Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ББҰА |
Қызылжар орта мектебі |
Пәні: |
Биология |
Бөлім: |
10.3В Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары |
Педагогтің аты-жөні: |
Рахбаева Алтынай Кыдырбаевна |
Күні: |
16.02.24 |
Қатысушылар саны: 26 Қатыспағандар саны:3 |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тұқымқуалаушылықтың хромосомалық теориясы. Кроссинговер нәтижесінде белгілердің тұқымқуалау заңдылықтарының бұзылуы |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
10.2.4.3 - кроссинговер нәтижесінде белгілердің тұқымқуалау заңдылықтарының бұзылуын түсіндіру |
Сабақтың мақсаты: |
- Тұқымқуалаушылықтың хромосомалық теориясын сипаттау - Кроссинговер нәтижесінде белгілердің тұқымқуалау заңдылықтарының бұзылуын түсіндіру |
Сабақтың барысы
Сабақ кезеңі/ уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Білім алушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 5 минут |
І.Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу. Түгендеу Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Жүректен жүрекке» тренингі арқылы ынтымақтастық орта қалыптастыру. Үй тапсырмасы «Желпуіш» әдісі арқылы сұралады. |
Мұғаліммен амандасады, шағын топтар бір-біріне бүгінгі сабаққа сәттілік тіліп,тілек айтады. 1 топ оқушыларына 2 топ оқушылары сұрақтар қояды, 3 топ оқушылары бағалайды. Осылайша кезектесіп әр топ сұралады. |
«Басбармақ» әдісі
1-10 балл аралығында формативті бағалау |
Интерактивті тақта |
Жаңа сабаққа кіріспе 10 мин
Сабақтың ортасы 25 минут |
«Атаулар сыры» әдісі Тұқымқуалаушылық, Мендель заңдары, хромосомалық теория Оқушыларға жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында 3 терминді презентация арқылы тақтаға шығарамын және осы терминдердің байланысын анықтау мақсатында Қайда? Қалай? Қандай? деген сұрақтарды қоямын. Жаңа тақырып бойынша ақпарат беріледі. ( Топтық жұмыс) Тапсырма 1 «Постер» әдісі. Кубиктің көмегімен әр топқа талқылауға тақырып беріледі:
(Жұптық жұмыс ) Тапсырма 2 «Бірге ойлаймыз» әдісі. Тест тапсырмасын орындайды Тұқымқуалашылықтың хромосомалық теориясы . 1. Берілген тұқым қуалау
құбылысындағы ата-аналарының генотипі оның 23-ы кроссоверлі
болғандағы кроссинговердің мөлшері 6. АВС гендері бір түзу сызықтықтың бойында орналасқан. АВ гендерінің арақашықтығы 5 сМ-ға тең. ВС гендерінің арақашықтығы 8 сМ-ға тең болғанда жалпы ABC гендерінің ұзындығы A) 11 сМ B) 22 сМ C) 20 сМ D) 13 сМ (ФС) (Жеке жұмыс ) Тапсырма 3. Есептер шығару 1. Ата-анасы сау отбасында екі қыз және екі ұл бала бар. Барлық ұл баласы гемофилия ауруымен ауырып, көп өмір сүрмеген. Қыз балалары сау. Олардың балаларының ауру болып тууының ықтималдығы қандай? 2. Әкесі мен ұлы дальтонизм ауруымен ауырады, ал шешесі сау. Баланың және ата-ананың генотипін анықтандар. Бұл отбасында ауру әкесінен ұлына берілуі мүмкін бе? 3. А, В және С гендері бір тіркесу тобында орналасқан. А және В гендері аралығында кроссинговердің мөлшері - 7,4%, ал В және С гендерінің хромосомадағы орналасу реті қандай болады? |
Оқушылар мұғалім ұсынған терминдер арасындағы байланысты анықтайды. Өз ойларын айтады. Дәлелдер арқылы өз пікірлерін жүйелейді. Оқушылардың жауаптары арқылы жаңа сабақтың тақырыбы тұжырымдалады. Әр топ кубик бойынша өздеріне берілген тапсырмалармен жұмыс жасайды. Жазған мәліметтерін топта талқылайды, топтың атынан ортақ жауап дайындайды, яғни постер қорғайды. Оқушылар сілтеме арқылы өтіп, берілген анықтамалар мен тірек сөздерді сәйкестендіреді. Тапсырманы жұпта орындайды. Сабақ барысында тапсырмаларды орындау арқылы белсенділік танытады. Оқушылар есептерді шығарады. Тапсырманы жеке түрде орындайды. |
Мадақтау сөздер арқылы бағалау.
«Басбармақ» әдісі Дескриптор Білім алушылар: - берілген анықтамалар мен тірек сөздерді сәйкестендіреді. Дескриптор негізінде формативті бағалау Дескриптор Білім алушылар: -кроссинговер құбылысын анықтайды. -ментальді карта құрастырады. 1-10 аралығында формативті бағалау |
АКТ Оқулық, АКТ АКТ, оқулық |
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
«Инстаграм» әдісі Сабақты бекіту мақсатында қолданылады. Бүгінгі сабақтан алған білімдерін бір сөйлем арқылы білдіреді. |