Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Трапеция және оның түрлері
Материал туралы қысқаша түсінік
Трапеция элементтерін таниды, есептер шығаруда пайдаланады.
Трапецияның өмірмен байланысты екенін түсінеді, болашақта білгенін өмірде пайдалана алады.
Трапецияның қасиеттері мен параллелограмның қасиеттерінің арасындағы сәйкестігін табады. Теңбүйірлі трапецияның, тікбұрышты трапецияның ерекшеліктерін сипаттайды. Трапецияның екі бұрышы арқылы оның қалған бұрыштарын анықтайды.
Трапецияның бар құрылымын бөлшек - бөлшекке ажыратады. Кейін, осы операциядан шыққан үшбұрыштарды талдайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
18 Қараша 2018
5375
2 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тексерілді: Оқу ісінің меңгерүшісі :Абдураймова Ш.
8.1А: Көпбұрыштар. Төртбұрыштарды зерттеу | №96 М.Әуезов атындағы жалпы орта мектебі. | |
Тақырыбы: Сабақ | Трапеция | |
Күні,айы:12.10.18ж | Мұғалімнің аты-жөні: Кульметова Дильфуза | |
8 «г» сынып | Сабаққа қатысқан оқушылар саны:22 | Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты | 8.1.3.21Трапеция, трапеция түрлері, трапеция элементтерімен таныстыру 8 1.1. 3 2 Трапецияға анықтама беру есептер шығару мен дәлелдеулерде қолдану | |
Сабақ мақсаты | Барлық оқушылар: Трапеция, трапеция түрлері, трапеция элементтерімен таныстыру; Трапецияның элементтерін табу есептерін шығаруға бағыт беру. | |
Оқушылардың басым бөлігі: логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетіледі. Белсенділіктерін арттырады, пәнге деген қызығушылығын дамыйды.. | ||
Кейбір оқушылар:Трапецияның кескінімен және оның қасиеттерімен таныстыру. | ||
Бағалау критерийі | Трапеция элементтерін таниды, есептер шығаруда пайдаланады.Трапецияның өмірмен байланысты екенін түсінеді, болашақта білгенін өмірде пайдалана алады.Трапецияның қасиеттері мен параллелограмның қасиеттерінің арасындағы сәйкестігін табады. Теңбүйірлі трапецияның, тікбұрышты трапецияның ерекшеліктерін сипаттайды. Трапецияның екі бұрышы арқылы оның қалған бұрыштарын анықтайды.Трапецияның бар құрылымын бөлшек - бөлшекке ажыратады. Кейін, осы операциядан шыққан үшбұрыштарды талдайды | |
Тілдік мақсаттар | Сабақ барысында қолданылатын сөздермен жұмыс жасау | |
Құндылықтарды дамыту | «Мәңгілік Ел» Жалпы ұлттық идеясының құндылықтарына сай, ынтымақтаса жұмыс істеуге, бірін –бірі құрметтеуге, өмір бойы білімалуға тәрбиелеу. | |
Жаһандықазаматтыққатәрбиелеу | Бейнебаяндағы байланыс туралы сөйлесу. | |
АКТ дағдысынқолдану | Интербелсенді тақта аудиовизуалды материалды демонстрациялауға қолданылады. | |
Пәнаралық байланыс | Сызу | |
Алдыңғыбілім | ТБ2 | |
Сабақтың барысы | ||
Сабақтың кезеңдері | Жоспарланған жұмыс | Ресурстар |
Сабақтың басы(2-5 минут) | (МК)) І Ұйымдастыру кезеңі.Психологиялық дайындық. «шаттық шеңбер»«Бинго» әдісі бойынша Оқұшыларды топқа бөлу, топ басшыларын сайлау; топ атауы; әр бір топ өзі тандаған фигура тұралы мәлімет беру1.1.«Алғашқы қадам» үй тапсырмасын тексеруҮй тапсырмасына төртбұрыштар қатысқан сүреттер табу. | |
Сабақтың ортасы (6-34 минут) | (МК,Ұ) Анықтама: Екі қабырғасы ғана параллель болатын дөңес төртбұрыш трапеция деп аталады. АД || ВС, табандары. АВ, СД - бүйір қабырғалары. Трапеция түрлері: 1) Бүйір қабырғалары тең болса, тең бүйірлі трапеция деп аталады. 2) Егер бір бұрышы 〖90〗^0 – қа тең болса тік бұрышты трапеция деп аталады. Трапецияның төбесінен табанына түсірілген перпендикуляр оның биіктігі деп аталады. Қарсы жатқан төбелерін қосатын кесінді трапецияның диоганалі деп аталады. Трапецияның бүйір қабырғаларының ортасын қосатын кесінді трапецияның орта сызығы деп аталады. Бағалау критерийлері: V нұсқа:1)Барлық қабырғалары тең параллелограмм .......................... деп аталады.А)квадрат В) параллелограмм С)ромб Д) трапеция2) Параллелограмның бір бұрышы 600. Іргелес бұрыштың градустық шамасын табыңдар.А) 1000 В) 1200 С)300 Д) 30003) Квадраттың периметрі 64 см. Қабырғасын табыңдар.А)16см В) 8 см С) 18 см Д) 36 см 4)Барлық бұрыштары тік болатын параллелограмм................... деп аталады.А) трапеция В)параллелограмм С)ромб Д) тіктөртбұрыш5) Қабырғасы 11 см болатын квадраттың ауданын табыңдар. А)22 см2 В) 121 см2 С) 44 см2 Д) 88 см2ІІ нұсқа:1) Барлық қабырғалары тең тіктөртбұрыш ................................ деп аталады.А) трапеция В)параллелограмм С) квадрат Д) ромб2) Ромбтың бір бұрышы 350. Іргелес бұрыштың градустық шамасын табыңдар.А) 350 В) 1450 С)1550 Д) 22503) Қабырғалары 15см және 8 см болатын тіктөртбұрыштың ауданын табыңдар.А) 120 см2 В) 23 см2 С) 46см2 Д) 158 см24)Қандай төртбұрыштың диагональдары тең?А) трапеция В)параллелограмм С)ромб Д) тіктөртбұрыш5) Қабырғасы 10 см болатын ромбтың периметрін табыңдар.А)100 см В) 40 см С) 20 см Д) 30 см Оқулықпен жұмыс: №1.129ABCD трапецияның BC табаны 4 см. В төбесі арқылы СD қабырғасыны параллель түзу жүргізілген. Сонда пайда болған үшбұрыштың периметрі 12 см болса, онда трапецияның периметрі неге тең?Шешуі: Р=12см BC=KD=4а+в+с=12см AB=4а=4 CD=BK=4АD=AK+KD=4+4=8 BC+AD+AB+CD=4+8+4+4=20 №1.132Тік бұрышты трапецияның табандары 10см және 15 см, бір бұрышы 450. Трапецияның кіші бүйір қабырғасын табыңдар. В D А Шешуі: | Оқулық№1Жұмыс дәптері Плакаттар Интерактивті тақта |
Сабақтың соңы( 35-40мин) | Сабақты қорытындылау Үй тпсырмасы:№1.139 | |
Қосымша ақпарат | ||
Қорытындылау | Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. | |
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды? | Алдағы уақытта өз сабағымды жоспарлағанда бірлесіп оқу мен бірін-бірі оқыту тәсіліне назар аударамын.Оқушылар белсенді қатысып, үлгерімі төмен оқушылар қызығушылығын артты | |
Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе?1. жаңа әдіс-тәсілдер қолдануы. Оқушылардың сабаққа белсенді қатысуы.2. Бағалау кезеңдерінде өзін-өзі, өзгені және топты бағалау – нақты бағалау критерийлерін бергендіктен табысты болды. Оқушылар әділ бағаландыҚандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?1. сабақты өмірмен байланыстыра отырып оқушылардың қызығушылықтарын ояту2. сабақта көбірек АКТ пайдалануы. |
Тақырыбы: Сабақ | Трапецияның қасиеттері | |
Күні,айы: | Мұғалімнің аты-жөні: | |
7 сынып | Сабаққа қатысқан оқушылар саны: | Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты | 8.1.3.9 Трапецияның қасиеттері мен параллелограмның қасиеттерінің арасындағы сәйкестігін зерттеу 8 1.. 3 2 Трапецияға анықтама бер,,у есептер шығару мен дәлелдеулерде қолдану | |
Сабақ мақсаты | Барлық оқушылар:Трапецияның екі бұрышын қолданып қалған бұрыштарын таба алуын не таба алмауын айырып таниды. | |
Оқушылардың басым бөлігі:Теңбүйірлі трапецияның диагоналдары тең екенін дәлелдеуде оның симметриялылығын қолданады. | ||
Кейбір оқушылар:Жеке, топтық жұмыс жасауға үйренеді, білгенін, түсінгенін салыстыруға, талқылауға, ой елегінен өткізуге дағдыланады, бірмүшеге байланысты есептер шығаруды меңгереді | ||
Бағалау критерийі | Трапецияның қасиеттері мен параллелограмның қасиеттерінің арасындағы сәйкестігін табады. Теңбүйірлі трапецияның, тікбұрышты трапецияның ерекшеліктерін сипаттайды. Трапецияның екі бұрышы арқылы оның қалған бұрыштарын анықтайды.Трапецияның бар құрылымын бөлшек - бөлшекке ажыратады. Кейін, осы операциядан шыққан үшбұрыштарды талдайды | |
Тілдік мақсаттар | Сабақ барысында қолданылатын сөздермен жұмыс жасау | |
Құндылықтар | Өмір бойы білім алу, ынтымақтастық, құрмет, азаматтық жауапкершілік | |
Жаһандықазаматтыққатәрбиелеу | Бейнебаяндағы байланыс туралы сөйлесу. | |
АКТ дағдысынқолдану | Интербелсенді тақта аудиовизуалды материалды демонстрациялауға қолданылады. | |
Пәнаралықбайланыс | География | |
Алдыңғыбілім | ТБ2 | |
Сабақтың барысы | ||
Сабақтың кезеңдері | Жоспарланған жұмыс | Ресурстар |
Сабақтың басы(2-5 минут) | (МК) Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-4 дейін санау арқылы топқа бөлуАлтын ереже құру қажеттігі туралы айту.Әр топқа бағалау парағын таратып беру.Фигуралармен бағалау әдісімен бағалау үшін фигуралар таратып беру«Сандарды бейнеле» ойыны арқылы психологиялық ахуалды жақсартуОқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |