Материалдар / Түзету-дамыту жаттығулары

Түзету-дамыту жаттығулары

Материал туралы қысқаша түсінік
Балалардың мимика, ұсақ қол – қимылын дамыту, эмоциямен таныстыру, қуаныш эмоциясының түсінігін беру, балаларды бір-бірімен жақындату. Сабақта ойын әрекеті арқылы ойлау, қабылдау, есте сақтау қабілеттерін түзете-дамытуға арналған жаттығулар мен ойындар, сабақ жоспары үлгілірі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
14591
70 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Дамыту - түзету жаттығулары.№ 1-сабақМақсат: Балалардың мимика, қол – қимылын дамыту, эмоциямен таныстыру, қуаныш эмоциясының түсінігін беру, балаларды бір-бірімен жақындату.Жоспар: 1. Сабақты бастау рәсімі: «Сүйкімді жануар»2. Көзіңді жұм да, допты ал!3. «Менің артымнан қайтала» жаттығуы4. Эмоциялар5. Рефлексия1. «Сүйкімді жануар»Балалар қол ұстасып, шеңбер құрып тұрады. - Балалар, біз үлкен сүйкімді жануармыз,- деп жүргізуші бастайды.Балалар жүргізушінің артынан қайталайды. - Жануардың дем алғанын тыңдайықшы, - деп бір-бірінің дем алғанын тыңдап, терең демалады. - Ал, енді жүрегінің соққанын тыңдайық: бір қадам алға - тук-тук, бір қадам артқа – тук-тук. Біздің жануарымыз өте мейірімді, сүйкімді. Ол күннің сәулесінен алған жылулылықты бойына жинап, жақсы көңіл-күймен жүреді.Жарайсыңдар, балалар!2. Көзіңді жұмда, допты ал! жаттығуыБалалар шеңбер құрып отырады. Кезеккезекпен бірбіріне тез-тез допты беріп отырады. Ойын сайыс түрінде өтеді. Жаттығып болған соң, жаттығуды күрделендіруге болады: балалар көздерін жұмып ойнайды.3. «Менің артымнан қайтала» жаттығуы.Балалар шеңбер құрып отырады. Балалар жүргізушінің сөзін, қол - қимылымен, мимикасын қайталау керек. Екі аю отырды, Балалар отырадыЖұқа – жұқа бұтақта. Біреуі газет оқыды, Қолдарын алға созып, газет оқыған боладыЕкіншісі нан жазды. Нанды жазадыБіркі; бір, екі; бір, екі, Екеуі ұнға құлап түсті. Құлап түседі.«Төмен», «биік», «мен», «ол», «осы жерде», «сен» деген сөздерді, балалар сөзбен айтпай, қол-қимылмен көрсету керек4. Эмоциялармен танысу.Балалар, сендер бір күнде әртүрлі көңіл - күйде бола аласыңдар ма? Кейде қуанасыңдар, ренжеп қаласыңдар, солай ма? Осы әртүрлі көңіл – күйімізді эмоция дейміз. Қуанғанда қуаныш эмоциясына бөленеміз, ашуланғанда – ашу эмоциясына, эмоцияның көптеген түрі бар: ашу, реніш, қайғы, қуаныш... Ал, енді балалар айтыңдаршы сендер қай кезде қуанасыңдар? (Балалардың жауабы).5. Рефлексия.- Балалар, біз бүгін қандай жаттығулар орындадық, қандай жаттығу ұнады? Қандай эмоцияларды үйрендіңдер? № 2-сабақМақсат : Топта достық қарым – қатынасты қалыптастыру, балаларды қол – қимыл, мимикамен, эмоция түсінігімен таныстыруды жалғастыру.Жоспар: 1. «Сүйкімді жануар» сабақты бастау рәсімі.2. Кел, амандасайық!3. Айтамыз және көрсетеміз.4. Сынып қалған суреттер. 5. «Кішкентай маймылдар» ойыны.6. Рефлексия1. Сабақты бастау рәсімі «Сүйкімді жануар»2. Кел, амандасайық!- Балалар, күнделікті біз бір-бірімізбен қалай амандасамыз? Қане кім айтады? (балалар амандасу түрлерін айтады). - Өте жақсы! Ал енді, мен сендерге амандасудың басқа да түрлерін үйретейін, біздің ғана балабақшамызда амандасуға болады. Сендер қол алып амандасуды білесіңдер, мен бір рет шапалақтағанымда барлығың бір-біріңмен қол алып амандасыңдар, ал мен екі рет шапалақтағанда иықтарыңмен амандасыңдар, ал үш рет шапалақтағанымда арқаларыңды бір-біріңнің арқаларыңа тигізіп амандасыңдар, жарайды ма? Осылайша біз ерекше амандасып үйренеміз.3. Айтамыз және көрсетеміз. Оң қолымды – иыққа,Сол қолымды – беліме,Қолдарымды жан-жаққа Түсіремін төменге,Оңға бұрыламын.Сол қолымды – иыққа,Оң қолымды – беліме,Қолдарымды көтеремінТүсіремін төменге,Солға бұрыламын.4. Сынып қалған суреттер.- Балалар, үстел үстінде әртүрлі көңіл-күйді суреттейтін, бірақ сынып қалған суреттер жатыр.Қазір біз осы суреттерді жинап, жөндеп қандай көңіл-күй екенін шешейік. Арқашан көңіліміздің көтеріңкі болып жүргені жақсы емес пе, балалар? Бірақ ол мүмкін емес, бір жағдайларға байланысты көңіліміз болмауы да мүмкін. Топта бір-біріміздің көңілімізді қалай көтеруге болады? (Қызықты ойын ойнауға, жылы сөздер айтып, жылы көзбен қарап)5. «Кішкентай маймылдар» ойыны.«Кішкентай маймылдар» ойынын ойнайықшы. Ол үшін барлығың жұпқа бөлініп, біреуің – маймыл, біреуің – айна болу керексіңдер. «Маймыл» бізге түрлі-түрлі қимылдар жасап көрсетеді, ал «айна» қайталау керек. Осылайша өзіміздің көңілімізді де көтеріп қалдық. Жарайсыңдар, балалар!6. Рефлексия.Бүгінгі сабағымыз ұнады ма? Бүгін біз қандай жаттығулар орындадық, қайсысы сендерге қатты ұнады?№ 3-сабақМақсат : Балалардың өздерінің жақсы қасиеттерін талдауға үйрету, топты үйірлі болуға қалыптастыру, ойлауды, қиялды дамыту. Жоспар: 1. «Сүйкімді жануар» сабақты бастау рәсімі.2. Мен жақсымын, өйткені...3. «Түрлі түсті гүл шоғы».4. «Бір-бірімізге гүл сыйлайық» (сурет салу) 5. «Керісінше айт»6. Рефлексия.1. «Сүйкімді жануар» сабақты бастау рәсімі.2. Мен жақсымын, өйткені...Балалар шеңбер құрып отырады. - Балалар, қазір сендер менің артымнан қайталап, сөлемді жалғастырып аяқтауларың керек 770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ