С. Тыңдалым
алды.
«Суреттер сөйлейді»
әдісі
Сынып қабырғасына түрлі суреттер ілінеді. Оқушылар
берілген суреттер бойынша жұптық формада талдайды.
- Суреттер қандай
тақырыпқа арналған?
- Суреттерде адамдардың
қандай әрекеттері байқалады?
- Осы суреттер арқылы
– сөйлеу,
сөйлесу мәдениеті туралы не айтасыз?
Дескриптор: Сұрақтар негізінде жауап
береді.
Қалыптастырушы
бағалау:
«Басбармақ» әдісі арқылы
бағалау
ТЖ.
Тыңдалым
тапсырмасы.
«Тіл және
сөйлеу» үнтаспаны тыңдай
отырып, «Пирамида»
әдісі арқылы өз ойларын
айтады.
І
топ: Негізгі ойды
анықтайды.
ІІ
топ: Мәтіндегі ойды өз сөздерімен
айтады.
ІІІ
топ: «Адам өз тілін өмір бойы өзі
өмір сүрген ортадан үйренумен болады» деуінің себебін
түсіндіреді.
ІҮ
топ: Тақырыпқа байланысты өлең
шумақтарын жатқа
айтады.
Дескриптор:
1.Негізгі ойды анықтайды, өз
ойларын айтады.
2.Тақырыпқа байланысты өлең
шумақтарын жатқа
айтады.
Қалыптастырушы
бағалау: қол шапалақтап
мадақтау
Сергіту
сәті: Бейнероликтегі «Көңілді
күн» әні арқылы оқушыларды
билету.
ТЖ.
Тыңдалымнан
кейінгі тапсырма.
«Төрт сөйлем»
әдісі
1-тапсырма:
Әр топ ана тілінде сөйлеу
мәдениеті туралы пікірлерін «Төрт сөйлем» әдісі арқылы
білдіреді.
1.Бірінші сөйлем «Менің
ойымша...»
2.Екінші сөйлем «Себебі мен
оны былай түсіндіремін...»
3.Үшінші сөйлем «Оны мен мына
фактілермен, мысалдармен дәлелдей
аламын...»
4. Төртінші сөйлем «Осыған
байланысты мен мынадай қорытындыға
келдім...»
Дескриптор:
1.Тыңдалған мәтіннің идеясын
анықтайды;
2. Идеяны таңдау себебін
түсіндіреді;
3. Идеяны нақтылауға қатысты
мәтіннен екі дәлел келтіреді;
4.Идеяға қатысты өзіндік
тұжырым жасайды.
|
Қалыптастырушы
бағалау:екі жұлдыз бір
ұсыныс
2-тапсырма.
ЖЖ.
« Досыңмен сырлас»
әдісі
Жұптық
әңгіме.
Тындалған мәтінде көтерілген
мәселені анықтайды.
Көтерілген мәселе төңірегінде
жұппен сұрақ құрастырады, сұрақтарға дәлелді жауап береді, өз
жауабын өзгенің жауабымен салыстырады, өз ойларын жұпта өзара
талқылайды.
Дескриптор:
1.Тыңдалым мәліметтерін
пайдаланады.
2.Көтерілген мәселені
анықтайды.
3 Сұрақтар
құрастырады.
Қалыптастырушы
бағалау: Мадақтау
сэндвичі
|
|
Ж.
3-тапсырма: «Екі шындық, бір жалған»
әдісі.
Мәтін бойынша семантикалық карта
толтыру.
Семантикалық
карта
|
|
шындық
|
шындық
|
жалған
|
Сөз-рухани
байлық
|
+
|
|
|
Сөйлеу мәдениеті қажет
емес
|
|
|
----
|
Қазақ халқында сөйлеу мәдениеті ежелден
қалыптасқан
|
+
|
|
|
Дескриптор: Кестені
толтырады
Қалыптастырушы
бағалау: өзіңді-өзің
бағалау.
Бекіту.
« Өрмекші»
әдісі»
әдісі бойынша жаңа тақырыпты
бекіту.
Мақсаты:
Оқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге
өрмекшінің суреті түссе, сол оқушы ортаға шығады. Басқа оқушылар
жаңа сабақ бойынша оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ
мүшелері көмектесуіне болады.
Дескриптор: Сұрақтарға жауап
береді.
Қалыптастырушы
бағалау: «Бағдаршам» әдісі арқылы
бағалау.
|