Материалдар / Ұйымдастырылған оқу қызметі

Ұйымдастырылған оқу қызметі

Материал туралы қысқаша түсінік
Күні: 03.11.2020ж Білім беру саласы: Шығармашылық ҰОҚ: Аппликация Тақырыбы: «Көңілді добым.» Мақсаты: Айнала қоршаған ортадан көргенін әңгімелету.Жапсыру іскерлік дағдыларын қалыптастыру, көлемі,пішініне,түр-түсіне қарай үйлесімін тауып кеңістікке орналастыра білуге жаттықтыру. Көрнекіліктер: әртүрлі доптардың суреттері, резеңке доп. Қостілділік компонент: доп-мяч, домалақ-круглый, көңілді-веселый.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Желтоқсан 2020
392
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Жұлдыз» ортаңғы тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы


Күні: 03.11.2020ж

Білім беру саласы: Шығармашылық

ҰОҚ: Аппликация

Тақырыбы: «Көңілді добым.»

Мақсаты: Айнала қоршаған ортадан көргенін әңгімелету.Жапсыру іскерлік

дағдыларын қалыптастыру, көлемі,пішініне,түр-түсіне қарай үйлесімін тауып

кеңістікке орналастыра білуге жаттықтыру.

Көрнекіліктер: әртүрлі доптардың  суреттері, резеңке доп.

Қостілділік компонент: доп-мяч, домалақ-круглый, көңілді-веселый.


Оқу

іс-әрекетінің

Педагогтың

іс-әрекеті

Балалардың

іс-әрекеті

Мотивациялық қозғаушылық

Шаттық  шеңбері. 

-Қайырлы  таң ұстазым!

-Қайырлы  күн достарым!

Шеңберге тұрайық!

Жылулық сыйлайық!

Шаттық  шеңберге  тұрады, амандасады.

  Ұйымдастырушы ізденуші

-Балалар қазір жылдың қай мезгілі?

-Ауа райы қандай?

 

-Балалар, сендер ойыншықтармен ойнағанды жақсы көресіңдер ме?

-Ал енді мен сендерге өлең оқып берейін, сендер тыңдаңдар?

 

Добым менің, добым менің,

Өзің неткен көңілді едің.

Зымырайсың, қутыңдайсың,

Бірақ менен құтылмайсың.

 

-Балалар, мынау не?

-Доп қандай?

-Оның пішіні қандай?

-Доп неге ұқсайды?

-Доп қандай қимыл жасайды?

-Доптың түсі қандай?

 

-Доп неден жасалған?

-Біз доппен қандай ойындар ойнаймыз?


Қағаздан қиылған  допты жабыстыру

 Сергіту сәті.

Кәне, балалар, тұрамыз,

Бойымызды жазамыз.

Бір отырып, бір тұрып,

Біз тынығып аламыз.

-Күз

-Күн салқын.

 

-Иә.

 

 

Балалар мұқият тыңдайды, сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

-Доп.

-Кішкентай.

-Дөңгелек.

-Шеңберге.

-Секіреді, домалайды.

-Жасыл, қызыл,сары,ала, әр түрлі болады.

-Резеңкеден.

 

-Түрлі ойындар ойнаймыз.

 Допты жабыстырады

 

Балалар қимыл қозғалыстар арқылы сергіту сәтін орындайды.

 

 

Рефлексиялық-түзетушілік

Сұрақ-жауап арқылы оқу іс- әрекетін қорытындылау (допты қолдану арқылы)

 

Балалардың жауабы тыңдалады.


Күтілетін нәтиже:

Орындайды: заттарды қарастырып, олардың түсін, пішінін, қандай материалдан

жасалғанын айтуға арналған тапсырманы.

Түсінеді: өлең мазмұнын.

 




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ