Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    М.Жұмабаев атындағы орта мектеп

    Пәні:

    Қазақстан тарихы

    Бөлім:

    5.3. Үйсіндер мен қаңлылар

    Педагогтің аты-жөні:

    Абдурусул С.А

    Күні:

    18.03.2022 ж

    Сынып: 5 Б

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Үйсіндер мен қаңлылардың материалдық және рухани мәдениеті.

    Зерттеу сұрағы: Үйсіндер мен қаңлылар мәдениетінің ерекшеліктері қандай?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    5.2.2.3 ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау

    5.2.2.6 көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін түсіну

    Бағалау критерийі

    • Көшпелілердің қолданбалы өнерінің ерекшеліктерін ,біледі.

    • Көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін түсінеді

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін түсінеді;

    Оқушылардың басым бөлігі: Қаңлылар мен үйсіндердің мәдениеті туралы айтады;

    Кейбір оқушылар: Үйсіндер мен қаңлылардың мәдениетінің даму ерекшеліктерін анықтайды.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру




    Өткен білімді еске түсіру

    10 минут

    Ұйымдастыру кезеңі: Балаларды түгендеу. «Кіру билеттерін қабылдау»

    Алдыңғы білімді тексеру «Тәтті сұрақтар» әдісі . Сұрақ-жауап


    1. Қаңлылар өмір сүрген ғасыр? Б.з.б 3-2- б.з 5 ғасырлары

    2. Незізгі территориясы ? Оңтүстік Қазақстан

    3. Қаңлылыардың астанасы? Битянь қаласы

    4. Екінші астансы? Бадян қаласы

    5. Халқының саны? 600 мың

    6. Отбасы, іскер саны?120 мың

    7. Қоғамдық құрылысы? Монархиялық билік жүйесі болды

    8. Билеушілерін қалай атады қаңлылар? Хан

    9. Кіші хандар дегеніміз кімдер? Ел 5 иелікке бөлінген, әр иелікті басқарғандар кіші хандар деп аталды

    10. Көсем дегеніміз ? Ру тайпа басшылар

    11. Негізгі шараушылығы? Мал шаруашылығы мен егіншілік және маталл өңдеу

    12. Қаңлылылар туралы көп дерек қалдарған? Қытайлықтар

    13. Қай мемлекеттермен сауда қатынастарын жасады? Қытай,Рим, Кушан

    14. Діндері қандай болды? Күнге,айға,жұлдыздарға табынған. Ата баба аруағына сиынған.

    15. Б.з.б 46-36 жылдары қаңлылар ғұндар тәіңрқұты Чжи Чжимен күш біріктіріп кімдерге қарсы соғысты? Қытайларға


    Мұғалім бағалау парығын топ басшыларына береді

    Ой қозғау. Тақырыпқа шығу.

    Жаңа сабақтың тақырыбын анықтау үшін оқушылардың зейіні төмендегі суретке аударылып, талқылау жүргізіледі.

    1. Суреттерде не бейнеленген?

    2. Суреттерге жалпы қандай атау беруге болады?

    3. «Мәдениет» деген не? Мәдениет элементтеріне не жатады?

    4. Бұл жәдігерлер Қазақстанды мекен еткен қандай тайпалармен байланысты болуы мүмкін?


    .

    Ой түрткі сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты болжайды.


    Сабақ мақсатын білім алушылармен анықтаймын және сабақ кезеңдерімен таныстырамын.




    Оқушылар үй тапсырмасының сұрақтарына жауап береді


    Жалпы 2 балл

    Дескриптор:

    Қаңлылар туралы сипаттама береді




























    Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу






    Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не туралы болмақ?










    Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады






















    Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады






    «Тәтті сұрақтар»

    Кескін қағаздар, оқулық 5 сынып Қазақстан тарихы

























    Бағалау парағы







    Тақырып

    тық суреттер АКТ

    Жаңа білім

    3 мин













    Сабақтың ортасы

    27 мин

    Бейнебаян


    Рисунок 1 1.Бейне материалдан нені тамашаладыңыздар?

    2.Қандай мағлұмат білдік?


    1.Тапсырма. Мәтінмен жұмыс. «Желаяқ әдісі»

    Топтарға кішігірім мәтіндер ілінеді.Әр топ мүшелері кезекпен тақтаға мәтіннің бір сөйлемін ішінен оқиды.

    Үйсін мен қаңлы тайпалары сақтардың мәдениетін жалғастырып, одан ары дамытты. Жетісу мен Сырдария қалаларындағы қазба жұмыстарының нәтижесінде үйсіндер мен қаңлылардың материалдық мәдениеті біршама толық зерттеліп, ерте көшпелілердің мәдениеті жөнінде мағлұмат алуға мүмкіндік пайда болды. Зерттеулер ерте көшпеліліердің негізгі тұрақты баспана ретінде киіз үйді, ал көшкенде күйме үйлерді пайдаланғанын анықтаған. Үйсіндер мен қаңлылар ағаштан, сазбалшықтан ( керамика) ыдыс-аяқ , қола, күміс, алтыннан әшекей бұйымдарын, темір, қола, сүйектен қару-жарақтар жасаған.


    Еңбек құралдарын жасауда көбінесе темір, қола, сүйек,ағашты қолданды. Қорғандардан табылған темір заттар маталлургия ісінің де гүлденгенін көрсетеді. Халықтың бір бөлігі темір және полиметалл рудасын қазумен, алтын мен күмісті өңдеп, оларды сатумен айналысқан. Бұл қаңлылардың сауда -саттықпен айналысқандарын көрсетеді. Үйсіндер мәдениетінің бір бөлігі үйсін қорғандары.


    Олар үйінді оба түрінде кездеседі. Қаңлы тайпаларының тұрақтарының маңындағы зираттардан қару- жарағымен жерленген ер адам мен сырға, жүзік, моншақ сынды әшекей бұйымдармен жерленген әйелдің қаңқасы табылған. Үйсін мәдениетінің тағы бір ерекшелігі Қарғалыдан табылған тәті. Бұл алтын тәтідегі ерекше әсемдікпен бейнеленген қанатты пырақ үйсіндердің мифалогиялық ұғымынан хабар береді.


    2-тапсырма

    Жұптық жұмыс «Тұжырымды айдар» әдісі. Кестені толтыру

    I-топ

    Суреттердегі үйсіндер мен қаңлылардың қолданбалы өнер туындыларын сипаттаңыз.

    Өнер туындылары


    Сипаттамасы

    Қарғалыдан табылған «Алтын тәті»


    Алматы маңындағы Қарғалы шатқалынан табылған б.з.б. 3-2 ғ асыл тастармен көмкеріліп таза алтыннан жасалған.

    Қаңлылардың қыш ыдыстары




    Саз балшықты керек формаға келтіріп қыш құмыра жасайды,күйдіреді. Алма және алмұрт тәріздес


    Сәйкестендіру II-топ

    Үйсіндер мен қаңлылардың мәдениетіне қатысты ұғымдардың жауабын табыңыз

    1. Гуньмо


    А) Қаңлы қаласы

    2. Қаптырма

    В) Қымбат тастар орнатылған алтыннан жасалған зергерлік бұйым

    3. Тәті

    С) Алтыннан жасалған зергерлік бұйым

    4. Битянь

    Е) Үйсіндердің басшысы


    Кәсіп иелерін анықтайды


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Абдурусул Сымбат Аманкелдіқызы
    30 Мамыр 2022
    1506
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Үйсіндер мен қаңлылардың материалдық және рухани мәдениеті.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Үйсіндер мен қаңлылардың материалдық және рухани мәдениеті.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін түсінеді. Қаңлылар мен үйсіндердің мәдениеті туралы айтады. Үйсіндер мен қаңлылардың мәдениетінің даму ерекшеліктерін анықтайды.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    М.Жұмабаев атындағы орта мектеп

    Пәні:

    Қазақстан тарихы

    Бөлім:

    5.3. Үйсіндер мен қаңлылар

    Педагогтің аты-жөні:

    Абдурусул С.А

    Күні:

    18.03.2022 ж

    Сынып: 5 Б

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Үйсіндер мен қаңлылардың материалдық және рухани мәдениеті.

    Зерттеу сұрағы: Үйсіндер мен қаңлылар мәдениетінің ерекшеліктері қандай?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    5.2.2.3 ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау

    5.2.2.6 көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін түсіну

    Бағалау критерийі

    • Көшпелілердің қолданбалы өнерінің ерекшеліктерін ,біледі.

    • Көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін түсінеді

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін түсінеді;

    Оқушылардың басым бөлігі: Қаңлылар мен үйсіндердің мәдениеті туралы айтады;

    Кейбір оқушылар: Үйсіндер мен қаңлылардың мәдениетінің даму ерекшеліктерін анықтайды.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру




    Өткен білімді еске түсіру

    10 минут

    Ұйымдастыру кезеңі: Балаларды түгендеу. «Кіру билеттерін қабылдау»

    Алдыңғы білімді тексеру «Тәтті сұрақтар» әдісі . Сұрақ-жауап


    1. Қаңлылар өмір сүрген ғасыр? Б.з.б 3-2- б.з 5 ғасырлары

    2. Незізгі территориясы ? Оңтүстік Қазақстан

    3. Қаңлылыардың астанасы? Битянь қаласы

    4. Екінші астансы? Бадян қаласы

    5. Халқының саны? 600 мың

    6. Отбасы, іскер саны?120 мың

    7. Қоғамдық құрылысы? Монархиялық билік жүйесі болды

    8. Билеушілерін қалай атады қаңлылар? Хан

    9. Кіші хандар дегеніміз кімдер? Ел 5 иелікке бөлінген, әр иелікті басқарғандар кіші хандар деп аталды

    10. Көсем дегеніміз ? Ру тайпа басшылар

    11. Негізгі шараушылығы? Мал шаруашылығы мен егіншілік және маталл өңдеу

    12. Қаңлылылар туралы көп дерек қалдарған? Қытайлықтар

    13. Қай мемлекеттермен сауда қатынастарын жасады? Қытай,Рим, Кушан

    14. Діндері қандай болды? Күнге,айға,жұлдыздарға табынған. Ата баба аруағына сиынған.

    15. Б.з.б 46-36 жылдары қаңлылар ғұндар тәіңрқұты Чжи Чжимен күш біріктіріп кімдерге қарсы соғысты? Қытайларға


    Мұғалім бағалау парығын топ басшыларына береді

    Ой қозғау. Тақырыпқа шығу.

    Жаңа сабақтың тақырыбын анықтау үшін оқушылардың зейіні төмендегі суретке аударылып, талқылау жүргізіледі.

    1. Суреттерде не бейнеленген?

    2. Суреттерге жалпы қандай атау беруге болады?

    3. «Мәдениет» деген не? Мәдениет элементтеріне не жатады?

    4. Бұл жәдігерлер Қазақстанды мекен еткен қандай тайпалармен байланысты болуы мүмкін?


    .

    Ой түрткі сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты болжайды.


    Сабақ мақсатын білім алушылармен анықтаймын және сабақ кезеңдерімен таныстырамын.




    Оқушылар үй тапсырмасының сұрақтарына жауап береді


    Жалпы 2 балл

    Дескриптор:

    Қаңлылар туралы сипаттама береді




























    Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу






    Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не туралы болмақ?










    Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады






















    Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады






    «Тәтті сұрақтар»

    Кескін қағаздар, оқулық 5 сынып Қазақстан тарихы

























    Бағалау парағы







    Тақырып

    тық суреттер АКТ

    Жаңа білім

    3 мин













    Сабақтың ортасы

    27 мин

    Бейнебаян


    Рисунок 1 1.Бейне материалдан нені тамашаладыңыздар?

    2.Қандай мағлұмат білдік?


    1.Тапсырма. Мәтінмен жұмыс. «Желаяқ әдісі»

    Топтарға кішігірім мәтіндер ілінеді.Әр топ мүшелері кезекпен тақтаға мәтіннің бір сөйлемін ішінен оқиды.

    Үйсін мен қаңлы тайпалары сақтардың мәдениетін жалғастырып, одан ары дамытты. Жетісу мен Сырдария қалаларындағы қазба жұмыстарының нәтижесінде үйсіндер мен қаңлылардың материалдық мәдениеті біршама толық зерттеліп, ерте көшпелілердің мәдениеті жөнінде мағлұмат алуға мүмкіндік пайда болды. Зерттеулер ерте көшпеліліердің негізгі тұрақты баспана ретінде киіз үйді, ал көшкенде күйме үйлерді пайдаланғанын анықтаған. Үйсіндер мен қаңлылар ағаштан, сазбалшықтан ( керамика) ыдыс-аяқ , қола, күміс, алтыннан әшекей бұйымдарын, темір, қола, сүйектен қару-жарақтар жасаған.


    Еңбек құралдарын жасауда көбінесе темір, қола, сүйек,ағашты қолданды. Қорғандардан табылған темір заттар маталлургия ісінің де гүлденгенін көрсетеді. Халықтың бір бөлігі темір және полиметалл рудасын қазумен, алтын мен күмісті өңдеп, оларды сатумен айналысқан. Бұл қаңлылардың сауда -саттықпен айналысқандарын көрсетеді. Үйсіндер мәдениетінің бір бөлігі үйсін қорғандары.


    Олар үйінді оба түрінде кездеседі. Қаңлы тайпаларының тұрақтарының маңындағы зираттардан қару- жарағымен жерленген ер адам мен сырға, жүзік, моншақ сынды әшекей бұйымдармен жерленген әйелдің қаңқасы табылған. Үйсін мәдениетінің тағы бір ерекшелігі Қарғалыдан табылған тәті. Бұл алтын тәтідегі ерекше әсемдікпен бейнеленген қанатты пырақ үйсіндердің мифалогиялық ұғымынан хабар береді.


    2-тапсырма

    Жұптық жұмыс «Тұжырымды айдар» әдісі. Кестені толтыру

    I-топ

    Суреттердегі үйсіндер мен қаңлылардың қолданбалы өнер туындыларын сипаттаңыз.

    Өнер туындылары


    Сипаттамасы

    Қарғалыдан табылған «Алтын тәті»


    Алматы маңындағы Қарғалы шатқалынан табылған б.з.б. 3-2 ғ асыл тастармен көмкеріліп таза алтыннан жасалған.

    Қаңлылардың қыш ыдыстары




    Саз балшықты керек формаға келтіріп қыш құмыра жасайды,күйдіреді. Алма және алмұрт тәріздес


    Сәйкестендіру II-топ

    Үйсіндер мен қаңлылардың мәдениетіне қатысты ұғымдардың жауабын табыңыз

    1. Гуньмо


    А) Қаңлы қаласы

    2. Қаптырма

    В) Қымбат тастар орнатылған алтыннан жасалған зергерлік бұйым

    3. Тәті

    С) Алтыннан жасалған зергерлік бұйым

    4. Битянь

    Е) Үйсіндердің басшысы


    Кәсіп иелерін анықтайды


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Сабақ жоспары 5 сынып
    30.05.2022
    1506
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Абдурусул Сымбат Аманкелдіқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации