р/с | Тақырыбы | Мазмұны |
1 | Геометриялық фигуралар, оларды еркін өлшеммен сызу | Өткен сыныптағы тақырыптарды еске түсіру мақсатында алынған.Демалыс кезіндегі ұмытылған кейбір материалдарды қайталап, қайта жаңғырту. |
2 | Бөліктерге бөлу және құрастыру | сәйкестендіру тапсырмаларын орындайды. |
3 | 1-ден 20-ға дейінгі сан атаулары | Жаттқа санай білу, жаза білу |
4 | Екі таңбалы сандар нумерациясы | математикалық жұмбақтар, Көңілді жаттығулар |
5 | Санамақ түрлері |
|
6 | Екі таңбалы сандарды салыстыру | Бос орындарды толықтырады. Теңдік, теңсіздік суретті сызық арқылы қос |
7 | Дөңгелек сандар | Сандарды ажырата білу |
8 | Ойлан тап «Сиқырлы үшбұрыш» | өз беттерімен ұқсасырып сандар арқылы санамақ құру. Кері санау, оң санау; |
9 | «Тізбектер» |
|
10 | Түзулердің қиылысуы | Тақырыптар бойынша оқушыларға сөз есептерді шығару жолдарын меңгерту; Есеп құрастыру жолдарын түсіндіру; |
11 | «Көңілді санау» | тақырыптары бойыншасәйкестендіру тапсырмаларын орындап,дүкеншілік мамандығы бойынша ойыншық сатып,теңгенің мағынасын түсінуге машықтанады. |
12 | Математикалық өлең есептер |
|
13 | Бағыт сызықтары.Жол | Сандардың қосындыларын тауып, есептің мәндерін дұрыс табуды игерту; |
14 | Нүкте.Түзу | түзу сызу арқылы, қиынды парақшаларды құрастыру арқылы топ болып,бірлестікке тәрбиелену. |
15 | Математикалықжұмбақтар құрастыру | Белгісіз санды тауып, есепті дұрыс шығару; |
16 | Амалдардың орындалу тәртібі | ауызша есептеу дағдыларына бағытталып берілген тапсырмалармен жұмыстар жүргізуге үйрету. |
17 | Екі таңбалы сандарды қосу және азайту |
|
18 | Есеп ойындар «Қасқыр, қой, шөп. Торғай мен бұтақ» |
Оқушылардың алған білімдерін тексеру; |
19 | «Есеп ертегі» ауған ертегісі |
|
20 | Ұзындық өлшемдері.Метр | Ұзыңдық өлшемдерін салыстыруды үйренеді |
21 | Ауызша есептеу тәсілдері | Есеп шығару жолдарын |
22 | Жүз.Жүзбен санау | фигуралармен жұмыстар жасап,түзу сызу арқылы, қиынды парақшаларды құрастыру арқылы топ болып,бірлестікке тәрбиелену. |
23 | Үш таңбалы сандарды оқу, жазу | оқушының білім, білік, дағдыларын тексеру мақсатында тест жұмысымен бақыланады. |
24 | Үш таңбалы сандарды салыстыру | Берілген есептердің қателерін тауып, теңдеудің дұрыс құрастырылуын игерту; |
25 | Теңдеу және оны шешу | алдымен дайын ребус пен кроссворд шешеді. Сол үлгі бойнша өздері құрастырады |
26 | Экономикалық мазмұнды есептер |
|
27 | «Танграм» ойыны | тақырыптары бойыншасәйкестендіру тапсырмаларын орындап,дүкеншілік мамандығы бойынша ойыншық сатып,теңгенің мағынасын түсінуге машықтанады. |
28 | Қызықты квадрат құрастыру |
|
29 | Санды және әріпті өрнектер | тақырып кезінде топтық жұмыстар орындап,жәй ғана есепті шығарып қана қоймай, берілген тапсырмаларының шешілу жолдарын дәлелдеуге машықтанады. |
30 | Тең бөлу.Шытырман есептер |
|
31 | Есепті әртүрлі тәсілмен шығару | білім, білік, дағдыларын тексеру мақсатында тест жұмысымен бақыланады.Сонан соң жұмысты тексеріп сынып ішінде дәлелдеп,талқыға салынады. |
32 | Көпбұрыштардың периметрін есептеу |
|
33 | Құрылымы күрделі теңдеулер |
|
34 | Тест. Қорытынды |
|