Материалдар / Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары.Трапецияның ауданы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары.Трапецияның ауданы

Материал туралы қысқаша түсінік
Трапецияның ауданын оның биіктігі мен орта сызығы арқылы табу; Трапецияның ауданын оның диагональдері және олардың арасындағы бұрышы арқылы табу; Трапецияның ауданын оның төрт қабырғасы арқылы табу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Сәуір 2024
162
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы: Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары.Трапецияның ауданы

Бөлім:

Аудан

Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда

Мырзалиева Н

Күні:

29.02.2024ж

Пән/Сынып:

Геометрия, 8 сынып.

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары.Трапецияның ауданы(есептер шығару)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

8.1.3.13

трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

Сабақтың мақсаты:

  • Трапецияның ауданының формулаларын білу;

  • Трапеция ауданының формулаларын қорытып шығару;

  • Трапеция ауданының формулаларын есептер шығаруда қолдану.


Сабақтың барысы

Кезең дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйым дас

Тыру

5мин

Сәлеметсіздерме!

Бүгін, Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары.Трапецияның ауданы тақырыптарын қарастырамыз

а) Оқушылардың сабаққа қатысуын қадағалау. ә)Сабаққа дайындығын тексеру.

Топқа бөлу. 1 және 2 сандар арқылы (жасырылған) топқа бөлінеді.

І топ: үшбұрыштар ; ІІ топ: трапеция.

Топ басшысы сайланып, өзін- өзі бағалау, кері, байланыс парақшалар тарқатылады.

Үй тапсырмасын қорытындылау



«Кім жылдам»ширату сұрақтар

  1. Трапеция дегеніміз не?

  2. Трапецияның биіктігі дегеніміз не?

  3. Үшбұрыш дегеніміз не ?

  4. Үшбұрыштың қандай түрлерін білесіңдер?

  5. Трапецияның орта сызығы дегеніміз не?

  6. Трапецияның қандай түрлерін білесіңдер?

  7. Трапетцияның ауданын қалай табамыз?

  8. Үшбұрыштың ауданын табу формуласы қандай?

Амандасады

І.Ұйымдастыру кезеңі.

«Қан қызы» әдісі арқылы екі топқа бөлу.

Сұрақтарға жауап береді.










«Жұптық әдісі» арқылы үй тапсырмасын тексеру.

Дұрыс жауапқа 2 балл



Әрбір жауапқа 1 балл

«Басбармақ» әдісімен бағалайды.




Смайлик арқылы бағалау:








Оқулық


Негізгі бөлім

10

Трапецияның ауданын оның табандары мен биіктігі арқылы табу;

Трапецияның ауданын оның биіктігі мен орта сызығы арқылы табу;

Трапецияның ауданын оның диагональдері және олардың арасындағы бұрышы арқылы табу;

Трапецияның ауданын оның төрт қабырғасы арқылы табу.


1) 

мұндағы AD және BC трапецияның табандары, ал BH - биіктігі.





«Басбармақ» әдісімен бағалайды.



Оқулық









Слайд

Сызғыш

Бекіту тапсырмасы

25мин

Тапсырмалар. Сыныппен жұмыс.

Оқулықпен жұмыс.



Есеп 1. Егер трапецияның орта сызығы 13 см, ал биіктігі 7 см болса, трапецияның ауданын тап.

Есеп 2. Тең бүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасы 12 см, ал табанындағы бұрышы 300 болса, ауданы неге тең?


Есеп 3. Егер трапецияның табандары 11 см және 28 см, ал биіктігі — 24 см болса, трапецияның ауданын тап.

Есеп 4. Үшбұрыштың екі қабырғасының ұзындықтары 4,5 см және 7,5 см. Осы қабырғаларға жүргізілген биіктіктерінің ұзындығы 8. Үшбұрыштың ауданын та

«Кім жылдам» Бос орынды толтыр





Жеке жұмыс

 «Аквариум » әдісін қолдану арқылы есептер шығару.



Дескриптор:

-трапецияның ауданын оның табандары мен биіктігі арқылы табады;


-трапецияның ауданын оның биіктігі мен орта сызығы арқылы табады;


-трапецияның ауданын оның диагональдері және олардың арасындағы бүрышы арқылы табады;


-трапецияның ауданын оның төрт қабырғасы арқылы табады.









Қ.Б: «Бас бармақ»

























Жеке жұмыс

Жеке оқушымен жұмыс. Сурет бойынша ауданын тап.

Тапсырманы орындайды.

-сызбасын сызады

- -трапецияның ауданын оның табандары мен биіктігі арқылы табады;


Парақша лар

5мин

Бүгінгі сабақта: - трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығарады және қолданады.

Рефлексия: Оқушылар тақтада берілген рефлексивті сөздердің бастамасын таңдай отырып, шеңбер бойымен өздерінің ойын бір сөйлеммен жеткізеді.

Бүгін мен ................ білдім

Маған ........ қызықты болды

Маған ..................... қиын болды

Мен ......... тапсырманы орындадым

Мен .................................... түсіндім

Енді мен ..........................................

Тақырыпты меңгергенін анықтау






Үйге тапсырма.



Кері

Байланыс




Бағалау парағы арқылы бағаланады.


Оқулық


Смирнов В.А, Тұяқов Е.А

Алматы «Мектеп»






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!