1
тапсырма.
Сөйлемді
толықтыр.
А) Диффузиялық тыныс
алатын
жануарлар.............
Ә) Су жануарларының
тыныс алу мүшелері
.............................
Б) Желбезектік тыныс
алуға мысал келтір..........
В) Омыртқалы
жануарлардың тыныс алу мүшелері екі типті .................. және
..............
Г)Құстардың тыныс
алу жүйесіндегі ерекшелік .......... ............
болады.
Ғ) Сүтқоректілерде
..................... пайда болған, ол кеуде қуысын құрсақ қуысынан
бөліп тұрады.
Дескриптор
|
-диффузиялық тыныс
алу түсінігіне сипаттама бере
алады;
-жануарлардың тіршілік ету
ортасына байланысты тыныс алу ерекшеліктерін сипаттай
алады.
|
Кері
байланыс: «Смайликтер»
тәсілі.
2
тапсырма.
«Суреттер сөйлейді».
Сурет бойынша топта жануарлардың тыныс алу типтерін анықтап,
жауаптарын өз парақтарына жазып алады және келесі топқа беріп
жібереді
І топ: «
Жәндіктердің»
ІІ топ «Балық пен
бақаның»
ІІІ топ «Құстар
мен сүтқоректілердің»
Дескриптор
|
-омыртқалы және
омыртқасыз жануарлардың тыныс алу типтерін анықтай
алады;
-тыныс алу
мүшелерінің орналасу ретін көрсете
алады;
-тыныс алу мүшелерінің
құрылысындағы ерекшеліктерін
ажыратады;
|
Кері байланыс:
«Бес саусақ» әдісі
«Бас
саусақ» мен үшін ең құнды
мәлімет;
«Балалы
үйрек» топта қалай жұмыс істедім,
кімге көмектестім?
«Ортан
терек» қандай білім мен тәжірибе
алдым?
«Шылдыр
шүмек» тапсырма маған ұнады ма?
Неліктен?
«Кішкентай
бөбек» мен тапсырманы орындау кезінде
өзімді қалай сезіндім? (көңіл
күйім)
3
тапсырма.
І
деңгей (барлық оқушылар
үшін)
А) Тынысалу
дегеніміз не?
Ә) Тыныс алу
үрдісінің маңызы неде?
ІІ
деңгей (басым бөлігіне
)
А)Неліктен желбезек
су мекендеушілерінің тыныс алу мүшесі болып табылатынын түсіндір.
Желбезек қандай бөлімдерден тұрады және және қандай қызмет
атқарады?
Ә) Жәндіктер мен
құстар, ұшатын жануарлар үшін қандай ерекше тыныс алу мүшелері
тән?
ІІІ
деңгей(кейбір оқушылар
үшін)
А) Неліктен құс
ұшқан кезде тұншығып
кетпейді?
Ә) Тыныс алу
мүшелері эволюциясының сызбасын
құрастыр.
Дескриптор
|
Барлық
оқушылар:
-тыныс алу үрдісі
мен маңызын сипаттай алады;
Басым
бөлігі:
-тыныс алу
мүшелерінің ерекшеліктерін
түсінеді;
-омыртқалы және
омыртқасыз жануарлардың тыныс алу мүшелерін салыстыра
алады;
Кейбір
оқушылар:
-құрылысына байланысты
атқаратын жұмысына талдау жүргізе
алады;
|
Кері
байланыс: «Табыс
сатысы»
Сергіту
сәті: «Терезеден кірген көбелек»
(көзге арналған жаттығу)
|
сөйлемдер жазылған
парақтар, смайликтер, омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың тыныс
алу жүйесі бейнеленген суреттер, маркерлер, стикерлер,
АКТ
Тапсырмалар орындау
барысында «Сұраныс бойынша
аялдама» тәсілі арқылы оқушыларда
туындайтын сұрақтарға мұғалім жауап беріп
отырады.
(осылайша үш топ
барлық жануарлардың тыныс алу типі мен жүйе құрылысын меңгереді,
өздігінен білім алып, бірігіп жұмыс жасауға
дағдыланады)
|