Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ұлттық ойындар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары № 5
Ұзақ мерзімді жоспар
бөлім: Гимнастикалық элементтер
және оның түрлері |
Күні: Сынып: 8 Мұғалімнің аты-жөні: |
||||
Сабақ тақырыбы: Акробатикалық жаттығуларды тізбегі: Тепе теңдік және секіру |
|||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.1.2.1 кең ауқымдағы қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың орындалу реттілігін түсідіру және көрсете білу |
||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар келесіге қабілетті: - акробатикалық жаттығулар кезінде қауіпсіздік ережесін сақтай алады. - кең ауқымдағы қимыл-қозғалыс комбинацияларының орындалу реттілігін түсінеді. Оқушылар көпшілігі келесіге қабілетті: -кең ауқымдағы қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың орындалу реттілігін көрсете біледі. |
||||
Бағалау критериі |
|
||||
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология:
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Талқылау үшін сұрақтар Сендер топта қалай жұмыс істедіңдер? Сендер табысты өзара әрекеттесе алдыңдар ма? |
||||
Құндылықтарды дарыту |
(Өмір бойы үздіксіз білім алу) Оқуға деген сүйіспеншілікті білуге құмарлық, шығамашылық пен оқылатын материалға сыни қарау, қарым-қатынас пен мінезді, денені және ақыл-ойды үздіксіз дамыту арқылы бойға сіңіру. Оқушылардың өз бетімен оқуға болысатын дағдылары мен қабілеттерін дамытуды қамтиды. (Ынтымақтастық) Жылы қарым-қатынасты орнату, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастыру мен құрылымдық ұстанымды дамыту, қарым-қатынас орнату кезіндегі сыни ойлау қабілеті. (Академиялық шындық) Басқа адамдардың ойлары мен идеяларын құрметтеу, академиялық шындықтың ұстанымдарын сақтау, плагиатқа және ақпараттың көзін көрсетпеуге төзбеушілік. |
||||
Пәнаралық байланыстар |
Биология пәнімен байланыстыру. |
||||
АКТ қолдану дағдылары |
Акробатикалық ширату сілтемесі: https://www.youtube.com/watch?v=zWk-FIDpZ5o Акробатикалық жаттығуларға сілтеме: |
||||
Бастапқы білім |
гимнастикалық жаттығулары дағдылары мен білімдеріне ие. |
||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы 0-7 7-8 |
Мұғалім оқушыларды сабақ тақырыбымен, күтілетін нәтижелермен және сабақ мақсаттарымен таныстырады. Күтілетін нәтижелер - гимнастика жаттығуларымен айналысу кезіндегі қауіпсіздік техникасын біледі. - гимнастикалық жабдықтарды қолдану мен қозғалыс әрекеттерін орындаудағы қиындықтар мен тәуекелдерді түсінеді. -қарапайым қозғалыстар реттілігін орындай алады. -гимнастикалық жаттығулар реттілігін орындайды. Мұғалім Сіздер үшін денені қыздыру және қалпына келтіру нені білдіреді деп сұрақ қояды II. Мұғалім сабақтағы қауіпсіздік техникасын еске салады. (П) «Медуза » ойынын өткізеді Оқушылар акробатикалық жаттығулардың адам ағзасына қандай әсері бар екендігін жұппен талдап бір біріне сұрақтар қояды . Оқушылар бір-бірін бағалайды Мұғалім дененің құрлысын жазуды ұсынады. Мұғалім оқушылармен бірге алдағы ауыр дене жүктемесіне ағзаны дайындау үшін түрлі бұлшық ет топтарын ширатып шынықтыру үшін көшбасшыны таңдайды. Денені ширатып шынықтырғаннан кейін мұғалім оқушыларға «смайликтер» стратегиясы бойынша жаттығудан кейінгі көңіл-күйді анықтауды ұсынады. Мұғалім сұрақ қояды: - сіз таңдаған көңіл-күйлеріңізді қалай түсіндіруші едіңіз? |
Кең, таза кеңістік әрбір әрекет үшін. Мұғалімге ысқырық |
|||
Сабақтың ортасы 10-20 20-30 |
(Б, Т, Ж, Ф) Оқушылар жұппен секіру жаттығуларын (хореография) орындайды: - секіру қадамы; - аяқтың өзгеруімен секіріңіз; - алға жылжытыңыз Теңдестіру жаттығулары: - қолында гимнастикалық таяқтың балансы; - бір нысанмен ату (теннис доп) Дескриптор : - жаттығулар кезінде қауіпсіздік ережесін бақылайды; жаттығуды жүргізу әдісін біледі; - секіру кешенін көрсетті; - гимнастикалық таяқшаны 10 секунд бойы ұстады; - көптеген тәсілдермен айналысу; Бағалау: тапсырманы орындағаннан кейін мұғалім оқушыларға дескриптор арқылы өзара бағалау жүргізуді ұсынады. Мұғалім сұрақ қояды: Бұл жаттығулар сендерге керек бола ма? (Мысалы, керек болады, себебі біз үйде жаттығулар кешенін құра немесе таныс кешенді пайдалана аламыз). Сендердің ойлағандарың іске асады ма? Мұғалім, оқушыларды дұрыс жолға бағыттайды және қандай да бір қиыншылықтар мен тіл проблемалары туралы ескертулер жазып алады (спорт терминологиясы және т.б.) Мұғалім кейде оқушыларға ынталандырушы сұрақтар қойып, олардың қаншалықты тапсырманы орындаумен айналысып отырғанын тексереді. Қажетті жағдайда мұғалім келіспеушілік жағдайында мәселені дұрыс шешуге талпынады. |
Акробатикалық ширату сілтемесі: https://www.youtube.com/watch?v=zWk-FIDpZ5o Акробатикалық жаттығуларға сілтеме: https://www.youtube.com/watch?v=G38vw9xLZ6E Әрбір әрекет үшін кең, бос кеңістік, ысқырық, секундомер, бор. |
|||
Сабақтың соңы
35-40 |
VI. Рефлексия: Мұғалім оқушыларға «Жетістік сатысы» стратегиясын ұсынып, рефлексия жүргізеді. Оқушылар рефлексиялық карточкаларды толтырады. Зейінді және тыныс алуды қалпына келтіру жаттығулары. Оқушылар мұғалімнің көрсеткенін және айтқанын істейді (жалпы дамытушы жаттығулар), қателескен оқушы орнына отырады. Ергежейлілер – алыптар (Ергежейлілер – отырды, алыптар – тұрды). Мұғалім үй жұмысын береді: - пән терминологиясын жаттау; - таңғы жаттығу, кеудені жерден көтеру, пресс, тартылу. Оқушылар тамырдың ырғағын санайды. |
Кең, таза кеңістік әрбір әрекет үшін. Мұғалімге ысқырық |
|||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||
|
|
|
|||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
||||
|
|||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |