Білу және
түсіну
Тыңдалым.
36-жаттығу. Өлеңді
тыңдау
Мұғалім өлеңнің тақырыбы мен
негізгі ойды анықтауда төмендегі сұрақтарды басшылыққа
алады:
-Өлең не
туралы?
-Өлең неліктен «Түн» деп
аталған?
-Балалардың түнде әткеншек
теппеу себебі неде?
-Түн мезгілін күндізгі
уақытпен салыстыр.
Топтық
жұмыс.
1-топ:
Түсіндірмелі сөздікті
пайдаланып «күнұзақ» сөзінің мағынасын
ашу.
Дескриптор:
- жаңа сөздің мағынасын
түсіндіреді;
-берілген тақырып бойынша ой
қорыту жасай алады.
2-топ:
-Өлеңді іштей оқып, уақытқа
байланысты берілген сөздерді теріп жазу. (Түн, күнұзақ,
түнде.)
Дескриптор:
-уақытқа байланысты берілген
сөздерді табады;
-берілген тақырып бойынша ой
қорыту жасай алады.
3-топ:
Өлең мазмұны бойынша сұрақтар
құрастыру.
Дескриптор:
- мәтін мазмұны бойынша пікір
білдіруге бағытталған сұрақтар
құрастырады;
-өз жауабын негіздеп жауап
береді.
ҚБ: Отшашу арқылы
бір-бірін бағалау.
Қолдану
Дәптермен
жұмыс.
37-жаттығу.
Мəтінді қатесіз, əрі көркем етіп көшіріп
жазады.
ҚБ: Смайликтер арқылы өзара
бағалау
Сергіту
сәті.
Бейнежазбадағы әуен ырғағымен
билеу.
Топтық
жұмыс.
«Ішіне – сыртына» стратегиясы
бойынша берілген сөздерден түбір сөздер мен қосымшалы сөздерді
ажырату (түбір сөздерді шеңбердің ішіне, қосымшалы сөздерді
шеңбердің сыртына жазу).
Сөздер тізбегі: Ауыл-аулы,
дауыс-даусы, орын-орны,халық-халқы, кітап - кітабы, парақ – парағы,
әріп –әрпі,жауап,жауабы,мектеп-мектебі.
Дескриптор:
-
түбір мен қосымшаның жазылуын
біледі;
-
түбір сөздер мен қосымшалы
сөздерді ажырата алады.
ҚБ: «Басбармақ»
әдісі
Бағалау дескрипторы негізінде
топтар бір-бірін «Басбармақ» әдісімен
бағалайды.
38-жаттығу.Шығармашылық
үзіліс
Пішіндерді сәйкестендіріп,өлең
құрап жазу
Бөкеннің
лағы,
Көреген
қырағы.
Елеңдеп
құлағы,
Еліріп
тұрады.
-Қарамен берілген сөздердің
түбірін тап.
-Түбір сөздің соңғы дыбысы
неліктен өзгергенін айт.
Дескриптор:
- каллиграфиялық нормаларды
сақтап жазады;
-
үзбей және біркелкі шапшаң
жазады.
Ойқозғау.
Шығармашылық жазу.
«Синквейн» әдісі. Тақырыбы: «Сағат»
Мысалы:
1.
Сағат
2.
Үлкен,механикалық
3.
Жүреді,тоқтайды,озады.
4. Сағат-уақыттың өлшем
бірлігі
5.
Уақыт
Тапсырманы орындаған соң
жұптар өзара өлеңдерін оқып, бағалайды.
ҚБ:
«Басбармақ»
|