Материалдар / Туған тілім- алтын қазынам
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Туған тілім- алтын қазынам

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілінің мерейін үстем ету тіл мәртебесін көтеру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қараша 2018
538
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары. ҚМЖ

Сабақтың тақырыбы:§ 20 Алашорда үкіметінің құрылуы.Мектеп: № 83 Жалпы орта мектеп.
Күні: Оқытушының аты-жөні: Баймахан Ержан
Сынып: Қатысушылар саны: Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары1.I-II жалпықазақ құрылтайының жалпы сипатын білуі тиіс.2. «Алаш» партиясының бағдарламасы мен тактикасын түсінуі тиіс.3. Алаш автономиясының үкіметі Алашорданың төрағасы болып Әлихан Бөкейханов сайланғанын ойлауы тиіс .
Сабақтың мақсаттары1. Бүкілқазақтық I съезд 1917 жылғы 21-26 шілдеде Орынбор қаласында, II жалпықазақ құрылтайы 1917 жылы 5-12 желтоқсанда Орынборда өткізілгенін онда Алашорда атты Уақытша Ұлттық Кеңес құру туралы қаулы қабылдағанын меңгереді.2. «Алаш» партиясының бағдарлама жобасы жасауға А. Байтұрсынұлы, Ә. Бөкейханов, М.Дулатов, Е.Омаров, Е. Тұрмахаметов, Р.Жүндібаев, Ғ.Бірімжанов сынды ұлт зиялылары қатысқанын түсінеді. 3. Алашорда кеңесінің төрағалығына үш адам ұсынылғанын, олар Әлихан Бөкейханов, Бақыткерей Құлманұлы, Айдархан Тұрлыбайұлы түскенін жабық дауыс беру нәтижесінде Ә. Бөкейханов Алашорда Кеңесінің төрағасы болып сайланғанын ойлайды.
Тілдік мақсатТерминологиялық сөздіктер мен жұмыс.
Алдыңғы білім§19 1917 жылғы революция және кеңес өкіметінің орнауы. «Үш жүз» партиясы және Түркістан автономиясы.
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған әрекеттер (төмендегі жазбаларды өзіңіздің жоспарлаған әрекеттеріңізбен алмастырыңыз)Ресурстар




10минут























5 минут

















5минут





















































10минут























































































6минут



















2 минут











2 минут
Ұйымдастыру кезеңіТопқа бөліну. Үй тапсырмасы: Жұптық жұмыс. Диалогтық оқыту. Ал оқушылар біз бүгінгі сабақты елімізде болып жатқан саяси жаңалықтар мен бастаймыз. Оқушыларға төмендегідей сұрақтар қойылады. 1. 1991 жыл 1 желтоқсан қандай мереке ?2.1991жыл 16 желтоқсанда Қазақстан Республикасы тәуелелсіздігіне неше жыл?3. Ұлт зиялылары деп кімдерді атаймыз?4. Қазақ даласында Кеңес өкіметі қай жылы орнады?5. Түркістан автономиясының құрылуы себебін атаңдар?Оқушылар сұрақтарға жауап береді және тұңғыш президент күніне және тәуелсіздік күніне байланысты өз ойларын айтады. Жаңа сабақ. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Оқушылар біз бүгінгі сабақты сын тұрғысынан ойлау арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашатын боламыз. Ал балалар онда бәріміз интерактивті тақтадағы суреттерге қараймыз кімдерді көріп тұрмыз оқушылар тақтадағы суреттерге қарап бүгінгі тақырыпты оқушылар ашады. Оқушылар суреттерге қарап Алашорда үкіметіне үлес қосқан ұлт зиялыларына тоқталады. Ой қозғау. Жеке жұмыс. АКТ мен жұмыс. 1. Қазақ даласына Кеңес өкіметі қай жылы орнады? 2. Кеңес өкіметі әуелі орталықта (Петроградта), одан әрі тез арада Ресейдің қай аймақтарында орнай бастады?3. Кеңес өкіметі орнаған алғашқы қала?4. Кеңес өкіметі Қазақстанда орнай бастады қай жылдар аралығында?5. «Үш жүз» партиясының басшысы кім?6. 1917 жылы қазан-қараша айларында Солтүстік және Орталық Қазақстанда құрылған қазақ социалистік партиясы? 7. 1917 жылы 5-10 желтоқсанда Орынборда өткізілген II жалпықазақ құрылтайында қарастырылған мәселені атаңдар? 8. Алашорда үкіметінің құрамына қанша адам сайланды?9. «Алаш» партиясының бағдарлама жобасын жасауға кімдер қатысты? 10. «Қазақ» газеті қай жылдан бастап шыға бастады және аптасына қанша реттен шығып тұрды? Бағалау.Мұғалімнің ынталандыру сөздерімен бағаланады. Сабаққа қатысып отырған ұстаздарға жұлдызшылар беріледі және сабақта сұрақтарға жауап беріп қатысып отырған оқушылар жұлдызшалармен бағаланып отырады. Топтық жұмыс: Тақтаға үш пано немесе конверттер ілінеді ол конвертерде үш топқа жасырылған тапсырмалар беріледі. Үш топтың топ басшылары барып өздеріне ұнаған түсті конверттерді таңдап алады конверттерде тапсырмалар жазылған парақшаны алып тапсырманы орындайды. Мысалы: 1.Постер қорғау. 2. Слайд сабақ қорғау. 3. Ұлт зиялыларына қызметіне тоқталу. 1- Топ . Постер қорғау2- Топ . Слайд сабақ қорғау.3. Ұлт зиялыларының қызметіне тоқталу. Бағалау.Топ басшысы бағалау парағына жұлдызша алған оқушыларды өздері қанша жұлдызша алғанын белгілеп отырады.

Жаңа сабақты толық қорытындылау мақсатында Алашорда үкіметінің құрылуынан видео ролик үзіндісі оқушыларға келген қонақтарға көрсетіледі. Мұғалімнің ынталандыру парағы бойынша жалпы ұпай сандары бойынша баға қойылады. Топбасшысының жеке және келген қонақтар ұстаздардың бағалаған жұлдызша санымен бағалау.Рефлексия: «Кері байланыс сэндвичі»Сэндвичтің әр қатпарына сабақтан алған әсерлерін мына сұрақтарға жауап береді:1қатпар – не ұнады?2 қатпар –нені жақсарту керек және оны қалай жақсарту керек?3 қатпар – маған ұнады бірақ, келесіде ...

Үй тапсырмасы: 104-109бет §20 Алашорда үкіметінің құрылуы. Алаш қозғалысына -100 жыл. Сұрақтар мен тапсырмалар.1. Алашорда қайраткерлері большевиктердің саясатына қандай көзқараста болды?2. Алашорда үкіметінің жеңіліске ұшырау себебі неде?3. XX ғасыр басындағы Ресейдегі саяси жағдайлардың Қазақстанға тигізген әсерін атаңдар.4. «Алаш» партиясы, оның саяси бағдарламасын талдаңдар.









Қазақ батырларының суреттерін құралған қиындылар.

























АКТ –мен жұмыс.Оқушылар жауабы.



.







АКТ, Оқулық, Ғаламтор. Оқушылармен жеке жұмыс.



































Сабақта қатысып отырған мұғалімдердің оқушыларды жұлдызшамен бағалауы.

Тақтада жасырылған конвертерде жасырылған тапсырмалар : топтардың мүшелерінің қорғауы .



















Жұлдызша









ОқулықПрезентацияҒаламтормен жұмыс.













Жұлдызша.





Бағалау парағы.







АКТ, Видео үзінді көру.







Жұлдызша







«Кері байланыс сэндвичі» суреті.











Күнделіктеріне жазып алу және сабақтағы бағаларын күнделіктеріне қойдырып алу.
Қосымша ақпарат



Дифференциалды оқыту – көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?Бағалау – оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз?Өзін өзі бағалау, топты бағалау ұсынылады.(критерийлер бойынша) жиналған жұлдыздар бойынша бағалау,мұғалімнің ынталандыру сөздерімен қалыптастырушы бағалау, сэндвич әдістері арқылы бағаланады.Пәнаралық байланысДенсаулық және қауіпсіздік ережелеріАКТҚұндылықтармен байланысҚазақстан географиясы мен, дүние жүзі тарихы пәндерімен пәнаралық байланыс бар. Презентация, қолданылды.Интерактивті тақтаны 20 - 25 минуттан артық қолдануға болмайды.


Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1:

2:Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?1:

2:


















































































Сабақ жоспары

САБАҚ: С.Сейфуллин «Біржан»Мектеп:
Күні: Оқытушының аты-жөні: Атишова А.Н.
СЫНЫП: Қатысушылар саны: Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары1.Ақынның өмірбаяны мен шығармашылығы туралы қысқаша мәліметтерді білуі тиіс.2. Ақынның балаларға арналған шығармасының басты тақырыбын, басты кейіпкерлерін және негізгі мазмұнын түсінуі тиіс.3. Біржан туралы дерек көздерін қолдана отырып,шығармашылық өнері туралы ойлауы тиіс.
Сабақтың мақсаттары1.Дұрыс, мәнерлеп оқуды меңгереді.2.Көркем-шығармашылық және танымдық қабілеттерін дамытады. 3.Сөз өнеріне деген қызығушылығы мен эстетикалық талғамын қалыптастырады.
Тілдік мақсатСөйлемді дұрыс құруға, әдеби тілмен сөйлеуге дағдыландырамын.
Алдыңғы білім

Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған әрекеттер (төмендегі жазбаларды өзіңіздің жоспарлаған әрекеттеріңізбен алмастырыңыз)Ресурстар
5мин

















3мин



6мин

























14мин





















10мин



































3мин

3мин



































1мин
Жеке жұмыс«Аукцион» ойыны үй тапсырмасын тексеру үшін беріледі.Аукционда әртүрлі деңгейдегі сұрақтар бар.Әрбір оқушы сұрақты алып,дайындалып, жауап береді.Бағалау.Жауаптары «Фишкамен» бағаланады.Толық жауап- қызыл фишкаӘлі толықтыруды қажет етеді- көк фишкаЖауап жоқ - сары фишкаМен білмеймін - жасыл фишкаТопқа бөліну. Доппен бөлу. Доппен бөлуде- топбасшысы бір-біріне допты беру арқылы өздерінің топ мүшелерін жинақтап,4 топқа бөлінеді.1-топ Жаңа сабақ.Ой қозғауСұрақ-жауап .1.«Сәкен Сейфуллин» пікірлер ағашын төмендегі сұрақтар арқылы
  • С.Сейфуллин деген кім?
  • С.Сейфуллин туған жері?
  • С.Сейфуллиннің қандай шығармалары бар? стикерлерге жазып іледі.
  • Осы тапсырманың негізінде жаңа тақырып ашылады.Бағалау.Топ басшысы дұрыс жауап берген баланы Бағалау парағы арқылы смайликтермен бағалайды.Мағынаны ашу.Біржан сал туралы презентациямен таныстырамын. бейнефильм көрсетемін.Бейнефильмді топ болып талқылайды.Әр топ постер қорғайды.1-топ Біржанның өнері2-топ Біржанның өмірбаяны3-топ Біржанға мінездеме 4-топ Біржан сал туралы фильмнің мазмұнын аш.Бағалау.Мұғалімнің ынталандыру сөзімен бағаланады.

    Топтық жұмыс.Әр топ берілген тапсырманы топ болып орындайды.1-топ « Бірлігі жоқ ел тозады, Бірлігі күшті е озады » «Саусақ бірікпей, Ине ілікпейді.»мақал-мәтелдің мәнін ашу. 2-топ Мақал-мәтелден құралған жасырын сөзді тап.3-топ Сал сөзінің мағынасын ашу.4-топ Өлеңді мәнерлеп оқу. Бағалау Әр топ бір-бірін жұлдызшалар арқылы бағалайды. Бағалау. Әр топтың жинаған жұлдызшасына, топ басшының қойған жиынтық бағасымен бағалаймын.Рефлексия. Стикерге өз ойларын жазып, түсіндім, тағы білімімді толықтырғым келеді, маған көмек керек деген смаиликтерге апарып іледі.- Түсіндім.ағы білімімді толықтырғым келеді.- Маған көмек керек...

    Үй тапсырмасы: 1. 210бет Біржан өлеңін мәнерлеп оқу, жаттау. 2.Біржан,С.Сейфуллин туралы қосымша мәлімет жинау.



    Сұрақтар жазылған парақшалар



    Фишкалар







    Доп









    Пікірлер ағашы.Стикер







    Бағалау парағыСмайликтер













    ПрезинтацияБейнефильмПостер





























    Бағалау парағыЖұлдызшалар.























    Смайликтер.
    Қосымша ақпарат
    Дифференциалды оқыту – көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?Бағалау – оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз?Пәнаралық байланысДенсаулық және қауіпсіздік ережелеріАКТҚұндылықтармен байланыс
    Дифференциялды оқыту өз бетінше жаттығулар кезінде мұғалім қолдауының алмасуы арқылы іске асады.

    Тапсырманы орындап,мақсатқа жетуіне байланысты топ басшыларының, мұғалімнің ынталандыру сөздері арқылы, өзара бағалау парағы,жұлдызшалар, фишкалар арқылы бағалау.Қазақ тілі, дүниетану пәндерімен пәнаралық байланыс бар.Презентация,бейнефильм қолданамын. Интерактивті тақтаны 15 ми
    578тг - Сатып алу
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!