Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ұр, тоқпақ (ертегі)
Материал туралы қысқаша түсінік
ертегіні оқу, талдау, мазмұнын айту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
759
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Келісемін: | ||
Мерзімі: 10.10.2016. | Сыныбы:2 «Г» | Пәні:Әдебиеттік оқуПән мұғалімі:Тулендинова.Б.А. |
Тақырыбы | Ұр, тоқпақ (ертегі) | |
Мақсаты | Оқушылардың ертегіні түсініп оқып,өз сөздерімен әңгімелей білуге, ондағы кейіпкерлерге баға беруге өзіндік пікір айтуға үйренеді, ертегідегі негізгі ойды ашып, қорытынды жасайды | |
Міндеттері | Білімдік: Ертегі түрлерімен таныстыра отырып,білім алуға ынталандыру.ертегіні түсініп оқуға,талдауға үйрету. Дамытушылық: оқу дағдыларын қалыптастыра отырып, сөздік қорларын молайтып, тіл байлықтарын арттыру, ой-өрісін ,қиялын, зейінін дамыту. Тәрбиелеушілік: оқуға деген құштарлықтарын ояту, еңбексүйгіштікке,адамгершілікке тәрбиелеу; | |
Сабақтың түрі | Жаңа сабақ | |
Қолданылатын әдіс –тәсілдер | сұрақ-жауап,түсіндіру, әңгімелеу. | |
Көрнекілігі | Әдебиеттік оқулық, суреттер,жұмбақтар. | |
Сабақтың барысы: | ||
І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу. Оқушыларды түгендеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, олардың назарын сабаққа аудару.Психологиялық ахуал Екі көзің не үшін керек?Жақсыларды көру үшін.Екі құлағың не үшін керек?Ақыл кеңес тыңдау үшін.Екі қолың не үшін керек?Елге көмек беру үшін.Екі аяғың не үшін керек?Туған жерде жүру үшін!- ІІ. Өткен сабақты еске түсіріп, пысықтау: «Қасқыр мен түлкі »ертегісін мазмұндау 1. ІІІ. Жаңа сабақ:а) –Балалар ертегі көбіне қалай басталады?-Ерте,ертеЖарайсыңдар!. Олай болса , сабағымыздың тақырыбы « Ұр, тоқпақ » ертегісі.Ертегі- ауызша жеткен халық шығармаларының бірі.Ертегілер- бірнеше ғасырлардың жемісі.Өз халқымыздың тарихын, тұрмыс- салтын, әдет- ғұрпын , нанымын, дүние танушылық көзқарастарын білеміз десек, ертегілерді аттап өтуге болмайды. Ертегінің түрлеріне жеке- жеке тоқталу, түсінік беру. Оқулықпен жұмысЕртегіні нақышына келтіре оқу; ертегідегі негізгі ойды ұғындыру; оқушыларға тізбектей оқыту; төмендегі кесте бойынша әңгімелеу. Топтық жұмыс.Қаздың тұзаққа түсуіШалдың қазды іздеп шығуы. «Піс қазаным, піс» «Құс есегім құс»«Ұр,тоқпақ,ұр»Сергіту сәтіБіз қандаймыз, қандаймыз,Жаңа жауған қардаймыз.Ақпыз, сары, қарамыз,Біз бақытты баламыз! Бекіту:Егер сендер де ертегідегі шал сияқты тұзақ құрған болсаңдар. Ол тұзақтарыңа қаз түссе не істер едіңдер? Бірден тұзақтан босатып, бауыздайсыңдар ма, әлде қаздың өтінішін орындап мұраттарыңа жетесіңдер ме? ( өз ойларын дәптерге жазады). Оқушылардың жауаптарын тыңдау, талдау. Қортындылау: Шал мен кемпірдің жағдайлары қандай болған?Қазбайдың жақсы үш нәрсесін ата.Шалдың тұзағына не түседі?Ертегідегі балалардың әрекеті дұрыс деп ойлайсыңдар ма? Оқулықта берілген сурет ертегідегі қандай оқиғаға сәйкес келеді? V.Үйге тапсырма: «Ұр, тоқпақ »ертегісін мазмұндау . Бағалау. Сабаққа қатысқан оқушыларды бес, төрт,үш бағаларымен бағалау |
Келісемін: | ||
Мерзімі: 10.10.2016. | Сыныбы2 «Г» | Пәні:МатематикаПән мұғалімі:Тулендинова.Б.А. |
Тақырыбы | 8 санын ондықтан аттап қосу | |
Мақсаты | +8 түріндегі сандарды ондықтан аттап қосу тәсілдерімен оқушылар танысады, есептер шығарады. | |
Міндеттері | Білімділік: +8 түріндегі бір таңбалы сандарды «ондыққа дейін толықтыру және қалған бірліктерді қос»қос білігін қалыптастыру. Дамытушылық: салыстыру ,ойланып ,қортынды жасау білігін дамыту.Тәрбиелік: математика пәніне деген қызығушылығын арттыру,шапшаңдыққа,ұқыптылыққа тәрбиелеу. | |
Сабақтың түрі | Жаңа сабақ | |
Қолданылатын әдіс –тәсілдер | сұрақ-жауап,түсіндіру.санау,салыстыру | |
Көрнекілігі | Цифрлар,суреттер. | |
Сабақтың барысы: | ||
І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу. Оқушыларды түгендеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, олардың назарын сабаққа аудару.Психологиялық ахуалСәлем деймін достарға Сәлем деймін құстарғаСәлем деймін құрдасқа,Сәлем деймін ұстазаға.ІІ.Үй тапсырмасын сұрау: :№ 3,7 70-71 бет шығару. «Шырша өсір»ойыны 10 көлеміндегі сандар құрамын білуді дамытуға арналған ІII. Жаңа сабақ: а) Санға 5,6,7-ті қосу кестесін есіңе түсіру. 8+8=16 16-8=8(8+2)+6=16 (16-6)-2=8 8+7=15(1онд.5бірл) 8+8=16(1онд.6бірл)8+9=17(1онд 7бірл) Б)Түсіндіріп отырып ,шығар:8+8 16-8 9+8 17-8 2 6 6 2 1 7 №2.Өрнекті жаз және оның мәнін тап. (8+2)+6 (16-6)-2Сергіту сәтіБір, екі, үш,Бойға жинап күш.Күзді қуана күтеміз,Талмай еңбек етеміз.Өнімді мол тереміз,Пайдасын есептеп береміз.№5Комбайын-10Трактор-6Берілді-6Барлығы:(10+6)+6=22IV.Сабақты қортындылау. «Кел ойнайық!»Балапанға көмектес (11-3)-4=4Ү.Үйге тапсырма:№3,4 80-бет шығару.Бағалау.Сабаққа қатысқан оқушыларды бес, төрт,үш бағасымен бағалау. |
Келісемін: | ||
Мерзімі: 10.10.2016. | Сыныбы2 «Г» | Пәні:Еңбекке баулуПән мұғалімі:Тулендинова.Б.А. |
Тақырыбы | Ағаш жапырақтарынан пішін жапсырмалау | |
Мақсаты | Оқушылар табиғат байлығы, ресурс ұғымы, оның түрлері, маңызы жайлы білімдерін кеңейтеді; табиғаттағы таралған ресурстарды сызба-суреттер арқылы көрсетіп, өз бетінше жұмыс жасауға дағдыланады. | |
Міндеттері | Білімділік: табиғат байлығымен жұмыс істеудің әдіс-тәсілімен таныстыру Дамытушылық: Қолынан іс келетін өнерлі, шебер болып өсуге баулу, шығармашылық талпынысын дамыту.Тәрбиелік :Шеберлік өнеріне, ұқыптылыққа , шыдамдылыққа тәрбиелеу. | |
Сабақтың түрі | Жаңа сабақ | |
Қолданылатын әдіс –тәсілдер | сұрақ-жауап,түсіндіру, әңгімелеу | |
Көрнекілігі | Табиғи материалдар,желім,қайшы. | |
Сабақтың барысы: | ||
І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу. . Оқушыларды түгендеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, олардың назарын сабаққа аудару.ІІ.Үй тапсырмасын сұрау: Жапырақтардан балық жасау. ІІІ. Жаңа сабақ: Балалар, мына жұмбақты шешейікДыбыстан қашып,Қаққан безек.Қорқақ, жасық,Бұл не….. ?(көжек) Қоянның суреті көрсетіледі Бұдан кейін «Жануарлар нені ұнатады?» деген дидактикалық ойын ойналады.Қызықты арифметика.Қоян көжегі мен бақшаға барып, қырыққабат, сәбіз жинады?1. Қоян неше қырыққабат жинады? Сана.2. Көжек неше сәбіз жинады? Сана.Жапырақтардан түрлі пішінер жасау .Ағаш және өсімдік жапырақтарынан әртүрлі пішіндер жапсырмалауға болады . Ағаш жапырағынан қоянның пішінін жапсырмалау . 1. Екі жапырақты жартылай қиып ал . Оның астыңғы бетіне қылқаламның көмегімен желім жағып , қоянның құлағын қағаздың жоғарғы жағына жапсыр. 2.Үлкендеу жапырақтың ұшын қиып , оны қоянның құлағының төменгі жағына желімде .Бұл қоянның денесі болады . 3.Қоянның аяқтарын жасау үшін шағындау екі жапырақ таңдап ал. Қоянның аяқтарын суреттегідей желімде . 4. Қоянның басын жасау үшін орташа жапырақты таңда . Оны құлағымен дененің қиылысқан тұсына жапсыр . Қоянның көзі мен мұрнын фломестермен сал. Сергіту сәті Ерінбе, қояным,Ертеңмен оянғың.Секеңде сен енді,Шынықтыр денеңді.ІV. Қорытындылау– Балалар, біз бүгін не үйрендік?–Табиғат материалдарын жылдың қай мезгілінде жинау керек?-Жапырақтан не жасауға болады? Үйге тапсырма: Жапырақтардан қоян жасауды аяқтау. Бағалау.Балалар өз жолдастарының еңбегіне баға береді. Әдемі жасалған жұмыстардан көрме ұйымдастыру |
Келісемін: | ||
Мерзімі: 10.10.2016. | Сыныбы2 «Г» | Пәні:Қазақ тіліПән мұғалімі:Тулендинова.Б.А. |
Тақырыбы | Дауыссыз б мен п | |
Мақсаты | Оқушылар сөз соңында б дыбысы айтылғанымен п жазылатынын, п дыбысынан соң дауысты дыбыс келсе, ол ұяң б – ға айналатынын үйренеді,тапсырмалардағы б мен п әріптерін тиістісін қойып,көшіріп жазады. | |
Міндеттері | Білімдік: Оқушылардың дауыссыз дыбыстардың түрлері туралы мағлұматтарын кеңейту,оқу,жазу дағдыларын қалыптастыру. Дамытушылық:Оқушының сауаттылық деңгейін арттыра отырып, тіл байлығын дамыту, есте сақтау қабілетін нығайту. Тәрбиелеушілік:Жақсы оқуға деген құштарлықтарын арттыра отырып, білімді сүюге тәрбиелеу. | |
Сабақтың түрі | Жаңа сабақ | |
Қолданылатын әдіс –тәсілдер | сұрақ-жауап,түсіндіру, әңгімелеу. | |
Көрнекілігі | Қазақ тілі оқулығы,ереже,ребус. | |
Сабақтың барысы: | ||
І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу. Оқушыларды түгендеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, олардың назарын сабаққа аудару.Психологиялық ахуал «5» болсын алар бағамыз, Білімнен бақыт табамыз. Өнер, білім көп тоқып, Өсе берсін санамыз.ІІ.Үй тапсырмасын сұрау. 1.а/ Жаттығуды оқыту. ә/ Сөздерге ауызша дыбыстық талдау жасату. б/ Өткенді қорыту ІІІ. Жаңа сабақ:а) Топпен жұмыс. Ауызша тест: «Иә, жоқ»
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |