Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    ЖЕТІСУ ОБЛЫСЫ, АҚСУ АУДАНЫ

    «Т.ТОҚТАРОВ АТЫНДАҒЫ ОРТА МЕКТЕБІ,

    МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ШАҒЫН ОРТАЛЫҒЫМЕН»

    КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ



    «Бекітемін» «Келісемін» Мектеп директоры: Оқу ісінің меңгерушісі: _______________ _____________ К.О.Базарбаева М.Н.Махсат

    « »________2023жыл « »________2023жыл





    Орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған 5-9 сыныптары үшін

    «Санау» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы







    Пәні: Санау


    Мұғалім: Әбдікәрім С.


    Сынып: 8



    2023-2024 оқу жылы





    Қазақстан Республикасы

    Білім және ғылым министрінің

    2018 жылғы 20 қыркүйектегі

    № 469 бұйрығына 95 - қосымша

    Қазақстан Республикасы

    Білім және ғылым министрінің

    2013 жылғы 3 сәуірдегі

    № 115 бұйрығына 535 – қосымша


    Түсінік хат

    (68 сағат, аптасына 2 рет)


    1. Орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған 5-9 сыныптары үшін «Санау» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама) «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 6) тармақшасына сәйкес әзірленген.

    2. «Санау» оқу пәнінің мақсаты – білім алушыларда тұрмыста барынша жақсы бейімделуге, қолжетімді шаруашылық-еңбектік дағдыларды меңгеруге көмектесетін қарапайым матеметикалық түсініктерді, икемділіктер мен дағдыларды қалыптастыру.

    3. Негізгі міндеттері:

    1) сабаққа деген қызығушылықты, басқа балалармен және ересек адамдармен өзара әрекеттене білуді дамыту;

    2) заттық-практикалық әрекетті, қимыл-қозғалыстық икемділікті, жағымды эмоциялық-ерік қасиеттерді, танымдық белсенділікті қалыптастыруға

    көмектесу;

    3) әрбір білім алушыда сандық, кеңістіктік, мезгілдік қолжетімді түсініктерді және санау-есептеу дағдыларын қалыптастыру;

    4) алған икемділіктері мен дағдыларды өмірлік жағдаяттарда пайдалануға үйрету;

    5) еңбекқорлыққа, шыдамдылыққа, еңбекке қабілеттілікке, бастаған ісін аяғына дейін жеткізе білуге тәрбиелеу, көзбен шамалау қабілетін дамыту.







    №Р/с

    Бөлім/тақырыптар

    Сабақ тақырыбы

    Оқу мақсаттары

    Сағаттар саны

    Мерзімдер

    Ескертпе




    1 – тоқсан (16 - сағат)






    1

    Нөмірлеу

    1-20 аралығындағы сандар

    8.1.1 10-ға дейін нөмірлеуді қайталау

    1






    2

    1-20 аралығындағы сандар

    8.1.2 он бірлікті ондыққа (таяқшалар мен діңгектер бумасы) біріктіру


    1






    3

    1-20 аралығындағы сандар

    8.1.3 «ондық» сөзін санау бірлігі ретінде қолдану

    1






    4

    1-20 аралығындағы сандар

    8.1.4 11-ден 20-ға дейінгі сандарды заттық-практикалық

    әрекетте әртүрлі әдіспен алу (бірлікті алдындағы

    санға қосу, бірді келесі саннан алу, ондыққа

    бірнеше бірлікті қосу)

    1






    5

    1-20 аралығындағы сандар

    8.1.5 1-ден 20-ға дейінгі сандарды жазу

    1






    6

    1-20 аралығындағы сандар

    8.1.6 1-ден 20-ға дейінгі сандардың жазуын танып, оқу


    1






    7

    1-20 аралығындағы сандар

    8.1.7 11-ден 19-ға дейінгі сандардыондық пен бірлікке

    салу, ал 20 санын көрнекі материалды қолдана отыра екі

    ондыққа бөлу


    1






    8

    1-20 аралығындағы сандар

    8.1.8 көптік пен 1-20 сандарын олардың сан қатарындағы

    орны бойынша салыстыру

    1






    9

    1-20 аралығындағы сандар

    8.1.9 сан есімдерді (реттік және есептік) 20 саны көлемінде сан қатарын тірек ете және тірек етпей тура және кері тәртіпте атау


    1






    10

    1-20 аралығындағы сандар

    8.1.10 сандық қатарға негізделе және нақты заттарды

    қолдана отыра 1-ден 20-ға дейінгі сандарды тура және

    кері тәртіпте санау

    1
















    1-20 аралығындағы сандар

    8.1.11 20-ға дейінгі заттардың санын «Қанша?» деген

    сұраққа жауап бере отыра анықтау


    1






    11

    1-20 аралығындағы сандар

    8.1.12 11-ден 20-ға дейінгі сандарды калькуляторда салу

    1






    12

    Арифметикалық амалдар

    «+» (плюс),

    «–» (минус), «=» (тең) таңбалары

    8.2.1 заттық-тәжірибелік әрекет ізімен «+» (плюс),

    «–» (минус), «=» (тең) белгілерін пайдалана отырып, 10

    саны көлемінде қосу мен азайтуға есеп құрастыру


    1






    13

    «+» (плюс),

    «–» (минус), «=» (тең) таңбалары

    8.2.2 заттық-тәжірибелік әрекет ізімен «+» (плюс), «–» (минус), «=» (тең) белгілерін пайдалана отырып, 20 саны

    көлемінде қосу мен азайтуға есеп құрастыру


    1






    14

    «+» (плюс),

    «–» (минус), «=» (тең) таңбалары

    8.2.2 заттық-тәжірибелік әрекет ізімен «+» (плюс), «–» (минус), «=» (тең) белгілерін пайдалана отырып, 20 саны

    көлемінде қосу мен азайтуға есеп құрастыру


    1






    15


    «+» (плюс),

    «–» (минус), «=» (тең) таңбалары

    8.2.3 20 саны көлеміндегі қосынды мен айырманы табу кезінде пайдаланылатын тәсілдер: қайта санау; үстемелеп

    санау; 1-ден азайтып, есептеу; калькулятор

    1






    16


    «+» (плюс),

    «–» (минус), «=» (тең) таңбалары

    8.2.3 20 саны көлеміндегі қосынды мен айырманы табу кезінде пайдаланылатын тәсілдер: қайта санау; үстемелеп

    санау; 1-ден азайтып, есептеу; калькулятор

    1







    2 – тоқсан (16 сағат)




    17


    Шамалар



    Теңге. Монета

    8.3.1 ойындар мен жаттығулар барысында 1,2, 5, 10 тг монеталарды үлгі және сөздік нұсқау бойынша тану

    1






    18

    Теңге. Монета

    8.3.1 ойындар мен жаттығулар барысында 1,2, 5, 10 тг монеталарды үлгі және сөздік нұсқау бойынша тану


    1






    19

    20





    Кеңістікті бағдарлау


    8.3.3 жақын ортадағы заттар мен нысандарды сөздік нұсқау

    бойынша (арасында, ортасында, қарсысында ,іші мен

    сыртында, үстінде, астында, алдында, жанында) табу


    1






    21

    22

    Кеңістікті бағдарлау


    8.3.3 жақын ортадағы заттар мен нысандарды сөздік нұсқау

    бойынша (арасында, ортасында, қарсысында ,іші мен

    сыртында, үстінде, астында, алдында, жанында) табу


    1


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Шалхар
    27 Қырқүйек 2023
    4952
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Үйден оқыту жоспар Санау Математика

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Үйден оқыту жоспар Санау Математика

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Үйден оқыту жоспар Санау Математика
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    ЖЕТІСУ ОБЛЫСЫ, АҚСУ АУДАНЫ

    «Т.ТОҚТАРОВ АТЫНДАҒЫ ОРТА МЕКТЕБІ,

    МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ШАҒЫН ОРТАЛЫҒЫМЕН»

    КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ



    «Бекітемін» «Келісемін» Мектеп директоры: Оқу ісінің меңгерушісі: _______________ _____________ К.О.Базарбаева М.Н.Махсат

    « »________2023жыл « »________2023жыл





    Орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған 5-9 сыныптары үшін

    «Санау» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы







    Пәні: Санау


    Мұғалім: Әбдікәрім С.


    Сынып: 8



    2023-2024 оқу жылы





    Қазақстан Республикасы

    Білім және ғылым министрінің

    2018 жылғы 20 қыркүйектегі

    № 469 бұйрығына 95 - қосымша

    Қазақстан Республикасы

    Білім және ғылым министрінің

    2013 жылғы 3 сәуірдегі

    № 115 бұйрығына 535 – қосымша


    Түсінік хат

    (68 сағат, аптасына 2 рет)


    1. Орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған 5-9 сыныптары үшін «Санау» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама) «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 6) тармақшасына сәйкес әзірленген.

    2. «Санау» оқу пәнінің мақсаты – білім алушыларда тұрмыста барынша жақсы бейімделуге, қолжетімді шаруашылық-еңбектік дағдыларды меңгеруге көмектесетін қарапайым матеметикалық түсініктерді, икемділіктер мен дағдыларды қалыптастыру.

    3. Негізгі міндеттері:

    1) сабаққа деген қызығушылықты, басқа балалармен және ересек адамдармен өзара әрекеттене білуді дамыту;

    2) заттық-практикалық әрекетті, қимыл-қозғалыстық икемділікті, жағымды эмоциялық-ерік қасиеттерді, танымдық белсенділікті қалыптастыруға

    көмектесу;

    3) әрбір білім алушыда сандық, кеңістіктік, мезгілдік қолжетімді түсініктерді және санау-есептеу дағдыларын қалыптастыру;

    4) алған икемділіктері мен дағдыларды өмірлік жағдаяттарда пайдалануға үйрету;

    5) еңбекқорлыққа, шыдамдылыққа, еңбекке қабілеттілікке, бастаған ісін аяғына дейін жеткізе білуге тәрбиелеу, көзбен шамалау қабілетін дамыту.







    №Р/с

    Бөлім/тақырыптар

    Сабақ тақырыбы

    Оқу мақсаттары

    Сағаттар саны

    Мерзімдер

    Ескертпе




    1 – тоқсан (16 - сағат)






    1

    Нөмірлеу

    1-20 аралығындағы сандар

    8.1.1 10-ға дейін нөмірлеуді қайталау

    1






    2

    1-20 аралығындағы сандар

    8.1.2 он бірлікті ондыққа (таяқшалар мен діңгектер бумасы) біріктіру


    1






    3

    1-20 аралығындағы сандар

    8.1.3 «ондық» сөзін санау бірлігі ретінде қолдану

    1






    4

    1-20 аралығындағы сандар

    8.1.4 11-ден 20-ға дейінгі сандарды заттық-практикалық

    әрекетте әртүрлі әдіспен алу (бірлікті алдындағы

    санға қосу, бірді келесі саннан алу, ондыққа

    бірнеше бірлікті қосу)

    1






    5

    1-20 аралығындағы сандар

    8.1.5 1-ден 20-ға дейінгі сандарды жазу

    1






    6

    1-20 аралығындағы сандар

    8.1.6 1-ден 20-ға дейінгі сандардың жазуын танып, оқу


    1






    7

    1-20 аралығындағы сандар

    8.1.7 11-ден 19-ға дейінгі сандардыондық пен бірлікке

    салу, ал 20 санын көрнекі материалды қолдана отыра екі

    ондыққа бөлу


    1






    8

    1-20 аралығындағы сандар

    8.1.8 көптік пен 1-20 сандарын олардың сан қатарындағы

    орны бойынша салыстыру

    1






    9

    1-20 аралығындағы сандар

    8.1.9 сан есімдерді (реттік және есептік) 20 саны көлемінде сан қатарын тірек ете және тірек етпей тура және кері тәртіпте атау


    1






    10

    1-20 аралығындағы сандар

    8.1.10 сандық қатарға негізделе және нақты заттарды

    қолдана отыра 1-ден 20-ға дейінгі сандарды тура және

    кері тәртіпте санау

    1
















    1-20 аралығындағы сандар

    8.1.11 20-ға дейінгі заттардың санын «Қанша?» деген

    сұраққа жауап бере отыра анықтау


    1






    11

    1-20 аралығындағы сандар

    8.1.12 11-ден 20-ға дейінгі сандарды калькуляторда салу

    1






    12

    Арифметикалық амалдар

    «+» (плюс),

    «–» (минус), «=» (тең) таңбалары

    8.2.1 заттық-тәжірибелік әрекет ізімен «+» (плюс),

    «–» (минус), «=» (тең) белгілерін пайдалана отырып, 10

    саны көлемінде қосу мен азайтуға есеп құрастыру


    1






    13

    «+» (плюс),

    «–» (минус), «=» (тең) таңбалары

    8.2.2 заттық-тәжірибелік әрекет ізімен «+» (плюс), «–» (минус), «=» (тең) белгілерін пайдалана отырып, 20 саны

    көлемінде қосу мен азайтуға есеп құрастыру


    1






    14

    «+» (плюс),

    «–» (минус), «=» (тең) таңбалары

    8.2.2 заттық-тәжірибелік әрекет ізімен «+» (плюс), «–» (минус), «=» (тең) белгілерін пайдалана отырып, 20 саны

    көлемінде қосу мен азайтуға есеп құрастыру


    1






    15


    «+» (плюс),

    «–» (минус), «=» (тең) таңбалары

    8.2.3 20 саны көлеміндегі қосынды мен айырманы табу кезінде пайдаланылатын тәсілдер: қайта санау; үстемелеп

    санау; 1-ден азайтып, есептеу; калькулятор

    1






    16


    «+» (плюс),

    «–» (минус), «=» (тең) таңбалары

    8.2.3 20 саны көлеміндегі қосынды мен айырманы табу кезінде пайдаланылатын тәсілдер: қайта санау; үстемелеп

    санау; 1-ден азайтып, есептеу; калькулятор

    1







    2 – тоқсан (16 сағат)




    17


    Шамалар



    Теңге. Монета

    8.3.1 ойындар мен жаттығулар барысында 1,2, 5, 10 тг монеталарды үлгі және сөздік нұсқау бойынша тану

    1






    18

    Теңге. Монета

    8.3.1 ойындар мен жаттығулар барысында 1,2, 5, 10 тг монеталарды үлгі және сөздік нұсқау бойынша тану


    1






    19

    20





    Кеңістікті бағдарлау


    8.3.3 жақын ортадағы заттар мен нысандарды сөздік нұсқау

    бойынша (арасында, ортасында, қарсысында ,іші мен

    сыртында, үстінде, астында, алдында, жанында) табу


    1






    21

    22

    Кеңістікті бағдарлау


    8.3.3 жақын ортадағы заттар мен нысандарды сөздік нұсқау

    бойынша (арасында, ортасында, қарсысында ,іші мен

    сыртында, үстінде, астында, алдында, жанында) табу


    1


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Барлық материалдар Барлық сыныптар
    27.00.2023
    4952
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Шалхар
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации