Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ПРОФЕССОР РУЗУДДИНОВТЫҢ

    ЖОҒАРЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ-СТОМАТОЛОГИЯЛЫҚ

    КОЛЛЕДЖІ

    ВЫСШИЙ МЕДИКО-СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЙ

    КОЛЛЕДЖ

    ПРОФЕССОРА РУЗУДДИНОВА





    БЕКІТЕМІН

    Директордың ОӘЖ

    жөніндегі орынбасары

    ____________Жантелиева Л. О.

    «____» _____________ 2022ж.




    Ашық сабақтың әдістемелік нұсқауы


    Пәні: Математика

    Тақырыбы: Туындының көмегімен функцияны зерттеу және оның графигін салу.

    Мамандық: 09110100 «Ортопедиялық стоматология»

    Біліктілігі: 4S09110102 «Тіс технигі»

    Топ: 101Q-M 21 ZT

    Семестр: 2

    Сабақ өткізу күні: 08.04.2022 ж.

    Курс: 1


    Құрастырған:

    Қызметі

    Қолы

    Айменова С.С.

    Математика пәнінің оқытушысы


    Ашық сабақтың әдістемелік нұсқаулығы «Жалпы білім беру, жалпы гуманитарлық және әлеуметтік-экономикалық пәндер бөлімінің» ЦӘК отырысында қаралды және келісілді

    Хаттама № _____


    «_____»___________2021ж.

    ЦМК төрағасы

    Асжанова М.А.

    ______________




    Алматы, 2022ж

    Пәні: математика

    Оқу орны:  ПРОФЕССОР РУЗУДДИНОВТЫҢ ЖОҒАРЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ-СТОМАТОЛОГИЯЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ

    Күні: 08.04.2022ж

    Топ:  101-топ

    Оқытушының аты-жөні: Айменова С.С.

    Студенттердің жалпы саны:31



    Сабақтың тақырыбы: Туындының көмегімен функцияны зерттеу және оның графигін салу.



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    -функцияның анықталу облысын табу;

    -функцияның жұп, тақ және периодтылығын анықтау;

    -функция графигінің координаталар осьтерімен қиылысу нүктелерін анықтау;

    -таңба тұрақтылық аралықтарын табу;

    -өсу және кему аралықтарын, экстремумдарын табу;

    -зеттеу нәтижелерін кестеге енгізу;

    -функция графигін салу.

    Сабақтың мақсаты

    Барлығы: функциялардың қасиеттерін қолдана алады, оны зерттеуді және зерттеу негізінде графигін сала алады; есеп шығарады.

    Көбі: берілген функцияның туындысын таба алады.

    Кейбірі: өсу және кему аралықтарын, экстремумдарын табуды жақсы меңгерген.

    Бағалау критерийі

    Туындының көмегімен функцияны зерттеу және оның графигін салу алгоритмін меңгеру

    Тілдік мақсаттар


    Тақырыпқа тән лексика мен терминалогия:

    Период, координата, ось, экстремум, максимум, минимум, интервал.

    Құндылықтарды дарыту


    Оқушыларға функциялардың қасиеттерін қолдана отырып, оны зерттеуді және зерттеу негізінде графигін салуды үйрету; есеп шығару дағдысын қалыптастыру.

    Пәнаралық байланыс

    Графика, информатика, физика.

    АКТ қолданудағдылары

    Компьютер, смартфон, онлайн сервис.

    Алдыңғы білім

    Функцияның өсу және кему белгілері. Функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелері.

    Сабақ барысы

    Сабақ кезеңдері

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар


    Сабақтың басы:



































    Сабақтың ортасы:














































    Сабақтың соңы:






    Рефлексия


    Қорытынды бағалау


    Ұйымдастыру кезеңі

    • Аудиториямен амандасу.

    • Студенттердің сабақта бар-жоқтығын, халат, қалпақ киюін, бейджик, маска тағуын қадағалау, түгендеу.

    Студенттерді сабаққа психологиялық даярлау.

    Студенттер бүгінгі сабақты бір-біріне ізгі тілек айтып бастайды.

    Үй тапсырмасын сұрау: Функцияның өсу және кему белгілері. Функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелері тақырыбы бойынша сұрақтар мен тапсырмалар.

    Функцияның өсу және кему аралықтарын табу алгоритмі:

    1) функцияның анықталу облысын табу;

    2) функцияның туындысын табу;

    3)

    4) берілген теореманы тұжырымдамасы бойынша функцияның өсу және кему аралықтарын жазу, яғни соңғы теңсіздіктер шешімдері функцияның өсу, кему аралықтары болады.


    Функцияның экстремум нүктелерін табу алгоритмі:

    1) функцияның туындысын табу;

    2) функцияның сындық нүктелерін табу, яғни

    3) сындық нуктелер аймағындағы туындысының таңбасын интервалдар әдісімен анықтау;

    4) экстремум нүктелерінің бар болуының жеткілікті шартын қолданып, максимум және минимум нүктелерін табу.

    https://wordwall.net/resource/31065796

    Функцияның зерттеп, графигін салу алгоритмін құрады:

    -функцияның анықталу облысын табу;

    -функцияның жұп, тақ және периодтылығын анықтау;

    -функция графигінің координаталар осьтерімен қиылысу нүктелерін анықтау;

    -таңба тұрақтылық аралықтарын табу;

    -өсу және кему аралықтарын, экстремумдарын табу;

    -зеттеу нәтижелерін кестеге енгізу;

    -функция графигін салу.

    1.Мысал Функцияны зерттеп, графигін тұрғыз:

    Шешуі:

    1.

    2. функция жұп та, тақ та емес.

    3. Координаталар осімен қиылысу нүктелері:

    Oy: x=0; y(0)=0

    Ox: y=0; , онда екі нүктеде қиылысады: О(0;0) және A(3;0).

    4.Таңба тұрақтылығын анықтайық:

    Демек, аралығында ал аралығында .

    5. ;

    Функция және аралықтарында өседі, себебі , ал аралығында кемиді, өйткені .

    Демек, - максимум нүктесі, х=2 – минимум нүктесі.

    Экстремум нүктелеріндегі функцияның мәндерін есептейік:

    (2;-4)

    (0;0)

    6. Зерттеу негізінде кесте құрайық:

    7. Функцияның асимптоталары жоқ.

    8. Графигін саламыз:

    9.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Айменова Сая Смагуловна
    11 Сәуір 2022
    1688
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Туындының көмегімен функцияны зерттеу және оның графигін салу.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Туындының көмегімен функцияны зерттеу және оның графигін салу.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) -функцияның анықталу облысын табу; -функцияның жұп, тақ және периодтылығын анықтау; -функция графигінің координаталар осьтерімен қиылысу нүктелерін анықтау; -таңба тұрақтылық аралықтарын табу; -өсу және кему аралықтарын, экстремумдарын табу; -зеттеу нәтижелерін кестеге енгізу; -функция графигін салу.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ПРОФЕССОР РУЗУДДИНОВТЫҢ

    ЖОҒАРЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ-СТОМАТОЛОГИЯЛЫҚ

    КОЛЛЕДЖІ

    ВЫСШИЙ МЕДИКО-СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЙ

    КОЛЛЕДЖ

    ПРОФЕССОРА РУЗУДДИНОВА





    БЕКІТЕМІН

    Директордың ОӘЖ

    жөніндегі орынбасары

    ____________Жантелиева Л. О.

    «____» _____________ 2022ж.




    Ашық сабақтың әдістемелік нұсқауы


    Пәні: Математика

    Тақырыбы: Туындының көмегімен функцияны зерттеу және оның графигін салу.

    Мамандық: 09110100 «Ортопедиялық стоматология»

    Біліктілігі: 4S09110102 «Тіс технигі»

    Топ: 101Q-M 21 ZT

    Семестр: 2

    Сабақ өткізу күні: 08.04.2022 ж.

    Курс: 1


    Құрастырған:

    Қызметі

    Қолы

    Айменова С.С.

    Математика пәнінің оқытушысы


    Ашық сабақтың әдістемелік нұсқаулығы «Жалпы білім беру, жалпы гуманитарлық және әлеуметтік-экономикалық пәндер бөлімінің» ЦӘК отырысында қаралды және келісілді

    Хаттама № _____


    «_____»___________2021ж.

    ЦМК төрағасы

    Асжанова М.А.

    ______________




    Алматы, 2022ж

    Пәні: математика

    Оқу орны:  ПРОФЕССОР РУЗУДДИНОВТЫҢ ЖОҒАРЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ-СТОМАТОЛОГИЯЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ

    Күні: 08.04.2022ж

    Топ:  101-топ

    Оқытушының аты-жөні: Айменова С.С.

    Студенттердің жалпы саны:31



    Сабақтың тақырыбы: Туындының көмегімен функцияны зерттеу және оның графигін салу.



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    -функцияның анықталу облысын табу;

    -функцияның жұп, тақ және периодтылығын анықтау;

    -функция графигінің координаталар осьтерімен қиылысу нүктелерін анықтау;

    -таңба тұрақтылық аралықтарын табу;

    -өсу және кему аралықтарын, экстремумдарын табу;

    -зеттеу нәтижелерін кестеге енгізу;

    -функция графигін салу.

    Сабақтың мақсаты

    Барлығы: функциялардың қасиеттерін қолдана алады, оны зерттеуді және зерттеу негізінде графигін сала алады; есеп шығарады.

    Көбі: берілген функцияның туындысын таба алады.

    Кейбірі: өсу және кему аралықтарын, экстремумдарын табуды жақсы меңгерген.

    Бағалау критерийі

    Туындының көмегімен функцияны зерттеу және оның графигін салу алгоритмін меңгеру

    Тілдік мақсаттар


    Тақырыпқа тән лексика мен терминалогия:

    Период, координата, ось, экстремум, максимум, минимум, интервал.

    Құндылықтарды дарыту


    Оқушыларға функциялардың қасиеттерін қолдана отырып, оны зерттеуді және зерттеу негізінде графигін салуды үйрету; есеп шығару дағдысын қалыптастыру.

    Пәнаралық байланыс

    Графика, информатика, физика.

    АКТ қолданудағдылары

    Компьютер, смартфон, онлайн сервис.

    Алдыңғы білім

    Функцияның өсу және кему белгілері. Функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелері.

    Сабақ барысы

    Сабақ кезеңдері

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар


    Сабақтың басы:



































    Сабақтың ортасы:














































    Сабақтың соңы:






    Рефлексия


    Қорытынды бағалау


    Ұйымдастыру кезеңі

    • Аудиториямен амандасу.

    • Студенттердің сабақта бар-жоқтығын, халат, қалпақ киюін, бейджик, маска тағуын қадағалау, түгендеу.

    Студенттерді сабаққа психологиялық даярлау.

    Студенттер бүгінгі сабақты бір-біріне ізгі тілек айтып бастайды.

    Үй тапсырмасын сұрау: Функцияның өсу және кему белгілері. Функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелері тақырыбы бойынша сұрақтар мен тапсырмалар.

    Функцияның өсу және кему аралықтарын табу алгоритмі:

    1) функцияның анықталу облысын табу;

    2) функцияның туындысын табу;

    3)

    4) берілген теореманы тұжырымдамасы бойынша функцияның өсу және кему аралықтарын жазу, яғни соңғы теңсіздіктер шешімдері функцияның өсу, кему аралықтары болады.


    Функцияның экстремум нүктелерін табу алгоритмі:

    1) функцияның туындысын табу;

    2) функцияның сындық нүктелерін табу, яғни

    3) сындық нуктелер аймағындағы туындысының таңбасын интервалдар әдісімен анықтау;

    4) экстремум нүктелерінің бар болуының жеткілікті шартын қолданып, максимум және минимум нүктелерін табу.

    https://wordwall.net/resource/31065796

    Функцияның зерттеп, графигін салу алгоритмін құрады:

    -функцияның анықталу облысын табу;

    -функцияның жұп, тақ және периодтылығын анықтау;

    -функция графигінің координаталар осьтерімен қиылысу нүктелерін анықтау;

    -таңба тұрақтылық аралықтарын табу;

    -өсу және кему аралықтарын, экстремумдарын табу;

    -зеттеу нәтижелерін кестеге енгізу;

    -функция графигін салу.

    1.Мысал Функцияны зерттеп, графигін тұрғыз:

    Шешуі:

    1.

    2. функция жұп та, тақ та емес.

    3. Координаталар осімен қиылысу нүктелері:

    Oy: x=0; y(0)=0

    Ox: y=0; , онда екі нүктеде қиылысады: О(0;0) және A(3;0).

    4.Таңба тұрақтылығын анықтайық:

    Демек, аралығында ал аралығында .

    5. ;

    Функция және аралықтарында өседі, себебі , ал аралығында кемиді, өйткені .

    Демек, - максимум нүктесі, х=2 – минимум нүктесі.

    Экстремум нүктелеріндегі функцияның мәндерін есептейік:

    (2;-4)

    (0;0)

    6. Зерттеу негізінде кесте құрайық:

    7. Функцияның асимптоталары жоқ.

    8. Графигін саламыз:

    9.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Алгебра Ашық сабақ 10 сынып
    11.04.2022
    1688
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Айменова Сая Смагуловна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации