Материалдар / Ұжымға арналған тренинг. Тақырыбы «Біз біргеміз»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ұжымға арналған тренинг. Тақырыбы «Біз біргеміз»

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: Психологиялық тренинг жаттығулары. Тренинг тақырыбы: «Біз біргеміз» Тренингтің мақсаты: Педагогтардың ұжымдық сыйластық, бір – біріне сенім арту, бірлесіп жұмыс жасауға баулу, көңіл – күйлерін көтеру. Тренингтің міндеттері: Білімділік: Қатысушылардың өз ойларын ашық жеткізіп, бір – бірінің пікірін құрметтеуге, сеніммен қарауға бейімдеу. Дамытушылық: Тұлғаның өзін ортада көрсете білу, өзін бағалай алуға түрлі психологиялық жағдайлардан шығу және өз пікірін ашық айтуға ықпал жасау. Тәрбиелік: жеке тұлғаның рухани өсуіне психологиялық жағдай жасай отырып, адамгершілік, сыйластық, әдептілік, шынайылық, адалдық құндылықтарын ұғынуға көмектес.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Желтоқсан 2018
5907
9 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұжымға арналған тренинг. Тақырыбы «Біз біргеміз»

2 Оңалту орталығының педагог-психологі

Доскеева Гулзат Оразамбековна


Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: Психологиялық тренинг жаттығулары. 
Тренинг тақырыбы: «Біз біргеміз» 
Тренингтің мақсаты: Педагогтардың ұжымдық сыйластық, бір – біріне сенім арту, бірлесіп жұмыс жасауға баулу, көңіл – күйлерін көтеру. 
Тренингтің міндеттері: 
Білімділік: Қатысушылардың өз ойларын ашық жеткізіп, бір – бірінің пікірін құрметтеуге, сеніммен қарауға бейімдеу. 
Дамытушылық: Тұлғаның өзін ортада көрсете білу, өзін бағалай алуға түрлі психологиялық жағдайлардан шығу және өз пікірін ашық айтуға ықпал жасау. Тәрбиелік: жеке тұлғаның рухани өсуіне психологиялық жағдай жасай отырып, адамгершілік, сыйластық, әдептілік, шынайылық, адалдық құндылықтарын ұғынуға көмектес. 
Қатысушылар: Тәрбиеші апайлар 
Жұмыс түрі: Топтық жұмыс 
Қажетті құралдар: Түрлі түсті қағаздар,бояулар, қиынды гүлдер, сұрақтар жазылған карточкалар. 
Тренинг бағдарламасы:

1. Танысу жаттығуы

2. Топқа бөліну.

3. Ой жинақтау

4. «Сезімдер әлемі» жаттығуы.

5. «Мен және менің айналамдағылар» сурет салу

6. Күн шуағы (Рефлекция)

 

Тренинг ережесі:

1. Өз ойын ашық айту

2. Өзгелердің пікірін құрметтеу

3. Белсенді әрекет ету.

4. Шынайылық

5. Топтасып жұмыс жасау.

Барысы: Амандасу рәсімі

Психолог: Сәлеметсіздер ме, қымбатты ұстаздар!

Кіріспе сөз.

Адамдардың әлеуметтік қауымдастығының ең жоғарғы формасы - ұжым. Ұжым - ол қоғамға пайдалы қызметте ортақ мақсатқа жұмыла еңбек ететін және психологиялық тұрғыда топтасқан адамдар тобы. Ұжымның белгілерін А.С.Макаренко анық та толық айтып берді. Ұжым дегеніміз - жек адамдардың өз алдарына мақсат қоя ұйымдасқан ұжымдық органдары бар комплексі. Достық - адамдарды бір – біріне туғандай бауыр етіп, жақын ететін, араларын кіршіксіз таза етіп байланыстыратын ізгілікті қарым – қатынас. Достық сезімі адамдардың бойында жаратылғаннан бар. Қандай болмасын адамның өз сырын айта алатын , дертін сөйлей алатын, жарылып шынын жасырмайтын, еш нәрсесін бүкпелемейтін адамдар болады. Міне – ол дос адам. Дос болу - таныстықтан бастап, шынайы тілектестікпен араласу, керек кезінде қол ұшын беру, басына қиын жағдай туған кезде жанынан табылу, оны қажетсіну, сыйлау, құрметтеу, алдамау. Әріптестік дегеніміз - белгілі бір ұйымдарда бірігіп жұмыс жасайтын қызметтес адамдар. Әріптестік әр түрлі жас аралығын қамтиды. Әріптестік белгілі бір мамандықтар бойынша бөлінеді. Мәселен мұғалімдер, дәрігерлер, әншілер, құрылысшылар.

1. Танысу жаттығуы Көңілді музыка ойналады. Жаттығуға қатысушылар шеңбер бойынша тұрады. Әрбір қатысушы өзінің есіміне сын есім қосып және бойындағы бір қасиетін айтып шығады. Мысалы: Мен , Дарынды Дана- Көп сөйлемеймін. Талқылау: Қандай әсер алдыңыздар.

2: Топқа бөліну Қатысушылар түрлі - түсті гүлдерден өздеріне ұнайтын бір түсті таңдайды, сол таңдаған түстері бойынша топ құрып, үстелдерге жайғасып отырады. Үш топқа мына аттар ұсынылады.

І – топ. Ұжымдық

ІІ топ Достық

ІІІ топ Әріптестік

Әр топ мүшелері өз топтарының атауларын қорғап шығу керек. Тапсырма. «Ой жинақтау» Әр топқа өз атауларына байланысты 3 сұрақтан беріледі. Ойлануға 5 минут уақыт.

І топ сұрақтары.

1. Ұжым дегеніміз не?

2. «Ұстаздың қолында адам өмірінің келешегі, тағдыры тұр »- деген сөзді қалай түсіндіресіз?

3. Өз қуанышыңызды ұжыммен бөлісіңіз? (Ролге ену)

 

ІІ топ сұрақтары.

1. «Достық» ұғымын қалай түсіндіресіз?

2. Достық туралы мақал мәтел келтіріңіз.

3. Достық қиындықта көрінеді. (Ролге ену)

 

ІІІ топ сұрақтары.

1. Әріптестік сөзіне тұжырымдама бер.

2. Әріптестікті кім басқарған жөн. (Жасына сәйкес)

3. Бір жағдайға байланысты Жұмыстан сұрандыңыз,әріптесіңізден өзіңіздің орныңызға қалуға өтініш білдіріңіз. (Ролге ену)

Топтар сұрақтарға дайын болғанша қонақтармен ойын ойнайық.

Ойын: «СЫЙЛЫҚ»

Мақсаты: Қарым-қатынасты дамыту және ұжымдық ауызбіршілікті қалыптастыру. Барысы: Әр адам қимыл мен ым арқылы қасындағы әріптесіне сыйлаған затты көрсету ,ал көршісі заттың атын атап, сыйлықты алғыс білдіре отырып қабылдайды. Мыс: жүрек жылуын ұсыну , күлкісін ұсыну.

І-тапсырманың сұрақтарына анализ жасау. Сұрақтардың жауабы тыңдалады.

ІІ-тапсырма. «Сезімдер әлемі » жаттығуы. Әр топ екі таратпадан алады. 




Сары таратпалар

Жасыл таратпалар

Қуаныш

Таңдану

Батылдық

Достық

Сенімділік

Мейірімділік

Қайғы - мұң

Ашу – ыза

Қорқыныш

Қызғаншақтық

Реніш

өзіне риза болу

 

Осы сезімдерін көрсетіп беру.

Әр топтың тапсырмаларына қорытынды жасау.

 

ІІІ тапсырма. «Мен және менің айналамдағылар» тақырыбында сурет салу.

Нұсқау: Ұнды пластмасса ыдысқа салып, бояуды ерітіп щприцпен ұнға құямыз. Қалаған түсімізді шығарамыз. Саусақпен сурет саламыз. Топтардың суреті дайын болғанша бір ән тыңдаңыздар: Ән - әуез жетекшісі Қосуақ Құралай апаймен тәрбиеленушіміз Дүйсебек Махаббаттың орындауында «Ұстазым» әні.

ІІІ тапсырма бойынша топтардың жауабы тыңдалады.

Талқылау: суретті салғанда нені елестеткенін, олар қандай мағына беретінін білу. «Ормандағы жаңбыр» ойыны

Ойынға қатысушылар бірінен соң бірі қатарласып тұрады, жүргізуші мәтінді оқиды, ал қөатысушылар орындайды. Орманда күн ашық, ағаштар бұталарын күнге қарап бағыттап, жапырақтарын күннің көзіне шуағына көрсету үшін ұмтыла түсуде. Сіздер ағаштарсыздар да, аяқтың ұшымен тұрып, қолдарыңызды биікке созып күнге барынша жақындай түсіңіздер. Қандай тамаша! Осы кезде қатты жел тұрып кетті, ағаштар тербеле бастады, тамырлары болғандықтан түптері мықты, (аяқтың бұлшықеттеріне салмақ түсіріңіздер. Қатты жел жаңбырдың иісін шығарып қара бұлттарын алып келді. Ал ағаштарға сірікіреп тамшылаған жаңбыр сезіле бастады, жаңбыр тамшылары үдей түсті.Сол кезде ағаштар бірін – бірі аяп кетті де жаңбырдың қатты тамшыларын сілкиді. Ағаштар өздерін сергек сезініп, өмірдің қуанышын байқайды. Ағаштар өздерін сергек сезініп, өмірдің қуанышын байқайды. Күн шуағы (Рефлекция)

Қарамен жазылған сөздер тақтада жазылып тұрады.

Семинарға қатысушыларға күннің шуақтары таратылады., тақтадағы сөздерден біреуін таңдап, алдарындағыпараққа жазып беру қажет .Содан кейін шумақтар жиналады да күннің бейнесі құрастырылады . Тақтаға келесі слайдта әр адамның таңдауы бойынша қандай қасиеті бар екені шығып тұрады.

Жақсы - бірқалыпты адам

Өте жақсы- барлық істі жақсылыққа жоритын адам

Білім – ізденімпаз

Тамаша - әсерлі адам

Керемет – жан дүниесі мол адам

Орташа - қанағатшыл

Көңілді – көпшіл адам

Әсем – талғампаз

Шебер – идея, фантазиясы жоғары

Жұлдыз – жаңалыққа жаны құмар

Тәтті – балажан, бауырмал

Ұстаз – баланың инженері

Қамқор – қамқорлыққа дайын

Өнер – Сегіз қырлы , бір сырлы

 

Бүгінгі тренинг жаттығуымызға қатысқандарыңызға рахмет!



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!