Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Тұлғаның сәтті әлеуметтенуіндегі әлеуметтік педагогтың отбасымен жұмысы
Материал туралы қысқаша түсінік
Отбасында оңтайлы тәрбие үрдісін ұйымдастыруға, соның негізінде жеке тұлғаның дамуы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
09 Қаңтар 2018
396
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тақырыбы:Тұлғаның сәтті әлеуметтенуіндегі әлеуметтік педагогтың отбасымен жұмысыМақсаты: - Жеке тұлғаның дамуы, тәрбиеленуін, білім алуын және оның отбасының құқықтары мен мүдделерін әлеуметтік тұрғыдан қорғау, тәрбиелеу арқылы қоғамдық өмірге даярлап, қосу.Міндеттері:
Егеменді еліміздің тірегі — білімді ұрпақ. Есті тәрбие ұл мен қыздың болашағы.Негізгі тұлға — ұрпақ тәрбиелеуден басталады. «Жас бала — жас шыбық, жас кезінде қай түрде иіп тастасаң, есейгенде сол иілген күйінде қатып қалмақ» деп, М.Жұмабаев айтқандай тұлғаны әлеуметтендіру аясындағы тәрбие отбасынан басталатыны сөзсіз.Бүгінгі қоғамның тәрбиеші ұстаздар алдында қойып отырған басты міндеті, артар жүгі — саналы тәрбиені сапалы білім беру мен ұштастыру. Жан — жақты дамыған, өзіндік ой пікірі қалыптасқан, өмірге араласа алатын, терең ойланып, ойын жүзеге асыра алатын тұлға қалыптастыру. Тұлға ретінде — тәрбие процесінде басты мақсат болып табылады. Сондықтан тұлға — тұтастық күйінде дамыған, қалыптасқан адам. Абай айтқан «Толық адам» болмысын жасауды міндет ету — мектептің жүзеге асырар танымдық процесінің де негізгі мұраты.« Ақыл, қайрат, жүректі бірдей ұста, сонда толық боларсың елден бөлек» — деген сөзі де жеке тұлға тәрбиелеудегі бағыт ретінде алуы да дұрыс.Қазақстан Республикасының Конститутциясында «Балаларына қамқорлық жасау және оларды тәрбиелеу- ата — ананың табиғи парызы»- деп отбасының міндеті анық көрсетілген. «Қазақстан -2030″ бағдарламасында балаларымызды алыс болашақта қандай сапада көруіміз керектігі айтылған. Мұнымен бірге, «Отбасы туралы заң» жоғары және орта білім тұжырымдамасында әрбір отбасына өзінің ұрпағын тәрбиелеп, қатарға қосу міндеті жүктелген. Отбасы — баланың жақын әлеуметтендіру ортасы қатарында өмірдің мақсаты, оның құндылықтарын біліп, өзінің қалай ұстау керектігі туралы алғашқы мағлұматтарды береді және онда басқалармен қарым — қатынас орнатуына іс жүзінде дағдыланады. Қазіргі заманда отбасының құрылымы өзгеріп, ондағы мүшелер саны азайып, бала саны да кеми түсті. Отбасына асыраушы әке ғана емес, ана да оған елеулі үлес қосу себепті олардың рөлдік қызметі теңеліп, жауапкершілік сипаты да өзгермелі күйге түсті. Көп жағдайда әке жауапкершілігі әлсіреп, керісінше, аналар отбасы үшін жауапкершілікті өз мойына алуда. Осы заманның тағы бір ерекшелігі: толық емес отбасылар көбейіп, ата, әке, қайын -жұрт, нағашы жұрт секілді тағы да туысқандық байланыстар әлсіреді. Ер бала болсын, қыз бала болсын әке — шеше не істесе де соған үлгі, өнеге. Содан үйренеді, көргенін бірде болмаса бірде қайталайды.Ата-ананың ықпалы өзінен өзі бола қалмайды, балалар ата — ана қылықтарын көзімен көреді, ал бір көргеннен тағыда, тағы бір рет көргесін санасында мықтап орын алады. Естігені де осы қағида бойынша формула сияқты санада қалқып шығып, іс — әрекетке айналады. Балаға отбасы мүшелерінің сөзі, мінез — құлқы ғана емес, қоршаған заттар да әсер етеді. Тұлғаны әлеуметтендіру аясында отбасы тәрбиесіне арқау болар жұмыстарды еліміздің Президенті Нұрсұлтан Әбішұлыда Республикалық «Мерейлі отбасы» байқауын ұйымдастырған болатын. Қорқыта айтқанда, бүгінгі таңда жан-жақты дамыған тұлғаны адамгершілік,рухани жағынан тәрбиелеу отбасынан басталатыны сөзсіз. Осы жағдайда отбасы мен мектептің бірігіп жұмыс жасағаны жөн. Бірлескен іс-әрекеттің негізінде кеткен олқылықтарды бірітіндеп оңалтуға болады.Ендеше, Белинскийдің: «Тәрбие ұлы іс, тәрбие арқылы адам тағдыры шешіледі» деген ұлағатты сөзбен сіздің алдарынызға №1 ОЖББМ-нің әлеуметтік педагогінің «Тұлғаның әлеуметтенуі жүйесінің моделін» қарауға ұсынамыз. ІІІ. Топқа бөліну: (5 мин)Әр қайсының алдарынызда сөздер жатыр. Сол сөздерді алып, сөйлем құрастырып, өз тобынызды табыныз.
Практикалық бөлім. Постармен жұмыс: «Отбасы - бұл ...», «Мектеп – бұл...» 2 топ осы сөздерге анықтама жазып, әлеуметену жұмыстарын жүргізуі жүйсін құрастырады, сызба, кесте, модель түрінде таныстырып, қорғайды.Практическая часть.В ходе тренинга решаются следующие задачи:- продемонстрировать преимущества командной работы;- усовершенствовать общение в команде;- освоить навыки обратной связи;- получить удовольствие от совместной работы.Уважаемые коллеги! А сейчас прошу вас выполнить применить прием «Перекрестные ассоциации». ( участники составляют недостающие понятия. Школа-семья-... (время выполнения задания 5 мин., затем каждая группа представляет свой вариант). Упражнение І.ІІ. Эрик Фромм: «Мен және қоршаған әлем» квадрат ойыны(3 мин)Тапсырма:төрт фигураның ішінен өзіңізге бір фигураны таңдаңыз. Таңдап болсаңыз, фигураның ішіне өзіңіз қалаған төрт жануарды жазыңыз.
Ашық, тәртіпті жақсы көретін адам
Қарама-қайшы:сөзі мен ісі сәйкес келмейді
Мінезі тік, айтқанынан қайтпайтын адам
Сабырлы, асықпайтын жай адамЖануарлар:1.Балаға деген көзқарас 2.Отбасындағы көзқарас 3.Қоғамға көзқарас4.Өз жұмысына көзқарас.
ІІІ. Жағдаятты талдау(5 мин)Мақсаты:ІV. Сергіту сәті(3 мин)V. «Толық банкі» бейнебаян. Тілек жазу. (7 мин)
- Отбасында оңтайлы тәрбие үрдісін ұйымдастыруға, соның негізінде жеке тұлғаның дамуы мен қалыптасуына баса назар аудару;
- Отбасында білім алушы жеке тұлғаның қауіпсіздігі мен психологиялық үйлесімділігіне жағдай туғызуына ықпал ету.
- Отбасында жағымды қарым-қатынас жасау іскерліктерін дамыту.
- Отбасы мен мектеп арасындағы қарым-қатынасты ұйымдастыру, оқушыларға әлеуметтік-педагогикалық көмек көрсету;
- Жанұядағы дағдарыс жағдайларында тұлғаға көмек көрсету.
- әлеуметтік, жалпыадамзаттық құндылықтардың қалыптасуына ықпал ету.
- Оның денсаулығын сақтауды ұйымдастыру.
- Кез келген жағдайда өзара қарым-қатынас жасай алатын, өзін-өзі
Әлеуметтену агенттері | Функциялар | Проблема | |
1 деңгей- алғашқы реттік әлеуметтену | Отбасы институты | Құндылықтарды игеру, тәрбие | Жастар арасындағы қылмыс, нашақорлық, алкоголизм, суицид, жұмыссыздық көлемінің артуы, нигилизм |
2 деңгей – екінші реттік әлеуметтену | Білім беру түрлі институты, әлеуметтік орта | Білім,тәрбие, құндылықтар, кәсіп |
Егеменді еліміздің тірегі — білімді ұрпақ. Есті тәрбие ұл мен қыздың болашағы.Негізгі тұлға — ұрпақ тәрбиелеуден басталады. «Жас бала — жас шыбық, жас кезінде қай түрде иіп тастасаң, есейгенде сол иілген күйінде қатып қалмақ» деп, М.Жұмабаев айтқандай тұлғаны әлеуметтендіру аясындағы тәрбие отбасынан басталатыны сөзсіз.Бүгінгі қоғамның тәрбиеші ұстаздар алдында қойып отырған басты міндеті, артар жүгі — саналы тәрбиені сапалы білім беру мен ұштастыру. Жан — жақты дамыған, өзіндік ой пікірі қалыптасқан, өмірге араласа алатын, терең ойланып, ойын жүзеге асыра алатын тұлға қалыптастыру. Тұлға ретінде — тәрбие процесінде басты мақсат болып табылады. Сондықтан тұлға — тұтастық күйінде дамыған, қалыптасқан адам. Абай айтқан «Толық адам» болмысын жасауды міндет ету — мектептің жүзеге асырар танымдық процесінің де негізгі мұраты.« Ақыл, қайрат, жүректі бірдей ұста, сонда толық боларсың елден бөлек» — деген сөзі де жеке тұлға тәрбиелеудегі бағыт ретінде алуы да дұрыс.Қазақстан Республикасының Конститутциясында «Балаларына қамқорлық жасау және оларды тәрбиелеу- ата — ананың табиғи парызы»- деп отбасының міндеті анық көрсетілген. «Қазақстан -2030″ бағдарламасында балаларымызды алыс болашақта қандай сапада көруіміз керектігі айтылған. Мұнымен бірге, «Отбасы туралы заң» жоғары және орта білім тұжырымдамасында әрбір отбасына өзінің ұрпағын тәрбиелеп, қатарға қосу міндеті жүктелген. Отбасы — баланың жақын әлеуметтендіру ортасы қатарында өмірдің мақсаты, оның құндылықтарын біліп, өзінің қалай ұстау керектігі туралы алғашқы мағлұматтарды береді және онда басқалармен қарым — қатынас орнатуына іс жүзінде дағдыланады. Қазіргі заманда отбасының құрылымы өзгеріп, ондағы мүшелер саны азайып, бала саны да кеми түсті. Отбасына асыраушы әке ғана емес, ана да оған елеулі үлес қосу себепті олардың рөлдік қызметі теңеліп, жауапкершілік сипаты да өзгермелі күйге түсті. Көп жағдайда әке жауапкершілігі әлсіреп, керісінше, аналар отбасы үшін жауапкершілікті өз мойына алуда. Осы заманның тағы бір ерекшелігі: толық емес отбасылар көбейіп, ата, әке, қайын -жұрт, нағашы жұрт секілді тағы да туысқандық байланыстар әлсіреді. Ер бала болсын, қыз бала болсын әке — шеше не істесе де соған үлгі, өнеге. Содан үйренеді, көргенін бірде болмаса бірде қайталайды.Ата-ананың ықпалы өзінен өзі бола қалмайды, балалар ата — ана қылықтарын көзімен көреді, ал бір көргеннен тағыда, тағы бір рет көргесін санасында мықтап орын алады. Естігені де осы қағида бойынша формула сияқты санада қалқып шығып, іс — әрекетке айналады. Балаға отбасы мүшелерінің сөзі, мінез — құлқы ғана емес, қоршаған заттар да әсер етеді. Тұлғаны әлеуметтендіру аясында отбасы тәрбиесіне арқау болар жұмыстарды еліміздің Президенті Нұрсұлтан Әбішұлыда Республикалық «Мерейлі отбасы» байқауын ұйымдастырған болатын. Қорқыта айтқанда, бүгінгі таңда жан-жақты дамыған тұлғаны адамгершілік,рухани жағынан тәрбиелеу отбасынан басталатыны сөзсіз. Осы жағдайда отбасы мен мектептің бірігіп жұмыс жасағаны жөн. Бірлескен іс-әрекеттің негізінде кеткен олқылықтарды бірітіндеп оңалтуға болады.Ендеше, Белинскийдің: «Тәрбие ұлы іс, тәрбие арқылы адам тағдыры шешіледі» деген ұлағатты сөзбен сіздің алдарынызға №1 ОЖББМ-нің әлеуметтік педагогінің «Тұлғаның әлеуметтенуі жүйесінің моделін» қарауға ұсынамыз. ІІІ. Топқа бөліну: (5 мин)Әр қайсының алдарынызда сөздер жатыр. Сол сөздерді алып, сөйлем құрастырып, өз тобынызды табыныз.
- «Бала әр ата-ананың болашағы. Ол – оның өмірінің жалғасы».
- ӘКЕ, АНА ҮШ-АҚ ӘРІП ТІРШІЛІК,
Практикалық бөлім. Постармен жұмыс: «Отбасы - бұл ...», «Мектеп – бұл...» 2 топ осы сөздерге анықтама жазып, әлеуметену жұмыстарын жүргізуі жүйсін құрастырады, сызба, кесте, модель түрінде таныстырып, қорғайды.Практическая часть.В ходе тренинга решаются следующие задачи:- продемонстрировать преимущества командной работы;- усовершенствовать общение в команде;- освоить навыки обратной связи;- получить удовольствие от совместной работы.Уважаемые коллеги! А сейчас прошу вас выполнить применить прием «Перекрестные ассоциации». ( участники составляют недостающие понятия. Школа-семья-... (время выполнения задания 5 мин., затем каждая группа представляет свой вариант). Упражнение І.ІІ. Эрик Фромм: «Мен және қоршаған әлем» квадрат ойыны(3 мин)Тапсырма:төрт фигураның ішінен өзіңізге бір фигураны таңдаңыз. Таңдап болсаңыз, фигураның ішіне өзіңіз қалаған төрт жануарды жазыңыз.
1 | 2 |
3 | 4 |
Қарама-қайшы:сөзі мен ісі сәйкес келмейді
1 | 2 | 3 | 4 |
1 |
2 |
3 |
4 |
ІІІ. Жағдаятты талдау(5 мин)Мақсаты:ІV. Сергіту сәті(3 мин)V. «Толық банкі» бейнебаян. Тілек жазу. (7 мин)
- Осы бейнебаянды көріп отырып, ой түйіп отырыңыздар.
- Осы бейнебаяннан алған әсерлерімен бөлісу.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)