«Карусель»жаттығуы.Мақсаты: Қарым-қатынасты дамытуға арналадыТоп мүшелері 2-ге бөлінеді . 1-ші топ ішкі, 2-ші топ сыртқы топ болып бөлініп, екі шеңбер жасайды.Жетекшінің берген белгісі бойынша ішкі топ сағат тілі бойынша қозғалады, жетекшінің сигналы бойынша олар тоқтайды да, екеуден ішкі топ пен сыртқы топ бір-біріне қарсы тұрған адамдар бірігеді. Әрбір топқа кезекпе-кезек жетекші белгілі бір роль беру керек, олар тез арада сол рольді 2-3 минутта көрсетуі керек. Мысалы: сатушы- сатып алушы ; мұғалім – оқушы, дәрігер – қаралушы ; полиция –шофер; әке – бала; анасы –қызы. Бұл жаттығу әрбір адамның өзінің мінезін, көңіл күйін, қабілетін , өзгерте білу осы арқылы өзгелермен еркін араласу қабілетінің дамуына көмектеседі. « Бүлінген телефон » Мақсаты: Есту қабілетін дамытуға арналғанБір сөзді мұғалім бір баланың құлағына сыбырлап сол пікірді қайталайды, солай жалғаса беріп барлық балаларға жеткізеді. Ең соңғы оқушы пікір сөзді естіртіп дауыстап айтады. Мен әрқашан шындықты айтамын.• Көңіл күйімізді жаттықтыру»Мақсаты:Шынайы бейнелеп көрсете білу арқылы көңіл күйімізді жатықтыра алуға арналады.Жүргізуші:Бүгін мен сендерге актер болуға үйретемін. Менсендерге нені көрсет десем, соны бет-әлпеттеріңмен бейнелейсіңдер.1. Қабақтарыңды түйіп,ашулы адамның кейпін көрсетесіңдер 2. Қатты қорқу қажет.Қасқырдан қорыққан қоян сияқты немесе ұядан түсіп қалған балапан сияқты,мысықтан қорыққан тышқан сияқты және иттен қорыққан баланы бет -әлпеттеріңмен көрсету қажет.3. Жылап тұрған адамды көрсету.4. Жәй күліп тұрған адамды және қатты күліп тұрған адамды көрсету5. Өлең айтып тұрған адамдың сезімін көрсете білу Өлең айту « Біз тамшымыз » Сергіту сәтіӨздеріне ұнаған әуенге салып,қимылмен көрсетіп айту керек.Бәрі дөңгелене тұрады да Біз тамшымыз дегенде жаңбырдың тамшысын бір теңіздің толқыныдегенде қолымен ирелектетіп толқынды көрсетедіБіз тамшымыз мұхиттағы Бір теңіздің толқыны. Бізге келіңіз ² Сен мен мен. Бәрімізде бір жанұя боламызБіз бұтақпыз бақшадағыБір бақшаның гүліміз қайырмасы Ауызша волейбол ойыны.Мақсаты: Өзінде бар жақсы қасиеттерді бағалай білуге,өзінің қасында жүрген адамдардың жақсы қасиеттерін білуге ,бір-бірін терең түсінуге арналады Допты бір-бірне берген кезде балалар адамгершілік қасиеттер туралы айтулары керек.Мысалы: шыншылдық: мейірімділік; адамдық; адамгершілік әділдік; кішіпейілдік; батылдық; ұстамдылық; жанашырлық.Өзінде басым қасиетті айта білулері қаралады.«Кім екенін тап» ойыныМақсаты:Топ мүшелерінің бір-бірін тануға көмектеседіӘрбір адам өзінің аты-жөнін көрсетпей,өз-өзіне психологиялық мінездеме жазады.Өзінің ұнамды-ұнамсыз қасиеттерін жазу. Бұл мінездеме жазылған бетерді жетекші жинап, араластырады да,арасынан біреуін алып дауыстап оқиды .Топ мүшелері мінездеменің иесін табуы керекБұл жаттығу өзгелерді дұрыс қабылдап,тану арқылы олардың өзіндік ерекшеліктерін білуге үйреді "Шөлдеу"ойыны.Мақсаты: Достыққа,бір-біріне көмектесіп қана нәтижеге жетуге болатына тәрбиелеу Балалардың қолдары шынтақтан қозғалмайды. Балалар өздерін ыстық шөл даладамыз деп елестетеді, қатты шөлдепжүреді. Бір кезде тостағандардағы суларға кездеседі. Ендіосы суды ішуге амал табулары керек ( бір-біріне көмекте-сіп қана суды шашпай, шөлдерін қандыруға болатынынакөз жеткізеді). "Алып"ойыны.Мақсаты:Ұжымшылдыққа тәрбиелеу. Екі бала қатар тұрады, біреуінің сол аяғын екіншісінің оңаяғына байлайды, сөйтіп бір белгіленген жерге барады. Не-месе: үш, төрт, т.б. балаларды бірге байлайды, сосын оларбірге жүруге тырысады. ( бақаға ұқсап секіреді). "Көпір"ойыны. Еденді бормен "көпір" (түзу) сызылады. Екі топ, бір-біріне қарсы шыққан балалар "көпірден" құлап қалмай өтуі керек.Балалар бір-біріне көмектесіп, орындарын ауыстырып, бір-бірін өткізіп жіберулері керек.РефлексияТренинг жаттығулары сіздерге ұнады ма?Сендерде қандайда болсада өзгеріс пайда болды ма?Күнделікті өмірде бұл ойындарды ойнау арқылы ішкі жан дүниелеріңді дамытуға бола ма?Бүгінгі тренингіде біздер ойындар ойнау арқылы өзгелерді дұрыс қабылдап, өздеріңді еркін сезіне алуға тұлғаны дамытуға жұмыстандық.
Мақсаты:Оқушылардың ішкі жан дүниесін ашуға және өзін еркін сезіне алуға үйрететуТренинг барысында қаралып шешілетін міндеттер:- Тиімді қарым-қатынасқа машықтану эмпатиясын дамыту.-Сенімсіздіктен, қобалжудан, қорқыныштан арылу.-Өзгелердің қызығушылығымен санасу.-Өзін-өзі құрметтеуді, өзін-өзі сенуді қалыптастыру.Тренінг бағдарламасы• «Танысу» жүргізуші:Барлығымыз шеңбер жасап отырайық . Қазір шеңбер бойыменкезекпен жүргізушінің оң жағымдағы отырған қатысушыданбастап топқа таныстыруды бастаймыз. Алдымен өз есімдеріңдіайтыңдар. «1-2 сөйлем арқылы қай сыныпта оқитыным өзініңатым, өзінің мінезі туралы айту керек. Осы сөздерден