Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ұлттар достығы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
САБАҚ: 1-2 |
Мектеп: Шақаман жалпы орта білім беретін мектебі КММ |
||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Маширбаева Лазатия Саматовна |
||||||||||||
Сынып: 7 а |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Ұлттар достығы- басты байлығымыз |
||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
7.Т/А. Әлеуметтік- қоғамдық, оқу- еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (интервью, пікірталас, жаңалық, ән, көркем әдеби шы,армалардан үзінді) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау |
||||||||||||
Сабақтың мақсаттары: |
Тақырыпты ашуға байланысты қойылған сұрақтарға жауап береді, өз ойларын ашық жеткізеді, мәтінмен танысып, мәтіндегі негізгі ойды анықтайды; |
||||||||||||
Әлеуметтік- қоғамдық, оқу- еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (интервью, пікірталас, жаңалық, ән, көркем әдеби шы,армалардан үзінді) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдайды; |
|||||||||||||
Мәтін бойынша «Қос жазба күнделігін» толтырады, мақал- мәтелдердегі есімшенің қалай жасалып тұрғанын айтады, «Халықтар достығы» тақырыбында диалог құрастырады |
|||||||||||||
Бағалау критерийлері: |
|
||||||||||||
Тілдік құзіреттілік |
Пәнге қатысты сөздік қорлар мен терминдер: Ассамблея, ұлт өкілдері, сүйіспеншілік, ұлттар достастығы. |
||||||||||||
Сабақта қамтылатын құндылықтар |
«Мәңгілік ел» идеясының «Зайырлы қоғам және рухани байлық» құндылығының негізінде оқушыларды патриотизмге, адамгершілікке тәрбиелеу. |
||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Дүниежүзі тарихы, әдебиет |
||||||||||||
Алдыңғы білім |
Нәтиже сабақ |
||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||
Жоспарланатын уақыт Сабақтың басы 5 мин Үй тапсырмасын сұрау 5 мин Жаңа сабақ 25 мин |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер (төменде келтірілген жазбаларды жоспарланған әрекеттермен алмастырыңыз)
Көтеріңкі көңіл-күй орнату үшін «Мен өз елімді сүйемін» тренингі Егер сіздің досыңыз болса, көршіңіздің басын сипаңыз; Егер сіздің үйіңізде мысық болса, өз басыңызды сипаңыз; Егер сіз иттерді жақсы көрсеңіз, көршіңізді құшақтаңыз; Егер сіз құстарды жақсы көрсеңіз, қолыңызды соғып, құстарша қанат қағыңыз; Еге сіз мектебіңізді жақсы көрсеңіз, аяғыңызды топырлатыңыз; Егер сіздер Отаныңызды жақсы көрсеңіздер, алақандарыңызды соғыңыздар. лай болса, Қазақстандағы ұлттар достығы жасай берсін! «Таңдамалы оқушы» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау Үйге: 1,3-тапсырма
1. Қазақстанда қанша ұлт тұрады? 2. Сен тұратын аймақта қанша ұлт өкілдері бар? 3. Олардың Қазақстанға қалай келгені туралы білесің бе? 4. Сенің басқа ұлт өкілдерінен достарың бар ма?
Дескриптор: - «Қазақстан» сөзіне кластер құрайды; - Өз ойларын ашық жеткізеді; -Ойларына дәлелдер айтады;
Достығы жарасқан елміз Қазақстанда әртүрлі ұлт өкілдерінің кәсіппен шқғылдануына барлық жағдай жасалған. Бізден басқа мемлекетте дәл біздегідей терезесі тең еңбек етіп, кәсіп жасап, қалаған ісімен айналысып жатқан диаспоралар жоқ. Сондықтан олар Қазақстанда бақытты өмір сүріп жатыр. Елімізде еңбек етіп жүрген әртүрлі ұлт өкілдерінің көргенде қазақтың кеңдігіне қайран қаласыз. Осыдан біраз жыл бұрын тарихи отандарына кеткен біраз немістер Қазақстанға қайта келді. Қазақтың дарқандығы мен кеңдігін және бауырмалдығын Герольд Бельгер көп жазды. Оны өзінің өсиеті бойынша мұсылмандар зиратына – Кеңсайға жерледі. Міне, қазақтың өзге ұлтқа деген сүйіспеншілігін осыдан көруге болады. Олай болса, Қазақстандағы ұлттар достығы жасай берсін! Мәтін бойынша сұрақтар: Мәтіннен не түсіндіңдер? Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтаңдар? Мәтіндегі етістіктер қалай жасалған? Дескриптор: - Мәтінді оқып, танысады; - Мәтіннен негізгі ақпаратты анықтайды; - Мәтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді;
Дескриптор: - Мәтін бойынша «Қос жазба күнделігін» толтырады; - Қалай толтырғандығын айтып, түсіндіреді;
1. Бір көрген біліс, Екі көрген таныс. 2. Көрпе салғанға көрпе сал, Атаңнан қалған құл да болса. 3. Сыйласқанмен сыйлас, Сынасқанмен сынас. Дескриптор: - Мақал- мәтелдерді оқып, таныса алады; -Мақал- мәтелдердегі есімшенің қалай жасалып тұрғанын айтады; 11- тапсырма «Халықтар достастығы» тақырыбында диалог құрастыр. Дескриптор; - «Халықтар достастығы» тақырыбында диалог құрастырады; - Диалог құрастыру кезінде сөйлем құрылымына мән береді; Қорытынды Үйге тапсырма: «Қазақстан халқы ассамблеясы» туралы мәлімет жинап келу Бағалау: «Бас бармақ» Рефлексия: «Шығу парағын» пайдаланып, төмендегі сұрақтарға жауап жаз.
Келесі сабақта қандай мәселелерге баса назар аудару керек? |
Ресурстар
|