Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
|
Сәлемдесу.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
«Комплимент» әдісі
Оқушыларды түгелдейді, оқу құралдарын
тексереді.
Өткен сабақты
пысықтау
|
Мұғаліммен амандасады, оқу құралдарын
дайындайды.
Оқушылар дөңгелене тұрып, бір-біріне комплимент айтады.
Комплимент досыңның есімінің бас әрпінен басталуы керек. Мысалы,
Серік сен сабырлысың, т.б.) Бір-біріңе қарап күлімдеңдер. Күндерің
сәтті өтсін!
«Кофе таяқшалары» әдісі (кофе таяқшаларына сөздер жазылады,
оқушылар келіп біртіндеп алып, жауап
береді)
Оруға, жүргізуді, жұлуы, сұрасудан, оқуым,
бұзуды, жазудың, күлуден, соғу, айтысуымен ,көрісуің, егісу,
жауласуды.
|
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне
тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл-күйін көтереді,
бауырмалдығын оятады
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|
Жаңа
сабақ
|
Ойқозғау.
1-тапсырма
Сынып
Тыңдалым
2-тапсырма.
Айтылым
Жеке
|
Біріңді қазақ, бірің дос
Көрмесң істің бәрі бос.
Абай
Қай кезде де шын достықтың парқы
ұлы,
Тиіс оған әркім басын июге.
Бір адамды шексіз сүю
арқылы
Болады екен бүкіл ұлтты
сүюге.
М.Шаханов
Мәтінді тыңда. Сұрақтарға мәтіннен деректер келтіре отырып,
дәлелді жауап бер.
Сұрақтарға жауап бер.
-
Ұлы ақын А.Құнанбайұлы
мен қазақ даласына жер аударылғанг өлкетанушы Евгений Петрович
Михаэлистің арасындағы достық неден өрбіді деп ойлайсыңдар? Екеуі
қалай кездескен? Суретке қарап, болжам
жаса.
-
Үзіндіге қандай ат қояр
едің?
|
Дескриптор:
-тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап
береді
-мәтіннің негізгі ойын
анықтайды;
-сұрақтарға дәлелді жауап
береді;
|
«Жарайсың!»деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
.
|
Бірге
қайталайық
3-тапсырма.
Топтық жұмыс
4-тапсырма. «Кофе таяқшалары»
әдісі
Жеке
ӘТН
Оқушылар ережені оқып, жұппен талқылайды. Сұрақтар қояды,
жауап береді.
|
Оқулықта берілген кесте бойынша публицистикалық және көркем
әдебиет стилі туралы теориялық материалды
қайталайды
Мәтінді оқы. Тыңдалым мәтінімен салыстыра
талда.
Тыңдалым
мәтіні
|
Оқылым
мәтіні
|
Тақырыбы
|
|
|
Құрылымы
|
|
|
Мақсатты
аудиториясы
|
|
|
Тілдік
ерекшелігі
|
|
|
Мәтінде аттары аталған тұлғалар туралы білетін
мәліметтеріңді ортаға салып, топта
талқылаңдар.
|
Дескриптор:
- идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет
стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы,
тілдік ерекшелігін салыстыра
талдайды;
«Қолпаштау» әдісі
Дескриптор:
-тұйық етістіктің емлесі туралы
біледі
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері,
ДК
|
Сергіту сәті
|
«Кім, нені жақсы көреді?»
жаттығуы.
|
Барлығы орындықтарға отырады.
Кім, нені жақсы көреді солар орындарынан тұрады. Мысалы: Кім
балмұздақты жақсы көреді, сол орнынан тұрсын…Кім өзін батырмын деп
есептейді?… Кім сары түсті жақсы көреді?… Кім көп тамақ жегенді
жақсы көреді?… Кім айнаға қарағанды жақсы көреді? т.б. сұрақтар
қоюға болады.
|
|
|
Сабақты бекіту
|
7-жаттығу. Жеке жұмыс
Тапсырма
«Ішіне-сыртына» ойыны
|
Тұйық етістік тұлғасындағы сөздерді тауып, емле
ерекшеліктерін түсіндір.
1.Аяққа кісен салуға болар,
Тілге кісен салынбас
(мақал)
2.Жол мұраты – жету (мақал)
3. Менің тілегім – қалайда пайдалы адам боп
шығу (Ы.Алтынсарин)
4. Көрмегенге көсеу таң
(мәтел)
5. Билік айту оңай, біліп айту қиын
(З.Сәнік)
6. Жақсылық – жақсыны сөз қылу (З.Сәнік)
7. Ағаш кессең, ұзын кес: қысқартуың оңай,
Темір кессең, қысқа кес: ұзартуың оңай
(мақал)
8. Балаларды тәрбиелеу - еңбек әрі борыш
(Ф.М.Достоевский)
Абдырау,шырмауық, әжуа,
ағызып-тамызу, бейімделу, қурай, азын-аулақ, айбаттану, бұзау,
әперу, апырым-ау, гүрілдеу.
Ішіне
Тұйық
етістік
|
Сыртына
Тұйық етістікке
жатпайтын сөздер
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дескриптор:
-тұйық етістік тұлғасындағы сөздерді табады;
емле
ерекшеліктерін түсіндір.
|
Оқулық
|
Үй тапсырмасы
|
8-тапсырма.
|
Т.Молдағаливтің сөзіне жазылған С.бәйтерековтің «Досы
туралы жыр» әнін жаттап ал.
|
|
Оқулық
|
Сабақ соңындағы рефлексия
|
«Көңіл-күйді салу»әдісі.
|
Оқушылар көңіл-күйін әр түрлі фигуралар салу арқылы
бейнелейді.
|
|
|