Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ұлттық құндылықтар – ел болмысы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
|
|
|||||
Пән мұғалімі: Нурмагамбетова Б. М |
Күні: 12.10.2020 |
|||||
Сынып. 8 «а» |
Оқушылыр саны: 14 |
Қатыспағандары:0 |
||||
Сабақтың бөлімі:Адамзаттық құндылықтар және әлем мәдениеті.Фонетика |
Сабақ тақырыбы:Ұлттық құндылықтар – ел болмысы |
|||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
8.2.4.1 тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдау. 8.4.2.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану. |
|||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: |
|||||
Оқылым барысында тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдер туралы түсінеді.Сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері:әуен, әуез тембр,кідірістерді сөйлеу мәнеріне сай қолданады. |
||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Мәтіндердіңтақырыбын, стилін, түрлерін, құрылымдық ерекшелігі мен тілдік құралдарды салыстыра отырып талдайды |
||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: |
||||||
Тілдік құралдарды пайдалана отырып мәтін құрастырады |
||||||
Бағалау критерийлері |
1.Оқылым барысында мәтіндердің тақырыбын, түрлерін, құрылымын слыстыра отырып талдайды; 2.Тілдік құралдарды пайдалана отырып мәтін құрастырады 3. Сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері:әуен, әуез тембр,қарқын, кідірістерді сөйлеу мәнеріне сай қолдана отырып талдайды. |
|||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану,талдау |
|||||
Құндылықтарды игеру |
«Мәңгілік ел» жалпықоғамдық құндылығы: Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтылығы |
|||||
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет. тарих |
|||||
Алдыңғы оқу |
7.2.4.1.Идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; |
|||||
|
Жоспар |
|||||
Жоспарланған уақыт Басы 2 минут 5 минут Ортасы Жаңа сабақ 1минут 5 минут 7 минут 2минут 7 минут 1 минут 5 минут 1 минут Соңы 4 минут 1 – 2 минут |
Жоспарланған жаттығу түрлері Психологиялық ахуал. «Релаксация» әдісі оқушылар музыканы тыңдап, ауызша өздерінің ішкі толғанысы жайлы айтады. 1-топ «Мәдени мұра» 2- топ «Ұлттық өнер» 3-топ «Салт -дәстүр» Үй жұмысы: «Сен – маған, мен -саған» әдісі арқылы үй жұмысын сұрау. Ойтүрткі.«Кластер» әдісі арқылы топтастыру,ұлттық құндылықтарды атайды.
Ұлттық құндылықтарр Толық өркениетті ел болу үшін, алдымен өз мәдениетімізді, өз тарихымызды бойымызға сіңіріп, содан кейін өзге дүниені игеруге ұмтылғанымыз жөн. Н.Назарбаев Бейнеролик көрсету, талдау. 1-тапсырма. «Мәтін құрылымына көңіл аудар» әдісі. Мәтінді оқып, тақырыбын,стилін, түрлерін, салыстыра отырып, термин сөздерді айтып шығады талдау жасайды. Топтық жұмыс.«Мәтін құрылымына көңіл аудар» әдісі 1-топ. «Адамзат мәдениеті мәдениеті» 2- топ.«Ұлттық мәдениеттің тірегі тілде» 3-топ.«Ұлттық құндылықтар» Дескриптор: 1. Мәтіндердің тақырыбын, стилін,түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау) табады. 2.Оқыған мәтіндерінің құрылымдық ерекшелігін салыстыра отырып тілдік құралдарды табады. 3. Сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері:әуен, қарқын, ой екпіні кідірістерді сөйлеу мәнеріне сай қолданады. Кері байланыс: «Бутерброд» әдісі Ж.Ж 2- тапсырма. «Фишбоун» әдісі арқылы “Қазіргі жастар Ұлттық құндылықтарды сақтайды ма ? деген тақырыпқа дәптерге жазбаша жұмыс. Дескриптор: 1.Мәтіндегі тілдік құралдарды пайдалана отырып балық қаңқасын толтыру. Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі 3 тапсырма. Бүгінгі сабақта қолданылған сөздерді үш тілде айтып шығу. Мәдениет, құндылық, тіл, салт, әдет-ғұрып, адамзат. Кері байланыс «Аяқталмаған сөйлем» әдісі
Рефлексия: «Кемпірқосақ» әдісі арқылы.Тақтадағы кемпірқосақ суретіне аттары жазылған стикерді іледі. Қызыл түс –түсінбедім;Көк түс –түсіндім;күлгін –өте жақсы түсіндім.Мысалы:Мен Сәуленің көмегі арқылы ой екпіні мен тіркес екпінін таба алдым.Мен стильдердің құрылымдық ерекшелігінеажырата алуды меңгердім. Бағалау:Оқушыларды берген кері байланыстары арқылы бағалау. Үй тапсырмасы: 4- тапсырма.«Ұлттық құндылықтардың ел болашағы мен жастар тәрбиесі үшін мыңыздылығы» тақырыбында эссеге дайындық. 1.Тұрмыстық ,әлеуметтік мәселені талдайсыңдар. 2.Негізгі ойды анықтайсыңдар. |
Ресурстар Сұрақтар жазылған қағаздар Интерактивті тақта https://baribar.kz/student/6295/madeniet-adamzat-alemininh-aynasy/ https://adyrna.kz/post/25708 http://qasym.kz/til-zhane-madeniet/ Стикерлер: қызыл, көк, күлгін. |
|
||
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |