Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Тыныс алу және тыныс шығару механизмі
Материал туралы қысқаша түсінік
биология пән мұғалімдеріне әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
30 Қаңтар 2019
870
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.2.В Тыныс алу | Мектеп: Ақтоған шағын орталықты орта мектебі | |
Күні: _ | Мұғалімнің аты-жөні: Ахимбекова А | |
Сынып: 8 | Қатысушылар саны: | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы | Тыныс алу және тыныс шығару механизмі Breathing and respiratory mechanisms | |
Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары | 8.1.4.2 тыныс алу және тыныс шығару механизмін түсіндіру | |
Сабақтың мақсаттары | ||
Бағалау критерийлері | ||
Тілдік мақсаттар | Оқушылар: Дондерс моделін қолдана отырып, тиісті терминологияны пайдаланып тыныс алу және шығару механизмін ауызша жазбаша түсіндіреді.Тыныс алу мен тыныс шығаруға қатысатын бұлшық еттердің жағдайын ауызша жазбаша сипаттай алады.Пәнге қатысты лексика мен терминология: Қабырға аралық бұлшықет, көкет, диафрагма, көкеттің жиырылуы, дөңестенуі және тегістеуі, өкпе көлемі, ауа қысымының өзгеруі, өкпе көлемінің өзгеруі, кеуде қуысының өзгерісі.Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Тыныс алу кезінде.........................Х ұлғаядыТыныс шығару ..........У тегістеледі. Кеуде қуысындағы қысым атмосфералық қысымнан ..........Z болады.Көкет ...тегістеледі.Көкет ...дөңестенеді.Көкет ...кеуде қуысы кішірейеді.Көкет ...кеуде қуысы ұлғаяды.Қабырғааралық бұлшықет тыныс алғанда..., тыныс шығарғанда... | |
Құндылықтарды дарыту | Оқу тапсырмасын орындау кезде қоғамдық өмірге дайын болу, өзін бақылауда ұстай білу, бәсекеге қабілетті бола білу құндылықтары дамытылады. Жазбаша жұмыстар арқылы академиялық шыншылдық, нақтылық, өзін өзі реттей білу құндылықтары дамытылады.Ауызша жұмыстар арқылы ойды реттей білу, сенімділік, дәлелдерді қолдана білу құндылықтары дамытылады.Моделдеу арқылы креативтілік, жаңашылдық, тапқырлық, таңдау жасай білу, ризашылық білдіру, ынтымақтастықта бола білу, бейімділік құндылықтары дамытылады.Таныстырылым кезінде өзіне деген сенімділік, талдау жасау, ойды жинақтау, идеяларды үйлестіру тыңдаушылармен байланыс орнату құндылықтары дамытылады.Жеке жұмыс кезінде өзіне деген сенімділік, өзін-өзі көрсету құндылықтары дамытылады. Топтық немесе жұптық жұмыс кезінде ортақ іс атқаруда ынтымақтастықта бола білу, жаһандық азаматтық, өз оқуына жауапкершілікпен қарау, сынға алу, ортақ пайдалану құндылықтары дамытылады. | |
Пәнаралық байланыс | Тыныс алу тыныс шығару кезіндегі өкпедегі ауа қысымының өзгеруі, өкпе көлемінің өзгеруі туралы түсініктер арқылы физика пәнімен байланысады. | |
Алдыңғы білім | Тыныс алу мүшелері, тыныс алудың маңызы туралы біледі | |
Сабақ барысы | ||
Сабақ қезеңдері | Жоспарланған іс-әрекеттер | Оқыту көздері мен ресурстар |
Сабақтың басы | ||
Оқушыларға тыныс алуға қатысатын бұлшықеттер көрсетіліп атаулары жазылған сызба таратылып беріледі. Оны анимация кезінде орындауға берілген тапсырма барысында қолдану ескертіледі. Тыныс алу қозғалыстары көрсетілген анимацияны тамашалай отырып, тыныс алуға қатысатын бұлшықеттердің қозғалу бағытын бағдаршамен көрсету, тыныс алу мен тыныс шығару кезіндегі кеуде қуысының өзгерісін анықтау тапсырмасын орындау ұсынылады. Кейбір оқушылар бұлшықеттердің жиырылғаны немесе босаңсыған күйелерін анықтай алады. Оқушылар әр бұлшық еттің тыныс алу және тыныс шығарудағы жағдайын сипаттап жазып алады. Критерий:Тыныс алу және тыныс шығару механизмдерін түсіндіреді. Осы тапсырма арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады. Оқушыларға бағалау критерийлері таныстырылады. | 1-қосымша Тыныс алу қозғалыстары көрсетілген анимация: bilimland.kzАКТ | |
Сабақтың ортасы | ||
Бейне таспа көру термин сөздердтыныс алу- breathingтыныс шығару- breathing outдиафрагма- apertureтрахея- tracheaөкпе -recipeқабырға- wallкөкет- streetқысым-pressueкеуде қуысы-chest cavityқабырғааралық бұлшық еттер- intercostal muscles | 3-6 слайдтарНұсқаулық | |
Оқушыларға Дондерс моделін құрастырып, газ алмасудағы көкеттің жұмысын түсіндіру тапсырмасы беріледі.Дондерс моделі - Ф.К. Дондерс (1818-1889) голланд офтальмологымен шығарылған тыныстанудың заңдылығын көрсететін тәжірибе. Моделді жасау үшін оқушыларға видеоматериалды пайдалану ұсынылады. Осы моделде әр оқушы тыныс алу және тыныс шығару үдерістері кезіндегі диафрагманың өзгеруін толығымен сипаттап түсіндіреді. Мұғалім барынша көбірек моделде сипаттамаларды тыңдап, кері байланыс ұсынады.Сынып оқушылары және мұғалім сұрақтар қойып кері байланыс береді.Критерий:Тыныс алу және тыныс шығару механизмдерін түсіндіреді. | Дондерс моделін жасау жолы https://www.youtube.com/watch?v=RO8QHYbXVes7-слайд | |
Бұл тақырыпты оқушылар «Fish bone» сызбасын толтыру тапсырмасы арқылы қорытындылайды. Оқушылар ақпарат парақшаларын қолдана алады. Бұл тапсырманы жеке, жұпта немесе топта орындатуға болады.Оқушылардан толтырған сызбаларымен алмасып, өзара бағалау жүргізіп, жауаптарын салыстыру сұралады. Оқушылардың сызбаны толтыруларын тексеріп, мұғалім кері байланыс ұсынады.Критерий:Тыныс алу және тыныс шығару механизмдерін түсіндіреді.Дескрипторлар: | 2 -3 қосымша 8-9 слайдтар | |
Сабақтың соңы | ||
Кері байланыс«Үш әрекет»І. Мен үшін жаңалықІІ. Мен үшін өте қызықтыІІІ. Сабақ барысында ... туралы түсініктер қиындық тудырды. | 10 слайд | |
Қосымша ақпарат | ||
Дифференциалды оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? | Оқушылардың тыныс алу қозғалыстарын модель арқылы түсіндірулері арқылыАқпаратпен танысу кезінде ақпараттық парақша, анимация, сызба, суреттер ұсыну арқылыКейбір оқушыларға қосымша ақпарат іздеп, өз білімін тереңдету мүмкіндігін беру арқылыКейбір оқушыларға дайын кесте толтыру арқылы тыныс алу мен тыныс шығаруды салыстыру тапсырмасын беру арқылыДондерс моделіндегі түсіндірмелері арқылы«Fish bone» сызбасын толтыру арқылы, себебі әр оқушы өз деңгейінде жұмыс жасау мүмкіндігіне ие болады. | |
Бағалау – оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз? | Оқушылардың Дондерс моделіндегі түсіндірмелері арқылыАуызша жауаптары арқылыАқпарат жинап, талқылаулары арқылы«Fish bone» сызбасын толтыру тапсырмасы арқылы Сызбаны таныстырып, салыстыру тапсырмасы арқылыАнимациямен жұмыс арқылыТоптық жұмыстың таныстырылымы арқылыДондерс моделін жасап, түсіндірулері арқылыАуызша жауаптары арқылыҚалыптастырушы бағалау тапсырмалары арқылы | |
Денсаулықты сақтау және қауіпсіздік ережелері | Сабақ барысында биология кабинетіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтау.Дондерс моделімен жұмыс кезінде абай болу.Таныстырылым, топтық жұмыстар кезінде белсенді қозғалыс жасайды |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша