Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Үйсіндер мен қаңлылардың материалдық және рухани мәдениеті.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
М.Жұмабаев атындағы орта мектеп |
||||||||||||||||
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
||||||||||||||||
Бөлім: |
5.3. Үйсіндер мен қаңлылар |
||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
Абдурусул С.А |
||||||||||||||||
Күні: |
18.03.2022 ж |
||||||||||||||||
Сынып: 5 Б |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Үйсіндер мен қаңлылардың материалдық және рухани мәдениеті. Зерттеу сұрағы: Үйсіндер мен қаңлылар мәдениетінің ерекшеліктері қандай? |
||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5.2.2.3 ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау 5.2.2.6 көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін түсіну |
||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін түсінеді; Оқушылардың басым бөлігі: Қаңлылар мен үйсіндердің мәдениеті туралы айтады; Кейбір оқушылар: Үйсіндер мен қаңлылардың мәдениетінің даму ерекшеліктерін анықтайды. |
||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру 10 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: Балаларды түгендеу. «Кіру билеттерін қабылдау» Алдыңғы білімді тексеру «Тәтті сұрақтар» әдісі . Сұрақ-жауап
Мұғалім бағалау парығын топ басшыларына береді Ой қозғау. Тақырыпқа шығу. Жаңа сабақтың тақырыбын анықтау үшін оқушылардың зейіні төмендегі суретке аударылып, талқылау жүргізіледі.
. Ой түрткі сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты болжайды. Сабақ мақсатын білім алушылармен анықтаймын және сабақ кезеңдерімен таныстырамын. |
Оқушылар үй тапсырмасының сұрақтарына жауап береді
Жалпы 2 балл Дескриптор: Қаңлылар туралы сипаттама береді
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не туралы болмақ? |
Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады |
«Тәтті сұрақтар» Кескін қағаздар, оқулық 5 сынып Қазақстан тарихы Бағалау парағы Тақырып тық суреттер АКТ |
|||||||||||||
Жаңа білім 3 мин Сабақтың ортасы 27 мин |
Бейнебаян
1.Бейне материалдан нені тамашаладыңыздар? 2.Қандай мағлұмат білдік? 1.Тапсырма. Мәтінмен жұмыс. «Желаяқ әдісі» Топтарға кішігірім мәтіндер ілінеді.Әр топ мүшелері кезекпен тақтаға мәтіннің бір сөйлемін ішінен оқиды. Үйсін мен қаңлы тайпалары сақтардың мәдениетін жалғастырып, одан ары дамытты. Жетісу мен Сырдария қалаларындағы қазба жұмыстарының нәтижесінде үйсіндер мен қаңлылардың материалдық мәдениеті біршама толық зерттеліп, ерте көшпелілердің мәдениеті жөнінде мағлұмат алуға мүмкіндік пайда болды. Зерттеулер ерте көшпеліліердің негізгі тұрақты баспана ретінде киіз үйді, ал көшкенде күйме үйлерді пайдаланғанын анықтаған. Үйсіндер мен қаңлылар ағаштан, сазбалшықтан ( керамика) ыдыс-аяқ , қола, күміс, алтыннан әшекей бұйымдарын, темір, қола, сүйектен қару-жарақтар жасаған.
Еңбек құралдарын жасауда көбінесе темір, қола, сүйек,ағашты қолданды. Қорғандардан табылған темір заттар маталлургия ісінің де гүлденгенін көрсетеді. Халықтың бір бөлігі темір және полиметалл рудасын қазумен, алтын мен күмісті өңдеп, оларды сатумен айналысқан. Бұл қаңлылардың сауда -саттықпен айналысқандарын көрсетеді. Үйсіндер мәдениетінің бір бөлігі үйсін қорғандары.
Олар үйінді оба түрінде кездеседі. Қаңлы тайпаларының тұрақтарының маңындағы зираттардан қару- жарағымен жерленген ер адам мен сырға, жүзік, моншақ сынды әшекей бұйымдармен жерленген әйелдің қаңқасы табылған. Үйсін мәдениетінің тағы бір ерекшелігі Қарғалыдан табылған тәті. Бұл алтын тәтідегі ерекше әсемдікпен бейнеленген қанатты пырақ үйсіндердің мифалогиялық ұғымынан хабар береді. 2-тапсырма Жұптық жұмыс «Тұжырымды айдар» әдісі. Кестені толтыру I-топ Суреттердегі үйсіндер мен қаңлылардың қолданбалы өнер туындыларын сипаттаңыз.
Сәйкестендіру II-топ Үйсіндер мен қаңлылардың мәдениетіне қатысты ұғымдардың жауабын табыңыз
Кәсіп иелерін анықтайды
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |