"Асыл сөз" үйірмесінің ашық отырысы | Күні: 14.03.18ж |
Тақырыбы: Жерлес қаламгерлердің шығармаларындағы туған жер тақырыбы. Мақсаты:Елбасымыздың "Болашаққа бағдар: Рухани жаңғыру" мақаласындағы "Туған жер" бөлімімен байланыстыра отырып,оқушыларды өз елінің патриоты болуға тәрбиелеу, жерлес қаламгерлердің шығармаларын тереңірек меңгерту арқылы туған халқына, жеріне деген құрмет, сүйіспеншілік, мақтаныш сезімін ұялату.Көрнекілігі және ресурстар: АКТ, кітаптар, стикер, А4 форматы |
|
Барысы:1. Шаттық шеңбері (4минут) Мұғалім: -Құрметті оқушылар, бүгінгі біздің үйірмеміздің кезекті ашық отырысы. Сәттілік тілеймін. Т.Жорабаевтың "Туған жер" әнін тыңдату. Ән тыңдаған кезде бір-бірінің қолдарынан ұстап отыруы қажет. Тыңдаған ән негізінде: Ән тыңдау кезіндегі алғашқы сезімің қандай болды? деген сұраққа жауап беру. Мысалы: 1: Әнді тыңдау барысында жүрегімде бір толқыныс сезімі пайда болды. Осындай әдемі табиғаты бар жерде өмір сүріп жатқанымызға мақтануымыз қажет деп ойлаймын. Біздің ауылдың да табиғаты, Бұқтырма өзені, биік тауларымыз өте көркем. 2: Мен әннің сөзіне мән бердім. Аралап күндіз-түні жүрсем дағы, тыншымай ет жүрегім елжіреген дейді. Әр адам туған жерінің көркеюіне ат салысу қажет. 3: Маған да тура біздің ауылымызды бейнелеп тұрғандай елестеді. Қорытынды шығару: | Т.Жорабаевтың "Туған жер"
Осы ән негізінде ойларыңды бір мақалмен қорытып көріңдер. |
Бүгінгі отырысымыздың ерекшелігі де сол, туған жерге арналуы. Яғни біз туған жер өлеңін текке тыңдаған жоқпыз. Туған жер дегенде әр адамның кіндік қаны тамған, ана әлдиін естіген, уайымсыз балалық шағын өткізген мекені елестейді. Ақын тілімен айтсақ,
| Өзіңде менің мұң-қайғым,Өзіңнен алам нұрлы айбын.Тебіреніп кеткен кезімдеТуған жер, сені жырлаймын. |
Ендеше бүгінгі жұмысымызға сәттілік тілеймін. Бүгін бізде екі топ жұмыс жасайтын болады. 1-топ Жас қаламгерлер (ақын, тілші) Айым, Замира, Назым, Арман, Гүлназ, Айгерім2-топ Жас таланттар (мәнерлеп оқу, актерлік қабілеті бар) Айдар, Сезім, Надия, Нариман, Эльвира | 1-топ Жас қаламгерлер 2-топ Жас таланттар |
1-тапсырма (10 минут):М:Құрметті оқушылар, туған жер тақырыбын сөз қылғанда біз Елбасының "Болашаққа бағдар: Рухани жаңғыру" мақаласын еске аламыз. НЕГЕ? Біз мақаланы кезекті отырыстардың бірінде талдағанбыз. Елбасы осы мақаласына неге қайта оралып отырмыз? Қалай ойлайсыңдар? Онда туған жер туралы: "Туған жер- әркімнің шыр етіп жерге түскен, бауырында еңбектеп, қаз басқан қасиетті мекені, талай жанның өмір-бақи тұратын өлкесі. Туған жерге, оның мәдениеті мен салт-дәстүріне айрықша іңкәрлікпен атсалысу- шынайы патриотизмнің маңызды көріністерінің бірі"- деген болатын. Алғашқы тапсырмамыз да осы төңіректе болмақ. Қазір аталған мақаладағы Туған жер тақырыбына оралайық.Алғашқы тапсырмамыз да осыған сәйкес болады.1-топқа: «Менің елім – Мәңгілік ел»2-топқа: "Елімнің дамуына менің қосар үлесім" Жақсы.
Елбасымыздың мақаласында: "Әрбір өлкенің халқына суықта пана, ыстықта сая болған, есімдері ел есінде сақталған біртуар перзенттері бар. Осының бәрін жас ұрпақ біліп өсуге тиіс"деген болатын. Ал біздің өлке ондай азаматтарға кенде емес. Туған жердің дамуына өз үлестерін қосқан, қосып жатқан қандай атақты азаматтарды білесіңдер? Сонымен біздің бүгінгі тақырыбымыз осындай тұлғалар туралы болмақ. Біз бүгін жерлес қаламгерлердің шығармаларындағы туған жер тақырыбы туралы сөз қозғайтын боламыз. Жерлес ақын-жазушылардан кімдерді атар едіңдер? Оқушылар жерлес ақындар туралы сөйлеу керек.Өлеңдерін оқу. (3минут) | 1-тапсырма (10 минут):"Болашаққа бағдар: Рухани жаңғыру" мақаласын еске аламыз.
1-топқа: «Менің елім – Мәңгілік ел»2-топқа: "Елімнің дамуына менің қосар үлесім"
Тұжыр-қ картаПОСТЕР қорғау
Тақпақтар сұрау |
Ендеше экранға назар аударайық. М:
| Бейнефильм. (Менің даусым) |
М: Мінеки, балалар, біраз мағлұматты қайталадық.
| Енді сендерге тапсырма. |
2-тапсырма (10 минут): 1-топ Жас қаламгер: Жерлес ақындардың Туған жер тақырыбындағы бір өлеңін алып, өлең құрылысына талдау жасайсыңдар. (шумақ, бунақ, тармақ, ұйқас түрі)2-топ Жас таланттар:Туған жер тақырыбындағы бір өлеңін алып, өлеңге тілдік талдау жасайсыңдар. (көріктеу құралдары)Оқушылар талдауы | 1-топ: Т.Рақымжанов "Ауылым"2-топ: Б.Раисова"Туған жерді сағыну"
|
Сергіту сәті (1минут) | Сергіту сәті |
Мұғалім:Таңдауларың маған өте ұнады. Алдарыңда жатқан кітаптардан туған жерге арналған қандай шығармалар бар екен? (Атап шығады). ... Бұл қаламгерлер өз өлең-жырларымен туған жеріне деген сүйіспеншілігін білдірді. Сендер де болашақта дәл осы аға-апаларың сияқты елдің аялаған перзенті, ақыны мен жазушысы болуларың мүмкін. Өйткені осы үйірмеде жұмыс жасап отырған 2 топтың ішіндегі бірнешеуің болашақта әнші, актер, журналистика, қазақ әдебиеті пәнінің мұғалімі сияқты мамандықты таңдап отырсыңдар. Яғни, сендер әдебиетті жан қалауларың бойынша таңдап алып отырсыңдар. Солай ма? Кімдер қане? | Ендеше биылғы оқу жылы бойынша жүргізіп келе жатқан жұмыстарымызға қорытынды жасасақ деймін. |
Үйірме мүшелерінің есебі |
|
4. Қорытынды (1 минут). М: Сонымен бүгін біз жақсы жұмыс атқардық деп ойлаймын. РефлексияАқылды қалпақ (ортаға шығарып, шеңбер құру). Оқушылар дөңгелене тұрады. Музыка қосылады, сол уақытта оқушы басындағы қалпағын келесі оқушының басына кигізеді, ол келесі оқушының басына кигізеді т.с.с. Музыка тоқтағанда қалпақ кімнің басында сол отырыс туралы өз ойын ортаға салады. Үйге тапсырма: газет жобасын-Мен осы сабақтан өте жақсы әсер алдым. Өйткені біз -Мен бүгінгі сабақта
|
Ақылды қалпақ |