Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тұңғыш ұстаз
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектебі: Абылай хан атындағы жалпы орта мектеп Үйірменің атауы: «Жас әдебиетші» |
||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Мархабаева Гүлсара Шондыбаевна |
||||||||||||||||||||
Сыныбы: 5-6 |
Сабақ тақырыбы: Ыбырай Алтынсарин «Өзен» өлеңі |
||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: |
Ы.Алтынсарин шығармаларын еске түсіру, «Өзен» өлеңімен таныстыру, білімдерін бекіту.Өлеңді мәнерлеп оқу, мазмұнын түсіну, талдау, суреттеу,өз ойын айту дағдыларын дамыту.Табиғатты сүю, қорғау, оның адам өмірі үшін маңызын түсіне білуге тәрбиелеу. |
||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары: |
Ы.Алтынсарин шығармаларын еске түсіру, «Өзен» өлеңімен таныстыру, білімдерін бекіту.Өлеңді мәнерлеп оқу, мазмұнын түсіну, талдау, суреттеу,өз ойын айту дағдыларын дамыту.Табиғатты сүю, қорғау, оның адам өмірі үшін маңызын түсіне білуге тәрбиелеу. |
||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
Басы. |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу Кезекшілермен жұмыс Жағымды психологиялық тапсырма. «Жүректен жүрекке» әріптесінің бойындағы жақсы қасиетті айтып жігерлендіру Барлық оқушылар бір-біріне шеңбер бойы жақсы тілек айтады. Мысалы: Саған денсаулық тілеймін! Саған жақсы көңіл күй тілеймін! 3-топқа біріктіру. Сыныпты өзен атаулары арқылы топқа бөлу Үй тапсырмасын сұрау: «Айналмалы бекет» әдісі арқылы сұрау 1. Абай Құнанбайұлы кім? 2. Абай Құнанбайұлы кімнің тәрбиесінде болды? 3. Абайдың Құнанбайұлының қандай шығармалары бар? 4. Абай Құнанбайұлы қай ақындардың шығармаларын қазақ тіліне аударды? 5. Абай Құнанбайұлының қанша жылдық мерейтойын тойлап жатырмыз? 6. Абай Құнанбайұлының азан шақыртып қойған есімі кім? Қызығушылығын ояту «Сананы таны» әдісі Ой қозғау. Оқушыларға интербелсенді тақтадағы сөзжұмбақты шешкізу арқылы сабақтың тақырыбын болжату. Сөзжұмбақ негізінде сұрақтар қойып, оқушыларды коммуникативтік қатынасқа тарту. Сөзжұмбақ сұрақтары: 1. Тәрелке, кесе, қазан – осылардың жиынтық атауы қандай? 2. Өзен, көлдерде не болады? 3. Мектепте оқиды? 4. Немен сурет саласыңдар? 5. Жеміс атауы? 6. Қонжық, қуыршақ – жиынтық атауы қандай? – Сөзжұмбақты дұрыс шешкен кезде ортадағы қарамен белгіленген төрбұрыштарды тігінен оқыған кезде қандай сөз шықты? – Ыбырай. – Олай болса, тұңғыш ұстазымыздың толық аты-жөні кім? Сабақтың тақырыбы қандай болады деп ойлайсыңдар? Оқушылар сөзжұмбақ арқылы жаңа сабақтың мазмұнын болжайды.
Сөзжұмбақты дұрыс шешкен кезде ортадағы қарамен белгіленген төрбұрыштарды тігінен оқыған кезде қандай сөз шықты? – Ыбырай. – Олай болса, тұңғыш ұстазымыздың толық аты-жөні кім? Сабақтың тақырыбы қандай болады деп ойлайсыңдар? Оқушылар сөзжұмбақ арқылы жаңа сабақтың мазмұнын болжайды.Жаңа сабағымыздың тақырыбы- Тұңғыш ұстаз. Оқушылардан ұстаз тұралы пікірлерін сұрау. Слайд: «Табиғат – менің өз үйім». -Неге табиғатты біз өз үйіміз деп атаймыз? -Табиғаттан адам не алады? Әр топ өз ойларын айтады. -Ендеше біз бүгін сендермен табиғаттың маңызды бір бөлігі табиғи су туралы сөз қозғаймыз. Оқу мақсатымен таныстыру |
Оқушылардың назарын сабаққа аударады.
Жағымды психологиялық тапсырманы орындайды. «Жүректен жүрекке» әдісі арқылы әріптесінің бойындағы жақсы қасиетті айтып жігерлендіреді
Суреттер арқылы 4 топқа бөлінеді.
Үй тапсырмасына жауап береді.
Оқушылар сөзжұмбақ арқылы жаңа сабақтың мазмұнын ашады Оқушылардан ұстаз тұралы пікірлерін айтады. Оқу мақсатымен танысады.
|
смайликтер арқылы бағалау |
слайд сөзжұмбақ |
|||||||||||||||||
Сабақтың ортасы. Жаңа сабақ: |
Жаңа тақырып: Ы.Алтынсариннің «Өзен» өлеңі. -Алдымен өлеңді оқымас бұрын біз Ыбырай атамыз туралы не білетінімізді еске түсірейік. 1-тапсырма. - Ыбырай Алтынсарин кім? - Ы.Алтынсаринның шығармаларымен сендер жақсы таныссыңдар. Мына берілген үзінділер Ыбырай атамыздың қай шығармасынан алынғанын айтыңдар: (Интербелсенді тақтада) 1.Бұл ертегіде кейіпкерлер жақсылыққа жақсылық бар екенін дәлелдемекші болды. («Баланың айласы») 2. Аз істен қашсаң, көп іске тап боларсың. («Әке мен бала») 3. «Ей, жолаушы, болсаң осы бұлақтай бол!» («Таза бұлақ») 4. Әкеге қарап, ұл өсер, шешеге қарап қыз өсер. («Асан мен Үсен») 5. Жер бетінде жанды, жансыз заттардың ештеңеге жарамсызы болмайды. Бәрі де іске асады.(«Бір уыс мақта») 6. Сауысқанның тамағы Шоқуменен табылған. («Кел, балалар, оқылық») 2-тапсырма -Енді Ыбырай атамыздың «Өзен» атты өлеңін оқиық. Видео Алиданың «Өзен» өлеңін мәнерлеп оқуы. Сендер ілесіп іштей оқып, түсініксіз сөздер кездессе, қарындашпен астын сызып қойыңдар. А) Күбірлеп оқыту,тізбектеп оқыту,екі жолдан. ә) Әр шумақты жекелеп талдау.\әр топ бир шумақтан талдайды\ І шумақтағы « Арқыраған, сарқыраған, жарқыраған» сөздерін қалай түсінесің? Өзен неге солай ағады деп ойлайсыңдар? Жауабын бірінші шумақтан іздеңдер. (Таудан ағатын өзен) Әр топ бір –біріне сұрақтар қояды (2сұрақтан) Сергіту сәті. Отырайық жүрелеп, Өзенге қармақ салайық. Орнымыздан түрегеп, Балық аулап алайық. 3-тапсырма Сөздік жұмысы: Түсініксіз сөздердің мағынасын, ашу, қолдана білуге үйрету,дәптерге жазу. Қынарда- жағада Жанабында- маңайында ІІ -шумақтағы қынарда сөзінің орнына жағада деген сөзді қойып оқып көріңдер.
ІІІ-
шумақтағы жанабында дег Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |