І. Ұйымдастыру
кезеңі: Оқушылармен амандасу.
Оқушыларды түгендеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру,
олардың назарын сабаққа
аудару.
Психологиялық
ахуал «5» болсын алар бағамыз,
Білімнен бақыт табамыз. Өнер, білім көп тоқып, Өсе берсін
санамыз.
ІІ.Үй тапсырмасын
сұрау.
1.а/ Жаттығуды оқыту. ә/
Сөздерге ауызша дыбыстық талдау жасату. б/ Өткенді
қорыту ІІІ. Жаңа
сабақ:а)
Топпен жұмыс. Ауызша тест: «Иә,
жоқ»
-
1.Дауысты дыбыс 15. /иә/ 2.
Дауыссыз дыбыс 10. /жоқ/ 3. Б дыбысы дауысты. /жоқ/ 4. Дауыссыз
дыбыс 2 - ге бөлінеді. /жоқ/ 5. Дауысты дыбыс созылып айтылады.
/иә/ 6. Б дыбысы қатаң. /жоқ/ 7. Б дыбысы дауыссыз, ұяң. /иә/ 8. П
дыбысы ұяң. /жоқ/ 9. П дыбысы дауыссыз, қатаң. /иә/ 10. Б, П
дыбыстары дауыссыз. /иә/ Бүгінгі сабағымыз дауыссыз б мен п - ның
айтылуы мен дұрыс жазылуы. 1. Дәптермен жұмыс. Көркем жазу: Бб Пп
2. Оқулықпен жұмыс. 87 –жаттығу. Т. Молдағалиев. «Күзгі дала»
Өлеңді мәнерлеп оқиды, п әрпіне аяқталған сөздерді көшіріп жазып,
астын сызады. Б мен п дауыссыздардың
қай тобына жататынын анықтайды.
Демалып, үлестіріп, алып,
сыйлап, шелектеп.
♦ Ереже. Сөз соңында б естілгенімен, п әрпі жазылады: кітап, мектеп,
доп. - Күзгі еңбек түрлерін ата. - Күз мезгілінің өзге мезгілдерден
айырмашылығын айт. /Күн суыта бастайды, жапырақтар сарғаяды, жаңбыр
жиі жауады, егін піседі, мал семіреді/. - Күз туралы басқа қандай
өлеңдер оқыдық? /Күз. Ұнатам күзді
мен.
88 – жаттығу.Көп нүктенің
орнына п, б әріптерінің тиістісін қойып сөздерді көшіріп
жазады.
Әде..., тала..., жі..., шө...,
қора....
Ой қорыту: Сөз соңында б естілгенімен, п әрпі
жазылады.
3. Сергіту сәті. 4. Тақтамен
жұмыс.
89 – жаттығу. Ребусты шешіп, шешуіндегі сөзге
байланысты сөйлем құрастырып жазады. Шешуі: Талапты.
90 – жаттығу.Төмендегі
суреттерден штаб, клуб сөздерін қалай оқуға болатындығын
түсіндіреді. Ой қорыту: Штаб, клуб сөздерінің сөздерінің соңында б
әрпі жазылады.
V. Сабақты
бекіту:Үлестірмемен жұмыс.
1. Мына сөздерге б, п әріптерінің тиістісін
жаз.
Мекте..., до... ым, кіта...,
шта..., тала..., клу.... 2. Көп нүктенің орнына п, б әріптерінің
тиістісін қойып жаз. Тағамды асық...ай жайла... іш. Ұртыңды
толтыры... алы... сөйлеме.
VІ.Қортындылау:Дауыссыз дыбыстар нешеге
бөлінеді?Қандай болып?Үнді
дауыссыздарды ата.Ұяң дауыссыздарды ата.Қатаң дауыссыздарды
ата.Дауыссыз дыбыстар қалай айтылады?Дауыссыз б мен п әріптері
қалай жазылады? V.Үйге тапсырма: 91 - жаттығу. «Мектепте» тақырыбына әңгіме
құра. Бағалау.
Сабаққа қатысқан оқушыларды
бес, төрт,үш бағаларымен
бағалау
|