Тұлғалық сапаларды
қалыптастыру
Мақсаты: балалар арасында қарым-қатынасты нығайту,тұлғалық
сапаларды қалыптастыру, жағымсыз көңіл-күйден арылу, күш-қуат
жинау, өзін-өзі тану, құрметтеу, өзін еркін сезінуге
көмектесу.
Барысы:
1
Сәлемдесу.
2. «Сиқырлы сөз- Иә »
жаттығуы.
3. «Қолыңызды қалай
ұстайсыз» жаттығуы.
5. «Мюнстерберг»
әдістемесі.
6. Қорытынды «Суретті тест»
жаттығуы.
Қажетті
құралдар: Ақ параққа
күннің, бұлттың, жаңбырдың, жасыл шөптер бейнеленген парақ қағазы,
түсті және ақ қағаз, қайшы, турлі-түсті қаламдар
т.б.
Ұйымдастыру.
Психолог: Құрметті балалар өз қызметтерін
аянбай, алаңсыз жүргізуіне ұшқыр ой, алғыр зейін, ашық көз, ояу
көкірек керек екені даусыз. Сергек қимылмен, ширақ оймен, сезімтал
жүрекпен адал еңбек ететін, олардың зерделеріндегі ойларынан түйін
алу. Бүгінгі мақсат-айналамыздағы
адамдарымызбен қарым-қатынасымыз қандай, олар кімдер, біз кімбіз,
өзімізді-өзіміз танимыз ба? деген сұрақтарға жауап іздеп тұлғаның
дами көзқарасын анықтау.
Ендеше сіздерге сәттілік тілей
отырып, тренингімізді
бастаймыз.
1.
Сәлемдесу.
Қазір топтың әр мүшесі
кезекпен ортаға шығып, топқа қарап бір-бірін қайталамай топпен
кез-келген тәсілмен сәлемдеседі. Ал біз әрбір сәлемдесуді
қайталаймыз.
Жаттығудан кейін талқылау.
Сәлемдесудің қайсысы сіздің есіңізде қалды және
неліктен?
2. «Сиқырлы сөз- Иә»
жаттығуы.
Мақсаты: көңіл-күйді көтеру, өзіне деген қалыптасқан
қатынастан шығу.
Нұсқау: Психолог әр түрлі сұрақтар дайындайды, кейін оқушылар
өздері сұрақтарды
дайындайды.
Мысалы: Сенде миллион теңге бар
ма?
Саған мұхит
ұнайдыма?
Сен мейірімдісің
бе?
Сенің шұлығын жыртық
па?
Сен билегенді ұнатасың
ба?
Сен әдемісің
бе?
Сұрақтың дұрыс немесе
бұрыстығына қарамастан оқушылар Иә деп жауап беру
керек
3. «Қолыңызды қалай
ұстайсыз?»
4. «Мюнстерберг»
әдістемесі.
Мақсаты: Бұл әдістеме зейіннің таңдамалылығын анықтайды,
жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Уақыты:2мин.
Психолог: Көптеген әріптердің
арасында тұтас сөздер бар. Сіздің міндетіңіз, тез оқып отырып, сол
сөздердің астын сызуыңыз
керек.
Аашпгопартаивнртерезевнаапташыопккарталыгксағатлыгсабақоыгборпыаукесікрвнбасбалдақинакпотақтагыеоқушыоанмұғал
імрыгадиректорвпыкуқызметкерапецуранлвгкдәптершлпевоалд................
Зерттелуші тапсырманы орындап
болғаннан кейін нәтижесі
есептелінеді.
7. Қорытынды «Суретті тест»
жаттығуы.
Психолог: Балалар бүгінгі тренингіміз қалай өтті? Барлығымыз қандай
әсер алдық? Қорыта келе тренингтен алған әсерлерімізді осы «Суретті
тест» жаттығуы арқылы білетін
боламыз.
Қатысушыларға ақ параққа
күннің, бұлттың, жаңбырдың, жасыл шөптер бейнеленген парақ
таратылады. Тренингтен алған әсерін, бір-біріне тілектерін сол
берілген суреттердің біреуіне
жазады.
Талдау.
Күннің
суреті-тренингке қатысушының
толық қанағаттанғаны,
көңілденгені.
Бұлттың
суреті- алған әсері
төмен.
Жаңбырдың
суреті- ешқандай әсер
алмаған.
Жасыл
шөптер- көңілді, жақсы әсер
алғаны.
Қатысқандарыңызға көп
рахмет!
Тасқала аудандық білім
бөлімі
Балалардың мектептен тыс
жұмыс орталығы
«Тұлғалық сапаларды
қалыптастыру»
Тренинг
Педагог-психолог:
Наджимова
С.Ш
2018 оқу
жылы