Сабақтың тақырыбы: Логикалық ойлауды дамыту.Сабақтың міндеттері:1) Логикалық ойлауды дамыту2) Есту арқылы ойлауды дамытуІ.Кіріспе бөлім.1. Психологиялық дайындық. Мен мектептемін, қазір сабақ оқуды бастаймын. Мен осыған қуаныштымын. Менің зейінім өсуде. Мен тыңшы секілді бәрін байқаймын. Есте сақтауым мықты, басым ашық. Менің оқығым келеді. Менің қатты оқығым келеді. Мен жұмыс істеуге дайынмын. Мен жұмыс істеймін.2. Сабақ міндеттерімен таныстыру.ІІ. Негізгі бөлім. 1 тапсырма «Төртінші сөзді ата» Оқушылармен нақты қарым-қатынастағы сөз жұбы айтылады, одан кейін үшінші сөз айтылады. Мағыналы ретін жалғастыру үшін, төртінші сөз қандай екенін табу керек. Мысалы, қарындаш- қағаз, бор... (тақта). Қажетті сөздерШеге-балға, бұранда... (бұрағыш)Үй-шатыр, кітап...(қап)Құс-жұмыртқа, өсімдік...(тұқым)Жақсы-өте жақсы, баяу...(баяулау)Жалын-өрт, су...(тасқын)Дән-қамба, ақша...(банк)Мектеп-оқу, аурухана...(емдеу) Адам-бала, ит...(күшік)Құс-ұя, адам...(үй)Пальто-түйме, бәтіңке... (бау)Таңртен-түн, қыс...(күз)2 тапсырма «Бастысын таңда» Тақтада сөз реттері: бірінші сөз бас әріптермен, басқасы-жақшада жолмен.Оқушылардан бас әріптермен жазылған сөздерге неғұрлым тығыз байланыста болатын жақшаның ішіндегі екі сөздерді таңдау сұралады. Мысалы, МҰҒАЛІМ (оқушылар, парта, түсіндіру, бор, тақта) Мұғалім борсыз, партасыз, тақтасыз жұмыс жасай алады, бірақ оқушылар мен түсіндірусіз жұмыс істей алмайды. Яғни, «оқушылар, түсіндіру» сөзін таңдаймыз.Қажетті сөздерБАҚША (өсімдіктер, бағбан, ит, жер, қоршау)ҚАЛА (автокөлік, мекеме, көше, велосипед, көп адамдар)ҚОРА (шөп жинағыш, жылқылар, шатыр, малдар, қабырғалар)БӨЛУ (сынып, бөлінгіш, қарындаш, бөлінді, қағаз)ӘН (дыбыс, дауыс, өнер, әні, аплодисменттер)ОРМАН (жапырақ, алма ағаштар, ағаш, бұтақтар, ОЙЫН (шахмат, ойыншылар, ескертулер, ереже, айып пұл)АУРУХАНА (палата, операция, дәрігер, радио, ауру адамдар) СҮЙІСПЕНШІЛІК (раушангүлдер, сезім, адам, қала, табиғат)Сергіту сәті:Қолыңды соз алға,Тізеңді бүк жазбаҚайтадан түзеліп,Қолыңды қой жанға3 тапсырма Ойын «Жануарлар хоры» Сынып оқушылары кішкентай топтарға бөлінеді. Оқушылар қандай жануардың дауысын келтіретіндігін өздері таңдайды: мысық, ит т.б. Барлығы бірге барлығына таныс әнді орындайтындықтарын анықтайды. Сөздердің орнына «мяу-мяу», «ап-ап» деген дыбыстарды айтады. Мұғалім екі қолымен белгі бергенде әрқайсысы «өз» дауыстарымен әндетеді. Мұғалім қалай бір ғана топты қолымен көрсеткенде барлығы тынышталып, нақта сол топ қана әндетеді. Содан кейін мұғалім басқа топты көрсетеді, екі қолымен белгі береді. әрі қарай ойын жалғасады. Оқушылар әндету барысында өте зейінді болулары керек.ІІІ. Сабақ рефлексиясы 1. Біз сабағымызда нені дамыттық? 2. Сендерге ерекше не ұнады? 3.Не ұнамады? 4. Неден қиындық байқадыңдар, неге? 5.Өз әрекеттеріңе сөзбен баға беріңдер.