Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты
|
1.1.9.1
сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке
дауыстылар) ажырату және дұрыс
дыбыстау
1.1.4.1
мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша
болжау
|
Оқу
мақсаты:
|
сөздегі дыбыс
түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар)
ажыратады және дұрыс дыбыстай алады. Каллиграфиялық талаптарға сай
жаза алады. мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы
бойынша болжай алады. берілген дыбыстан басталатын сөздер құрап
айтады.
|
Ұжымдық
жұмыс
Жаңа тақырыптың
түсіндірілуі
Тапсырманы ұсыну
және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету
|
Жеке
жұмыс
Тапсырманы ұсыну,
оқушылар өз бетімен орындауы
|
3минут
|
Басы
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру.
«Сөзмоншақ» әдісі арқылы
жүзеге асады.
Әліпбидегі алғашқы үш
әрпінен басталатын сөздерді кезекпен тізбектеп, бір –біріңді
қайталамай айтыңдар. Мысалы: А дыбысынан басталатын сөздер, ә
дыбысынан басталатын сөздер, б дыбысынан басталатын сөздер,
...
1 - қатар – «А дыбысынан
басталатын сөздер»;
2 – қатар – «Ә дыбысынан
басталатын сөздер»;
3 - қатар– «Б дыбысынан
басталатын сөздер»;
Оқу мақсатын жариялау
үшін «Сұрақтар тізбегі» әдісі
қолданылады.
- Бұл сөздерді қандай
ретпен айттық?
- Ендеше бүгінгі
сабағымызда әріптердің әліпбиде орналасуын үйренетін
боламыз.
- Олай болса, қазір екі
оқушы шығып, Мерей мен Әлидің диалогін оқып
берсе.
|
«Пазл» әдісі арқылы сурет
бөліктерінен құрастырады
Оқушылар сабақ тақырыбымен,
мақсатымен танысады.
|
Мадақтау
|
Пазл бөліктеріне бөлінген
ұлттық тағамдар суреттері
|
30
минут
|
Ортасы
|
(Ұ) 1 - тапсырма
«Броундық қозғалыс» әдісі арқылы жүзеге
асады.
Оқулықтың 36 - бетіндегі
1 - жаттығу.
Сыныптың әр жерінен кеспе әріптердің екеуін тауып әкеліп, тақтаға
әліпби ретімен қойып, дұрыс
оқыңдар.
Саралау тәсілі «Тапсырма
» әдісі арқылы жүзеге асады.
Кейбір
оқушыға:
- Әліпбидегі оныншы
әріптен басталатын сөздер айт.
Сергіту сәті сәйкес
қимыл жасау арқылы орындалады:
Бас бармағым -
әкем,
Балаң үйрек –
шешем,
Ортақ тірек –
ағам,
Шылдыр шүмек
апам,
Кішкентай бөбек –
мен.
Бір үйде біз
нешеуміз?
Бір үйде біз
бесеуміз.
(Ж) 2 - тапсырма Көркем
жазу арқылы жүзеге асады.
Оқулықтың 37 - бетінде
берілген 2 - жаттығу.
- Кісі аттарының қай
әріптен басталып тұрғанын тауып
айт.
- Тапқан кісі аттарын
әліпби ретімен жаз.
Саралау «Қарқын» тәсілі
арқылы жүзеге асады
Қарқыны жоғары
оқушыға:
- Әліпбиде жетінші
тұрған қай әріп? Т әрпінің алдында және соңында тұрған әріптерді
ата. Сол әріптерден басталатын сөздер ойлап
тап.
Қарқыны баяу оқушыларға уақыт
беріледі.
|
Дескриптор:
- Кеспе әріптердің екеуін тауып
әкеледі.
- Тақтаға әліпби ретімен
қояды.
-
Әліпбидегі әріптерді
дұрыс оқиды.
Дескриптор:
- Сөздерді көркем, қатесіз
жазады.
|
ҚБ: «Бас бармақ»
әдісі
ҚБ: «Отшашу»
әдісі
|
Кеспе
әріптер
|
2минут
|
Рефлексия
|
«Маған үш зат
айт» әдісі бойынша
өтеді.
-
Біз бүгін - - - - - -
оқып үйрендік;
-
Біз - - - - - - - - -
жақсы жасай алдық;
-
Топ - - - - - - - - -
өте жақсы жасай алды.
Оқу тапсырмасы 5- жаттығу
|
Бүгінгі сабақта не білгенін, үйренгенін, түсінгені туралы
бөліседі.
|
|
|