Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Тұран жазығы
Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
28 Қырқүйек 2018
2466
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Директордың оқу ісіжөніндегі орынбасары: А.Байтенов
Ашық сабақ «Тұран жазығы» 8 сынып
Ашық сабақ «Тұран жазығы» 8 сынып
Сынып: 8 | Күні: 02.03.2018 ж | Пән: География |
Сабақ тақырыбы | Тұран жазығы | |
Мақсаты | - Тұран жазығының географиялық орны, жер бедері, геологиясы, климаты, өзен-көлдері, табиғат зоналары туралы түсініктер алады.- Оқушыларды сыни ойлау, есте сақтау қабілеттерінің, топта жұмыс істеу дағдыларының дамуына жағдай жасау. - Жолдастарының пікірін құрметтеуге, бірлесіп жұмыс істеуге тәрбиелеу. | |
Күтілетін нәтиже | - Тұран жазығының географиялық орнымен танысады.- Жер бедері, геологиясы, климатының ерекшеліктерін сипаттайды.-Топпен жұмыс жасау арқылы сыни ойлауға ынталанады, ойын еркін жеткізеді. | |
Сабақтың түрі | Аралас сабақ | |
Көрнекіліктер мен құрал-жабдықтар | Интерактивті тақта, оқулық, Қазақстанның физикалық картасы, карталар, постерлер, слайдтар. | |
Әдіс-тәсілдер | Топтық жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, сұрақты шеңбер әдісі,семантикалық карта, ресторан әдісі | |
Кезеңдер/уақыт (40/) | Мұғалімнің әрекеті | Оқушы әрекеті |
І кезең Сабақтың барысы | ||
Ұйымдастыру5мин | Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. -Бүгінгі сабақ ерекше сабақ. Сабағыма қатысып отырған әр оқушыны белсенділікке шақырамын. Жағымды психологиялық ахуал туғызуда оқушылар шаттық шеңбер әдісі арқылы тілек білдіреді. Топтарға бөліну | |
ІІ кезең | ||
5мин 2 мин | Үй тапсырмасын сұрау.Тест жұмысыІ нұсқа 5. Шығыс Еуропа жазығының Қазақстандың бөлігінің ірі өзендерін көрсетіңіз? А) Есіл, Тобыл В) Нұра, Сарысу С) Жайық, Жем Д) Еділ, Сарысу 6. Дала зонасының ірі құсы? А) бозторғай В) безгелдек С) тырна Д) дуадақ 7. Қазақстанның сазды шөлдерін атаңыз? А) Үстірт, Бетпақдала В) Қызылқұм, Мойынқұм С) Үлкен, Кіші Борсық құмдары Д) Бетпақдала, Нарын 8. Шөлейт зонасының улы жыландарын атаңыз? А) Сұр жылан, қалқантұмсық жылан В) су жылан, қалқантұмсық жылан С) су жылан, сұр жылан Д) кіші сарыбас жылан, сұр жылан 9.Бэр төбешіктері орналасқан аудан? А) Каспий маңы ойпаты В) Тұран С) Сарыарқа Д) Солтүстік Қазақ жазығы 10. Қазақстандағы өтпелі табиғат зонасы? А) шөл В) дала С) орманды дала Д) шөлейт Тест жұмысыІІ нұсқа 8. Қазақстан жері ........физикалық-географиялық аудандарға бөлінеді? А) 5 В) 14 С) 12 Д) 9 9. Шөлейт зонасының топырағы? А) қара топырақ В) сұр топырақ С) ашық қара топырақ Д) қоңыр 10. Шөл зонасында орналасқан қорықтар қатарын көрсетіңіз? А) Наурызым, Қорғалжың В) Үстірт, Барсакелмес С) Үстірт, Алматы Д) Барсакелмес, Алакөл Сұрақты шеңбер әдісі «Миға шабуыл»Жұмбақ-өлеңді шешу арқылы тақырыпты ашу.Мен жатырмын бөлігінде оңтүстік - батыстың Мұнай менен газым бар, темір менен марганецҮстірт, Арал, Торғай, Бетпақ, Мойынқұм мен Алакөл, Ойпат пен үстірттерім және барОйлап көрші қай жазықпын табыңдар? (Тұран жазығы)Тұран жазығының бейнебаяны көрсетіледі.Мұғалім жаңа сабақтың тақырыбын айтады.-Осы сабақтан нені білгілеріңіз, не үйренгілеріңіз келеді?- Қандай мақсат қояр едіңдер?- Осы мақсаттарға жету үшін тапсырмаларды орындайық. | Жауабы: 9,10 - 5 7,8 – 4 5,6 - 3 Жауабы: 9,10 - 5 7,8 – 4 5,6 - 3 4, орманды дала, дала, шөлейт, шөл Тоғай 44% Шөлейт Сұр жылан, қалқантұмсық жылан Қызылқұм, Мойынқұм, Арал маңы Қарақұмы, Сарыесік Атырау, Каспий маңы ойпатының құмдары Сүңгуір, гагара, крохаль, турпан 9, жазықтары: Шығыс Еуропа, Батыс Сібір, ТұранТаулары: Мұғалжар, Сарыарқа, Алтай, Сауыр-Тарбағатай, Жетісу Алатауы, Тянь-Шань Оқушылар жұмбақ-өленнің шешуін айтып, тақырыпты ашады. Оқушылар Тұран жазығы жөнінде не білгісі келетіңдерін жайлы айтып, сабаққа мақсат қояды. |
ІІІ кезең Жаңа тақырып бойынша тапсырмалар | ||
15 мин | «Мағынаны тану» | |
7 мин | Топтарға тапсырма1-топқа «Семантикалық карта» толтыру. 2-топқа 3-топқа «Ресурстар» кестесін толтыру. | 1-топ. Оқушылар «Семантикалық картада» берілген сөздерді нені білдіретінін тауып, «+» таңбасын қояды. 2-топ. «Балық» диаграммасында берілген сандардың нені білдіретінін тауып, толтырады. 3-топ. Пайдалы қазбалары туралы кестені толтырады. |
3 мин | 2. Кері байланыс. «Ресторан әдісі» Үйге тапсырма: | Кері байланыста «Ресторан әдісі» арқылы оқушылар сабақ туралы өз ойларын білдіреді. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)