Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Туған жер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«БЕКІТЕМІН» «КЕЛІСЕМІН» «ҚАРАЛДЫ»
Мектеп директоры: оқу –тәрбие жұм. ӘБ отырысында
бойынша орынбасары: ӘБ жетекшісі:
«_____»________ «____»___________ «____»_____________
2016-2017
оқу жылы үшін күнтізбелік-тақырыптық жоспарлауы
(7,8,9 сыныптар)
1. Түсінік хат
1. Түсінік хат
1. «Физика» оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы №1080 Қаулысымен бекітілген орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген.
2. Физика – оқушыға білім беретін және өзіндік тәрбиелік ықпалы бар, оның ақыл - ойын және логикалық ойлау қабілетін дамытатын, ерік-жігерін тәрбиелейтін өзіндік мазмұны және зерттеудің ғылыми әдістері бар жетекші ғылымдардың бірі болып табылады.
3. Бүгін мектептегі «Физика» оқу пәнінің курсы ғылыми түрде ойлауды қалыптастыруға бағытталған, оқушының шығармашылық, коммуникативтік қабiлетін, абстрактiлi-теориялық және практикалық ойлауын, сыни ойлау және талдау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.
4. «Физика» курсын 7-9 сыныптарда оқытудың мақсаты – оқушылардың ғылыми дүниетанымының негіздерін, танымдық қызығушылығын, сын тұрғысынан ойлауын, зияткерлік және шығармашылық қабілетін қалыптастыру, физиканың негiзгi заңдарымен танысудан, табиғаттың құбылысын зерттеуден меңгерген білімі және білігін техникада және күнделiктi өмiрде пайдалана білу.
5. Осы мақсатқа жету үшін мынандай міндеттерді шешу қамтамасыз етедi:
-
қазіргі заманғы әлемнің физикалық бейнесінің негізін беретін физикалық құбылыстар, ұғымдар, заңдылықтар және теориялық қорытынды туралы білімдерді, табиғаттың ғылыми таным әдістері туралы білімдерді, құбылыстарды бақылау, эксперименттік тапсырмаларды орындау, болжау және жобалауды жүзеге асыру біліктілігін меңгерту;
-
физикалық экспериментті орындау дағдысын, зерттеушілік қабiлетін, өмірлік, тәжірибеде мәні бар есептерді шешу үшін игерген білім және білігін қолдану үдерісінде танымдық қызығушылығын, зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін дамыту;
-
оқу және зерттеу жұмысына жауапкершілікпен қарау, қоршаған ортаны қорғау және табиғат құндылықтарын тиімді пайдалану, қоғам және адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету,
базалық білім негізінде экономикалық және саяси, әлеуметтік, мәдени қызметтерге ат салысу дағдысына тәрбиелеу.
6. 7-9 сыныптарға арналған «Физика» оқулығының базалық оқу материалының мазмұны іс жүзінде сақталды, ерекшелігі оқушылардың негізгі игерген білімдерін тәжірибеде көбірек қолдануға бағытталған және қазіргі қоғамда өмірлік жағдаяттарға бейімделуге негізделеді.
7. Бағдарлама оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып жасалынған, олардың жаңа контексте игерген білімдерін қолдануға және даму үдерісінің жаһандануы, табиғаттың физикалық заңдылықтарының мәнiн аша отырып практикалық жұмыстарды орындауына кеңінен мүмкiндiк туғызады.
8. 7-9 сыныптарына арналған арналған «Физика» пәнінің білім мазмұны іргелілік, жүйелілік, біртұтастық, мәдени үйлесімділік, түсініктілік, сабақтастық сияқты принциптер негізінде құрастырылған.
9. Пәнаралық байланыс ана тілі пәнімен (қазақ, орыс):
тіл лексикасы;
ауызша және жазбаша коммуникация (әңгіме, эссе, шығарма, реферат, шығармашылық жоба);
коммуникативті мәдениет;
физиканың негізгі терминологиясын білу білімі, физикалық терминдерді қолдану арқылы оқушылардың сөйлеу мәдениетін қалыптастыру.
10. Пәнаралық байланыс алгебра пәнімен:
рационал сандармен есептер шығару;формулалар арқылы есептеу, пропорцияны шешу;тікбұрышты координат жүйесінде сызбалар салу;
y= kx және , у= 1/х функция түрлері және оның графиктері;квадраттық теңдеулер және теңсіздіктер;негізгі тригонометриялық формулалар;сызықтық теңдеулер жүйесі және оларды шешу.
11. Пәнаралық байланыс геометрия пәнімен:векторлар және амалдар қолдану;геометриялық фигуралардың ауданы;бұрыштар туралы мәлімет (градустық өлшеу) бұрыштарды өлшеу және салу;центрлік және іштей сызылған бұрыш;үшбұрыштардың теңдігі және ұқсастығы;косинус, синус, Пифагор теоремасы.
12. Пәнаралық байланыс химия пәнімен:заттардың молекулалық құрылысы;жану;энергияның сақталу және айналу заңдары;
кристалл торлардың құрылысы;Менделеев элементтерінің периодтық жүйесі;изотоптар және атом ядросының құрылысы;
массаның сақталу заңы;спектралдық анализ;химиялық элементтердің радиоактивтi изотоптарын алу.
13. Пәнаралық байланыс биология пәнімен:биосферадағы энергияның айналуы және заттардың айналымы ;ультракүлгін және инфрақызыл, рентген сәулелерінің өсімдік және тірі оргнизмдерге әсері.
14. Пәнаралық байланыс география пәнімен:жауын-шашын, ауа, су буы туралы, заттардың меншікті жылу сыйымдылығын қолдана білуі;
механикалық энергия туралы білімі (өзен және жел энергиялары); компас көмегімен бағытты айыра білу біліктілігі;
гидроэнергетикалық ресурстар қоры және оларды еліміздің барлық өңірінде пайдалану туралы мәлiметтер; жергілікті және ауқымды экологиялық мәселелер; Жер ғаламшары, Жердің магнит өрісі туралы мәлімет, магнит өрісіндегі зарядталған бөлшектердің қозғалысы, Күн жүйесіндегі денелердің физикалық табиғаты; электрэнергияны пайдалана білу білімі.
15. Пәнаралық байланыс информатика пәнімен:электрондық кестеде, графикалық редактордың ортасында модельдеу;
белгілі бір тапсырманы орындаудың алгоритмін құру; «Интернет» желісіндегі жұмыс: браузердің және іздеу программаларының көмегімен ақпаратты іздеу және оны қарау; электронды тасымалдаушыда мәліметті сақтау; электрондық почтамен хабарлама жіберу;
слайдтарды құрастыру.
16. Пәнаралық байланыс технология пәнімен:: механикалық өңдеуде дененің қызуы, материалдың серпінділігі;
электр тізбегі және олардың элементтері, электр тізбегі және оның шартты түрде белгіленуі, қыздыру шамының, патронның, сөндіргіш штепсель шанышқылардың құрылысы, электромагниттер және олардың қолданылуы, автоматты құрылымдардың элементтері;
жылу қозғалтқыштардың құрылысы.
17. Оқыту нәтижелері оқушылардың дайындық деңгейiне қойылатын талаптарда көрсетілген және ол оқытудың қорытынды нәтижелерінің жүйесін береді. Оған жету оқушының негізгі мектеп курсы бойынша оң нәтижелі аттестациясының міндетті шарты болып табылады.
18. «Физика» оқу пәні бойынша оқу жүктемесі:
-
7 сыныпта – аптасына 2 сағатты, оқу жылында 68 сағатты;
-
8 сыныпта – аптасына 2 сағатты, оқу жылында 68 сағатты;
-
9 сыныпта – аптасына 2 сағатты, оқу жылында 68 сағатты құрайды.
1. Жоспар Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуіріндегі № 115 бұйрығымен бекітілген «Физика» оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы №1080 Қаулысымен бекітілген орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген . Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2013 жылғы 27 қыркүйектегі №400 бұйрығына толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 6 сәуірдегі №251 бұйрығымен бекітілген оқу басылымдары.
1.Сыныбы: 7
Сағат саны: 68 (аптасына 2 сағат)
Оқулық авторлары:1. Р.Башарұлы, Д.Қазақбаева, У.Тоқбергенова
«Физика және астрономия» , Алматы :«Атамұра »,2016
2.Р.Б.Башарұлы , Ж.О.Бақынов «Дидактикалық материалдар»
Алматы :«Атамұра »,2012
3.Б. Кронгарт, Тезекеев «Есептер жинағы» Алматы :«Мектеп »,2014
2.Сыныбы: 8
Сағат саны: 68 (аптасына 2 сағат)
Оқулық авторлары:1. Б.М.Дүйсембаев ,Г.З.Байжасарова ,А.А. Медетбекова
«Физика және астрономия» , Алматы :«Мектеп »,2016
2.Р.Б.Башарұлы , Ж.О.Бақынов «Дидактикалық материалдар»
Алматы :«Мектеп »,2014
3.Б. Кронгарт, Тезекеев «Есептер жинағы» Алматы :«Мектеп »,2014
3.Сыныбы: 9
Сағат саны: 68 (аптасына 2 сағат)
Оқулық авторлары:1. Р.Башарұлы, Д.Қазақбаева, У.Тоқбергенова
«Физика және астрономия» , Алматы :«Мектеп »,2014
2. Ж.О.Бақынов «Дидактикалық материалдар»
Алматы :«Мектеп »,2014
3.В.И. Кем , Б. Кронгарт, «Есептер жинағы» Алматы :«Мектеп »,2014
Электронды оқулықтар :
1.
Физика.Аудиовизуалдық жинақ. 7-11 сынып А.Тусюбжанов
жҽне т.б. 2014 U-Partners
2. Физика.Электрондық оқулық.7 сынып
А.Алиясилова,А.Кҿкебаева,М.Мұхамбетов және т.б.
3. Электрондық оқулық.9
сыныпМ.Мұхамбетов,А.Есжанов
4. Физика және астрономия.Виртуалды үлгі эксперименттері.Электрондық оқуқұралы.
5.
7-11 сыныпЛ.Фаизова және т.б.
6. Металдар мен сұйықтардағы электр тогы.Білім беру бейнефильм
2014
7.
Физика.Электронный учебник. 8 класс Т.Испаев,М.Мухамбетов,А.Есжанов
и др.
8. Кинематика негіздері.Білім беру бейнефильм 2014 ж Қазақстан
телехабар таратушылар орталығы
9.Физика 10-11 Электронды жинақ .
Сабақ кестесі 2016-2017 оқу жылы
күндер |
7а |
7б |
8а |
8б |
8в |
9а |
9б |
10 |
дуйсенбі |
|
|
|
|
|
|
|
|
сейсенбі |
|
|
|
|
|
|
|
|
сәрсенбі |
|
|
|
|
|
|
|
|
бейсенбі |
|
|
|
|
|
|
|
|
жұма |
|
|
|
|
|
|
|
|
сенбі |
|
|
|
|
|
|
|
|
Сабақ жүктемесі:
-
-
-
-
-
-
Сынып
Пән
7 сынып
8 сынып
9 сынып
Физика
Аптасына
1-жарты жыл
2-жарты жыл
Барлығы
2
32
36
68
2
32
36
68
2
32
36
68
-
-
-
-
-
Тоқсандардың ұзақтығы:
1 тоқсан 01.09-30.10
II тоқсан 07.11-29.12
III тоқсан 09.01-20.03
IV тоқсан 03.04-25.05
Каникулдар:
күзгі 31.10-06.11
қысқы 30.12-08.01
көктемгі 21.03-02.04
Мереке күндер:01.09- Білім күні 25.10-Республика күні
16,17.10-Тәуелсіздік күні 08.03-Халықаралық әйелдер күні
01.05-Бірлік күні 09.05-Жеңіс күні
ФИЗИКА
7-сынып
(барлығы 68 сағ, аптасына 2 сағ)
|
№ |
Бөлімдердің, тақырыптардың атаулары
I тоқсан |
Сағат саны |
Барлығы, сағ |
мерзімі |
қайталау |
||
|
Тео рия |
Прак тика |
||||||
|
Физика – табиғат туралы ғылым |
7 |
2 |
9 |
|
|
||
1 |
1 |
Табиғат және адам. Физика – табиғат туралы ғылым. |
1 |
|
1 |
|
|
|
2 |
2 |
Физикалық терминдар мен ұғымдар. Физика және техника. Қазiргi әлемдегi физика. |
1 |
|
1 |
|
|
|
3 |
3 |
Аспан денелері туралы ғылым. |
1 |
|
1 |
|
|
|
4 |
4 |
Орталық Азия және ғылымның дамуы. Ежелгі дүниедегі халық астрономиясы. |
1 |
|
1 |
|
|
|
5 |
5 |
Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері. Физикалық эксперимент. |
1 |
|
1 |
|
|
|
6 |
6 |
Физикалық теория. |
1 |
|
1 |
|
|
|
7 |
7 |
Физикалық шама. Шамаларды өлшеу. Өлшеулер мен есептеулердің дәлдігі. Өлшемдердің метрлік жүйесі. Бірліктердің халықаралық жүйесі. Үлкен және кіші сандарды ықшамдап жазу. |
1 |
|
1 |
|
|
|
8 |
8 |
№1-лабораториялық жұмыс. Өлшеуiш цилиндр (мензурка) бөлiктерiнiң құнын анықтау. Дененiң көлемiн өлшеу. |
|
1 |
1 |
|
|
|
9 |
9 |
Практикалық жұмыс: Аспап шкаласындағы бөліктің құнын анықтау. |
|
1 |
1 |
|
|
|
|
Заттың құрылысы |
3 |
2 |
5 |
|
|
||
10 |
1 |
Атомдар және молекулалар. Заттың молекулалық құрылысы. Молекулалардың қозғалысы. Диффузия құбылысы. |
1 |
|
1 |
|
|
|
11 |
2 |
№2-лабораториялық жұмыс. Кішкентай денелердің өлшемін анықтау. |
|
1 |
1 |
|
|
|
12 |
3 |
Дене температурасының оның молекулаларының жылдамдығына тәуелділігі. Заттың агрегаттық күйлері және оларды молекулалық-кинетикалық көзқарас негізінде түсіндіру. |
1 |
|
1 |
|
|
|
13 |
4 |
Масса және заттың тығыздығы. №3 лабораториялық жұмыс. Қатты дененің массасы мен тығыздығын анықтау |
|
1 |
1 |
|
|
|
14 |
5 |
Нанотехнология.* |
1 |
|
1 |
|
|
|
15 |
6 |
Бақылау жұмысы №1 |
|
1 |
|
|
|
|
|
Қозғалыс |
6 |
4 |
10 |
|
|
||
16 |
1 |
Механикалық қозғалыс. Қоршаған орта және механикалық қозғалыс. |
1 |
|
1 |
|
|
|
17 |
2 |
Санақ денесі. Қозғалыстың салыстырмалылығы. |
1 |
|
1 |
|
|
|
|
|
II тоқсан |
|
|
|
|
|
|
18 |
3 |
Планеталардың қозғалысы. Коперниктің гелиоцентрлік жүйесі. |
1 |
|
1 |
|
|
|
19 |
4 |
Материялық нүкте. Қозғалыс траекториясы. Жол. |
1 |
|
1 |
|
|
|
20 |
5 |
Практикалық жұмыс: Қозғалыстың салыстырмалылығы |
|
1 |
1 |
|
|
|
21 |
6 |
Бiрқалыпты және бiрқалыпты емес қозғалыстар. Жылдамдық. Жылдамдық бірліктері. |
1 |
|
1 |
|
|
|
22 |
7 |
Бiрқалыпты емес қозғалыс кезiндегi орташа жылдамдық. |
1 |
|
1 |
|
|
|
23 |
8 |
Бiрқалыпты түзу сызықты қозғалыстың графигi. |
1 |
|
1 |
|
|
|
24 |
9 |
Практикалық жұмыс: Жол, орын ауыстыру және бiрқалыпты түзу сызықты қозғалыстағы дененің координатасы. |
|
1 |
1 |
|
|
|
25 |
10 |
Бақылау жұмысы №2 |
|
1 |
1 |
|
|
|
|
Денелердің өзара әрекеттесуі |
7 |
5 |
12 |
|
|
||
26 |
1 |
Инерция. Күш – денелердiң өзара әрекеттесуiн сипаттайтын шама. |
1 |
|
1 |
|
|
|
27 |
2 |
Тартылыс құбылысы. Бүкiл әлемдiк тартылыс заңы. |
1 |
|
1 |
|
|
|
28 |
3 |
Ауырлық күші. Басқа планеталардағы ауырлық күші. |
1 |
|
1 |
|
|
|
29 |
4 |
Дененің салмағы. Салмақсыздық |
1 |
|
1 |
|
|
|
30 |
5 |
Деформация. Гук заңы. Динамометр |
1 |
|
1 |
|
|
|
31 |
6 |
Практикалық жұмыс: Сапалық және мәтінді есептер шығару. |
|
1 |
|
|
|
|
32 |
7 |
Бақылау жұмысы №3 |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
III тоқсан |
|
|
|
|
|
|
33 |
8 |
Үйкеліс күші. Үйкеліс әрекетін техникада ескеру. |
1 |
|
1 |
|
|
|
34 |
9 |
Денеге бір түзудің бойымен әрекет ететін үштерді қосу |
1 |
|
1 |
|
|
|
35 |
10 |
№4 лабораториялық жұмыс. Серпімді деформацияларды зерделеу. |
|
1 |
1 |
|
|
|
36 |
11 |
Практикалық жұмыс:Механикадағы күштер. |
|
1 |
1 |
|
|
|
37 |
12 |
Практикалық жұмыс: Сапалық және мәтінді есептер шығару |
|
1 |
1 |
|
|
|
|
Қысым |
11 |
6 |
17 |
|
|
||
38 |
1 |
Қысым. Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. |
1 |
|
1 |
|
|
|
39 |
2 |
Паскаль заңы. |
1 |
|
1 |
|
|
|
40 |
3 |
Гидравликалық пресс. |
1 |
|
1 |
|
|
|
41 |
4 |
Газдың қысымы. Ауырлық күшінің әрекетінен сұйықтар мен газдарда болатын қысым. |
1 |
|
1 |
|
|
|
42 |
5 |
Практикалық жұмыс: Сапалық және мәтінді есептер шығару. |
|
1 |
1 |
|
|
|
43 |
6 |
Қатынас ыдыстар. (Су құбыры)*. |
1 |
|
1 |
|
|
|
44 |
7 |
Атмосфералық қысым. |
1 |
|
1 |
|
|
|
45 |
8 |
Торричелли тәжірибесі. Барометр |
1 |
|
1 |
|
|
|
46 |
9 |
Атмосфералық қысымның биіктікке байланысты өзгеруі. Манометрлер. Сорғылар. |
1 |
|
1 |
|
|
|
47 |
10 |
Архимед күші. |
1 |
|
1 |
|
|
|
48 |
11 |
№ 5 лабораториялық жұмыс. Архимед заңын тексеру. |
|
1 |
1 |
|
|
|
49 |
12 |
Денелердің жүзу шарттары. Ареометрлер. (Су көлiгi |
1 |
|
1 |
|
|
|
50 |
13 |
№ 6 лабораториялық жұмыс. Дененің сұйықта жүзу шарттарын анықтау |
|
1 |
1 |
|
|
|
51 |
14 |
Практикалық жұмыс: Сапалық және мәтінді есептер шығару |
|
1 |
1 |
|
|
|
52 |
15 |
Бақылау жұмысы №4 |
|
1 |
1 |
|
|
|
53 |
16 |
*. Ауада ұшу)*. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
ІV тоқсан |
|
|
|
|
|
|
54 |
17 |
Практикалық жұмыс: Архимед заңын тексеру. |
|
1 |
1 |
|
|
|
|
Жұмыс. Қуат. Энергия |
7 |
7 |
14 |
|
|
||
55 |
1 |
Дененің қозғалу бағытында әрекет ететін күштің жұмысы. Қуат. |
1 |
|
1 |
|
|
|
56 |
2 |
Энергия. Денелердің потенциалдық және кинетикалық энергиялары. |
1 |
|
1 |
|
|
|
57 |
3 |
Ауырлық күші әрекет ететін дененің потенциалдық энергиясы. Деформацияланған серіппенің потенциалдық энергиясы. |
1 |
|
1 |
|
|
|
58 |
4 |
Механикалық энергия. Механикалық энергияның сақталу заңы. |
1 |
|
1 |
|
|
|
59 |
5 |
Практикалықжұмыс: Сапалық және мәтінді есептер шығару |
|
1 |
1 |
|
|
|
60 |
6 |
Күш моменті. Тепе-теңдiк шарттары. Иінді таразылар. |
1 |
|
1 |
|
|
|
61 |
7 |
№7 лабораториялықжұмыс. Иіндіктіңтепе-теңдікшарттарынанықтау. |
|
1 |
1 |
|
|
|
62 |
8 |
Көлбеужазықтық. Механиканың «Алтынережесі». Механизмдердің пайдалы әрекет коэффициенті. |
1 |
|
1 |
|
|
|
63 |
9 |
№8 лабораториялықжұмыс.Денені бірқалыпты көтерукезіндег іжұмысты анықтау. Көлбеу жазықтықтың ПӘК-інанықтау. |
|
1 |
1 |
|
|
|
64 |
10 |
(Ең қуатты машиналар. Тiрi табиғаттағы қуат және жұмыс.)* |
1 |
|
1 |
|
|
|
65 |
11 |
Практикалықжұмыс: Механизмдердің пайдалы әрекет коэффициенті. |
|
1 |
1 |
|
|
|
66 |
12 |
Бақылау жұмысы №5 |
|
1 |
1 |
|
|
|
67 |
1 |
Қорытынды тест |
|
1 |
|
|
|
|
68 |
2 |
Қайталау Жұмыс. Қуат. Энергия |
|
1 |
|
|
|
|
|
Барлығы: 68 |
42 |
26 |
68 |
|
|
Теория -42 практикалық жұмыстар -26 Барлығы-68 сағат
ФИЗИКА
8-сынып
(барлығы 68 сағ, аптасына 2 сағ)
|
№ р/ |
Бөлімдердің, тақырыптардың атаулары
|
Сағат саны |
Барлығы, сағ |
мерзімі |
қайталау |
|
|
теория |
Прак тика. |
|||||
I тоқсан |
|||||||
|
Жылу құбылыстары |
18 |
7 |
25 |
|
|
|
1 |
1 |
Температура. Оны өлшеу тәсілдері. Термометрлердiң түрлерi. Температураның шкаласы. |
1 |
|
1 |
|
|
2 |
2 |
Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия. |
1 |
|
1 |
|
|
3 |
3 |
Нөлдік бақылау жұмысы |
|
1 |
1 |
|
|
4 |
4 |
Iшкi энергия. Iшкi энергияны өзгерту тәсiлдерi. Жылуөткізгіштік, конвекция, сәуле шығару. (Жылу құбылысының тірі организмдегі ролі. Табиғаттағы және техникадағы жылу берілу. Жылу берудегі конвекцияның орны. Суық кездегі адам)*. |
1 |
|
1 |
|
|
5 |
5 |
Жылу мөлшері. Заттың меншікті жылу сыйымдылығы. |
1 |
|
1 |
|
|
6 |
6 |
№ 1 лабораториялық жұмыс. Температуралары әртүрлi суды араластырып жылу мөлшерін салыстыру. |
|
1 |
1 |
|
|
7 |
7 |
Отынның меншікті жану жылуы. Отынның энергиясы. |
1 |
|
1 |
|
|
8 |
8 |
Механикалық және жылу процестеріндегi энергияның сақталу және айналу заңы. |
1 |
|
1 |
|
|
9 |
9 |
Практикалық жұмыс: Денені қыздыру үшін қажетті немесе оны суытқанда бөлінетін жылу мөлшерін есептеу.Заттың меншікті жылу сыйымдылығын анықтау |
|
1 |
1 |
|
|
10 |
10 |
Заттың агрегаттық күйлері. Қатты денелердiң балқуы және қатаюы. |
1 |
|
1 |
|
|
11 |
11 |
Балқу температурасы. Меншiктi балқу жылуы. |
1 |
|
1 |
|
|
12 |
12 |
№ 2 лабораториялық жұмыс.. Мұздың меншiктi балқу жылуын анықтау. |
|
1 |
1 |
|
|
13 |
13 |
Будың пайда болуы. Булану және конденсация. Қаныққан және қанықпаған булар. |
1 |
|
1 |
|
|
14 |
14 |
Ауаның ылғалдылығы. Ылғалдылықты өлшеуге арналған құралдар. |
1 |
|
1 |
|
|
15 |
15 |
№ 3 лабораториялық жұмыс. Ауаның ылғалдылығын анықтау. |
|
1 |
1 |
|
|
16 |
16 |
№1 Бақылау жұмысы |
1 |
|
1 |
|
|
17 |
17 |
Қайнау. Меншiктi булану жылуы. |
1 |
|
1 |
|
|
|
|
ІІ Тоқсан |
|
|
|
|
|
18 |
18 |
Қайнау температурасының атмосфералық қысымға байланыстылығын анықтау. |
|
1 |
1 |
|
|
19 |
19 |
Термодинамика негiздерi. Термодинамиканың бiрiншi заңы. |
1 |
|
1 |
|
|
20 |
20 |
Газдың және будың жұмысы. |
1 |
|
1 |
|
|
21 |
21 |
Жылу процестерiнiң қайтымсыздығы. Термодинамиканың екінші заңы. Қазiргi физикадағы термодинамиканың рөлi. |
1 |
|
1 |
|
|
22 |
22 |
Жылу қозғалтқыштары. Жылу қозғалтқыштары-ның п.ә.к.-ті. Жылу қозғалтқыштарын жетілдіру жолдары. Тоңазытқыш. |
1 |
|
1 |
|
|
23 |
23 |
(Жылу қозғалтқыштарының энергетиканың дамуындағы рөлi. Жылу қозғалтқыштары және оның адам өміріндегі маңызы. Жылу машиналары және табиғатты қорғау.. Жылу машиналарын пайдаланудағы экологиялық мәселелер). |
1 |
|
1 |
|
|
24 |
24 |
(Айдағы, Марстағы, Шолпандағы термодинамикалық жағдайлар). |
1 |
|
1 |
|
|
25 |
25 |
Практикалық жұмыс: Заттың агрегаттық күйлері өзгерген кездегі жылу мөлшерін есептеу |
|
1 |
1 |
|
|
|
Электр құбылыстары |
16 |
8 |
24 |
|
|
|
26 |
1. |
Денелердің электрленуі. Электр зарядының сақталу заңы. Электроскоп. Өткізгіштер мен диэлектриктер. |
1 |
|
1 |
|
|
27 |
2. |
Қозғалмайтын зарядтардың өзара әрекеттесуi. Кулон заңы. Элементар электр заряды. |
1 |
|
1 |
|
|
28 |
3. |
Электр өрiсi. Электр өрісінің кернеулігі. |
1 |
|
1 |
|
|
29 |
4. |
Потенциал және потенциалдар айырымы.. |
1 |
|
1 |
|
|
30 |
5 |
Конденсаторлар. |
1 |
|
1 |
|
|
31 |
6 |
№2 Бақылау жұмысы |
|
1 |
1 |
|
|
32 |
7 |
Табиғаттағы электр құбылысы. Өндірісте және тұрмыста электрлендіруді есепке алу және қолдану. |
1 |
|
1 |
|
|
|
|
ІІІ тоқсан |
|
|
|
|
|
33 |
8 |
Электр тогы. Электр тогы көздері. Электр тізбегі және оның құрамды бөлігі. |
1 |
|
1 |
|
|
34 |
9 |
Ток күшi. Амперметр. |
1 |
|
1 |
|
|
35 |
10 |
Кернеу. Вольтметр. |
1 |
|
1 |
|
|
36 |
11 |
№ 4 лабораториялық жұмыс. Электр тiзбегiн құрастыру және оның әртүрлi бөлiктерiндегi ток күшiн өлшеу. |
|
1 |
1 |
|
|
37 |
12 |
Практикалық жұмыс: Ток күші мен кернеуді есептеу |
|
1 |
1 |
|
|
38 |
13 |
Тiзбек бөлiгi үшiн Ом заңы. Өткiзгiштiң электр кедергiсi. Өткiзгiштiң меншiктi кедергiсi. |
1 |
|
1 |
|
|
39 |
14 |
№ 5 лабораториялық жұмыс. Тiзбек бөлiгi үшiн Ом заңын тексеру. |
|
1 |
1 |
|
|
40 |
15 |
Электр кедергісінің температураға тәуелділігі. Асқын өткізгіштік. |
1 |
|
1 |
|
|
41 |
16 |
Резистор және реостат. Өткiзгiштердi тiзбектей және параллель қосу. |
1 |
|
1 |
|
|
42 |
17 |
№ 6 лабораториялық жұмыс. Өткiзгiштердi тiзбектей және параллель қосуды зерделеу. |
|
1 |
1 |
|
|
43 |
18 |
Электр тогының жұмысы мен қуаты. |
1 |
|
1 |
|
|
44 |
19 |
№ 7 лабораториялық жұмыс. Электр тогының жұмысы мен қуатын анықтау. |
|
1 |
1 |
|
|
45 |
20 |
Электр тогының жылулық әсері. Джоуль-Ленц заңы. Қыздыру шамдары.. |
1 |
|
1 |
|
|
46 |
21 |
Қыздыру шамдары. Электрқыздырғыш құралдар. Қысқа тұйықталу. Балқымалы сақтандырғыштар. |
1 |
|
1 |
|
|
47 |
22 |
Электр тогының химиялық әсерi. (Фарадейдiң заңы). |
1 |
|
1 |
|
|
48 |
23 |
Практикалық жұмыс: Элерктр тізбегін есептеу. |
|
1 |
1 |
|
|
49 |
24 |
Бақылау жұмысы №3. Электр құбылыстары |
|
1 |
1 |
|
|
|
|
Электр тогының магниттік әсері |
4 |
4 |
8 |
|
|
50 |
1 |
Тұрақты магнит. Магнит өрiсi. Тогы бар түзу өткізгіштің магнит өрiсi. |
1 |
|
1 |
|
|
51 |
2 |
Тогы бар шарғының магнит өрiсi. Электромагниттер және оларды қолдану |
1 |
|
1 |
|
|
52 |
3 |
Магнит өрiсiнiң тогы бар өткiзгiшке әрекеті. Электроқозғалтқыш. Электр өлшеуіш құралдар. |
1 |
|
1 |
|
|
53 |
4 |
Электромагниттiк индукция. Генераторлар. |
1 |
|
1 |
|
|
|
|
ІV тоқсан |
|
|
|
|
|
54 |
5 |
№ 8 лабораториялық жұмыс. Тұрақты магниттiң қасиеттерiн оқып-үйрену және магнит өрiсiнiң бейнесiн алу. |
|
1 |
1 |
|
|
55 |
6 |
№ 9 лабораториялық жұмыс. Электромагниттi құрастыру және оның әсерiн сынау. |
|
1 |
1 |
|
|
56 |
7 |
Практикалық жұмыс: Магниттердің өзара әрекеттесуі |
|
1 |
1 |
|
|
57 |
8 |
Өзіндік жұмыс Электр тогының магниттік әсері |
|
1 |
1 |
|
|
|
Жарық құбылыстары |
6 |
5 |
11 |
|
|
|
58 |
1. |
Жарық. Жарық көздері. Күн – жұлдыз. Жарықтың түзу сызықты таралу заңы. Көлеңке және жартылай көлеңке. Күннің және Айдың тұтылуы. |
1 |
|
1 |
|
|
59 |
2. |
Жарықтың шағылуы. Шағылу заңдары. Толық шағылу. Жазық және сфералық айналар. Сфералық айна көмегімен кескін алу. |
1 |
|
1 |
|
|
60 |
3. |
Жарықтың сынуы. Жарықтың сыну заңы. |
1 |
|
1 |
|
|
61 |
4. |
Линзалар. Линзаның оптикалық күшi. Жұқа линзаның формуласы. Линзаның көмегімен кескiн алу. |
1 |
|
1 |
|
|
62 |
5. |
Көз - оптикалық жүйе. Көздiң көру кемістігі және олардың түзету әдiстері. Оптикалық аспаптар. |
1 |
|
1 |
|
|
63 |
6 |
Жарықтың дисперсиясы. Түс және жарық. |
1 |
|
1 |
|
|
64 |
7 |
№ 10 лабораториялық жұмыс.Шынының сыну көрсеткiшiн анықтау. |
|
1 |
1 |
|
|
65 |
8 |
№ 11 лабораториялық жұмыс. Линзаның көмегiмен кескiн алу. |
|
1 |
1 |
|
|
66 |
9 |
Практикалық жұмыс: Жарық құбылыстары |
|
1 |
1 |
|
|
67 |
10 |
Бақылау жұмысы. №4. Жарық құбылыстары |
|
1 |
1 |
|
|
68 |
11 |
Қорытынды тест |
|
1 |
1 |
|
|
|
Барлығы: |
44 |
24 |
68 |
|
|
Теория -44 практикалық жұмыстар-24 барлығы-68 сағат
ФИЗИКА
9-сынып
(барлығы 68 сағ, аптасына 2 сағ)
|
№ п/п |
Бөлімдердің, тақырыптардың атаулары
|
Сағат саны |
Бар лығы, сағ |
мерзімі |
қайталау |
|
теория |
практ. |
||||||
I тоқсан Кинематика негіздері |
7 |
3 |
10 |
|
|
||
1 |
1 |
Қозғалыс – материяның ажырамас қасиеті. Материалдық нүкте. Санақ жүйесі. Салыстырмалы механикалық қозғалыс. |
1 |
|
1 |
|
|
2 |
2 |
Нөлдік бақылау жұмысы -1 |
|
1 |
1 |
|
|
3 |
3 |
Векторлар және оларға амалдар қолдану. Вектордың координаталар осьтеріндегі проекциялары. |
1 |
|
1 |
|
|
4 |
4 |
Түзусызықты теңайнымалы қозғалыс. Үдеу. |
1 |
|
1 |
|
|
5 |
5 |
Түзусызықты теңайнымалы қозғалыс кезіндегі жылдамдық және орын ауыстыру. Жылдамдықтың графигі. Түзусызықты теңайнымалы қозғалыс кезіндегі дененiң бастапқы жылдамдықсыз орын ауыстыруы. |
1 |
|
1 |
|
|
6 |
6 |
Еркiн түсу үдеуi. Дененiң еркiн түсуi. Аспан денелерi және тағы басқалардың жерге еркiн түсу үдеуi. |
1 |
|
1 |
|
|
7 |
7 |
Қисықсызықты қозғалыс. Материялық нүктенiң шеңбер бойымен бiрқалыпты қозғалысы. |
1 |
|
1 |
|
|
8 |
8 |
Сызықтық және бұрыштық жылдамдықтар. Центрге тартқыш үдеу. Қатты дененің ілгерлемелi және айналмалы қозғалысы. |
1 |
|
1 |
|
|
9 |
9 |
№ 1 лабораториялық жұмыс. Бірқалыпты қозғалыс кезiндегi дененiң үдеуiн анықтау. |
|
1 |
1 |
|
|
10 |
10 |
Практикалық жұмыс: Денелердің қозғалысын сипаттау тәсілдері |
|
1 |
1 |
|
|
|
Динамика негіздері |
6 |
5 |
11 |
|
|
|
11 |
1. |
Ньютонның бiрiншi заңы. Инерциялық санақ жүйелерi. |
1 |
|
1 |
|
|
12 |
2. |
Күш. Ньютонның екiншi заңы. Масса. |
1 |
|
1 |
|
|
13 |
3. |
Ньютонның үшінші заңы. Салыстырмалылық принципi. |
1 |
|
1 |
|
|
14 |
4. |
Механикадағы күштер.Бүкiләлемдiк тартылыс күші.Бүкiләлемдiк тартылыс заңы. |
1 |
|
1 |
|
|
15 |
5. |
Денелердiң ауырлық күшiнiң әрекетiнен қозғалуы. Тiреумен қозғалатын дененің салмағы. |
1 |
|
1 |
|
|
16 |
6. |
Бақылау жұмысы №2 |
|
1 |
1 |
|
|
17 |
7. |
Практикалық жұмыс: Күшті өлшеудің практикалық тәсілдері; |
|
1 |
1 |
|
|
|
|
II тоқсан |
|
|
|
|
|
18 |
8 |
Қайталау . Динамика заңдары. |
|
1 |
1 |
|
|
19 |
9 |
Салмақсыздық. Жердің жасанды серiктерінің қозғалысы. |
1 |
|
1 |
|
|
20 |
10 |
№2 лабораториялық жұмыс. Горизонталь лақтырылған дененің қозғалысын зерделеу. |
|
1 |
1 |
|
|
21 |
11. |
Практикалық жұмыс: Жердің ауырлық өрісіндегі дене қозғалысының параметрлерін есептеу. |
|
1 |
1 1 |
|
|
|
Сақталу заңдары
|
3 |
1 |
4 |
|
|
|
22 |
1 |
Дене импульсі. Материялық нүктеде импульстiң өзгеруі. Денелер жүйесі. Импульстің сақталу заңы. |
1 |
|
1 |
|
|
23 |
2 |
Реактивтi қозғалыс. (К.Э.Циолковскийдің ғылыми еңбектерінің маңызы. Зымыран. Ғарыш саласының қазіргі жетістігі). |
1 |
|
1 |
|
|
24 |
3 |
Энергия. Энергияның сақталу және бiр түрден екiншi түрге айналу заңы. Ғылым мен техникада практикалық есептерді шығаруда сақталу заңдарын қолдану. |
1 |
|
1 |
|
|
25 |
4 |
Практикалық жұмыс: Дененің кинетикалық энергиясының өзгеруіне қатысты күштің жұмысын салыстыру. |
|
1 |
1 |
|
|
|
Тербелістер және толқындар |
10 |
5 |
15 |
|
|
|
26 |
1. |
Тербелмелі қозғалыс. Тербелмелі қозғалысты сипаттайтын негiзгi шамалар (тербеліс амплитудасы, периоды, жиілігі, фазасы). Тербелмелі қозғалыстың теңдеуі. |
1 |
|
1 |
|
|
27 |
2. |
Еркін және еріксіз тербелістер. Өшетін тербелістер. Тербеліс кезіндегі энергияның түрленуі. Резонанс. |
1 |
|
1 |
|
|
28 |
3. |
Математикалық және серіппелі маятниктердің тербелістері. Математикалық және серіппелі маятниктердің периоды. |
1 |
|
1 |
|
|
29 |
4. |
№ 3 лабораториялық жұмыс. Математикалық маятниктің көмегімен еркін түсу үдеуін анықтау |
|
1 |
1 |
|
|
30 |
5 |
Электромагниттік тербелістер. Еркін электромагнитік тербелістер. (Тербелмелі контур). Томсон формуласы. |
1 |
|
1 |
|
|
31 |
6 |
Бақылау жұмысы №3 |
1 |
|
1 |
|
|
32 |
7 |
Еріксіз электромагниттік тербелістер. (Раманың магнит өрісіндегі айналуы). |
1 |
|
1 |
|
|
33 |
8 |
III тоқсан Практикалық жұмыс: Әр түрлі маятниктер тербелісінің перодын есептеу.
|
|
1 |
1 |
|
|
34 |
9 |
Тербелiстердiң серпімді ортада таралуы. Толқындық қозғалыс. Көлденең және қума толқындар. Толқынның ұзындығы. Толқынның таралу жылдамдығы. Механикалық толқынның қасиеті. |
1 |
1 |
1 |
|
|
35 |
11 |
№4 лабораториялық жұмыс.Беттік толқындардың таралу жылдамдығын анықтау. |
|
1 |
1 |
|
|
36 |
12 |
Дыбыс. Дыбыстың сипаттамалары. Акустикалық резонанс. |
1 |
|
1 |
|
|
37 |
13 |
Дыбыстың таралуы Жаңғырық. Ультрадыбыс |
1 |
|
1 |
|
|
38 |
14 |
Электромагниттік толқындар. Электромагниттік толқынның қасиеті. Электромагниттік толқындар шкаласы.. |
1 |
|
1 |
|
|
39 |
15 |
Бақылау жұмысы №4. Тербелістер және толқындар. |
|
1 |
1 |
|
|
|
Астрономия негіздері |
5 |
1 |
6 |
|
|
|
40 |
1. |
Жұлдызды аспан. Әлемнің құрылымы және масштабтары |
1 |
|
1 |
|
|
41 |
2. |
Аспан сферасы. Аспан координаталарының жүйесі. |
1 |
|
1 |
|
|
42 |
3. |
Әртүрлі географиялық ендіктегі аспан сферасының қозғалысы. Жергілікті, белдеулік және бүкіләлемдік уақыт. Күнтізбе. |
1 |
|
1 |
|
|
43 |
4. |
Кеплер заңдары. Күн жүйесі денесіне дейінгі ара қашықтықты анықтау. |
1 |
|
1 |
|
|
44 |
5. |
Коперник әлемiнiң гелиоцентрлік жүйесi, оның әлем және дүниетанымдық маңызы. Ғаламшарлардың көрінетiн қозғалысы.
|
1 |
|
1 |
|
|
45 |
6. |
Бақылау жұмысы №5 |
|
1 |
1 |
|
|
|
Атом құрылысы. Атомдық құбылыстар |
6 |
2 |
8 |
|
|
|
46 |
1 |
Жылулық сәулелену. (Абсолют қара дене.Стефан – Больцман заңы.) Денелердің сәуле шығару құбылысын түсіндірудегі қиындықтары. |
1 |
|
1 |
|
|
47 |
2 |
Жарық кванттары туралы Планк гипотезасы. Планк формуласы. |
1 |
|
1 |
|
|
48 |
3 |
Фотоэффект құбылысы. Эйнштейн формуласы. Фотоэффект құбылысын техникада пайдалану. |
1 |
|
1 |
|
|
49 |
4
|
Рентген сәулелері. Радиактивтілік. |
1 |
|
1 |
|
|
50 |
5 |
Радиактивтілік |
1 |
|
1 |
|
|
50 |
6 |
Резерфорд тәжірибесі. Атомның құрамы. Атомның моделі. |
1 |
|
1 |
|
|
51 |
7 |
Бақылау жұмысы №6 Атом құрылысы. Атомдық құбылыстар |
|
1 |
1 |
|
|
52 |
8 |
Қайталау .Атом құрылысына есеп шығару IVтоқсан |
|
1 |
1 |
|
|
|
IV тоқсан Атом ядросы. |
5 |
1 |
6 |
|
|
|
53 |
1. |
Атом ядросының құрамы. Ядролық өзара әрекеттесу. Ядролық күштер. Физикалық шамалардың ядролық физикада қолданылатын өлшем бірліктері. |
1 |
|
1 |
|
|
54 |
2 |
Массалар ақауы. Ядроның байланыс энергиясы. Радиактивті сәулеленудің табиғаты. Радиактивті ыдырау заңы. |
1 |
|
1 |
|
|
55 |
3. |
Ауыр ядролардың бөлінуі. Тізбекті реакция. Ядролық реактордың жұмыс принципі. Атом электр станциялары. |
1 |
|
1 |
|
|
56 |
4. |
Практикалық жұмыс: Жартылай ыдырау периодын есептеу қолдану)* |
1 |
|
1 |
|
|
57 |
5. |
Термоядролық реакциялар. (Күн мен жұлдыздардың энергиясы. Радиактивтi изотоптар. Радиактивті сәулелерден қорғану |
1 |
|
1 |
|
|
58 |
6. |
Бақылау жұмысы №7. Атом ядросы |
|
1 |
1 |
|
|
|
Жалпылау сабақтары |
2 |
|
2 |
|
|
|
59 |
1. |
Физика және астрономияның дүниетанымдық маңызы. Элементар бөлшектер және ғаламның дамуы туралы мағлұматтар |
1 |
|
1 |
|
|
60 |
2. |
Ғылыми-техникалық өркениет және ноосфера. Экологиялық мәдениет. |
1 |
|
1 |
|
|
|
|
Лабораториялық практикум |
|
8 |
8 |
|
|
61 |
1 |
Дененің еркін түсу үдеуін өлшеу |
|
1 |
1 |
|
|
62 |
2 |
Серпімді деформацияны зерделеу |
|
1 |
1 |
|
|
63 |
3 |
Ньютонның ІІ заңын зерделеу |
|
1 |
1 |
|
|
64 |
4 |
Механикалық энергияны сақталу заңын зерделеу |
|
1 |
1 |
|
|
65 |
5 |
Денелердің соқтығысуы кезіндегі импульстің сақталу заңын зерделеу |
|
1 |
1 |
|
|
66 |
6 |
Электр қыздырғышы бар қондырғының ПӘК өлшеу |
|
1 |
1 |
|
|
67 |
7 |
Еркін және еріксіз тербелістерді зерделеу |
|
1 |
1 |
|
|
68 |
8 |
Күзгі, қысқы және көктемгі аспандағы жарық жұлдыздар мен негізгі шоқжұлдыздарды табу |
|
1 |
1 |
|
|
|
Барлығы: |
42 |
26 |
68 |
|
|
Теория -42 практикалық жұмыстар-26 Барлығы-68 сағат