Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Туған тілім- алтын қазынам
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары. ҚМЖ
Сабақтың тақырыбы:§ 20 Алашорда үкіметінің құрылуы. |
Мектеп: № 83 Жалпы орта мектеп. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Оқытушының аты-жөні: Баймахан Ержан |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары |
1.I-II жалпықазақ құрылтайының жалпы сипатын білуі тиіс. 2. «Алаш» партиясының бағдарламасы мен тактикасын түсінуі тиіс. 3. Алаш автономиясының үкіметі Алашорданың төрағасы болып Әлихан Бөкейханов сайланғанын ойлауы тиіс . |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары |
1. Бүкілқазақтық I съезд 1917 жылғы 21-26 шілдеде Орынбор қаласында, II жалпықазақ құрылтайы 1917 жылы 5-12 желтоқсанда Орынборда өткізілгенін онда Алашорда атты Уақытша Ұлттық Кеңес құру туралы қаулы қабылдағанын меңгереді. 2. «Алаш» партиясының бағдарлама жобасы жасауға А. Байтұрсынұлы, Ә. Бөкейханов, М.Дулатов, Е.Омаров, Е. Тұрмахаметов, Р.Жүндібаев, Ғ.Бірімжанов сынды ұлт зиялылары қатысқанын түсінеді. 3. Алашорда кеңесінің төрағалығына үш адам ұсынылғанын, олар Әлихан Бөкейханов, Бақыткерей Құлманұлы, Айдархан Тұрлыбайұлы түскенін жабық дауыс беру нәтижесінде Ә. Бөкейханов Алашорда Кеңесінің төрағасы болып сайланғанын ойлайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Терминологиялық сөздіктер мен жұмыс. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
§19 1917 жылғы революция және кеңес өкіметінің орнауы. «Үш жүз» партиясы және Түркістан автономиясы. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған әрекеттер (төмендегі жазбаларды өзіңіздің жоспарлаған әрекеттеріңізбен алмастырыңыз) |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10минут
5 минут
5минут
10минут
6минут
2 минут
2 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Топқа бөліну. Үй тапсырмасы: Жұптық жұмыс. Диалогтық оқыту. Ал оқушылар біз бүгінгі сабақты елімізде болып жатқан саяси жаңалықтар мен бастаймыз. Оқушыларға төмендегідей сұрақтар қойылады. 1. 1991 жыл 1 желтоқсан қандай мереке ? 2.1991жыл 16 желтоқсанда Қазақстан Республикасы тәуелелсіздігіне неше жыл? 3. Ұлт зиялылары деп кімдерді атаймыз? 4. Қазақ даласында Кеңес өкіметі қай жылы орнады? 5. Түркістан автономиясының құрылуы себебін атаңдар? Оқушылар сұрақтарға жауап береді және тұңғыш президент күніне және тәуелсіздік күніне байланысты өз ойларын айтады. Жаңа сабақ. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Оқушылар біз бүгінгі сабақты сын тұрғысынан ойлау арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашатын боламыз. Ал балалар онда бәріміз интерактивті тақтадағы суреттерге қараймыз кімдерді көріп тұрмыз оқушылар тақтадағы суреттерге қарап бүгінгі тақырыпты оқушылар ашады. Оқушылар суреттерге қарап Алашорда үкіметіне үлес қосқан ұлт зиялыларына тоқталады. Ой қозғау. Жеке жұмыс. АКТ мен жұмыс. 1. Қазақ даласына Кеңес өкіметі қай жылы орнады? 2. Кеңес өкіметі әуелі орталықта (Петроградта), одан әрі тез арада Ресейдің қай аймақтарында орнай бастады? 3. Кеңес өкіметі орнаған алғашқы қала? 4. Кеңес өкіметі Қазақстанда орнай бастады қай жылдар аралығында? 5. «Үш жүз» партиясының басшысы кім? 6. 1917 жылы қазан-қараша айларында Солтүстік және Орталық Қазақстанда құрылған қазақ социалистік партиясы? 7. 1917 жылы 5-10 желтоқсанда Орынборда өткізілген II жалпықазақ құрылтайында қарастырылған мәселені атаңдар? 8. Алашорда үкіметінің құрамына қанша адам сайланды? 9. «Алаш» партиясының бағдарлама жобасын жасауға кімдер қатысты? 10. «Қазақ» газеті қай жылдан бастап шыға бастады және аптасына қанша реттен шығып тұрды? Бағалау.Мұғалімнің ынталандыру сөздерімен бағаланады. Сабаққа қатысып отырған ұстаздарға жұлдызшылар беріледі және сабақта сұрақтарға жауап беріп қатысып отырған оқушылар жұлдызшалармен бағаланып отырады. Топтық жұмыс: Тақтаға үш пано немесе конверттер ілінеді ол конвертерде үш топқа жасырылған тапсырмалар беріледі. Үш топтың топ басшылары барып өздеріне ұнаған түсті конверттерді таңдап алады конверттерде тапсырмалар жазылған парақшаны алып тапсырманы орындайды. Мысалы: 1.Постер қорғау. 2. Слайд сабақ қорғау. 3. Ұлт зиялыларына қызметіне тоқталу. 1- Топ . Постер қорғау 2- Топ . Слайд сабақ қорғау. 3. Ұлт зиялыларының қызметіне тоқталу. Бағалау.Топ басшысы бағалау парағына жұлдызша алған оқушыларды өздері қанша жұлдызша алғанын белгілеп отырады.
Жаңа сабақты толық қорытындылау мақсатында Алашорда үкіметінің құрылуынан видео ролик үзіндісі оқушыларға келген қонақтарға көрсетіледі. Мұғалімнің ынталандыру парағы бойынша жалпы ұпай сандары бойынша баға қойылады. Топбасшысының жеке және келген қонақтар ұстаздардың бағалаған жұлдызша санымен бағалау. Рефлексия: «Кері байланыс сэндвичі» Сэндвичтің әр қатпарына сабақтан алған әсерлерін мына сұрақтарға жауап береді: 1қатпар – не ұнады? 2 қатпар –нені жақсарту керек және оны қалай жақсарту керек? 3 қатпар – маған ұнады бірақ, келесіде ...
Үй тапсырмасы: 104-109бет §20 Алашорда үкіметінің құрылуы. Алаш қозғалысына -100 жыл. Сұрақтар мен тапсырмалар. 1. Алашорда қайраткерлері большевиктердің саясатына қандай көзқараста болды? 2. Алашорда үкіметінің жеңіліске ұшырау себебі неде? 3. XX ғасыр басындағы Ресейдегі саяси жағдайлардың Қазақстанға тигізген әсерін атаңдар. 4. «Алаш» партиясы, оның саяси бағдарламасын талдаңдар.
|
Қазақ батырларының суреттерін құралған қиындылар.
АКТ –мен жұмыс. Оқушылар жауабы.
.
АКТ, Оқулық, Ғаламтор. Оқушылармен жеке жұмыс.
Сабақта қатысып отырған мұғалімдердің оқушыларды жұлдызшамен бағалауы.
Тақтада жасырылған конвертерде жасырылған тапсырмалар : топтардың мүшелерінің қорғауы .
Жұлдызша
Оқулық Презентация Ғаламтормен жұмыс.
Жұлдызша.
Бағалау парағы.
АКТ, Видео үзінді көру.
Жұлдызша
«Кері байланыс сэндвичі» суреті.
Күнделіктеріне жазып алу және сабақтағы бағаларын күнделіктеріне қойдырып алу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дифференциалды оқыту – көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз? Өзін өзі бағалау, топты бағалау ұсынылады.(критерийлер бойынша) жиналған жұлдыздар бойынша бағалау, мұғалімнің ынталандыру сөздерімен қалыптастырушы бағалау, сэндвич әдістері арқылы бағаланады. |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік ережелері АКТ Құндылықтармен байланыс Қазақстан географиясы мен, дүние жүзі тарихы пәндерімен пәнаралық байланыс бар. Презентация, қолданылды.Интерактивті тақтаны 20 - 25 минуттан артық қолдануға болмайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1:
2:
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1:
2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1:
2: |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ жоспары
САБАҚ: С.Сейфуллин «Біржан» |
Мектеп: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Оқытушының аты-жөні: Атишова А.Н. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары |
1.Ақынның өмірбаяны мен шығармашылығы туралы қысқаша мәліметтерді білуі тиіс. 2. Ақынның балаларға арналған шығармасының басты тақырыбын, басты кейіпкерлерін және негізгі мазмұнын түсінуі тиіс. 3. Біржан туралы дерек көздерін қолдана отырып,шығармашылық өнері туралы ойлауы тиіс. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары |
1.Дұрыс, мәнерлеп оқуды меңгереді. 2.Көркем-шығармашылық және танымдық қабілеттерін дамытады. 3.Сөз өнеріне деген қызығушылығы мен эстетикалық талғамын қалыптастырады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Сөйлемді дұрыс құруға, әдеби тілмен сөйлеуге дағдыландырамын. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған әрекеттер (төмендегі жазбаларды өзіңіздің жоспарлаған әрекеттеріңізбен алмастырыңыз) |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5мин
3мин
6мин
14мин
10мин
3мин
3мин
1мин |
Жеке жұмыс «Аукцион» ойыны үй тапсырмасын тексеру үшін беріледі.Аукционда әртүрлі деңгейдегі сұрақтар бар.Әрбір оқушы сұрақты алып,дайындалып, жауап береді. Бағалау.Жауаптары «Фишкамен» бағаланады. Толық жауап- қызыл фишка Әлі толықтыруды қажет етеді- көк фишка Жауап жоқ - сары фишка Мен білмеймін - жасыл фишка Топқа бөліну. Доппен бөлу. Доппен бөлуде- топбасшысы бір-біріне допты беру арқылы өздерінің топ мүшелерін жинақтап,4 топқа бөлінеді. 1-топ Жаңа сабақ. Ой қозғау Сұрақ-жауап . 1.«Сәкен Сейфуллин» пікірлер ағашын төмендегі сұрақтар арқылы
Осы тапсырманың негізінде жаңа тақырып ашылады. Бағалау.Топ басшысы дұрыс жауап берген баланы Бағалау парағы арқылы смайликтермен бағалайды.
Мағынаны ашу. Біржан сал туралы презентациямен таныстырамын. бейнефильм көрсетемін. Бейнефильмді топ болып талқылайды.Әр топ постер қорғайды. 1-топ Біржанның өнері 2-топ Біржанның өмірбаяны 3-топ Біржанға мінездеме 4-топ Біржан сал туралы фильмнің мазмұнын аш. Бағалау.Мұғалімнің ынталандыру сөзімен бағаланады.
Топтық жұмыс. Әр топ берілген тапсырманы топ болып орындайды. 1-топ « Бірлігі жоқ ел тозады, Бірлігі күшті е озады » «Саусақ бірікпей, Ине ілікпейді.»мақал-мәтелдің мәнін ашу. 2-топ Мақал-мәтелден құралған жасырын сөзді тап. 3-топ Сал сөзінің мағынасын ашу. 4-топ Өлеңді мәнерлеп оқу. Бағалау Әр топ бір-бірін жұлдызшалар арқылы бағалайды.
Бағалау. Әр топтың жинаған жұлдызшасына, топ басшының қойған жиынтық бағасымен бағалаймын. Рефлексия. Стикерге өз ойларын жазып, түсіндім, тағы білімімді толықтырғым келеді, маған көмек керек деген смаиликтерге апарып іледі. - Түсіндім. -Тағы білімімді толықтырғым келеді. - Маған көмек керек...
Үй тапсырмасы: 1. 210бет Біржан өлеңін мәнерлеп оқу, жаттау. 2.Біржан,С.Сейфуллин туралы қосымша мәлімет жинау.
|
Сұрақтар жазылған парақшалар
Фишкалар
Доп
Пікірлер ағашы. Стикер
Бағалау парағы Смайликтер
Презинтация Бейнефильм Постер
Бағалау парағы Жұлдызшалар.
Смайликтер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дифференциалды оқыту – көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік ережелері АКТ Құндылықтармен байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дифференциялды оқыту өз бетінше жаттығулар кезінде мұғалім қолдауының алмасуы арқылы іске асады.
|
Тапсырманы орындап,мақсатқа жетуіне байланысты топ басшыларының, мұғалімнің ынталандыру сөздері арқылы, өзара бағалау парағы,жұлдызшалар, фишкалар арқылы бағалау. |
Қазақ тілі, дүниетану пәндерімен пәнаралық байланыс бар.Презентация,бейнефильм қолданамын. Интерактивті тақтаны 15 минуттан артық қолданбаймын. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1:
2:
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1:
2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1:
2: |
САБАҚ: Н.Ғабдуллин «Батырдың мінезі» |
Мектеп: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Оқытушының аты-жөні: Атишова А.Н. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары |
1. Жазушыныңның өмірбаянынын білуі тиіс. 2. Жазушының балаларға арналған шығармасының басты тақырыбын, басты кейіпкерлерін және негізгі мазмұнын түсінуі тиіс. 3. Батыр Бауыржанның халқы үшін жасаған ерлігі туралы ойлауы тиіс. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары |
1.Тізбектеп,дұрыс оқуды меңгереді. 2.Танымдық қабілеттерін дамытады. 3.Сөз өнеріне деген қызығушылығы мен эстетикалық талғамын қалыптастырады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Сөйлемді дұрыс құруға, әдеби тілмен сөйлеуге дағдыландырамын. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған әрекеттер (төмендегі жазбаларды өзіңіздің жоспарлаған әрекеттеріңізбен алмастырыңыз) |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
6мин
3мин
6мин
14мин
12мин
2мин
2мин |
Жеке жұмыс «Білім биржасы» ойыны үй тапсырмасын тексеру үшін беріледі. Тақтаға конверттер ілінген панно бекітіледі,оларда әртүрлі деңгейдегі тапсырмалар бар.Әрбір оқушы конверттерден өз мүмкіндіктері мен қабілеттеріне қарай тапсырма алып, дайындалып,жауап береді. Бағалау. Жауаптары теңгемен бағаланады. 10000тенге-жауап толық 5000тенге-толық емес жауап 2000тенге-дұрыс,бірақ кеңінен ашылмаған. 200тенге-жауап жоқ,бірақ қатысқаны үшін. Топқа бөліну. Пазлдар арқылы бөлінеді. Ұлы Отан соғысының батырлары бейнеленген сурет бөліктерін құрау арқылы топқа бөлінеді.Әр топ топ басшысын сайлап алады. 1-топ Бауыржан Момышұлы 2-топ Әлия Молдағұлова 3-топ Мәншүк Мәметова 4-топ Рақымжан Қошқарбаев Жаңа сабақ. Ой қозғау.Сұрақ-жауап. 1.Суреттегі адамдар таныспа? 2.Оларды ата. 3.Батыр деп қандай адамды айтамыз? 4.Неге бұл кісілерді Ұлы Отан соғысының батырлары деп атамыз? -Ал,енді бүгінгі тақырыбымыз «Батыр мінезі» деп аталады. Презентация Нығмет Ғабдуллин туралы мәлімет беру. Бағалау. Мұғалімнің ынталандыру сөздері арқылы баланады. Топтық жұмыс. Батыр Бауыржан туралы бейнефильм көреді.Топ болып талқылайды.Постер қорғайды. 1-топ Бауыржан кім? 2-топ Отан, ерлік туралы мақал-мәтел жазып,мәнін ашу. 3-топ Бауыржанды сипаттап бер. 4-топ Бауыржанға мінездеме бер. Бағалау. Әр топ бірін-бірі жүрекшелер арқылы бағалайды.
Жеке жұмыс. «Шеңбер бойымен әңгімелеу» ойыны. (Мәтінді оқып,шеңбер бойымен тұрады. 1.Ортада тұраған жүргізуші көзін жұмып,кез-келген оқушыға нұсқайды.Мәтінді ойдан жаңғыртуды бастайды.Бұдан бәрі сағат тілінің бағытымен әрқайсысы мәтіннің мазмұнын айтып шығады. 2.Тағы оқимыз.Жауаптарда жіберілген қателерді дұрыстап,әңгімені толықтырамыз. 3.Осылай ең белсенді 5оқушыны анықтаймыз. Бағалау. Жүргізуші белсенді қатысқан оқушыларды жұлдызшамен бағалайды.
Бағалау. Әр топты жинаған жұлдызшасына, топ басшының қойған бағасын жиынтық бағасына қарап бағалаймын.
Рефлексия. «Бағдаршам» Оқушылар сабақтан алған әсерін бағдаршамның көздеріне іледі.
Түсініксіз Жақсы Өте жақсы
Үй тапсырмасы: 1. 211-212бет «Батырдың мінезі» мәтінін оқу, мазмұндау. 2.Ұлы Отан соғының батырлары туралы қосымша мәлімет жинау.
|
Сұрақтар жазылған парақшалар
Теңгелер
Доп
Бағалау парағы Смайликтер
Презинтация Бейнефильм Постер
Бағалау парағы.Жүрекшелер
Бағалау парағы Жұлдызшалар.
Жиынтық бағалау парағы.
Бағдаршам
күнделік |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дифференциалды оқыту – көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік ережелері АКТ Құндылықтармен байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дифференциялды оқыту өз бетінше әңгімені оқу кезінде мұғалім қолдауының алмасуы арқылы іске асады.
|
Тапсырманы орындап,мақсатқа жетуіне байланысты топ басшыларының бағасы, мұғалімнің ынталандыру сөздері арқылы, өзара бағалау парағы арқылы бағалау. |
Қазақ тілі, математика, тарих пәндерімен пәнаралық байланыс бар.Презентация,бейнефильм қолданамын. Интерактивті тақтаны 15 минуттан артық қолданбаймын. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1:
2:
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1:
2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1:
2: |
САБАҚ: Cәду Машақов «Мәншүк» |
Мектеп: |
||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Оқытушының аты-жөні: Атишова А.Н. |
||||||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары |
1.Ақынның, батыр қыздың өмірбаянын білуі тиіс. 2. Ақынның балаларға арналған шығармасының басты тақырыбын, басты кейіпкерлерін және негізгі мазмұнын түсінуі тиіс. 3. Дереккөздерін жинастыра отырып,Мәншүктің майдандағы халқы үшін жасаған ерлігі туралы ойлауы тиіс. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары |
1.Дұрыс,түсініп,шапшаң,мәнерлеп оқуды меңгереді. 2.Танымдық қабілеттерін дамытады. 3.Сөз өнеріне деген қызығушылығы мен эстетикалық талғамын қалыптастырады. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Сөйлемді дұрыс құруға, әдеби тілмен сөйлеуге дағдыланады. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған әрекеттер (төмендегі жазбаларды өзіңіздің жоспарлаған әрекеттеріңізбен алмастырыңыз) |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||
6мин
3мин
7мин
14мин
10мин
2мин
3мин
1мин |
Жеке жұмыс «Қораптағы 10 сұрақ» ойыны үй тапсырмасын тексеру үшін беріледі. Қораптан сұрақтарды алып,дайындалып, жауап береді. Бағалау. Жауап берген оқушыларды жұлдызша арқылы формативті бағалайды. Топқа бөліну. Әр түрлі фигуралар арқылы бөлінеді және сол фигураны неге таңдағанын айтады.. Әр топ топ басшысын сайлап алады. 1-топ Үшбұрыш 2-топ Шаршы 3-топ Тік төртбұрыш 4-топ Шеңбер Жаңа сабақ. Миға шабуыл.Сұрақ-жауап. 1. 9мамыр қандай күн? 2.Ұлы Отан соғысына қатысқан батырларды ата. 3.Шығыстың қос шынарларын ата. 4.Пулеметші батыр қыз кім? -Ал,енді бүгінгі тақырыбымыз Саду Машақовтың «Мәншүк» деген өлеңімен танысамыз. Саду Машақов туралы ақпарат беремін. Бағалау. Мұғалімнің ынталандыру сөздері арқылы бағаланады. Топтық жұмыс. М.Мәмтова туралы бейнефильм көреді. Топ болып талқылап, «Майдандағы батыр қыз» тақырыбында дайын суреттермен кластер жасап, өз жұмыстарын қорғайды. Бағалау. Топтар басшысы критерийлері арқылы бағалайды. Топтық жұмыс. 1.Барлығы өлеңді өздігінен мәнерлеп оқып шығады.Өлеңдегі түсініксіз сөздерді белгілеп алады.Әр топқа тапсырма беріледі. 1-топ Өлеңді мәнерлеп оқу. 2-топ Сөздіктегі сөздердің мағынасын ашады. 3-топ Ақын сөздерін пайдаланып, Мәншүкті сипатта. 4-топ Қызу жұмыстың жүріп жатқанын өлеңнен тауып оқы. Бағалау.Әр топ бірін-бірі критерийі арқылы күлегештермен бағалайды.
Бағалау. Әр топты жинаған жұлдызшасына,күлегештеріне, топ басшының қойған бағасына қарап сумативті бағаны журналға қоямын.
Рефлексия.«Плюс,минус,қызықты»
Сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жазып
іледі.
Үй тапсырмасы: 1. 213бет «Мәншүк» өлеңін түсініп,мәнерлеп оқу. 2. «Мәншүк » деген тақырыпта шығарма жазу.
|
Сұрақтар жазылған парақшалар
Жұлдызша
Геометриялық фигуралар.
Презентация
Бейнефильм Постер
Бағалау парағы. Бағалау парағы.Жүрекшелер
Оқулық
Бағалау парағы Күлегештер.
Сынып журналы.
Суреттер,стикерлер.
күнделік |
|||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Дифференциалды оқыту – көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік ережелері АКТ Құндылықтармен байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||
Дифференциялды оқыту өз бетінше әңгіме оқу кезінде мұғалім қолдауының алмасуы арқылы іске асады.
|
Тапсырманы орындап,мақсатқа жетуіне байланысты топ басшыларының бағасы, мұғалімнің ынталандыру сөздері арқылы, өзара бағалау парағы арқылы бағалау. |
Қазақ тілі, математика, тарих пәндерімен пәнаралық байланыс бар.Презентация,бейнефильм қолданамын. Интерактивті тақтаны 15 минуттан артық қолданбаймын. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1:
2:
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1:
2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1:
2: |