Материалдар / Туындының көмегімен функцияны зерттеу және оның графигін салу.

Туындының көмегімен функцияны зерттеу және оның графигін салу.

Материал туралы қысқаша түсінік
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) -функцияның анықталу облысын табу; -функцияның жұп, тақ және периодтылығын анықтау; -функция графигінің координаталар осьтерімен қиылысу нүктелерін анықтау; -таңба тұрақтылық аралықтарын табу; -өсу және кему аралықтарын, экстремумдарын табу; -зеттеу нәтижелерін кестеге енгізу; -функция графигін салу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Сәуір 2022
1427
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ПРОФЕССОР РУЗУДДИНОВТЫҢ

ЖОҒАРЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ-СТОМАТОЛОГИЯЛЫҚ

КОЛЛЕДЖІ

ВЫСШИЙ МЕДИКО-СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЙ

КОЛЛЕДЖ

ПРОФЕССОРА РУЗУДДИНОВА





БЕКІТЕМІН

Директордың ОӘЖ

жөніндегі орынбасары

____________Жантелиева Л. О.

«____» _____________ 2022ж.




Ашық сабақтың әдістемелік нұсқауы


Пәні: Математика

Тақырыбы: Туындының көмегімен функцияны зерттеу және оның графигін салу.

Мамандық: 09110100 «Ортопедиялық стоматология»

Біліктілігі: 4S09110102 «Тіс технигі»

Топ: 101Q-M 21 ZT

Семестр: 2

Сабақ өткізу күні: 08.04.2022 ж.

Курс: 1


Құрастырған:

Қызметі

Қолы

Айменова С.С.

Математика пәнінің оқытушысы


Ашық сабақтың әдістемелік нұсқаулығы «Жалпы білім беру, жалпы гуманитарлық және әлеуметтік-экономикалық пәндер бөлімінің» ЦӘК отырысында қаралды және келісілді

Хаттама № _____


«_____»___________2021ж.

ЦМК төрағасы

Асжанова М.А.

______________




Алматы, 2022ж

Пәні: математика

Оқу орны:  ПРОФЕССОР РУЗУДДИНОВТЫҢ ЖОҒАРЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ-СТОМАТОЛОГИЯЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ

Күні: 08.04.2022ж

Топ:  101-топ

Оқытушының аты-жөні: Айменова С.С.

Студенттердің жалпы саны:31



Сабақтың тақырыбы: Туындының көмегімен функцияны зерттеу және оның графигін салу.



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

-функцияның анықталу облысын табу;

-функцияның жұп, тақ және периодтылығын анықтау;

-функция графигінің координаталар осьтерімен қиылысу нүктелерін анықтау;

-таңба тұрақтылық аралықтарын табу;

-өсу және кему аралықтарын, экстремумдарын табу;

-зеттеу нәтижелерін кестеге енгізу;

-функция графигін салу.

Сабақтың мақсаты

Барлығы: функциялардың қасиеттерін қолдана алады, оны зерттеуді және зерттеу негізінде графигін сала алады; есеп шығарады.

Көбі: берілген функцияның туындысын таба алады.

Кейбірі: өсу және кему аралықтарын, экстремумдарын табуды жақсы меңгерген.

Бағалау критерийі

Туындының көмегімен функцияны зерттеу және оның графигін салу алгоритмін меңгеру

Тілдік мақсаттар


Тақырыпқа тән лексика мен терминалогия:

Период, координата, ось, экстремум, максимум, минимум, интервал.

Құндылықтарды дарыту


Оқушыларға функциялардың қасиеттерін қолдана отырып, оны зерттеуді және зерттеу негізінде графигін салуды үйрету; есеп шығару дағдысын қалыптастыру.

Пәнаралық байланыс

Графика, информатика, физика.

АКТ қолданудағдылары

Компьютер, смартфон, онлайн сервис.

Алдыңғы білім

Функцияның өсу және кему белгілері. Функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелері.

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


Сабақтың басы:



































Сабақтың ортасы:














































Сабақтың соңы:






Рефлексия


Қорытынды бағалау


Ұйымдастыру кезеңі

  • Аудиториямен амандасу.

  • Студенттердің сабақта бар-жоқтығын, халат, қалпақ киюін, бейджик, маска тағуын қадағалау, түгендеу.

Студенттерді сабаққа психологиялық даярлау.

Студенттер бүгінгі сабақты бір-біріне ізгі тілек айтып бастайды.

Үй тапсырмасын сұрау: Функцияның өсу және кему белгілері. Функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелері тақырыбы бойынша сұрақтар мен тапсырмалар.

Функцияның өсу және кему аралықтарын табу алгоритмі:

1) функцияның анықталу облысын табу;

2) функцияның туындысын табу;

3)

4) берілген теореманы тұжырымдамасы бойынша функцияның өсу және кему аралықтарын жазу, яғни соңғы теңсіздіктер шешімдері функцияның өсу, кему аралықтары болады.


Функцияның экстремум нүктелерін табу алгоритмі:

1) функцияның туындысын табу;

2) функцияның сындық нүктелерін табу, яғни

3) сындық нуктелер аймағындағы туындысының таңбасын интервалдар әдісімен анықтау;

4) экстремум нүктелерінің бар болуының жеткілікті шартын қолданып, максимум және минимум нүктелерін табу.

https://wordwall.net/resource/31065796

Функцияның зерттеп, графигін салу алгоритмін құрады:

-функцияның анықталу облысын табу;

-функцияның жұп, тақ және периодтылығын анықтау;

-функция графигінің координаталар осьтерімен қиылысу нүктелерін анықтау;

-таңба тұрақтылық аралықтарын табу;

-өсу және кему аралықтарын, экстремумдарын табу;

-зеттеу нәтижелерін кестеге енгізу;

-функция графигін салу.

1.Мысал Функцияны зерттеп, графигін тұрғыз:

Шешуі:

1.

2. функция жұп та, тақ та емес.

3. Координаталар осімен қиылысу нүктелері:

Oy: x=0; y(0)=0

Ox: y=0; , онда екі нүктеде қиылысады: О(0;0) және A(3;0).

4.Таңба тұрақтылығын анықтайық:

Демек, аралығында ал аралығында .

5. ;

Функция және аралықтарында өседі, себебі , ал аралығында кемиді, өйткені .

Демек, - максимум нүктесі, х=2 – минимум нүктесі.

Экстремум нүктелеріндегі функцияның мәндерін есептейік:

(2;-4)

(0;0)

6. Зерттеу негізінде кесте құрайық:

7. Функцияның асимптоталары жоқ.

8. Графигін саламыз:

9. 770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ