Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен
сәлемдесу
Кезекшілермен
жұмыс
Жағымды психологиялық
тапсырма.
«Жүректен
жүрекке»
әріптесінің бойындағы жақсы
қасиетті айтып жігерлендіру
Барлық оқушылар бір-біріне шеңбер бойы жақсы
тілек
айтады.
Мысалы:
Саған денсаулық тілеймін! Саған жақсы көңіл күй
тілеймін!
3-топқа
біріктіру.
Сыныпты өзен атаулары арқылы топқа
бөлу
Үй тапсырмасын
сұрау:
«Айналмалы бекет» әдісі арқылы
сұрау
1. Абай Құнанбайұлы
кім?
2. Абай Құнанбайұлы кімнің тәрбиесінде
болды?
3. Абайдың Құнанбайұлының қандай шығармалары
бар?
4. Абай Құнанбайұлы қай ақындардың
шығармаларын қазақ тіліне
аударды?
5. Абай Құнанбайұлының қанша жылдық
мерейтойын тойлап
жатырмыз?
6. Абай Құнанбайұлының азан шақыртып қойған
есімі
кім?
Қызығушылығын
ояту
«Сананы таны»
әдісі
Ой қозғау. Оқушыларға интербелсенді тақтадағы
сөзжұмбақты шешкізу арқылы сабақтың тақырыбын болжату. Сөзжұмбақ
негізінде сұрақтар қойып, оқушыларды коммуникативтік қатынасқа
тарту.
Сөзжұмбақ
сұрақтары:
1. Тәрелке, кесе, қазан –
осылардың жиынтық атауы
қандай?
2. Өзен, көлдерде не
болады?
3. Мектепте
оқиды?
4. Немен сурет
саласыңдар?
5. Жеміс
атауы?
6. Қонжық, қуыршақ – жиынтық
атауы қандай?
– Сөзжұмбақты дұрыс шешкен кезде
ортадағы қарамен белгіленген төрбұрыштарды тігінен оқыған кезде
қандай сөз шықты?
– Ыбырай.
– Олай болса, тұңғыш
ұстазымыздың толық аты-жөні кім? Сабақтың тақырыбы қандай болады
деп ойлайсыңдар?
Оқушылар сөзжұмбақ
арқылы жаңа сабақтың мазмұнын
болжайды.
Сөзжұмбақты дұрыс шешкен кезде ортадағы
қарамен белгіленген төрбұрыштарды тігінен оқыған кезде қандай сөз
шықты?
– Ыбырай.
– Олай болса, тұңғыш
ұстазымыздың толық аты-жөні кім? Сабақтың тақырыбы қандай болады
деп ойлайсыңдар?
Оқушылар сөзжұмбақ арқылы жаңа сабақтың
мазмұнын
болжайды.Жаңа
сабағымыздың тақырыбы- Тұңғыш ұстаз. Оқушылардан ұстаз тұралы
пікірлерін
сұрау.
Слайд: «Табиғат – менің өз
үйім».
-Неге
табиғатты біз өз үйіміз деп
атаймыз?
-Табиғаттан
адам не алады?
Әр топ өз
ойларын
айтады.
-Ендеше біз
бүгін сендермен табиғаттың маңызды бір бөлігі табиғи су туралы сөз
қозғаймыз.
Оқу мақсатымен
таныстыру
|
Оқушылардың назарын сабаққа
аударады.
Жағымды психологиялық тапсырманы
орындайды.
«Жүректен жүрекке» әдісі
арқылы
әріптесінің бойындағы жақсы
қасиетті айтып жігерлендіреді
Суреттер арқылы 4 топқа
бөлінеді.
Үй тапсырмасына жауап
береді.
Оқушылар сөзжұмбақ арқылы жаңа сабақтың
мазмұнын
ашады
Оқушылардан ұстаз тұралы пікірлерін айтады.
Оқу мақсатымен
танысады.
|