Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді жоспар бөлімі:

    Мектебі: Абылай хан атындағы жалпы орта мектеп

    Үйірменің атауы: «Жас әдебиетші»


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Мархабаева Гүлсара Шондыбаевна

    Сыныбы: 5-6

    Сабақ тақырыбы: Ыбырай Алтынсарин «Өзен» өлеңі

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:


    Ы.Алтынсарин шығармаларын еске түсіру, «Өзен» өлеңімен таныстыру, білімдерін бекіту.Өлеңді мәнерлеп оқу, мазмұнын түсіну, талдау, суреттеу,өз ойын айту дағдыларын дамыту.Табиғатты сүю, қорғау, оның адам өмірі үшін маңызын түсіне білуге тәрбиелеу.



    Сабақ мақсаттары:

    Ы.Алтынсарин шығармаларын еске түсіру, «Өзен» өлеңімен таныстыру, білімдерін бекіту.Өлеңді мәнерлеп оқу, мазмұнын түсіну, талдау, суреттеу,өз ойын айту дағдыларын дамыту.Табиғатты сүю, қорғау, оның адам өмірі үшін маңызын түсіне білуге тәрбиелеу.


    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау


    Ресурстар

    Басы.


    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен сәлемдесу

    Кезекшілермен жұмыс

    Жағымды психологиялық тапсырма.

    «Жүректен жүрекке»

    әріптесінің бойындағы жақсы қасиетті айтып жігерлендіру


    Барлық оқушылар бір-біріне шеңбер бойы жақсы тілек айтады.

    Мысалы: Саған денсаулық тілеймін! Саған жақсы көңіл күй тілеймін!

    3-топқа біріктіру.

    Сыныпты өзен атаулары арқылы топқа бөлу

    Үй тапсырмасын сұрау: «Айналмалы бекет» әдісі арқылы сұрау

    1. Абай Құнанбайұлы кім?

    2. Абай Құнанбайұлы кімнің тәрбиесінде болды?

    3. Абайдың Құнанбайұлының қандай шығармалары бар?

    4. Абай Құнанбайұлы қай ақындардың шығармаларын қазақ тіліне аударды?

    5. Абай Құнанбайұлының қанша жылдық мерейтойын тойлап жатырмыз?

    6. Абай Құнанбайұлының азан шақыртып қойған есімі кім?


    Қызығушылығын ояту

    «Сананы таны» әдісі

    Ой қозғау. Оқушыларға интербелсенді тақтадағы сөзжұмбақты шешкізу арқылы сабақтың тақырыбын болжату. Сөзжұмбақ негізінде сұрақтар қойып, оқушыларды коммуникативтік қатынасқа тарту.

    Сөзжұмбақ сұрақтары:

    1. Тәрелке, кесе, қазан – осылардың жиынтық атауы қандай?

    2. Өзен, көлдерде не болады?

    3. Мектепте оқиды?

    4. Немен сурет саласыңдар?

    5. Жеміс атауы?

    6. Қонжық, қуыршақ – жиынтық атауы қандай?

    – Сөзжұмбақты дұрыс шешкен кезде ортадағы қарамен белгіленген төрбұрыштарды тігінен оқыған кезде қандай сөз шықты?

    – Ыбырай.

    – Олай болса, тұңғыш ұстазымыздың толық аты-жөні кім? Сабақтың тақырыбы қандай болады деп ойлайсыңдар?

    Оқушылар сөзжұмбақ арқылы жаңа сабақтың мазмұнын болжайды.


    1





    2










    3



    Сөзжұмбақты дұрыс шешкен кезде ортадағы қарамен белгіленген төрбұрыштарды тігінен оқыған кезде қандай сөз шықты?

    – Ыбырай.

    – Олай болса, тұңғыш ұстазымыздың толық аты-жөні кім? Сабақтың тақырыбы қандай болады деп ойлайсыңдар?

    Оқушылар сөзжұмбақ арқылы жаңа сабақтың мазмұнын болжайды.Жаңа сабағымыздың тақырыбы- Тұңғыш ұстаз. Оқушылардан ұстаз тұралы пікірлерін сұрау.

    Слайд: «Табиғат – менің өз үйім».

    -Неге табиғатты біз өз үйіміз деп атаймыз?

    -Табиғаттан адам не алады?

    Әр топ өз ойларын айтады.

    -Ендеше біз бүгін сендермен табиғаттың маңызды бір бөлігі табиғи су туралы сөз қозғаймыз.

    Оқу мақсатымен таныстыру


    Оқушылардың назарын сабаққа аударады.



    Жағымды психологиялық тапсырманы орындайды.

    «Жүректен жүрекке» әдісі арқылы

    әріптесінің бойындағы жақсы қасиетті айтып жігерлендіреді





    Суреттер арқылы 4 топқа бөлінеді.






    Үй тапсырмасына жауап береді.













































    Оқушылар сөзжұмбақ арқылы жаңа сабақтың мазмұнын ашады

    Оқушылардан ұстаз тұралы пікірлерін айтады. Оқу мақсатымен танысады.




















    смайликтер арқылы бағалау

    слайд







































    сөзжұмбақ






























    Сабақтың ортасы.

    Жаңа сабақ:


    Жаңа тақырып:

    Ы.Алтынсариннің «Өзен» өлеңі.

    -Алдымен өлеңді оқымас бұрын біз Ыбырай атамыз туралы не білетінімізді еске түсірейік.

    1-тапсырма.

    - Ыбырай Алтынсарин кім?

    - Ы.Алтынсаринның шығармаларымен сендер жақсы таныссыңдар. Мына берілген үзінділер Ыбырай атамыздың қай шығармасынан алынғанын айтыңдар: (Интербелсенді тақтада)

    1.Бұл ертегіде кейіпкерлер жақсылыққа жақсылық бар екенін дәлелдемекші болды. («Баланың айласы»)

    2. Аз істен қашсаң, көп іске тап боларсың. («Әке мен бала»)

    3. «Ей, жолаушы, болсаң осы бұлақтай бол!» («Таза бұлақ»)

    4. Әкеге қарап, ұл өсер, шешеге қарап қыз өсер. («Асан мен Үсен»)

    5. Жер бетінде жанды, жансыз заттардың ештеңеге жарамсызы болмайды. Бәрі де іске асады.(«Бір уыс мақта»)

    6. Сауысқанның тамағы

    Шоқуменен табылған. («Кел, балалар, оқылық»)

    2-тапсырма

    -Енді Ыбырай атамыздың «Өзен» атты өлеңін оқиық.

    Видео Алиданың «Өзен» өлеңін мәнерлеп оқуы.

    Сендер ілесіп іштей оқып, түсініксіз сөздер кездессе, қарындашпен астын сызып қойыңдар.

    А) Күбірлеп оқыту,тізбектеп оқыту,екі жолдан.

    ә) Әр шумақты жекелеп талдау.\әр топ бир шумақтан талдайды\

    І шумақтағы « Арқыраған, сарқыраған, жарқыраған» сөздерін қалай түсінесің? Өзен неге солай ағады деп ойлайсыңдар?

    Жауабын бірінші шумақтан іздеңдер. (Таудан ағатын өзен) Әр топ бір –біріне сұрақтар қояды (2сұрақтан)


    Сергіту сәті.

    Отырайық жүрелеп,

    Өзенге қармақ салайық.

    Орнымыздан түрегеп,

    Балық аулап алайық.

    3-тапсырма Сөздік жұмысы:

    Түсініксіз сөздердің мағынасын, ашу, қолдана білуге үйрету,дәптерге жазу.

    Қынарда- жағада

    Жанабында- маңайында

    ІІ -шумақтағы қынарда сөзінің орнына жағада деген сөзді қойып оқып көріңдер.

    ІІІ- шумақтағы жанабында дег

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Шалдарбекова Молдир
    31 Наурыз 2023
    435
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Тұңғыш ұстаз

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Тұңғыш ұстаз

    Материал туралы қысқаша түсінік
    бастауышқа арналған сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді жоспар бөлімі:

    Мектебі: Абылай хан атындағы жалпы орта мектеп

    Үйірменің атауы: «Жас әдебиетші»


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Мархабаева Гүлсара Шондыбаевна

    Сыныбы: 5-6

    Сабақ тақырыбы: Ыбырай Алтынсарин «Өзен» өлеңі

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:


    Ы.Алтынсарин шығармаларын еске түсіру, «Өзен» өлеңімен таныстыру, білімдерін бекіту.Өлеңді мәнерлеп оқу, мазмұнын түсіну, талдау, суреттеу,өз ойын айту дағдыларын дамыту.Табиғатты сүю, қорғау, оның адам өмірі үшін маңызын түсіне білуге тәрбиелеу.



    Сабақ мақсаттары:

    Ы.Алтынсарин шығармаларын еске түсіру, «Өзен» өлеңімен таныстыру, білімдерін бекіту.Өлеңді мәнерлеп оқу, мазмұнын түсіну, талдау, суреттеу,өз ойын айту дағдыларын дамыту.Табиғатты сүю, қорғау, оның адам өмірі үшін маңызын түсіне білуге тәрбиелеу.


    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау


    Ресурстар

    Басы.


    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен сәлемдесу

    Кезекшілермен жұмыс

    Жағымды психологиялық тапсырма.

    «Жүректен жүрекке»

    әріптесінің бойындағы жақсы қасиетті айтып жігерлендіру


    Барлық оқушылар бір-біріне шеңбер бойы жақсы тілек айтады.

    Мысалы: Саған денсаулық тілеймін! Саған жақсы көңіл күй тілеймін!

    3-топқа біріктіру.

    Сыныпты өзен атаулары арқылы топқа бөлу

    Үй тапсырмасын сұрау: «Айналмалы бекет» әдісі арқылы сұрау

    1. Абай Құнанбайұлы кім?

    2. Абай Құнанбайұлы кімнің тәрбиесінде болды?

    3. Абайдың Құнанбайұлының қандай шығармалары бар?

    4. Абай Құнанбайұлы қай ақындардың шығармаларын қазақ тіліне аударды?

    5. Абай Құнанбайұлының қанша жылдық мерейтойын тойлап жатырмыз?

    6. Абай Құнанбайұлының азан шақыртып қойған есімі кім?


    Қызығушылығын ояту

    «Сананы таны» әдісі

    Ой қозғау. Оқушыларға интербелсенді тақтадағы сөзжұмбақты шешкізу арқылы сабақтың тақырыбын болжату. Сөзжұмбақ негізінде сұрақтар қойып, оқушыларды коммуникативтік қатынасқа тарту.

    Сөзжұмбақ сұрақтары:

    1. Тәрелке, кесе, қазан – осылардың жиынтық атауы қандай?

    2. Өзен, көлдерде не болады?

    3. Мектепте оқиды?

    4. Немен сурет саласыңдар?

    5. Жеміс атауы?

    6. Қонжық, қуыршақ – жиынтық атауы қандай?

    – Сөзжұмбақты дұрыс шешкен кезде ортадағы қарамен белгіленген төрбұрыштарды тігінен оқыған кезде қандай сөз шықты?

    – Ыбырай.

    – Олай болса, тұңғыш ұстазымыздың толық аты-жөні кім? Сабақтың тақырыбы қандай болады деп ойлайсыңдар?

    Оқушылар сөзжұмбақ арқылы жаңа сабақтың мазмұнын болжайды.


    1





    2










    3



    Сөзжұмбақты дұрыс шешкен кезде ортадағы қарамен белгіленген төрбұрыштарды тігінен оқыған кезде қандай сөз шықты?

    – Ыбырай.

    – Олай болса, тұңғыш ұстазымыздың толық аты-жөні кім? Сабақтың тақырыбы қандай болады деп ойлайсыңдар?

    Оқушылар сөзжұмбақ арқылы жаңа сабақтың мазмұнын болжайды.Жаңа сабағымыздың тақырыбы- Тұңғыш ұстаз. Оқушылардан ұстаз тұралы пікірлерін сұрау.

    Слайд: «Табиғат – менің өз үйім».

    -Неге табиғатты біз өз үйіміз деп атаймыз?

    -Табиғаттан адам не алады?

    Әр топ өз ойларын айтады.

    -Ендеше біз бүгін сендермен табиғаттың маңызды бір бөлігі табиғи су туралы сөз қозғаймыз.

    Оқу мақсатымен таныстыру


    Оқушылардың назарын сабаққа аударады.



    Жағымды психологиялық тапсырманы орындайды.

    «Жүректен жүрекке» әдісі арқылы

    әріптесінің бойындағы жақсы қасиетті айтып жігерлендіреді





    Суреттер арқылы 4 топқа бөлінеді.






    Үй тапсырмасына жауап береді.













































    Оқушылар сөзжұмбақ арқылы жаңа сабақтың мазмұнын ашады

    Оқушылардан ұстаз тұралы пікірлерін айтады. Оқу мақсатымен танысады.




















    смайликтер арқылы бағалау

    слайд







































    сөзжұмбақ






























    Сабақтың ортасы.

    Жаңа сабақ:


    Жаңа тақырып:

    Ы.Алтынсариннің «Өзен» өлеңі.

    -Алдымен өлеңді оқымас бұрын біз Ыбырай атамыз туралы не білетінімізді еске түсірейік.

    1-тапсырма.

    - Ыбырай Алтынсарин кім?

    - Ы.Алтынсаринның шығармаларымен сендер жақсы таныссыңдар. Мына берілген үзінділер Ыбырай атамыздың қай шығармасынан алынғанын айтыңдар: (Интербелсенді тақтада)

    1.Бұл ертегіде кейіпкерлер жақсылыққа жақсылық бар екенін дәлелдемекші болды. («Баланың айласы»)

    2. Аз істен қашсаң, көп іске тап боларсың. («Әке мен бала»)

    3. «Ей, жолаушы, болсаң осы бұлақтай бол!» («Таза бұлақ»)

    4. Әкеге қарап, ұл өсер, шешеге қарап қыз өсер. («Асан мен Үсен»)

    5. Жер бетінде жанды, жансыз заттардың ештеңеге жарамсызы болмайды. Бәрі де іске асады.(«Бір уыс мақта»)

    6. Сауысқанның тамағы

    Шоқуменен табылған. («Кел, балалар, оқылық»)

    2-тапсырма

    -Енді Ыбырай атамыздың «Өзен» атты өлеңін оқиық.

    Видео Алиданың «Өзен» өлеңін мәнерлеп оқуы.

    Сендер ілесіп іштей оқып, түсініксіз сөздер кездессе, қарындашпен астын сызып қойыңдар.

    А) Күбірлеп оқыту,тізбектеп оқыту,екі жолдан.

    ә) Әр шумақты жекелеп талдау.\әр топ бир шумақтан талдайды\

    І шумақтағы « Арқыраған, сарқыраған, жарқыраған» сөздерін қалай түсінесің? Өзен неге солай ағады деп ойлайсыңдар?

    Жауабын бірінші шумақтан іздеңдер. (Таудан ағатын өзен) Әр топ бір –біріне сұрақтар қояды (2сұрақтан)


    Сергіту сәті.

    Отырайық жүрелеп,

    Өзенге қармақ салайық.

    Орнымыздан түрегеп,

    Балық аулап алайық.

    3-тапсырма Сөздік жұмысы:

    Түсініксіз сөздердің мағынасын, ашу, қолдана білуге үйрету,дәптерге жазу.

    Қынарда- жағада

    Жанабында- маңайында

    ІІ -шумақтағы қынарда сөзінің орнына жағада деген сөзді қойып оқып көріңдер.

    ІІІ- шумақтағы жанабында дег

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Презентация 4 сынып
    31.03.2023
    435
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Шалдарбекова Молдир
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации