Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Іс-әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық-қозғаушылық | Тыныштық сәті:(Баяу әуен) Су астына саяхат-Не көрдіңдер?-Не сезіндіңдер?-Не ұнады?Канеки,бәріміз шаттық шеңберімізге жиналып,бір бірімізге мақтау айтып,қуаныш сыйлап көрейік. | Балалар өз ойларын айтады.Бір біріне мақтау сөздер айтады. |
Ұйымдастырушылық-ізденістік | Әңгімелеу:Ертегі АйнаТәрбиеші балаларға Айна туралы ертегіні оқып түсіндіріп айтып береді.Сұрақтар:Балалар кірпі, қоян,керік орманнан не тауып алды?Кішкентай достарымыз айнадан неге әр түрлі суреттерді көрді деп ойлайсыңдар?Ал енді бір бірлеріне қарап айырмашылықтары мен ұқсастықтарынды айтындарыш?Дидактикалық ойын:Мен қандаймынӨзімен –өзімАл енді көздеріңді ашындар.Қыздар мен ұлдар не туралы армандайды?Алдымен қыздардың армандарын тыңдайық?Ал енді ұлдардың армандары қандай екен?Дәйек сөз.Жақсы қыз жағадағы құндыз,Жақсы ұл-аспандағы жұлдыз.(мақал)Сергіту сәті: Таңертең тұрамын, Бетімді жуамын, Тісімді тазалап, Айнаға қараймын. Шашымды тараймын, Киімімді киемін, Балабақшаға келемін, Мен жақсы баламын!Көңіл күй және жүріс– Балалар, енді мен сендерді бір-бірлерінің көңіл-күйлеріңді көтеруге шақырамын.Ғажайып сөздер:- Мен...(Мен ақылды баламын, үлкендерге жол беріп, амандасамын, мейірімді, жақсымын, нәзікпін, мықтымын, кішкентайларға ізетпен қарап көмектесемін т.б.). | Әрбір бала өз бойындағы қасиеттерді айтып, өзіне мінездеме беру.Балалар ертегіні түсініп ертегі бойынша қойылған сұрақтарға толықтай жауап береді.Балалар өздері жайында айтып өтеді.Көздерін ашып әр бала өз армандарын айтады.Мақалды қайталап жаттайды, қандай мағына бергенің айтып береді.- Қимыл-қозғалыспен көрсету-Мен қандаймын, қандаймын биік таудаймын (таудың суреті) -Мен қандаймын, қандаймын әсем сұлу айдаймын (тәтті балдаймын, шалшық судаймын...)Үш тілдегі сөздерді тәрбиешінің көмегімен қайталайды.Балалар берілген тапсырманы мұқият орындайды.Балалар ойынды қызыға ойнайды.Балалар әнді бірге айтады.Біз бір бірлерімізді сыйлаймызБір бірімізге көмектесеміз. |
Рефлекциялық-түзетушілік | Соңғы тыныштық сәтi. (баяу әуен)Өзінді өзін таны да, Тағы да ойлан,тағы да.Жақсылық көрсең біреуден,Мен қандаймын?-деп ойла.Жамандық көрсең біреуден,Мен қандаймын?-деп ойла- Жақсы ,рахмет балалар! | Тақпақтың мағынасын айта отырып өзі қандай бала екенің әңгімелеп айтып береді. |
Іс-әрекетінің кезендері | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық- қозғаушылық | Тәрбиеші балалармен амандасып шаттық шеңберіне жиналады. Арайлап атқан таң, Шуақты еді қандай? Алыстарға самғаймыз, Қанатымыз талмай! | Балалар амандасады.Шаттық шеңберіне жиналады. |
Ұйымдастырушылық-ізденістік. | Үлестірмелі материалдармен жұмыс.Геометриялық пішіндерді еске түсіру,атап беруді ұсынуБүгін үшбұрыш туралы көбірек білетін боламыз.Бұл пішін неге үшбұрыш деп аталады,қалай ойлайсыңдар.Өйткені бұл пішіннің бұрышы үшеу.Қане санап көрейік: 1,2,3.(бұрыштарын көрсетіп санау)Енді осы үшбұрыш пішіндерді қай жерлерден көре аламыз.Жауаптарын сараптау,мақтау-мадақтау,«Ғажайып үшбұрыш» Д/о.Үшбұрыштардан үй ...т б суреттер құрастыру.Үшбұрыштарды пайдаланып төртбұрыш құрастыруға болатынын түсіндіру.Геометриялық пішіндерді еске түсіреді.Үшбұрыш пішінімен танысып,бұрышын санап,бұрышының үшеу екенін яғни «үшбұрыш» екенін дәлелдейді.Не үшін үшбұрыш деп аталатынын түсінеді.Ойын ойнап үшбұрыштан төртбұрыш ,үй,... т б заттар құрастырып үйренеді. Балаларға жұмбақ жасырады:Айгүл келді бірінші боп бақшаға, қосылды оған Бибігүл мен Марат та, Балғындарды ойнап жүрген топтағы Санап берші сен бізге бір ойлан да. Педагог суретте қанша бала болса, жолақтың ішіне сонша дөңгелек салуға тапсырма береді.Өлең оқып береді:Үш дегенің екі ілмек,Тұратын қармағын сермеп.Үшінші боп тұратын, Мұны әркім білмек.Сергіту минуты.Желменен ағаштар,Тербеледі ардайым.Бір иілді, екі иілді.Сыңғырлады жапырақтар. | |
Рефлексиялық-түзетушілік | Өзін-өзі бақылау және өзі атқарған жұмысқа баға беру.- балалар енді 3 саны туралы тақпақ айтып беріңдер.Тәрбиеші оларды атқарған жұмыстары үшін мадақтайды. | Балалар өз жұмысын педагогтің қолындағы үлгімен салыстырады. |
Іс-әрекетінің кезендері | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық- қозғаушылық | Педагог баларды шаттық шеңберге шақырады. -Сәлеметсіңдер ме,балалар!Мен сендерді көргеніме қуаныштымын. Кәне,бәріміз бір-біріміздің қолымыздан ұстап, «Қайырлы таң!» - деп дауыстап айтайықшы. | Балалар шаттық шеңберін құрып,бір-біріне күлімдеп қарап, «Қайырлы таң!» - деп дауыстап айтады. |
Ұйымдастырушылық-ізденістік. | -Балалар, қазір біз көрмеге барамыз.Бұл көрмеге әртүрлі заттар қойылған. Сендер мұқият қарап, көрмеден не көргендеріңді естеріңе сақтап алыңда. - Мынау не? (Жиһаздарды көрсетеді) - Олар неден жасалған екен? Бұларды бір сөзбен қалай айтамыз? -Мыналар не?(Киімдер,аяқкиімдер,қант,макарон т.б.заттарды көрсетеді) -Балалар осы көрсетілген заттарды кімдер жаайды? -Дұрыс айтасыңдар,күнделікті тұрмыста қолданылатын заттардың барлығын жасайтын да,ойлап табатын да адамдар екен.Біз бүгін осы заттарды қалай пайда болғандығы туралы әңгімелесеміз. Мына суретке қараңдаршы (кір жуып жатқан,үй сыпырып жатқан адамдардың т.б. суреттерді көрсетеді),суретте не бейнеленген?Адамдар немен айналысып жатыр? Кірді қалай жуып жатыр? -Үйдің ішін немен сыпырып жатыр? -Яғни ,бұрын барлық үй шаруасын адамдар қолмен атқарған екен.Кір жуу,үйді тазалау,от жағу сияқты жұмыстар уақытты көп алатын да,демалуға уақыт мүлдем аз болатын.Соған байланысты адамдар жұмысты жеңілдету үшін кір жуатын машинаны ойлап тапқан (бұрынғы кір жуатын машинаның суретін көрсетеді).Кейін келе-келе автомат кір жуатын -Олар:үтік,теледидар,магнитафон,шаңсорғыш,тоңазтқыш,т.б. Темірден,пластмастан т.б жасалған.Электроникалық заттар Киімдер,аяқкиімдер,қант,макарон,т.б. Тәрбиеші балаларға ойыншықтар мен жиһаздардың бұрын қалай жасалғандығы,ал қазір қалай жасалатындығы туралы сұрайды. -Балалар,осы айтылғандардың бәрі де кімнің еңбегінің нәтижесі деп ойлайсыңдар? -Сендер тағы да қандай еңбек ететін адамдар туралы білесіңдер? -Жарайсыңдар,балалар, Балалар үтік түрлерін көріп,бақылап,өздеріннің үйінде бар үтіктерді атып,оларымен бөліседі. -Ойыншықтар, жиһаздар жасап жатқан және киім, аяқкиім тігіп жатқан адамдар. -Балалар,осы айтылғандардың бәрі де кімнің еңбегінің нәтижесі деп ойлайсыңдар? -Сендер тағы да қандай еңбек ететін адамдар туралы білесіңдер? -Жарайсыңдар,балалар, Балалар үтік түрлерін көріп,бақылап,өздеріннің үйінде бар үтіктерді атып,оларымен бөліседі. -Ойыншықтар, жиһаздар жасап жатқан және киім, аяқкиім тігіп жатқан адамдар. -Адамдар еңбегінің нәтижесі. -Гүл өсіретін адамдар бар. -Нан пісіретін адамдар бар. -Сиыр сауатын адамдар бар. -Кәмпит жасайтын адамдар бар. -Киімді ұқыпты киюіміз керек. -Ойыншықтарды сындырмай ойнауымыз керек. -Тамақтарды жерге тастамай, жинап жүру керек. Бірінші орталықтағы балалар өздеріне таныс бір заттың суретін салып,екінші орталықтағы балалар мүсіндеп,өздерінің еңбегінің нәтижесі туралы әңгімелеп айтып береді. Адамдардың еңбегі туралы көп айтуға болады екен.Мысалы, сендердің күнделікті жейтін күріш,тары,қантты да өсіріп,күтіп-баптау үшін адамдар көп еңбек етеді екен.Ал олардың еңбегінің нәтижесін біз бүгінгі көрмеден көрдік.Сендер сол еңбек адамдарының еңбегін бағалау үшін не істеулерің керек деп ойлайсыңдар? Педагог балаларды екі орталыққа бөліп, бірінші орталықтағы балаларға кез келген бір заттың суретін салуды,екінші орталықтағы балаларға мүсіндеу ұсынады.Тапсырманы анықтап түсіндіріп,балаларға бағыт-бағдар беріп отырады.Педагог балалардың салған суреті мен жасаған мүсіндерін бағалап,бұл да еңбектің нәтижесі екендігін айтып түсіндіреді. Сергіту сәтін ұйымдастырады. Мен ұқыпты баламын, Айтқан тілді аламын. Кірлеп қалса киімім, Өзім жуып аламын . Едендегі шаңдарды Шаңсорғышпен сорамын. Ойыншықтарды орнына Жинастырып қоямын. | Балалар көрмеге келеді.Ол жерден ойыншықтар,жиһаздар, т.б.заттар көреді.Бақылап,естеріне сақтауға тырысады. -Төсек,шкаф,диван т.б. -Ағаштан,матадан жасалған. Жиһаздар деп айтамыз. Балалар педагогтың айтқанын мұқият тыңдап отырады. -Кір жуып жатыр,үй сыпырып жатыр. –Табаққа су құйып,қолмен ысқылап жуып жатыр. -Үйді сыпыртқымен сыпырып,тазалап жатыр. -Автомат кір жуатын машинамен кір жуған жеңіл.Өйткені автомат кір жуғыш машина өзі жуады,шайқап,сығады және жартылай кептіріп береді.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |