Материалдар / Ұлттық құндылықтар – ел болмысы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ұлттық құндылықтар – ел болмысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәжірибе алмасу үшін Ұстаздарға арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қазан 2020
3334
10 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Пән мұғалімі: Нурмагамбетова Б. М

Күні: 12.10.2020


Сынып. 8 «а»

Оқушылыр саны: 14

Қатыспағандары:0


Сабақтың бөлімі:Адамзаттық құндылықтар және әлем мәдениеті.Фонетика

Сабақ тақырыбы:Ұлттық құндылықтар – ел болмысы

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

8.2.4.1 тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдау.

8.4.2.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Оқылым барысында тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдер туралы түсінеді.Сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері:әуен, әуез тембр,кідірістерді сөйлеу мәнеріне сай қолданады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Мәтіндердіңтақырыбын, стилін, түрлерін, құрылымдық ерекшелігі мен тілдік құралдарды салыстыра отырып талдайды

Кейбір оқушылар орындай алады:

Тілдік құралдарды пайдалана отырып мәтін құрастырады

Бағалау критерийлері



1.Оқылым барысында мәтіндердің тақырыбын, түрлерін, құрылымын слыстыра отырып талдайды;

2.Тілдік құралдарды пайдалана отырып мәтін құрастырады

3. Сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері:әуен, әуез тембр,қарқын, кідірістерді сөйлеу мәнеріне сай қолдана отырып талдайды.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану,талдау

Құндылықтарды игеру

«Мәңгілік ел» жалпықоғамдық құндылығы:

Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтылығы

Пәнаралық байланыс

Әдебиет. тарих

Алдыңғы оқу

7.2.4.1.Идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау;


Жоспар

Жоспарланған уақыт

Басы

2 минут







5 минут






Ортасы


Жаңа сабақ

1минут












5 минут



7 минут





















2минут





7 минут










1 минут





5 минут







1 минут







Соңы

4 минут









1 – 2 минут





Жоспарланған жаттығу түрлері



Психологиялық ахуал. «Релаксация» әдісі оқушылар музыканы тыңдап, ауызша өздерінің ішкі толғанысы жайлы айтады.

1-топ «Мәдени мұра»

2- топ «Ұлттық өнер»

3-топ «Салт -дәстүр»


Үй жұмысы:

«Сен – маған, мен -саған» әдісі арқылы үй жұмысын сұрау.





Ойтүрткі.«Кластер» әдісі арқылы топтастыру,ұлттық құндылықтарды атайды.


Прямая со стрелкой 1 Прямая со стрелкой 4

Овал 2

Ұлттық құндылықтарр




Прямая со стрелкой 10 Прямая со стрелкой 11

Прямая со стрелкой 12

Прямая со стрелкой 9


Толық өркениетті ел болу үшін, алдымен өз

мәдениетімізді, өз тарихымызды бойымызға

сіңіріп, содан кейін өзге дүниені игеруге

ұмтылғанымыз жөн.

Н.Назарбаев


Бейнеролик көрсету, талдау.



1-тапсырма. «Мәтін құрылымына көңіл аудар» әдісі. Мәтінді оқып, тақырыбын,стилін, түрлерін, салыстыра отырып, термин сөздерді айтып шығады талдау жасайды.


Топтық жұмыс.«Мәтін құрылымына көңіл аудар» әдісі

1-топ. «Адамзат мәдениеті мәдениеті»


2- топ.«Ұлттық мәдениеттің тірегі тілде»

3-топ.«Ұлттық құндылықтар»


Дескриптор:

1. Мәтіндердің тақырыбын, стилін,түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау) табады.

2.Оқыған мәтіндерінің құрылымдық ерекшелігін салыстыра отырып тілдік құралдарды табады.

3. Сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері:әуен, қарқын, ой екпіні кідірістерді сөйлеу мәнеріне сай қолданады.




Кері байланыс: «Бутерброд» әдісі





Ж.Ж

2- тапсырма. «Фишбоун» әдісі арқылы “Қазіргі жастар Ұлттық құндылықтарды сақтайды ма ? деген тақырыпқа дәптерге жазбаша жұмыс.

Дескриптор:

1.Мәтіндегі тілдік құралдарды пайдалана отырып балық қаңқасын толтыру.




Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі





3 тапсырма. Бүгінгі сабақта қолданылған сөздерді үш тілде айтып шығу.

Мәдениет, құндылық, тіл, салт, әдет-ғұрып, адамзат.





Кері байланыс «Аяқталмаған сөйлем» әдісі

  • Мен таба алдым...........

  • Қиындық туғызғаны...........

  • Мен .......... салыстырдым.

  • Мен өзімді.........................

  • Менің қолымнан келеді................


Рефлексия: «Кемпірқосақ» әдісі арқылы.Тақтадағы кемпірқосақ суретіне аттары жазылған стикерді іледі.

Қызыл түс –түсінбедім;Көк түс –түсіндім;күлгін –өте жақсы түсіндім.Мысалы:Мен Сәуленің көмегі арқылы ой екпіні мен тіркес екпінін таба алдым.Мен стильдердің құрылымдық ерекшелігінеажырата алуды меңгердім.


Бағалау:Оқушыларды берген кері байланыстары арқылы бағалау.


Үй тапсырмасы:

4- тапсырма.«Ұлттық құндылықтардың ел болашағы мен жастар тәрбиесі үшін мыңыздылығы» тақырыбында эссеге дайындық.

1.Тұрмыстық ,әлеуметтік мәселені талдайсыңдар.

2.Негізгі ойды анықтайсыңдар.


Ресурстар









Сұрақтар жазылған қағаздар




Интерактивті тақта















https://youtu.be/jdMcBg-o_Hc




https://baribar.kz/student/6295/madeniet-adamzat-alemininh-aynasy/



https://adyrna.kz/post/25708



http://qasym.kz/til-zhane-madeniet/














Стикерлер: қызыл, көк, күлгін.












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!