Материалдар / Тренинг "Оқыту үшін бағалау және"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тренинг "Оқыту үшін бағалау және"

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі пән мұғаліімдерТренинг
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қаңтар 2019
497
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучинг жоспары: Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Сабақтың тақырыбы:Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Мақсаты:Талантты және дарынды оқушыларды анықтау, іздеу жолдарының маңыздылығы айқындау.
Міндеттері:
  • Әріптестерге бағалаудың түрлері: қалыптастырушы және жиынтық бағалау әдісімен таныстыру.
  • Оқыту мен бағалау нәтижелері арасында байланысты анықтау.
  • Оқу табыстылығының негізгі факторлары болып табылатын оқушылардың ынтасы мен өз қадір-қасиеттерін сезінуді дамытудағы бағалаудың мәнін түсіндіру.
  • Өз жұмысын өзі бағалау және өзін өзі жетілдіру жолдарын түсіне білуді дамыту.
  • Оқыту нәтижесі:
  • Әріптестер бағалаудың жаңа үлгілерімен танысады
  • Мұғалімдер табыс критерийлерін әзірлеуді үйренеді.
  • Дәстүрлі бағалауға қарағанда оқыту үшін бағалаудың артықшылығын көреді
  • Негізгі идея: 1. Оқытуды, әдістерді және осы мүмкіндіктерді Іске асыру түрлерін жақсарту мүмкіндіктерін анықтауын бағалау қалыптастырушы (формативті) немесе Оқыту үшін Бағалау (ОүБ) болып табылады.2. Егер бағалау мақсаты жіктеу, сертификациялау немесе оқытуды жылжыту үшін оқыту қорытындысын шығару болса, онда өзінің функциясы бойынша бағалау жиынтық (суммативті) болып табылады және оны оқытуды бағалау деп атайды.
    Сілтеме:Мұғалімге арналған нұсқаулық
    Ресурстар: Постер, стикерлер, видеоролик, маркерлар, қайшы, клей, қағаз,үлестірме материалдар
    Топқа бөлу:Пән бірлестіктері бойынша екі топқа бөлу.
    Тапсырма:
  • Постермен жұмыс. «Бесленді және белсенді емес сынып» көрінісі (15 минут)
  • Топты ұйымдастыру.Топппен жұмыс (15 минут)


  • Сергіту сәті (5 минут)








  • Бағалауға арналған: қыз, екі дос туралы оқиғаны мысал келтіру.
  • Коуч барлық мұғалімдердің толық қатысуын қадағалайды



    Оқиға желісімен кейіпкерлерді бағалайды.


  • Слайд бағалаудың түрлері








  • сауалнама сұрақтарына жауап беру қажеттігін анықтаусауалнаманы толтырады


  • Сыныптағы бағалау.
  • Сыныпта бағалаудың қандай түрлерін пайдаланасыз?Сұрақтарға жауап береді, пікір алмасады


  • Қазақтың киіз макетін жасау.
  • Топты ұйымдастыру, әр топқа плакат, қайшы, желім, маркер беріледі.Топпен жұмыс. Әр топ киіз макетін жасайды.






    7. Әріптестер жасаған киіз үйге табыс критерийлерін бірлесе дайындау.

    Жұмыстарды бағалау үшін табыс критерийлерін пайдалану.Әр топ табыс критерийлеріне байланысты жұмыстарын бағалайды.


  • Ресурспен жұмыс (15 минут)
  • Пікірталас ұйымдастырады



  • Сергіту сәті (5 минут)






  • Топтық жұмыс






  • Презентацияны көру. Анализ жасау (5 минут)


  • Қорғайды, бағалайдыЕкі жұлдыз бір тілек


  • Рефлексия. Анкета алу. Бағалауға сенің ойың өзгерді ме? (10 минут)


  • Сұрақтарын қойып, өз ойларын стикерге жазып бекітеді
    Пайдаланатын әдебиеттер:Нұсқаулық.Үлестірме материалдары.Педагогикалық шеберлік орталығының порталы.





    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!