2
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі
І Кіріспе
бөлім
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
|
Мұғалім оқушылар мен
сәлемдесіп, сыныпты түгелдеп, шаттық шеңберін құруды және 1,2,3,4
санау арқылы 4 топқа бірігуді
сұранамын
|
Оқушылар орындарынан тұрып
сәлемдеседі. Оқушылар тақтаға шығып, шаттық шеңберінде бір-біріне
жақсы тілектер тілейді
|
Интер белсенді тақта
(слайд)
|
20минут
(6 минут) топпен
жұмыс
(7 минут) жеке
жұмыс
(7 минут) топ ішінде
талдауға беріледі
(5
минут)
(7
минут)
|
ІІ Негізгі
бөлім
Мағынаны тану
кезеңі
ІІІ Қорытынды
бөлім
|
1-жаттығу «Сенімді
және сенімсіз мүсін» жасатамын. Нұсқау: «Мектептің алдына екі мүсін
қою керек деп елестетіп көріңіз. Біреуі «Сенімділік», екіншісі
«Сенімсіздік» мүсінін жасаймыз. 4 минуттан кейін әр топ өз мүсінін
көрсету керек. Содан соң «өзіне-өзі сенімді адамды» сипаттап
ватманға жазу керек.
2-жаттығу «Емтихан
үстінде өзінің сенімділігін арттыратын жеке қасиеттерін ашу»
Нұсқау: «парақты екіге бөліп, бір жағына «Менің жақсы қасиеттерім»
-деп жазыңдар. Осы графаға өздеріңнің мақтанарлық жақсы
қасиеттеріңді жазыңдар, тапсырманы орындап болған соң, парақтың
екінші жағына «Емтихан үстінде маған тиер көмегі»- деп жазып, әр
қасиетіңіз емтихан кезінде саған қалай көмектесетінін жазыңыздар.
Тапсырманы орындап болған соң, қалауынша, оқушылар топқа өз
жазғандарын таныстыра алады»
3-жаттығу:
«Сенімділік бейнесі» Өзіне деген сенімін арттыру. Нұсқау:
«Көздеріңді жұмып, сіз үшін сенімділіктің символы қандай екенін
ойлаңыз. Енді соны суретке салып, беріңіз. Тапсырманы орындап
болған соң, оқушылар өз суреттерін көрсетіп, қысқаша түсіндіріп
беруі сұралады.
Анализ:
-Не оңай болды,
неден қиналдыңдар?
-осы символ сізге
қалай көмектеседі?
Оқушылар айта
алмаса, осы символды қиын жағдайда еске түсіріп, өзіңе деген
сенімділігіңді арттыруға болатынына ойларын жеткізу
керек.
Емтиханға дайындықты
дұрыс ұйымдастыру туралы психологиялық кеңес. Емтихан туралы
жағымсыз ой қалыптастырмаңыз. Өз-өзіңізге сенімді болыңыз. Емтихан
сіздің жеке қасиеттерңізіді емес, білімдеріңізді тексереді. Алдын
ала: «Тапсыра алмасам не болады?» деп уайымдамаңыз. Емтиханнан
өмірлік мәселе жасамаңыз. Емтихан үстінде ішкі даусыңызға ерік
беріп, «Мен тапсыра алмаймын. Мына сұрақты білмеймін. Шаруам бітті»
деген ойларға батпаңыз. Емтиханды сәтті тапсыру үшін бірнеше
кеңесті тыңдаңыз!
Диагностикалық жұмыс. Тест
«Сіз қаншалықты өз-өзіңізге сенімдісіз». Нұсқау: төмендегі
пайымдаулармен танысып, өзіңіз келісетін жауабын
белгілеңіз.
|
Оқушылар мүсінді көз
алдына елестетіп, қолдарындағы ермексазбен екі бейнедегі мүсінді
жасап шығып, екі топ та өздерінің жасаған мүсіндеріне сипаттама
береді
Оқушылардың жеке
жұмыс жасау барысында әр оқушының өзіндік мақтанарлық қасиеттерін
анықтай отырып, ҰБТ-кезінде тиер пайдасын анықтауына жағдай
жасайды
Бұл жұмыстың
барысында оқушы өзінің басында сенімсіздік туған кезде одан өзі
шыға алатындығына сенімі
артады
Оқушылар өздеріне
сенімділігі арта бастайды, жоғары балл жинауға ұмтылады. Оқушылар
ҰБТ-дан кейін де болашаққа сеніммен
қарайды.
Оқушылар берілген
тапсырмаларға нақты жауап
береді
|
Ермексаз, қаламсап,
қағаз
А4, парақ,
қаламсап
|