Апта:
|
2
|
Күні:
|
|
Сабақ тақырыбы:
|
Түс датчигі. Түсті
анықтау.
|
Жалпы мақсаты:
|
Түс датчигі ұғымымен таныстыру, түсті
анықтауды үйрету.
|
Күтілетін нәтиже:
|
Түс датчигін орнатуды үйренді және түсті анықтау
параметрлерімен жұмыс істеп білді.
|
Негізгі идеясы:
|
Түс
датчигі бұл - .........................
Түс
датчигінің негізгі қызметтері қандай?
Датчик .... түсті анықтай
алады.
|
Сабақ жоспары:
|
№
|
Уақыты
|
Сабақ
кезеңдері
|
Мұғалімнің іс
әрекеті
|
Оқушының іс
әрекеті
|
ҚБ
|
1
|
4 минут
|
Ұйымдастыру кезеңі
|
-
Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, назарларын
сабаққа аудару.
-
Жағымды психологиялық ахуал туғызу. «Шаттық
шеңбері».
Дөңгеленіп тұрайық
Керегені құрайық
Уықтар боп иіліп
Шаңыраққа киіліп
Киіз үйді құрайық.
Міне, сіздермен біз үлкен киіз үйді құрдық. Осы
киіз үй сияқты біздің
мектебіміздің қабырғалары мықты болып, шаңырағы
биік болсын дегім келеді.
|
Оқушылар сабаққа зейіндерін
аударады.
Психологиялық тренингке
қатысады.
|
бақылау
|
5 минут
|
Үй
тапсырмасын
сұрау
|
Өткен тақырыпты қайталау мақсатында экранда әр
түрлі түсті ұяшықтар көрсетіледі. Әрбір ұяшық астынды сұрақтар
жасырылған
|
Оқушылар ұнаған ұяшығын таңдап, сұраққа жауап
береді.
|
Бағалау (стикер)
|
5 минут
|
Түсіну
|
Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында
оқушыларға сұрақтар қойылып, диалог
құрастырылады.
|
Сұрақтарға жауап беріп, өз ойларымен
бөліседі.
|
Сұрақ жауап
|
15 минут
|
Негізгі бөлім
|
Түс датчигі, түс датчигін қалай орнату
керек, түсті қалай анықтау керек, түс параметрлерін қалай орнату
керектігі туралы оқушыларға түсіндіру .
|
Мұғалімді зейін қойып
тыңдау
|
қадағалау
|
3 минут
|
Сергіту сәті
|
Оқушылармен бірге сергіту сәтін
жасау
«Физминутка» би
билету
|
Мұғаліммен бірге сергіту сәтін
жасау
|
Мадақтау
|
15 минут
|
Компьютермен жұмыс
|
Көрсетілген нұсқаулық бойынша Роботка түс
датчигін орнатып,
Lego MINDSTORMS Education EV3 программасында түс
датчигін іске қосу
|
Lego MINDSTORMS Education EV3 программасында
роботка түс датчигін орнату және оны іске қосу
|
бағалау
|
3 минут
|
Жинақтау
|
І
кезең «Ортада қалам әдісі» арқылы ортаға оқушылардың қаламдарын
жинақтап ,қаламның иесіне сұрақ-жауап арқылы сабақты
бекіту.
-
Түс датчигі дегеніміз
не?
-
Түс датчигінің қызметтерін
ата?
-
Түс датчигін орнату тәсілдерін
ата?
-
Датчик неше түсті анықтай
алады?
ІІ
кезең «Сәйкестендір»
3
1
4
5
Т.ж
2
7
6
|
Пысықтау сұрақтарына жауап
береді.
|
Сұрақ-жауап
|
|
2 минут
|
Бағалау
|
Практикалық жұмыстарды тексеру
арқылы
|
|
бағалау
|
Ресурстар
|
Таныстырылымдар, видео, үлестірме материалдар,
маркерлер, тақта, стикерлер, ноутбуктер
|
Үй жұмысы:
|
Түс датчигі. Түсті
анықтау.
|
Рефлексия
|
Тақтаға сурет ілінеді.
Егер саған сабақ ұнаса, тапсырманың барлығын
сәтті орындаған болсаң, желкенді жасыл түске боя.
Егер сен сабақта белгілі бір қиындықты
кездестірген болсаң, желкенді сары түске
боя.
Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындау
қиын болып, мұғалімнің көмегі қажет болса, желкенді
қызыл түске боя
|