Материалдар / "Ұр торпақ" сабақ жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Ұр торпақ" сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
әріптестеріме көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қазан 2020
650
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп:Абай атындағы 138орта мектеп

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:2. Оқылым

Бөлімше: 2.2. Шығарманың мазмұны бойынша сұрақтар қою және жауап беру

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Байболова Б.С

Сынып:2-сынып

Қатысқандарсаны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Ерте, ерте, ертеде. «Ұр тоқпақ»


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

2.2.2.1. мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу.


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушы:ертегілердің түрлерін біледі, оқыған ертегінің қай топқа жататынын анықтайды.



Оқушының көпшілігі:оқыған ертегі бойынша сұрақтар қояды, шығармадан жауабын табады.



Оқушылардың кейбірі: ертегі желісі бойынша жоспар құрады, және кейіпкердің іс-әрекетіне баға береді.


Ойлау деңгейлері

Білу, түсіну,қолдану.


Бағалау критерийлері

  • Ертегі бойынша сұрақтар қояды және шығармадан жауабын таба алады.

  • Ертегінің жанрлық ерекшелігін анықтайды

  • Ертегі бойынша жоспар құрады.



Тілдік мақсат

(тілдік емес пәнге)

Тыңдалым, оқылым, жазылым.


Пәндік лексика және терминдер

Ертегі-сказка-fairy tale


Құндылықтарды дарыту

Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау.





Пәнаралық байланыстар

Қазақ тілі


АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта


Бастапқы білім

Аңқау арыстан

2.2.4.1 мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлең жанрлық ерекшеліктерін анықтай алады.

2.3.2.1 мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер ( жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қалыптастырып, шумақтар) санамақтар құрастыра алады.


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Дереккөздер/Ресурстар





Сабақтың басы

1мин






5 мин









2 мин









Психологиялық ахуал қалыптастыру

Армысың ба, аяулы жер!

Армысың ба, көк аспан!

Армысың ба, алтын күн!

Армысың ба, достарым!



Сындарлы оқыту теориясы негізінде өткен сабақпен жаңа сабақты ұштастыру мақсатында үй тапсырмасын«Ортадағы қаламсап» әдісі арқылы пысықтау.

«Аңқау арыстан» ертегісінің мазмұнын сұрау.

Қ.Б. Бас бармақ


«Үйшігін тап» ойыны («Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы жүзеге асыру.)

Көңілді әуен толқынында көңілді әуен ойнап тұрады. Интербелсенді тақтадан кейіпкерлерінің суреттері көрсетіледі. Балалар ертегі кейіпкерлерін өз үйшігіне кіргізеді.

1. «Бауырсақ»

2. «Мақта қыз»

3. «Қызыл телпек»

4. «Жолбарыс пен түлкі».


Бүгінгі сабақта біз «Ұр тоқпақ» ертегісімен танысамыз және тапсырмаларды орындай отырып, осы ертегінің қай түріне жататынын анықтаймыз.














Интербелсенді тақта


Сабақтың ортасы

8мин















Бағалау критерийі

Ертегі бойынша сұрақтар қояды және шығармадан жауабын таба алады.





5 минут






















Бағалау критерийі


Ертегінің жанрлық ерекшелігін анықтайды




3 минут







5 мин

















Бағалау критерийі

  • Ертегі желісі бойынша жоспар құрады, және кейіпкердің іс-әрекетіне баға береді.





5 мин






Бағалау критерийі

  • Ертегі желісі бойынша өз ойларын аяқтап жазады.




1 тапсырма. (Бүкіл сынып)

Тыңдалым дағдысын қалыптастыру.


« Ұр тоқпақ» ертегісі (аудио жазба арқылы тыңдау)

«Интервью» әдісі арқылы оқушылар тыңдаған ертегі бойынша бір-біріне сұрақтар қоюды.

-Неліктен Қазыбайдан әкелінген қазанда еш нарсе піспей қалды?

-Шал қандай көңіл-күйде қалды деп ойлайсың?

-Сен шалды қалай жұбатар едің?

-Оған қалай көмектесер едің?



Дескриптор

  1. Нақты сұрақтар қояды және жауап береді.

  2. Өз пікірлерін еркін, нақты жеткізеді.

Қ.Б. (Отшашу)



Тапсырма №2

(Бүкіл сыныппен жұмыс)


«Сұрақтар тізбегі» ойыны арқылы оқушыларға ашық-жабық сұрақтар қоюмын.

Ертегі дегеніміз не?

Қандай ертегілерді білесіңдер?

Ертегілер неше топқа бөлінеді?

Не себепті олар олай топтасады?

«Ұр тоқпақ» ертегісі ертегінің қандай түріне жатады?

Ертегі

Shape3 Shape2 Shape1



Жан-жануарлар Тұрмыс-салт

туралы

Қиял-ғажайып



Дескриптор

1.Сұрақтарға жауап береді.

2.Ертегінің жанрлық ерекшілігін атайды.

Қ.Б. Бағдаршам



Ширату жаттығу

Қуыр, қуыр, қуырмаш





Тапсырма №3 (Топтық жұмыс)

Оқылым дағдысын қалыптастыру



(түрлі түсті фишка таңдау арқылы сынып бес топқа бөлінеді)

1 топ «Піс қазаным,піс».

2 топ «Құс есегім, құс»

3 топ «Ұр тоқпағым,ұр»

4 топ «Қаздың тұзаққа түсуі»

5 топ «Шалдың қазды іздеп шығуы»


«Джигсо»әдісі бойынша әр топқа «Ұр тоқпақ» ертегісін бөлікке бөліп беріледі.

Мақсаты: ертегіні әр топ өз бөліктері бойынша мазмұндау.



Дескриптор

  1. Әр топ ертегі бөліктерін мұқият оқиды

  2. Ертегі желісін өз сөздерімен әңгімелейді.

ҚБ « Алғырсың»






Тапсырма № 4

Жазылым.

Дәптермен жұмыс.( 18-19 бет 1,2 тапсырма)



Дескриптор

.

  1. Сызбаны жалғастыра отырып,ертегідегі оқиғаны аяқтап жазады.

ҚБ «Жарайсың»







770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!