Материалдар / Тұқым. Қос жарнақты және дара жарнақты тұқымдардың құрылысы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тұқым. Қос жарнақты және дара жарнақты тұқымдардың құрылысы

Материал туралы қысқаша түсінік
1. Білімділік мақсаты: Оқушыларға жоғары сатыдағы өсімдіктер жөнінде мәлімет бере отырып гүлді өсімдіктердің қазіргі кездегі саны жағынан ең көп таралған топ екенін ұғындыру, жалпы сипаттама беру. 2. Тәрбиелік мақсаты: Гүлді өсімдіктердің маңызымен таныстыра отырып, оларды қорғауға баулу, эстетикалық, экологиялық тәрбие беру. 3. Дамытушылығы: Оқушыларды интернеттен,электрондық оқулықтардан мәлімет алуға қосымша деректермен жұмыс істей білуге баулу, шығармашылық қабілетін, тіл байлығын дамыту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2017
808
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

6-сынып: Пән мұғалімі: Ермекбаева Ж.С
Тақырыбы:. Тұқым. Қос жарнақты және дара жарнақты тұқымдардың құрылысы

1. Білімділік мақсаты:

Оқушыларға жоғары сатыдағы өсімдіктер жөнінде мәлімет бере отырып гүлді өсімдіктердің қазіргі кездегі саны жағынан ең көп таралған топ екенін ұғындыру, жалпы сипаттама беру.

2. Тәрбиелік мақсаты: Гүлді өсімдіктердің маңызымен таныстыра отырып, оларды қорғауға баулу, эстетикалық, экологиялық тәрбие беру.

3. Дамытушылығы: Оқушыларды интернеттен,электрондық оқулықтардан мәлімет алуға қосымша деректермен жұмыс істей білуге баулу, шығармашылық қабілетін, тіл байлығын дамыту.

Көрнекілігі: 1. Интерактивті тақта.

2. Электрондық оқулықтар.

3. Кесте, таблица, сызбанұсқалар.т.б.

Сабақтың типі: Жаңа сабақты меңгерту

 Сабақтың жоспары:

І кезең – ұйымдастыру

ІІ кезең – Қызығушылықты ояту

ІІІ кезең – үй тапсырмасын тексеру

ІV кезең – жаңа тақырыпты меңгеру

V кезең – білім мен икемділіктерін бекіту

VІ кезең -Үй тапсырмасы

VІІ кезең- бағалау кезеңі


ІІ.Үй тапсырмасын сұрау

Кім көп біледі?

  • 1.Жасушада қандай процестер жүреді?

  • 2.Ұлғайтқыш құралдардың түрлерін атап, айырмашылығын талдап көрсет.

  • 3.Микроскопқа қажетті жабдықтарды ата.

  • 2-топ

  • 1.Микроскоптың негізгі бөлігін атап, орналасқан жерін көрсет .

  • 2. Көру түтігінде қандай бөлшектер орналасады?

  • 3.Окуляр мен объективтің құрылысын ата.

  • 3-топ

  • 1. Орналасу ретіне қарай микроскоптың бөлшектерін жатқа айтып беріңдер.

  • 2. Жасушаның ашылу тарихының себептері және ашқан ғалымдар.

  • 3. Микроскоппен қарау үшін микропрепаратты қалай дайындайды?

«Жүйрік болсаң , шауып көр»

  • 1. Препаратты жабын шынымен жабады

  • 2. Пияз қабығын аршиды

  • 3. Зат шынысына йод ерітіндісін тамызады

  • 4. Пияздың шырынды қабатының дөңес жағынан жұқа өңін сылып алады

  • 5. Зат шынысына су тамызады

  • 6. Пияз өңінің бүктелген жерін сапты инемен түзейді

  • 7. Препаратты зат үстелшесіне орналастырады

«Мықты болсаң, озып көр»

Микроскоптардың құрылысы мен қызметін ашып айту

«Суреттер сөйлейді»

( тақтадан суреттер көрсету)

« Ойлан, топтас, жұптас»

Өсімдік жасушаларының құрылысын мағынасын ашу топ болып жұмыс жасайды

«Биологиялық диктант»

  1. Цитоплазма ішіндегі шырынға толы, сыртында қабықшасы бар қуысты ... дейді. 2.Жасуша ….., ….., ..... .3. Жасуша …. қалың, қатты, ыстық суда, қышқыл мен сілтіде ерімейтін, белгілі бір пішін беріп тұрады. 4.Цитоплазманың ішінде ерекше оқшауланып тұратын тығыз дене – …... .   5. ……. жапырақтан сабақ бойымен қозғалып келген органикалық заттардың тамыр, түйнек, тамырсабақтарда қорға жиналуына қатысады. 6.…….. жасуша ішінде болатын жұмыртқа ақуызына ұқсас мөлдір, желім тәрізді созылмалы, қоймалжың тірі зат. 7.Хромопластар гүл күлтелеріне, піскен жемістерге, жемтамырларға ……., …..... түс береді.  8. Цитоплазманың құрамында .........% су, 10-20% .............. , ............% май кездеседі.


Үй тапсырмасын бекіту: 

«Логикалық сұрақтар»

Өсімдіктер де, жануарлар да-тірі организмдер.Бұлардың ұқсастықтары көп, дегенмен ерекшеліктері де бар. Осы оймен келісесің бе? (келісемін,келіспеймін)


Жаңа сабақ: Тұқым. Қос және дара жарнақты тұқымдылардың құрылысы


Shape1 Қосжарнақты тұқымның құрылысы

Shape3 Shape2

ҚShape4 абығы қос жарнақты ұрығы

Shape6 Shape5


Алғашқы тамырша алғашқы сабақша бүршікше


Даражарнақты тұқымның құрылысы

Shape10 Shape9 Shape8 Shape7



ҚShape11 абығы бір жарнақ Эндосперм ұрық




Бекіту: «Ойлан, Топтас. Жұптас» (постер құру)

Білемін. Білдім. Білгім келеді

Бағалау:

Үйге тапсырма:


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!