Ұйым
дас
Тыру
5мин
|
Сәлеметсіздерме!
Бүгін, Төртбұрыштар мен
үшбұрыштардың аудандары.Трапецияның ауданы
тақырыптарын
қарастырамыз
а) Оқушылардың
сабаққа қатысуын қадағалау. ә)Сабаққа дайындығын
тексеру.
Топқа
бөлу. 1 және 2 сандар арқылы (жасырылған) топқа
бөлінеді.
І топ:
үшбұрыштар ; ІІ топ:
трапеция.
Топ басшысы
сайланып, өзін- өзі бағалау, кері, байланыс парақшалар
тарқатылады.
Үй тапсырмасын
қорытындылау
«Кім
жылдам»ширату сұрақтар
-
Трапеция дегеніміз
не?
-
Трапецияның биіктігі
дегеніміз не?
-
Үшбұрыш дегеніміз не
?
-
Үшбұрыштың қандай түрлерін
білесіңдер?
-
Трапецияның орта сызығы
дегеніміз не?
-
Трапецияның қандай түрлерін
білесіңдер?
-
Трапетцияның ауданын қалай
табамыз?
-
Үшбұрыштың ауданын табу
формуласы қандай?
|
Амандасады
І.Ұйымдастыру
кезеңі.
«Қан
қызы» әдісі арқылы екі топқа
бөлу.
Сұрақтарға жауап
береді.
«Жұптық
әдісі» арқылы үй тапсырмасын
тексеру.
Дұрыс жауапқа 2
балл
Әрбір жауапқа 1
балл
|
«Басбармақ» әдісімен
бағалайды.
Смайлик арқылы
бағалау:
|
Оқулық
|
Негізгі
бөлім
10
|
Трапецияның ауданын оның
табандары мен биіктігі арқылы табу;
Трапецияның ауданын
оның биіктігі мен орта сызығы арқылы
табу;
Трапецияның ауданын оның диагональдері және
олардың арасындағы бұрышы арқылы
табу;
Трапецияның ауданын оның төрт қабырғасы
арқылы табу.
|
1)
мұндағы AD және BC трапецияның табандары, ал BH -
биіктігі.
|
«Басбармақ» әдісімен
бағалайды.
|
Оқулық
Слайд
Сызғыш
|
Бекіту
тапсырмасы
25мин
|
Тапсырмалар. Сыныппен
жұмыс.
Оқулықпен
жұмыс.
Есеп
1. Егер трапецияның орта сызығы
13 см, ал биіктігі 7 см болса, трапецияның ауданын
тап.
Есеп
2. Тең бүйірлі үшбұрыштың бүйір
қабырғасы 12 см, ал табанындағы бұрышы
300 болса, ауданы неге
тең?
Есеп
3. Егер трапецияның табандары 11
см және 28 см, ал биіктігі — 24 см болса, трапецияның ауданын
тап.
Есеп
4. Үшбұрыштың екі
қабырғасының ұзындықтары 4,5 см және 7,5 см. Осы қабырғаларға жүргізілген
биіктіктерінің ұзындығы 8. Үшбұрыштың ауданын та
«Кім жылдам» Бос орынды
толтыр
|
Жеке
жұмыс
«Аквариум » әдісін
қолдану арқылы есептер
шығару.
|
Дескриптор:
-трапецияның ауданын оның
табандары мен биіктігі арқылы табады;
-трапецияның ауданын оның
биіктігі мен орта сызығы арқылы табады;
-трапецияның ауданын оның
диагональдері және олардың арасындағы бүрышы арқылы
табады;
-трапецияның ауданын оның төрт
қабырғасы арқылы табады.
Қ.Б: «Бас
бармақ»
|
|
5мин
|
Бүгінгі
сабақта: -
трапецияның ауданы
формулаларын қорытып шығарады және
қолданады.
Рефлексия: Оқушылар тақтада берілген
рефлексивті сөздердің бастамасын таңдай отырып, шеңбер бойымен
өздерінің ойын бір сөйлеммен жеткізеді.
Бүгін мен ................
білдім
Маған ........ қызықты
болды
Маған .....................
қиын болды
Мен ......... тапсырманы
орындадым
Мен
....................................
түсіндім
Енді мен
..........................................
|
Тақырыпты меңгергенін
анықтау
Үйге
тапсырма.
|
Кері
Байланыс
Бағалау парағы
арқылы бағаланады.
|
Оқулық
Смирнов В.А, Тұяқов
Е.А
Алматы
«Мектеп»
|