Материалдар / Үйкеліс күші.

Үйкеліс күші.

Материал туралы қысқаша түсінік
10 сынып оқушылары үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Ақпан 2021
511
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қолданбалы курс

Мектеп: «№220 орта мектебі» КММ

Күні:

Мұғалімнің есімі: Мұстафаев Болат

СЫНЫП:10

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы

Үйкеліс күші.

Оқу мақсаттары:

Тыныштық, домалау және сырғанау үйкелістерін сипаттау;

Үйкеліс күшінің пайдасы мен зиянына мысалдар келтіру

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: Үйкеліс күшін ажыратады,түрлерін сипаттайды.Техникада үйкеліс әрекетін ескеру жайлы мағлұмат алады.

Басым бөлігі: Тыныштық, домалау және сырғанау үйкелістерінің  ажырата  біледі.

Кейбір оқушылар: Тақырыпты  өзге пәндермен  байланыстырады, ағылшын,орыс тілдерінде терминдердің балама аудармаларын қолданады

Бағалау критерийі:

Тыныштық, домалау және сырғанау үйкелістерін ажыратады

Үйкеліс күшінің түрлерін  сипаттайды және салыстырады

Өмірдегі қолданысына мысалдар келтіреді

Тілдік мақсаттар:

Пәндік терминдер бойынша сөздік:

Қазақша

Орысша

Ағылшынша

Үйкеліс күші

Сила трения

Frictional force

Домалау

рулет

Rool

Сырғанау

катания

Slip

 

Құндылықтар:

6. тарихтың мәдениет пен тілдің бір тұтастығы

Пәнаралық байланыс:

ағылшын, математика

Алдыңғы білім:

 Жердің жасанды серіктері

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақ басы

 

 5 мин

 

 

 

 

І.Ұйымдастыру:Сәлемдесу. Домалау, сырғанау, тыныштық сөздері жазылған жасыл, қызыл, сары стикерлерді оқушыларға таңдату арқылы І, ІІ, ІІІ топқа бөлінеді және топ басшылары сайланады.

ІІ. Ынтымақтастықты қалыптастыру

«Шаттық шеңбері» арқылы бір-бірінің жаксы қасиеттерін айтады.

ІІІ.Үй жұмысын тексеру.(жеке жұмыс, топтық жұмыс)

Сұрақ-жауап.«Миға шабуыл»әдісі арқылы білімдерін еске түсіру

1.Дененің салмағы дегеніміз не?

2.Денеге әрекет ететін ауырлық күші оның арсындағы қатынасты түсіндір

3.Қандай жағдайда дене салмақсыздық күйде болады?

4.Күштің түрлерін ата,және оған анықтама бер

5.Деформацияға мысал келтір

6.Адам баласының өмірі үшін күш және оның түрлерінің маңызы қанша?

Топтық жұмыс: Формулалар сайысы:

Қиып алынған әріптерден формулалар құрастыру.

Қ.Б : «Бас бармақ» әдісі арқылы

 

Түрлі стикерлер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қиып алынған әріптер

Сабақ ортасы

 

 

 

30 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


«Ой туғызу»:           Күш

Серпімділк күші

 

Ауырлық күші

 


            

Алақанымыз неге кедір-бұдыр ?

Ол қандай қызмет атқарады ?

Үйкеліс ненің әсерінен пайда болады ?

Мәтінді оқи отырып төмендегі сұрақтарға жауап береміз

Қ.Б:  (смайликтер беру)

Кескінделген слайд №1

«Блум таксономиясы»Үйкеліс күші туралы  мәтінді оқи отыра кестені толтырыңыздар:  Тапсырма №1

Деңгей

Тапсырма

Білу

Анықтамасы, белгіленуі

Түсіну 

Суретте көрсетілген үйкелістің түрлерін анықтаңыз.   

Қолдану

Массасы 70 кг шкафты орнынан жылжыту үшiн қандай күш жұмсау керек? Үйкелiс коэффициентi μ =0,3.

Талдау

«Тасты тауға сүйрейді, ал төмен құлайды» қазақ мақалы бойынша не айтуға болады және қандай үйкеліс күштерді сипаттауға болады.

Қ.Б: Топтар жауап кестесімен алмасады,   бірін-бірі бағалайды.(фишка тарату)

Концептуалдық кесте

 

Сергіту сәті: «Үйкеліс күші» тақырыбынан термин сөздерді үш тілде айту дене қимылдарын жасау.  

 

 

 Тапсырма №2: Балама тест. (жеке жұмыс)

Бір дене екінші дене бетімен қозғалған кезде пайда болатын күш үйкеліс күші болама?      Иә      Жоқ           

Үйкеліс күшінің модулі тығыздық күшінің модуліне пропорциналма?         Иә     Жоқ

Үйкеліс күшінің өлшем бірлігі  1 Н болып өрнектелеме?  

Иә        Жоқ

Қ.Б: (смайликтер)Әр оқушы тестерін дұрыс жауапқа қарап түзету жасайды.

 

Тест

Таратпа материал

 

 Тапсырма № 2: Кестені толтыру: ( топтық  жұмыс )

Пайдасы

Зияны

 

 

Қ.Б: (смайликтер)

 

Таратпа  материал

Сабақтың соңы

 

5 мин

 


Үйге тапсырма: 

 

Кері байланыс:  

Білемін

Білгім келеді

Білдім

 

 

 

 

Б.Б.Б кестесі

 

 

Рефлексия: Бағдаршам әдісі.

Shape1

 

 

Бағдаршам суреті

Саралау, қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар жоспарлайсыз?

Бағалау –оқушылардың

білімін қалай тексересіз

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелерін сабақ барысында сақтау

Барлық оқушылар:

Тақырып бойынша керекті мәліметтер мен формулаларды дәптерге түсіреді

Кейбір оқушылар

Өмірмен байланыстыра  өзге де мысалдар келтіреді

Өзін-өзі бағалау, бір-бірін бағалау кезінде «смайликтер, фишкалар» беру оқушылардың  әр кезеңдегі іс-әрекеттерін бағалауда  тиімді болады.

Ең көп смайлик, фишка жинаған оқушыны анықтау өзгелердің өздігінен реттелуіне мүмкіндік берді.

Ағылышын тілі, ауыз әдебиеті, математика пәндерінен алған білімдерін қолданады, күнделікті өмірмен байланыстыра диалогке түсті.

Оқушы денсаулығын сақтау мақсатында физминутка жасалып, өздерін  партада тік ұстап отыруларына нұсқау берілді.

Рефлексия

Сабақ мақсатына жетуде қолданған әдістер оқушылардың белсенділігін артыруға жұмыс жасады.Өмірден мысалдар келтіру қызықты болды.

Оқу мақсаттары толығымен ашылды .

Келесі сабақта  өзін-өзі бағалау әдіс-тәсілдерін қолдану арқылы  тақырып бойынша білімдерін нақтылау қажет.











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ