Сабақтың тақырыбы: | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Мақсаты: | Талантты және дарынды оқушыларды анықтау, іздеу жолдарының маңыздылығы айқындау. |
Міндеттері: | Әріптестерге бағалаудың түрлері: қалыптастырушы және жиынтық бағалау әдісімен таныстыру.Оқыту мен бағалау нәтижелері арасында байланысты анықтау.Оқу табыстылығының негізгі факторлары болып табылатын оқушылардың ынтасы мен өз қадір-қасиеттерін сезінуді дамытудағы бағалаудың мәнін түсіндіру.Өз жұмысын өзі бағалау және өзін өзі жетілдіру жолдарын түсіне білуді дамыту. |
Оқыту нәтижесі: | Әріптестер бағалаудың жаңа үлгілерімен танысадыМұғалімдер табыс критерийлерін әзірлеуді үйренеді.Дәстүрлі бағалауға қарағанда оқыту үшін бағалаудың артықшылығын көреді |
Негізгі идея: | 1. Оқытуды, әдістерді және осы мүмкіндіктерді Іске асыру түрлерін жақсарту мүмкіндіктерін анықтауын бағалау қалыптастырушы (формативті) немесе Оқыту үшін Бағалау (ОүБ) болып табылады.2. Егер бағалау мақсаты жіктеу, сертификациялау немесе оқытуды жылжыту үшін оқыту қорытындысын шығару болса, онда өзінің функциясы бойынша бағалау жиынтық (суммативті) болып табылады және оны оқытуды бағалау деп атайды. |
Сілтеме: | Мұғалімге арналған нұсқаулық |
Ресурстар: | Постер, стикерлер, видеоролик, маркерлар, қайшы, клей, қағаз,үлестірме материалдар |
Топқа бөлу: | Пән бірлестіктері бойынша екі топқа бөлу. |
Тапсырма: | Постермен жұмыс. «Бесленді және белсенді емес сынып» көрінісі (15 минут) | Топты ұйымдастыру. | Топппен жұмыс (15 минут) |
| Сергіту сәті (5 минут) |
|
|
|
Бағалауға арналған: қыз, екі дос туралы оқиғаны мысал келтіру. | Коуч барлық мұғалімдердің толық қатысуын қадағалайды
|
Оқиға желісімен кейіпкерлерді бағалайды. |
| Слайд бағалаудың түрлері |
|
|
|
| сауалнама сұрақтарына жауап беру қажеттігін анықтау | сауалнаманы толтырады |
| Сыныптағы бағалау. | Сыныпта бағалаудың қандай түрлерін пайдаланасыз? | Сұрақтарға жауап береді, пікір алмасады |
| Қазақтың киіз макетін жасау. | Топты ұйымдастыру, әр топқа плакат, қайшы, желім, маркер беріледі. | Топпен жұмыс. Әр топ киіз макетін жасайды. |
| 7. Әріптестер жасаған киіз үйге табыс критерийлерін бірлесе дайындау.
| Жұмыстарды бағалау үшін табыс критерийлерін пайдалану. | Әр топ табыс критерийлеріне байланысты жұмыстарын бағалайды. |
| Ресурспен жұмыс (15 минут) | Пікірталас ұйымдастырады |
|
| Сергіту сәті (5 минут) |
|
|
| Топтық жұмыс |
|
|
| Презентацияны көру. Анализ жасау (5 минут) |
| Қорғайды, бағалайдыЕкі жұлдыз бір тілек |
| Рефлексия. Анкета алу. Бағалауға сенің ойың өзгерді ме? (10 минут) |
| Сұрақтарын қойып, өз ойларын стикерге жазып бекітеді |
Пайдаланатын әдебиеттер: | Нұсқаулық.Үлестірме материалдары.Педагогикалық шеберлік орталығының порталы. |
|
|