Материалдар / Ұлттық тағамдар. Әліпби
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ұлттық тағамдар. Әліпби

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Мамыр 2021
347
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мұғалімнің аты-жөні:

Жетписова Бахытгуль Идирисовна

Пән/Сынып:

Сауат ашу 1 сынып

Күні

16.04.2021ж

Тарау немесе бөлім атауы:

Тағам және сусын

Сабақтың тақырыбы:

Ұлттық тағамдар. Әліпби

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау

1.1.4.1 мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау

Оқу мақсаты:

сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажыратады және дұрыс дыбыстай алады. Каллиграфиялық талаптарға сай жаза алады. мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжай алады. берілген дыбыстан басталатын сөздер құрап айтады.

Саралап оқыту тапсырмалары

Ұжымдық жұмыс

Жаңа тақырыптың түсіндірілуі

Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

Жеке жұмыс

Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

Уақыты

Кезеңдері

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

3минут

Басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

«Сөзмоншақ» әдісі арқылы жүзеге асады.

Әліпбидегі алғашқы үш әрпінен басталатын сөздерді кезекпен тізбектеп, бір –біріңді қайталамай айтыңдар. Мысалы: А дыбысынан басталатын сөздер, ә дыбысынан басталатын сөздер, б дыбысынан басталатын сөздер, ...

1 - қатар – «А дыбысынан басталатын сөздер»;

2 – қатар – «Ә дыбысынан басталатын сөздер»;

3 - қатар– «Б дыбысынан басталатын сөздер»;

Оқу мақсатын жариялау үшін «Сұрақтар тізбегі» әдісі қолданылады.

- Бұл сөздерді қандай ретпен айттық?

- Ендеше бүгінгі сабағымызда әріптердің әліпбиде орналасуын үйренетін боламыз.

- Олай болса, қазір екі оқушы шығып, Мерей мен Әлидің диалогін оқып берсе.


«Пазл» әдісі арқылы сурет бөліктерінен құрастырады










Оқушылар сабақ тақырыбымен, мақсатымен танысады.








Мадақтау

Пазл бөліктеріне бөлінген ұлттық тағамдар суреттері


30

минут



Ортасы


(Ұ) 1 - тапсырма «Броундық қозғалыс» әдісі арқылы жүзеге асады.

Оқулықтың 36 - бетіндегі 1 - жаттығу.
Сыныптың әр жерінен кеспе әріптердің екеуін тауып әкеліп, тақтаға әліпби ретімен қойып, дұрыс оқыңдар.

Саралау тәсілі «Тапсырма » әдісі арқылы жүзеге асады.

Кейбір оқушыға:

- Әліпбидегі оныншы әріптен басталатын сөздер айт.

Сергіту сәті сәйкес қимыл жасау арқылы орындалады:

Бас бармағым - әкем,

Балаң үйрек – шешем,

Ортақ тірек – ағам,

Шылдыр шүмек апам,

Кішкентай бөбек – мен.

Бір үйде біз нешеуміз?

Бір үйде біз бесеуміз.


(Ж) 2 - тапсырма Көркем жазу арқылы жүзеге асады.

Оқулықтың 37 - бетінде берілген 2 - жаттығу.

- Кісі аттарының қай әріптен басталып тұрғанын тауып айт.

- Тапқан кісі аттарын әліпби ретімен жаз.

Саралау «Қарқын» тәсілі арқылы жүзеге асады

Қарқыны жоғары оқушыға:

- Әліпбиде жетінші тұрған қай әріп? Т әрпінің алдында және соңында тұрған әріптерді ата. Сол әріптерден басталатын сөздер ойлап тап.

Қарқыны баяу оқушыларға уақыт беріледі.

Дескриптор:

- Кеспе әріптердің екеуін тауып әкеледі.

- Тақтаға әліпби ретімен қояды.

- Әліпбидегі әріптерді дұрыс оқиды.


















Дескриптор:

- Сөздерді көркем, қатесіз жазады.


ҚБ: «Бас бармақ» әдісі



























ҚБ: «Отшашу» әдісі


Кеспе әріптер


5 минут



бекіту

Венн диаграммасы

Пайдалы тағамдар

Зиянды тағамдар



Сұрақтарға жауап береді

Мадақтау сөздер


2минут

Рефлексия

«Маған үш зат айт» әдісі бойынша өтеді.

  • Біз бүгін - - - - - - оқып үйрендік;

  • Біз - - - - - - - - - жақсы жасай алдық;

  • Топ - - - - - - - - - өте жақсы жасай алды.

Оқу тапсырмасы 5- жаттығу

Бүгінгі сабақта не білгенін, үйренгенін, түсінгені туралы бөліседі.







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!