Материалдар / "ҰБТ-ға сеніммен барайық" тренинг-сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"ҰБТ-ға сеніммен барайық" тренинг-сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
ҰБТ-ға дайындық барысында психологтарға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Сәуір 2018
1308
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Тақырыбы: «ҰБТ-ға сеніммен барайық» тренинг

Мақсаты: стресті жеңуге жол көрсету, емтихан үстіндегі сенімділікті арттыру, оқушылардың өзін-өзі тану арқылы өзіндік бағалауын қалыптастыру.

Табыс критерилері: 1. Мен өзіме сенемін

2. жоғары балл жинауға тырысамын.

3. Мен ҰБТ-дан кейін де болашаққа сеніммен қараймын.

Уақыты

Сабақ кезеңдері

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті

Дерек көздер

2 минут

Ұйымдастыру кезеңі

І Кіріспе бөлім

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мұғалім оқушылар мен сәлемдесіп, сыныпты түгелдеп, шаттық шеңберін құруды және 1,2,3,4 санау арқылы 4 топқа бірігуді сұранамын

Оқушылар орындарынан тұрып сәлемдеседі. Оқушылар тақтаға шығып, шаттық шеңберінде бір-біріне жақсы тілектер тілейді

Интер белсенді тақта (слайд)

7 минут

«Ой қозғау»

1-топ: «Мен сенімдімін»

2-топ: «Өзіңді-өзің бағала

3-топ: «Мен кіммін»

4-топ: «Стресті қалай жеңуге болады»

Осы тақырыптар аясында оқушылардың ҰБТ-ке дейінгі мүмкіндіктерін анықтауға көмектесу

Берілгеен тапсырма бойынша плакат бетіне өз ойларын шығармашылықпен түсіре отырып, төрт топта постер қорғап шығады.

Плакат, маркер

20минут




(6 минут) топпен жұмыс





(7 минут) жеке жұмыс





















(7 минут) топ ішінде талдауға беріледі


















(5 минут)




















(7 минут)


ІІ Негізгі бөлім

Мағынаны тану кезеңі























































ІІІ Қорытынды бөлім

1-жаттығу «Сенімді және сенімсіз мүсін» жасатамын. Нұсқау: «Мектептің алдына екі мүсін қою керек деп елестетіп көріңіз. Біреуі «Сенімділік», екіншісі «Сенімсіздік» мүсінін жасаймыз. 4 минуттан кейін әр топ өз мүсінін көрсету керек. Содан соң «өзіне-өзі сенімді адамды» сипаттап ватманға жазу керек.

2-жаттығу «Емтихан үстінде өзінің сенімділігін арттыратын жеке қасиеттерін ашу» Нұсқау: «парақты екіге бөліп, бір жағына «Менің жақсы қасиеттерім» -деп жазыңдар. Осы графаға өздеріңнің мақтанарлық жақсы қасиеттеріңді жазыңдар, тапсырманы орындап болған соң, парақтың екінші жағына «Емтихан үстінде маған тиер көмегі»- деп жазып, әр қасиетіңіз емтихан кезінде саған қалай көмектесетінін жазыңыздар. Тапсырманы орындап болған соң, қалауынша, оқушылар топқа өз жазғандарын таныстыра алады»


3-жаттығу: «Сенімділік бейнесі» Өзіне деген сенімін арттыру. Нұсқау: «Көздеріңді жұмып, сіз үшін сенімділіктің символы қандай екенін ойлаңыз. Енді соны суретке салып, беріңіз. Тапсырманы орындап болған соң, оқушылар өз суреттерін көрсетіп, қысқаша түсіндіріп беруі сұралады.

Анализ:

-Не оңай болды, неден қиналдыңдар?

-осы символ сізге қалай көмектеседі?

Оқушылар айта алмаса, осы символды қиын жағдайда еске түсіріп, өзіңе деген сенімділігіңді арттыруға болатынына ойларын жеткізу керек.


Емтиханға дайындықты дұрыс ұйымдастыру туралы психологиялық кеңес. Емтихан туралы жағымсыз ой қалыптастырмаңыз. Өз-өзіңізге сенімді болыңыз. Емтихан сіздің жеке қасиеттерңізіді емес, білімдеріңізді тексереді. Алдын ала: «Тапсыра алмасам не болады?» деп уайымдамаңыз. Емтиханнан өмірлік мәселе жасамаңыз. Емтихан үстінде ішкі даусыңызға ерік беріп, «Мен тапсыра алмаймын. Мына сұрақты білмеймін. Шаруам бітті» деген ойларға батпаңыз. Емтиханды сәтті тапсыру үшін бірнеше кеңесті тыңдаңыз!


Диагностикалық жұмыс. Тест «Сіз қаншалықты өз-өзіңізге сенімдісіз». Нұсқау: төмендегі пайымдаулармен танысып, өзіңіз келісетін жауабын белгілеңіз.

Оқушылар мүсінді көз алдына елестетіп, қолдарындағы ермексазбен екі бейнедегі мүсінді жасап шығып, екі топ та өздерінің жасаған мүсіндеріне сипаттама береді


Оқушылардың жеке жұмыс жасау барысында әр оқушының өзіндік мақтанарлық қасиеттерін анықтай отырып, ҰБТ-кезінде тиер пайдасын анықтауына жағдай жасайды












Бұл жұмыстың барысында оқушы өзінің басында сенімсіздік туған кезде одан өзі шыға алатындығына сенімі артады
















Оқушылар өздеріне сенімділігі арта бастайды, жоғары балл жинауға ұмтылады. Оқушылар ҰБТ-дан кейін де болашаққа сеніммен қарайды.













Оқушылар берілген тапсырмаларға нақты жауап береді

Ермексаз, қаламсап, қағаз










А4, парақ, қаламсап

4 минут кері байланыс (рефлекция)

Бағалау

Балаларға «БББ» кестесіне стикерге бүгінгі сабақтан Білемін, Білдім, Білгім келеді бағаналарына ойларын түйіндеп жазуды ұсынады

Балалар «БББ» орындайды

Стикер, плакат



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!