Материалдар / Ұлттық шешендік сөздер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ұлттық шешендік сөздер

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұлттық шешендік сөздер факультативінің жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қараша 2018
746
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




Ұлттық шешендік сөздер



Мақсаты:

Бұл шешендік сөздер сабақтарының түбегейлі мақсаты, оқушылардың жеке басын қалыптастыра отырып, әдеби мұраларға деген талғамын тәрбиелеу, рухани дүниесін кеңейту, ақыл-ойы мен  ұлттың сана-сезімін дамытуға ықпал ету, кітап оқуға деген ынтасын арттыру. 

Міндеттері:

1.Оқушылардың оқу дағдысын қалыптастыру және жетілдіру;

2.Көркем шығармаларды оқуға деген  қызығушылығын дамыту;

3.Шығарманың түпкі мазмұн-мәнін түсінуін, эмоциялық қабылдауын (кейіпкерлердің көңіл-күйіне ортақтасу, күйіну, сүйіну т.б.) қамтамасыз ету;

4.Шығармадағы көркем бейнелердің ерекшеліктерін аша білуге бағыттау;

5.Ауызекі және жазба тілде байланыстырып сөйлеуін (ойын еркін жеткізу, сауатты да мәнді жаза білу) дамыту;

6.Өзіндік ой-пікір айта білуге баулу;

7.Оқушылардың бойына ізгілік пен имандылық, адалдық пен мейірімділік сияқты адамгершілік қасиеттерді дарыту.















Түсінік хат


Қазақ ауыз әдебиетінің бір түрі – шешендік сөздер. Қазақ шешендігінің жалпы шешендік өнерден өзіндік ерекшеліктері бар. Ең алдымен қазақ шешендерінің сөздері ауызекі айтылып, ауызша таралған, қағазда емес, халық жадында сақталған. 

Оқушыларды «Шешендік сөздерге» баулудың маңызы зор. Қазақ халқы шешендік өнерді аса құрметпен бағалағандықтан, ата-баба ізімен шебер сөйлеу, тілдерін дамыта түсу, олардың үлгі-өнегесін бойларына дарыту – басты мақсат.

Бұл бағдарлама әдебиет пәніне негіздей отырып, көрген-білгенді көкейге тоқып, көп үйреніп ізденудің арқасында шебер сөйлеуге жаттығады. Би-шешендердің сөздерін жаттап өсіп, жаңа ұғымдармен танысады. 

Сөйтіп, «Ұлттық шешендік сөздер» деген атпен құрастырылған бағдарлама бірыңғай шешендердің айтысын немесе билердің дауын бейнелемейді, сонымен бірге халық даналығынан туған асыл ойларды, өсиет-насихат сөздерді, өткір мысқыл, әзіл, тапқырлық сындарды, т.б. қамтиды. Мұнда шешендік нақыл, тапқырлық сөздермен қатар ақындық терме, толғаулар да аз емес. Құнттап қараған әр оқушы бағдарлама негізінде тілі көркем, ойы терең сөздердің жақсы үлгілерін таба алады. 

Бұл курс 34 сағатқа негізделген.




















Р/с

Тақырыбы

Өткізу формасы

Сағ

Күні

1

Шешендік сөздер нені үйретеді?

Жекелей, жалпылай жұмыстар жүргізу.

1

7.09.17.

2

Жазда не байқадың?

Топпен сөз жұмбақтар шешу.

1

14

3

Жақсылық пен жамандық

Жекелей, жұпттық жұмыстар жүргізу.

1

21

4

Сенің сөйлеу мүмкіндігің

Топтық, жұптық жұмыстар.

1

28

5

Не мақсатпен? Не үшін?

Жекелей үлестірмелі парақшалармен жұмыс.

1

5.10

6

Ойланбай сөйлеу

Топтық, жалпылай жұмыстар.

1

12

7

Ойланып сөйлеу

Жекелей, жұппен жұмыс

1

19

8

Шежірені білесің бе?

Жекеленген, топтық жұмыстар жүргізу.

1

26

9

Жаттап алмай, еркін әңгімеле.

Топпен жекеленген жұмыстар.

1

9.11

10

Қысқада нұсқа сөйлейміз

Жекеленген үлестірмелі парақшалармен жұмыс.

1

16

11

Мақтау және мадақтау

Жекеленген, жұптық жұмыстар.

1

23

12

Тыңдаймыз және түсінеміз

Жалпылай жекелей тапсырмалар орындау.

1

30

13

Тыңдаймыз және тереңіне бойлаймыз.

Жекеленген топтық жұмыстар.

1

7.12

14

Кітап оқимыз

Топтық жұмыстар жүргізіледі.

1

14

15

Жаңа ойды жаа жолдан жаз

Жұптық, жекеленген жұмыстар.

1

21

16

Шығарманы өңдеудің тәсілдері

Қайталау.

1

28

17

Қажетсіз сөйлемді алып таста

Жеке, жұппен , топтық жұмыс

1

11.01.18

18

Сыпайылық деген не?

Жекленген жұмыстар жүргізу.

1

18

19

Әдепті деген кім? Әдепсіз деген кім?

Жекеленген, топтық жұмыстар жүргізу

1

25

20

Сыпайы және дөрекі

Жалпылай жекелей тапсырмалар орындау.

1

1.02

21

Өзің сыпайысың ба?

Топпен жекеленген жұмыстар.

1

8

22

Сауатты жаза біл!

Топтық, жекеленген тапсырмалар беру

1

15

23

Сөздерді дұрыс айта біл!

Жалпылай, топтық тапсырмалар беру

1

22

24

Сөздерді дұрыс қолдана біл!

Жекеленген топтық жұмыстар.

1

1.03

25

Өз сөзіңмен айта бер!

Жекеленген топтық жұмыстар.

1

8

26

Кітап жайында

Қайталау.

1

15

27

Керек жерін таңдай біл!

Топтық жекеленген тапсырмалар беру

1

5.04

28

Диалог және монолог

Жалпылай топтық тапсырмалар беру.

1

12

29

Монолог

Жекеленген, топтық жұмыстар жүргізу

1

19

30

Құттықтау және тілек айту

Топтық, жекеленген жұмыстар жүргізу

1

26

31

Мәтіннің түрлері

Жекеленген жұмыстар

1

3.05

32

Салыстыру

Топтық, жекеленген жұмыстар жүргізу

1

10

33

Пайымдау

Жекеленген, жұптық жұмыстар.

1

17

34

Өзіндік пікір

Қайталау.

1

24



Сынып жетекшісі: Абдикадирова А. Т.














Бекітемін: Келісемін:

Мектеп директоры: Оқу ісінің меңгерушісі:: ______ Б.И.Бұйрашева _______ Г.И.Куккузова

«____» «_______» 2017 «____» «_______» 2017


ӘБ жетекшісі:

________Г.С.Жиенгазиева

«____» «_______» 2017



Ұлттық шешендік сөздер

Барлығы- 34 сағат, аптасына 1 сағаттан













Сынып жетекшісі: Бекбулатова Оразбике Кайыргалиевна

3 «б» сыныбы











2017-2018 оқу жылы

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!