Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Бекітемін Келісемін ӘБ отырысында

    Мектеп директоры Мектептің оқу ісі қаралды:

    _____________________ жөніндегі орынбасары: ӘБ жетекшісі:

    «___» ______________ ______________________ ____________________

    «___» _______________ Хаттама № 1_____________







    Үйде білім алушының

    КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРЫ


    Мұғалім: Рахимбаева Нургуль Турсынгалиевна


    Облыс, қала, аудан, ауыл: ШҚО Жарма ауданы Әуезов кенті

    Мектеп: «Бақыршық орта мектебі»КММ


    Сынып: 9б


    Пән: География




    2020-2021 оқу жылы

    9-сыныпқа арналған «География» оқу пәнінің базалық мазмұны:

    1) Қазақстан табиғаты мен табиғи ресурстары. Табиғи ресуртстарының алуан түрлілігі. Тегіс беті мен пайдалы қазбалар. Климат, оның жерді өңдеуге ықпалы. Су көздері. Қазақстанның өсімдіктері және жануарлар әлемі. Жер ресурстары; 2) Қазақстан тұрғындары; 3) Қазақстан шаруашылығына жалпы шолу.шаруашылықтың жетекші салалары: өнеркәсіп, ауылшаруашылығы, көлік. Өнеркісіп орындарының түрлері. Ауылшаруашылығы. Ауылшаруашылығының негізіг салалары, түрлері. Көлік, көлік түрлері; 4) Қазақстанның экономикалық аудандарының географиясы. Экономикалық аудан туралы түсінік. Орталық Қазақстан. Батыс Қазақстан. Солтүстік Қазақстан. Оңтүстік Қазақстан Шығыс Қазақстан. Географиялық орналасуы. Табиғи аймақтары, қойнау байлығы. Қалалары; 5) өз облысының географиясы. Картадағы орналасуы, шекарасы. Тегіс беті мен пайдалы қазбалар. Табиғат жағдайының ерекшелігі. Өсімдіктер және жануарлар әлемі. Тұрғындары. Шаруашылық сипаты. Көлігі. 28. Оқыту мақсаттарының жүйесі. Бағдарламада күтілетін нәтижелер түрінде әр бөлімше үшін берілген оқыту мақсаттары қамтылған. 29. Мұғалім әр бөлімшенің мақсаттарын жүзеге асыру кезектілігіне өзгерістер енгізу, сондай-ақ білім алушылардың мүмкіндіктерін ескере отырып, оқушылар хабарлайтын географиялық мәліметтердің тереңдігі мен көлемін реттеу құқығына ие.



















    «География» пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар

    9-сынып

    аптасына 1 сағат, жылдық 34 сағат


    Тақырыптар

    Оқу мақсаттары

    Сағат саны

    Мерзімі

    Ескерту

    1-тоқсан





    4.1 Халық географиясы



    1

    Қазақстан халқының ұлттық және діни құрамы.

    9.4.1.1 Қазақстан халқының ұлттық және діни құрамын анықтайды

    1



    2


    3


    4

    Дүниежүзі халқының миграциясы.

    Қазақстандағы халықтың миграциясы.

    Миграциялық саясат

    9.4.1.2 дүниежүзі халқы көші-қонының басты бағыттарын, себеп-салдарын түсіндіреді

    9.4.1.3 Қазақстандағы көші-қон үдерістерін талдап, басты бағыттарын анықтайды

    9.4.1.4 көші-қон саясатының өзіндік үлгісін ұсынады

    1


    1


    1



    5

    Еңбек ресурстарының сандық және сапалық құрамы

    9.4.1.5 қазақстандық көрсеткіштерді басқа елдердің көрсеткіштерімен салыстыру негізінде еңбек ресурстарының сандық, сапалық құрамына баға береді

    1




    6

    Қазақстанның демографиялық жағдайы мен демографиялық саясаты

    9.4.1.6 Қазақстанның демографиялық жағдайын талдап, демографиялық саясаттың өзіндік моделін ұсынады

    1



    7

    8

    Елді мекендердің жіктелуі;

    Елді мекендердің функционалды зоналары;

    9.4.1.7 Қазақстандағы елді мекендерді жіктейді

    9.4.1.8 елді мекендердің түрлері мен функционалдызоналарын сипаттайды

    1


    1



    9



    10

    Қазақстандағы ойконимдер;

    Қазақстанда елді мекендердің проблемалары

    9.4.1.9 Қазақстандағы ойконимдерді жіктеп, мағынасын түсіндіреді және транскрипциясын үш тілде ұсынады

    9.4.1.10 Қазақстанның елді мекендерінің проблемаларын жіктеп, шешу жолдарын ұсынады

    1


    1



    11


    12

    Урбандалу үдерісі

    Қазақстанда урбандалу үдерісіне баға беру


    9.4.1.11 урбандалу үдерісінің себеп-салдарын түсіндіру арқылы байланысты проблемалардың шешу жолдарын ұсынады

    9.4.1.12 Қазақстандағы урбандалу үдерісіне баға береді

    1


    1



    5.1 Табиғи ресурстар



    13

    Қазақстанның табиғи-ресурстық потенциалы

    9.5.1.1 Қазақстанның табиғи-ресурстық әлеуетін бағалайды

    1



    14

    Қазақстанда жекелеген ресурс түрлерін өңдеу технологиялары, орталықтары мен дайын өнім түрлері

    9.5.1.2 Қазақстанда жекелеген табиғи ресурстардыөңдеу технологиясын сипаттап, орталықтары мен дайын өнім түрлерін атайды

    1



    15


    16


    17

    Табиғатты пайдалану үлгілері мен түрлері

    Табиғатты пайдалану үлгілері мен түрлері

    Тұрақты даму

    9.5.1.3 табиғатты пайдалану үлгілері мен түрлерінтоптастырады



    9.5.1.4 тұрақты дамудың белгілері мен бағыттарынсипаттайды

    1

    1



    1




    18



    19

    Қазақстанда табиғатты пайдаланумен байланысты проблемалар


    9.5.1.5Қазақстанда табиғатты пайдалану проблемаларын анықтап, шешу жолдарын ұсынады.

    9.5.1.6 жергілікті компонент негізінде табиғатты пайдалануға байланысты зерттеу жүргізеді


    1


    1




    5.2 Әлеуметтік-экономикалық ресурстар



    20

    Ғылыми-техникалық революция үдерісі, бағыттары

    9.5.2.1 ғылыми-техникалық революция үдерісін, даму бағыттарын талдайды

    1



    21



    22

    Адам әлеуеті даму индексінің көрсеткіштері

    Қазақстанда адамдық капиталды дамыту

    9.5.2.2 қазақстандық компонентті қосымша қамтунегізінде адам әлеуетінің даму индексі көрсеткіштерін анықтап, елдерді салыстырады

    9.5.2.3 Қазақстанда адам капиталының сапасын арттыру жөнінде ұсыныстар әзірлейді

    1



    1



    23




    24

    Қазақстанның индустриялы-инновациялық даму бағыттары;

    Қазақстанның инновациялық инфрақұрылымы;

    9.5.2.4 Қазақстанның индустриялық-инновациялықдаму бағыттарын анықтап, болжам жасайды

    9.5.2.5 Қазақстанның инновациялық инфрақұрылымының жағдайын талдап, дамыту жөнінде ұсыныстар әзірлейді


    1


    1



    25

    Қазақстан аймақтары инфрақұрылымының даму деңгейі


    9.5.2.6 Қазақстан аймақтарының инфрақұрылымынталдап, проблемаларды шешу жолдарын ұсынады

    1



    5. Экономикалық география

    5.3 Дүниежүзілік шаруашылықтың салалық және аумақтық құрылымы



    26


    27

    Қазақстан шаруашылығының салалары;

    Қазақстанның экономикалық аудандарының шаруашылық салалары мен мамандануы;

    9.5.3.1 Қазақстан шаруашылығы салаларын жоспарбойынша сипаттайды

    9.5.3.2 Қазақстанның экономикалық аудандарыныңшаруашылық салаларын анықтап, мамандануын түсіндіреді


    1


    1




    5. Экономикалық география

    5.4 Дүниежүзілік шаруашылықтың даму үрдістері мен көрсеткіштері



    28


    29



    30


    Дүниежүзілік шаруашылықтың субъектілері

    Халықаралық географиялық еңбек бөлінісі

    Халықаралық экономикалық қатынастар түрлері

    9.5.4.1 дүниежүзілік шаруашылықтың субъектілерін сипаттайды

    9.5.4.2 халықаралық географиялық еңбек бөлінісінің мәнін анықтайды

    1

    1




    1



    9.5.4.3 халықаралық экономикалық қатынас түрлерін жіктеп, сипаттайды

    31



    Дүниежүзілік шаруашылықтың даму көрсеткіштері

    9.5.4.4 дүниежүзілік шаруашылықтың даму көрсеткіштерін сипаттайды:жалпы ішкі өнім, жалпы ұлттық өнім оның ішінде жан басына шаққанда

    1



    32


    Дүниежүзілік шаруашылықтың даму модельдері мен аумақтық құрылымы

    9.5.4.5 дүниежүзілік шаруашылықтың модельдері мен аумақтық құрылымын талдайды

    1



    33



    34

    Дүниежүзілік шаруашылықтың даму үрдістері;

    тжб

    9.5.4.6 дүниежүзілік шаруашылықтың даму үрдістерін талдайды


    1


    1





    Сабақ №1

    Сынып: 9

    Тақырыбы: Халықтың ұлттық және діни құрамы

    Мақсаттары:

    Білімділік. Этнография, диаспора, этнос ұғымдарына түсінік беру, Қазақстан халқының ұлттық және діни құрамы көзқарастарын қалыптастыру. Қазақстан халықтарының Ассамблеясы мен ұлттық мәдени орталықтарының маңызы туралы айту. Қазақстан Республикасы – зайырлы мемлекет екендігі туралы көзқарастарын қалыптастыру.

    Дамытушылық. Қазақстанның халықтың ұлттық және діни құрамын карта бойынша сипаттау арқылы білімдерін тереңдету.

    Тәрбиелік. Өз отаны туралы білімдерін тереңдете келе, отансүйгіштік қасиеттерін артыру, географиялық мәдениетке тарту.

    Сабақ түрі: жаңа тақырып

    Сабақты үйымдастыру формасы: фронтальді

    Сабақты жүргізу әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап

    Құрал-жабдықтар: Қазақстанның саяси-әкімшілік картасы

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңде-рі

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    1.Ұйымдасты-ру кезеңі

    (3 мин)

    Оқушымен амандасу. Сабаққа дайындығын тексеру. Психологиялық дайындығын тексеру.

    2.Үй тапсырмасын тексеру кезеңі.

    (10+1-2 мин)

    Оқушыға өткен курстар бойынша сұрақтар қою арқылы білімдерін тексереді.

    Қазақстан халқы жас құрамына қарай қалай бөлінеді?

    Еңбек ресурсының негізгі үш құрамдас б

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Рахимбаева Нургуль Турсынгалиевна
    21 Ақпан 2021
    14348
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Үйде оқыту 9 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Үйде оқыту 9 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    тақырыптық, сабақ жоспар үйде оқыту бойынша
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Бекітемін Келісемін ӘБ отырысында

    Мектеп директоры Мектептің оқу ісі қаралды:

    _____________________ жөніндегі орынбасары: ӘБ жетекшісі:

    «___» ______________ ______________________ ____________________

    «___» _______________ Хаттама № 1_____________







    Үйде білім алушының

    КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРЫ


    Мұғалім: Рахимбаева Нургуль Турсынгалиевна


    Облыс, қала, аудан, ауыл: ШҚО Жарма ауданы Әуезов кенті

    Мектеп: «Бақыршық орта мектебі»КММ


    Сынып: 9б


    Пән: География




    2020-2021 оқу жылы

    9-сыныпқа арналған «География» оқу пәнінің базалық мазмұны:

    1) Қазақстан табиғаты мен табиғи ресурстары. Табиғи ресуртстарының алуан түрлілігі. Тегіс беті мен пайдалы қазбалар. Климат, оның жерді өңдеуге ықпалы. Су көздері. Қазақстанның өсімдіктері және жануарлар әлемі. Жер ресурстары; 2) Қазақстан тұрғындары; 3) Қазақстан шаруашылығына жалпы шолу.шаруашылықтың жетекші салалары: өнеркәсіп, ауылшаруашылығы, көлік. Өнеркісіп орындарының түрлері. Ауылшаруашылығы. Ауылшаруашылығының негізіг салалары, түрлері. Көлік, көлік түрлері; 4) Қазақстанның экономикалық аудандарының географиясы. Экономикалық аудан туралы түсінік. Орталық Қазақстан. Батыс Қазақстан. Солтүстік Қазақстан. Оңтүстік Қазақстан Шығыс Қазақстан. Географиялық орналасуы. Табиғи аймақтары, қойнау байлығы. Қалалары; 5) өз облысының географиясы. Картадағы орналасуы, шекарасы. Тегіс беті мен пайдалы қазбалар. Табиғат жағдайының ерекшелігі. Өсімдіктер және жануарлар әлемі. Тұрғындары. Шаруашылық сипаты. Көлігі. 28. Оқыту мақсаттарының жүйесі. Бағдарламада күтілетін нәтижелер түрінде әр бөлімше үшін берілген оқыту мақсаттары қамтылған. 29. Мұғалім әр бөлімшенің мақсаттарын жүзеге асыру кезектілігіне өзгерістер енгізу, сондай-ақ білім алушылардың мүмкіндіктерін ескере отырып, оқушылар хабарлайтын географиялық мәліметтердің тереңдігі мен көлемін реттеу құқығына ие.



















    «География» пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар

    9-сынып

    аптасына 1 сағат, жылдық 34 сағат


    Тақырыптар

    Оқу мақсаттары

    Сағат саны

    Мерзімі

    Ескерту

    1-тоқсан





    4.1 Халық географиясы



    1

    Қазақстан халқының ұлттық және діни құрамы.

    9.4.1.1 Қазақстан халқының ұлттық және діни құрамын анықтайды

    1



    2


    3


    4

    Дүниежүзі халқының миграциясы.

    Қазақстандағы халықтың миграциясы.

    Миграциялық саясат

    9.4.1.2 дүниежүзі халқы көші-қонының басты бағыттарын, себеп-салдарын түсіндіреді

    9.4.1.3 Қазақстандағы көші-қон үдерістерін талдап, басты бағыттарын анықтайды

    9.4.1.4 көші-қон саясатының өзіндік үлгісін ұсынады

    1


    1


    1



    5

    Еңбек ресурстарының сандық және сапалық құрамы

    9.4.1.5 қазақстандық көрсеткіштерді басқа елдердің көрсеткіштерімен салыстыру негізінде еңбек ресурстарының сандық, сапалық құрамына баға береді

    1




    6

    Қазақстанның демографиялық жағдайы мен демографиялық саясаты

    9.4.1.6 Қазақстанның демографиялық жағдайын талдап, демографиялық саясаттың өзіндік моделін ұсынады

    1



    7

    8

    Елді мекендердің жіктелуі;

    Елді мекендердің функционалды зоналары;

    9.4.1.7 Қазақстандағы елді мекендерді жіктейді

    9.4.1.8 елді мекендердің түрлері мен функционалдызоналарын сипаттайды

    1


    1



    9



    10

    Қазақстандағы ойконимдер;

    Қазақстанда елді мекендердің проблемалары

    9.4.1.9 Қазақстандағы ойконимдерді жіктеп, мағынасын түсіндіреді және транскрипциясын үш тілде ұсынады

    9.4.1.10 Қазақстанның елді мекендерінің проблемаларын жіктеп, шешу жолдарын ұсынады

    1


    1



    11


    12

    Урбандалу үдерісі

    Қазақстанда урбандалу үдерісіне баға беру


    9.4.1.11 урбандалу үдерісінің себеп-салдарын түсіндіру арқылы байланысты проблемалардың шешу жолдарын ұсынады

    9.4.1.12 Қазақстандағы урбандалу үдерісіне баға береді

    1


    1



    5.1 Табиғи ресурстар



    13

    Қазақстанның табиғи-ресурстық потенциалы

    9.5.1.1 Қазақстанның табиғи-ресурстық әлеуетін бағалайды

    1



    14

    Қазақстанда жекелеген ресурс түрлерін өңдеу технологиялары, орталықтары мен дайын өнім түрлері

    9.5.1.2 Қазақстанда жекелеген табиғи ресурстардыөңдеу технологиясын сипаттап, орталықтары мен дайын өнім түрлерін атайды

    1



    15


    16


    17

    Табиғатты пайдалану үлгілері мен түрлері

    Табиғатты пайдалану үлгілері мен түрлері

    Тұрақты даму

    9.5.1.3 табиғатты пайдалану үлгілері мен түрлерінтоптастырады



    9.5.1.4 тұрақты дамудың белгілері мен бағыттарынсипаттайды

    1

    1



    1




    18



    19

    Қазақстанда табиғатты пайдаланумен байланысты проблемалар


    9.5.1.5Қазақстанда табиғатты пайдалану проблемаларын анықтап, шешу жолдарын ұсынады.

    9.5.1.6 жергілікті компонент негізінде табиғатты пайдалануға байланысты зерттеу жүргізеді


    1


    1




    5.2 Әлеуметтік-экономикалық ресурстар



    20

    Ғылыми-техникалық революция үдерісі, бағыттары

    9.5.2.1 ғылыми-техникалық революция үдерісін, даму бағыттарын талдайды

    1



    21



    22

    Адам әлеуеті даму индексінің көрсеткіштері

    Қазақстанда адамдық капиталды дамыту

    9.5.2.2 қазақстандық компонентті қосымша қамтунегізінде адам әлеуетінің даму индексі көрсеткіштерін анықтап, елдерді салыстырады

    9.5.2.3 Қазақстанда адам капиталының сапасын арттыру жөнінде ұсыныстар әзірлейді

    1



    1



    23




    24

    Қазақстанның индустриялы-инновациялық даму бағыттары;

    Қазақстанның инновациялық инфрақұрылымы;

    9.5.2.4 Қазақстанның индустриялық-инновациялықдаму бағыттарын анықтап, болжам жасайды

    9.5.2.5 Қазақстанның инновациялық инфрақұрылымының жағдайын талдап, дамыту жөнінде ұсыныстар әзірлейді


    1


    1



    25

    Қазақстан аймақтары инфрақұрылымының даму деңгейі


    9.5.2.6 Қазақстан аймақтарының инфрақұрылымынталдап, проблемаларды шешу жолдарын ұсынады

    1



    5. Экономикалық география

    5.3 Дүниежүзілік шаруашылықтың салалық және аумақтық құрылымы



    26


    27

    Қазақстан шаруашылығының салалары;

    Қазақстанның экономикалық аудандарының шаруашылық салалары мен мамандануы;

    9.5.3.1 Қазақстан шаруашылығы салаларын жоспарбойынша сипаттайды

    9.5.3.2 Қазақстанның экономикалық аудандарыныңшаруашылық салаларын анықтап, мамандануын түсіндіреді


    1


    1




    5. Экономикалық география

    5.4 Дүниежүзілік шаруашылықтың даму үрдістері мен көрсеткіштері



    28


    29



    30


    Дүниежүзілік шаруашылықтың субъектілері

    Халықаралық географиялық еңбек бөлінісі

    Халықаралық экономикалық қатынастар түрлері

    9.5.4.1 дүниежүзілік шаруашылықтың субъектілерін сипаттайды

    9.5.4.2 халықаралық географиялық еңбек бөлінісінің мәнін анықтайды

    1

    1




    1



    9.5.4.3 халықаралық экономикалық қатынас түрлерін жіктеп, сипаттайды

    31



    Дүниежүзілік шаруашылықтың даму көрсеткіштері

    9.5.4.4 дүниежүзілік шаруашылықтың даму көрсеткіштерін сипаттайды:жалпы ішкі өнім, жалпы ұлттық өнім оның ішінде жан басына шаққанда

    1



    32


    Дүниежүзілік шаруашылықтың даму модельдері мен аумақтық құрылымы

    9.5.4.5 дүниежүзілік шаруашылықтың модельдері мен аумақтық құрылымын талдайды

    1



    33



    34

    Дүниежүзілік шаруашылықтың даму үрдістері;

    тжб

    9.5.4.6 дүниежүзілік шаруашылықтың даму үрдістерін талдайды


    1


    1





    Сабақ №1

    Сынып: 9

    Тақырыбы: Халықтың ұлттық және діни құрамы

    Мақсаттары:

    Білімділік. Этнография, диаспора, этнос ұғымдарына түсінік беру, Қазақстан халқының ұлттық және діни құрамы көзқарастарын қалыптастыру. Қазақстан халықтарының Ассамблеясы мен ұлттық мәдени орталықтарының маңызы туралы айту. Қазақстан Республикасы – зайырлы мемлекет екендігі туралы көзқарастарын қалыптастыру.

    Дамытушылық. Қазақстанның халықтың ұлттық және діни құрамын карта бойынша сипаттау арқылы білімдерін тереңдету.

    Тәрбиелік. Өз отаны туралы білімдерін тереңдете келе, отансүйгіштік қасиеттерін артыру, географиялық мәдениетке тарту.

    Сабақ түрі: жаңа тақырып

    Сабақты үйымдастыру формасы: фронтальді

    Сабақты жүргізу әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап

    Құрал-жабдықтар: Қазақстанның саяси-әкімшілік картасы

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңде-рі

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    1.Ұйымдасты-ру кезеңі

    (3 мин)

    Оқушымен амандасу. Сабаққа дайындығын тексеру. Психологиялық дайындығын тексеру.

    2.Үй тапсырмасын тексеру кезеңі.

    (10+1-2 мин)

    Оқушыға өткен курстар бойынша сұрақтар қою арқылы білімдерін тексереді.

    Қазақстан халқы жас құрамына қарай қалай бөлінеді?

    Еңбек ресурсының негізгі үш құрамдас б

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    География Сабақ жоспары 9 сынып
    21.02.2021
    14348
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Рахимбаева Нургуль Турсынгалиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации