Қысқа мерзімді жоспары
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Иә, себебі, кесінді, түзу, сынық , қисық сызықтарды біледі. Оқушылар осы фигуралардан геометриялық пішендер жасайды және кескіндейді. Сабақ өте қызықты өтеді. Себебі, оқушылар геометриялық фигураларды өмірмен байланыстыра біледі. Саралау барысында қабілеті жоғары оқушылар кесінділерден фигуралардың моделін жасайды. Деңгейі төмен оқушылар фигураларды атаулармен сәйкестендіреді.. Уақытты тиімді пайдаланамын. Себебі, топтық, жүптық, жеке жұмыстар өз дәрежесінде өтіледі. Дүниетану пәнімен байланыстырып, табиғат аясына саяхатқа шығарып, осы фигураларға ұқсас заттарды табуды ұйымдастыру.
|
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты) 1. «Асар» әдісі 2. «Галереяға саяхат» әдісі Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. Сабақ барысында модельдеуді, тәжірибе жасауды көбірек қолдану 2. Сабақ ортасында сергіту сәтін түрлендіріп отыру Осы сабақтың барысында келесі сабағыма қажет болуы мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы қандай ақпарат білдім? 1.Саралауға байланысты тапсырмаларды көбірек дайындау 2.Кері байланыс пен бағалауды түрлендіріп отыру |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
түзу, кесінді, сынық сызық ашық сабақ 1 сынып
түзу, кесінді, сынық сызық ашық сабақ 1 сынып
Қысқа мерзімді жоспары
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Иә, себебі, кесінді, түзу, сынық , қисық сызықтарды біледі. Оқушылар осы фигуралардан геометриялық пішендер жасайды және кескіндейді. Сабақ өте қызықты өтеді. Себебі, оқушылар геометриялық фигураларды өмірмен байланыстыра біледі. Саралау барысында қабілеті жоғары оқушылар кесінділерден фигуралардың моделін жасайды. Деңгейі төмен оқушылар фигураларды атаулармен сәйкестендіреді.. Уақытты тиімді пайдаланамын. Себебі, топтық, жүптық, жеке жұмыстар өз дәрежесінде өтіледі. Дүниетану пәнімен байланыстырып, табиғат аясына саяхатқа шығарып, осы фигураларға ұқсас заттарды табуды ұйымдастыру.
|
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты) 1. «Асар» әдісі 2. «Галереяға саяхат» әдісі Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. Сабақ барысында модельдеуді, тәжірибе жасауды көбірек қолдану 2. Сабақ ортасында сергіту сәтін түрлендіріп отыру Осы сабақтың барысында келесі сабағыма қажет болуы мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы қандай ақпарат білдім? 1.Саралауға байланысты тапсырмаларды көбірек дайындау 2.Кері байланыс пен бағалауды түрлендіріп отыру |
|
шағым қалдыра аласыз














