;
|
Сабақтың
мақсаты:
|
оқушылар трапецияның ауданының
формулаларын біледі, формулаларын қорытып шығара алады және есептер
шығаруда қолданады
|
Құндылықтарды
дарыту
|
«Ар-ұят»
құндылығына:
Топпен, жұппен жұмыс орындау
барысында құрмет, серіктестік және жеке жұмыс орындау кезінде
жауапкершілік, шешім қабылдай білу және жауапкершілікті
сезіну;
Достарына,сыныптастарына
мейірімділік таныту құндылықтарын
дарыту.
|
Сабақ
кезеңі
/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
3минут
3минут
|
1.Ұйымдастыру
кезеңі:
сыныппен амандасып,
оқушылардың сабаққа қатысуын, оқушылардың қызығушылығы мен зейінін
шоғырландырамын.
3. Үй тапсырмасын
тексеру.
«Көршіңді тексер» әдісі арқылы
оқушылар өздері интерактивті тақтадан дұрыс жауапқа қарап
тексереді.
Бос орынды
толтыр
а
|
13
|
8
|
15
|
6
|
20
|
в
|
11
|
10
|
13
|
8
|
10
|
һ
|
9
|
4
|
7
|
8
|
11
|
S
|
108
|
36
|
98
|
56
|
165
|
Формуланы
сәйкестендір
|
Оқушылар
амандасады
Үй жұмыстың шешімі тақтада
көрсетіледі, оқушы қасында отырған оқушылардың қателерін
анықтайды.
оқушылар
формулаларды
сәйкестендіреді
|
Дескриптор
-формуланы
қолданады,
-берілгені бойынша қабырғасын,
ауданын табады
Жалпы
1-балл
Дескриптор
игуралардың ауданын дұрыс
сәйкестендіреді
Жалпы
1балл
|
Бағалау
парағы;
оқу
құралдары
Слайд
таратпа
|
Өткенді еске
түсіру
4минут
|
Оқушыларды сабақтың
тақырыбымен оқу мақсатымен таныстыру
«Төртбұрыштар мен
үшбұрыштардың аудандары»
трапецияның ауданы
формулаларын қорытып шығару және қолдану;
Сіз білесіз бе? \
додекаэдрдегі сұрақтарға жауап беру\
Трапеция дегеніміз
не?
Трапецияның элементтерін
ата
суретте трапецияның қай түрі
?
Трапецияның ауданының
формуласы
Трапеция ның орта
сызығы?
Трапецияның түрлерін
ата
Трапецияның неше табаны ,неше
төбесі бар?
Трапецияның табандарына
параллель түзу?
Трапецияның ішкі бұрыштарының
қосындысы нешеге тең?
|
|
Дескриптор:
сұрақтарға дұрыс жауап берсе
1балл
|
додекаэдр
|
Сабақтың
ортасы
6
минут
6
минут
7
минут
|
№1-
тапсырма жұптық
жұмыс
Трапеция бұлшық еті - бұл иық сүйегінің
немесе иық пышағының қозғалысына қатысатын сыртқы бұлшық
ет.
№2- тапсырма «Бет
пішіні» жеке
жұмыс
Тұрмыста, қоршаған ортада
кездесетін трапецияларды ата.
№3- тапсырма «Жеті рет өлшеп,
бір рет кес» топтық
жұмыс
|
Оқушылар қасында отырған
оқушының трапеция бұлшық етін өлшеп ауданын
есептейді.
Оқушылар суреттегі бет
пішінінен трапеция фигурасын анықтайды. Есепті
дәптерге орындайды
4 оқушыдан бірігеді. Берілген
заттардың өлшемін алады. Ауданын
есептейді.
|
Дескриптор:
-трапеция бұлшық етінің
астыңғы, үстіңгі бөлігін өлшейді
трапеция ауданын
табады
жалпы
2балл
Дескриптор:
трапецияны
анықтайды;
өлшемін
алады;
ауданын
есептейді;
жалпы
2балл
Дескриптор:
трапецияны
анықтайды
өлшемін
алады
ауданын
есептейді
жалпы
2балл
|
Слайд
сызғыш
таратпа
сызғыш
сызғыш
белдемше
сөмке
үккіш
|
Деңгейлік
тапсырма
Сергіту
кезеңі
2минут
|
«Аквариум»
әдісі
Су құйылған бөтелкеге сұрақтар
салынып беріледі.
1. Қасиетті сандарды
ата
2. Қазақтың ескі өлшем
бірліктерін білесің бе?
3. Санға байланысты
мақал-мәтел айту
|
Деңгейлік тапсырманы оқушылар
орындайды
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
|
Дескриптор:
берілгені бойынша ауданын
есептейді
жалпы
1балл
|
су құйылған
бөтелке
|
7
минут
|
Фигура құрастыр тапсырмасы
топтық жұмыс
Оқушыларға әр түрлі өлшемде
әзірленген фигура беріледі. Жіпті тартқанда қиық пирамида шығады.
Бүйір беті трапеция болғандықтан, бір бетінің ауданын
табады.
|
Берілген тапсырманы оқушылар
жеке дәптерге орындайды
Бір оқушы тақтаға
орындайды
|
Дескриптор:
трапецияны
анықтайды
өлшемін
алады
ауданын
есептейді
жалпы
1балл
|
фигуралар
|
Сабақтың
соңы.
7минут
Рефлексия
Бағалау
|
Телефондарыңды алып мына QR
код арқылы немесе socrative.com қосымшасын ашып, сабақты тест
тапсырмасы арқылы қорытындылаймын
Оқушыларға алдын ала
парталарына дайындап қойған 5 саусақ әдісі арқылы кері байланыс
аламын.
Өзіндік бағалау жұмыстарын
жинап аламын. Оқушылардың белсенділігіне қарай,жинаған ұпайына
қарай бағалап өтемін
Үйге тапсырма беру № 17,
107 бет
|
Оқушылар тест тапсырмасын
орындайды
|
Оқушылар өзін-өзі
бағалайды.
Бағалау: «Жарайсың!» деген
мадақтау сөзімен ынталандыру және жинаған
теңгелер санап бағалау
:
|
https://b.socrative.com/teacher/#import-quiz/75606193
|