Мағынаны
тану
QR код өлең мәтінін
беру.
С. «Сезімдер алгоритмі»
әдісі
Оқушылар Ұ.Есдәулетовтің «Біз
түркілерміз» өлеңін мәнерлеп оқып,
сезімдерімен бөліседі.
1.
Өлеңнің атына қараңыз.
2.
Өлеңді оқып танысқаннан кейін не
өзгерді?
Көк сөзінің
этимологиясы
Рим туралы
дерек
Т. «Мағынасы қандай?»
әдісі
Оқушылар топта «Біз түркілерміз» өлеңін іріктеп
оқып, астарлы ойды ашады.
1.Мәтінен оқырманға әсер
ететін сөздерді анықтаңыз.
2. Өзгеше қолданылған сөздерді
анықтаңыз.
3. Тақырыпқа не идеяға қатысты
сөздерді анықтаңыз.
4. Авторды толғандыратын
мәселелер қай шумақта беріледі?
Сіз анықтаған сөздер мен
шумақтардағы ойлардың астарлы мағынасын ашыңыз.
Сергіту
сәті.
ЖЖ. «Еркін талқылау»
әдісі
Оқушылар топ ішінде жұпқа
бөлініп тапсырманы орындайды. Әр топтағы жұптар алғаш өз
тапсырмалары бойынша ойларын ортаға
салады. Кейін басқа топтағы сәйкес жұптармен
бірігеді.
1-жұп.
Кеудемізді билеген асқақ
арман,
Тарихымыз дастан боп таста
қалған,
Тірсегіміз тілінген кездерде
де
Жан жүректі жерім жоқ жасқа
малған,- деген тармақтарда өрнектелген
ақындық рух па әлде халық үні
ме? Осы сезімді бүгінгі жастар әрекетімен байланыстырып
айтыңыз.
2-жұп.
Ақын өлеңінде көтерілген
мәселе тәуелсіздікті тұғырлы ету ме әлде дербестікке деген ұмтылыс
па? Ойыңызды бүгінгі өмірмен байланыстырып
айтыңыз.
3-жұп.
Өлеңдегі қай мәселе бүгінгі
таңда өзекті деп ойлайсыз? Мәселені ғаламдық мәселелермен
байланыстырып айтыңыз.
Ән. «Біз
түркілерміз».
Топтық бағалау.
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Ұ.Есдәулетовтің «Біз
түркілерміз» өлеңінен алынған үзінділерді
ғаламдық мәселелермен
байланыстырады
|
Өлеңді мәнерлеп
оқып, сезімдерімен бөліседі.
|
Сұрақтарға нақты
жауап айтады.
|
Шығармадан алынған сөздердің
мағынасы мен идеяға қатыстылығын
анықтайды.
|
Мәтіндегі берілген астарлы
ойды табады
|
Мәселені көтеру мақсатына
өмірмен байланыстырып түсінік
береді
|
Тақырыпты ғаламдық
мәселемен байланыстырады
|
Ассосацияға қайта
оралу.
|
|