Материалдар / Ұрықтану. Гүлді өсімдіктердің ұрықтану ерекшеліктері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ұрықтану. Гүлді өсімдіктердің ұрықтану ерекшеліктері

Материал туралы қысқаша түсінік
Гүл өсімдіктің көбеюге қатысатын мүшесі. Гүлдің құрылысы аталық және аналықтан тұрады. Аналық және аталық жыныс жасушаларының қосылуы ұрықтану деп аталады. Өсімдікке қосарлы ұрықтану тән.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2018
1501
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 31.01.18 Бекітілді:Пәні:БиологияСабақ №36
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөніМектебіСыныбыКабинет
Ақмәмбетова Л.Ж.№19 орта мектебі КММ10 «ә»№216 биология кабинеті
Сабақ тақырыбыҰрықтану. Гүлді өсімдіктердегі ұрықтанудың ерекшеліктері.
Сабақтың мақсатыГүлді өсімдіктердегі ұрықтанудың ерекшеліктерін ұғындыру.

Міндеттері:
  • Гүлді өсімдіктердің қосарланып ұрықтануымен танысы отырып, аналық жыныс жасушаларының дамуы туралы оқушылардың білімдерін тереңдете түсу
  • Гүлді өсімдіктердегі ұрықтанудың ерекшеліктері туралы ой - өрісін дамыту
  • Қоршаған ортаны аялап, қорғауға тәрбиелеу.
  • Оқыту нәтижелері
  • Гүлді өсімдіктердің ұрықтануы туралы білімдерін толықтырады.
  • Оқушылар гүлдің құрылысын анықтайды
  • Аналық және аталық жыныс жасушаларының дамуы туралы біледі
  • Топпен жұмыс жасауға дағдыланады.
  • Өз ойларын жеткізе білуді, қарым-қатынас жасауды үйренеді.
  • Алған білімін тәжірибеде қолдана алады.
  • Сабақ түріДәстүрлі емес сабақ
    Сабақтың типіБілік пен дағдыны қалыптастыру
    Сабақта қолданатын әдіс-тәсілдер:Биологиялық диктант; «5-5-1» әдісі, тест, баяндау, сұрақ-жауап
    Көрнекі құрал- жабдықтар:АКТ, плакаттар, қағазға шығарылған QR- кодтар, кеспе қағаздар, слайд
    Сабақтың барысы:
    Сабақ кезеңдері

    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Ұйымдастыру кезеңі(3 минут)1. Гүл таңдау арқылы 3 топқа бөлінеді1 топ – «Бәйшешек» (ақ түсті гүл)2 топ – «Раушангүл» (қызыл түсті гүл)3 топ – «Қызғалдақ» (сары түсті гүл)Әр топ басшыларына бағалау парағы таратылады. 2. Оқушыларды түгелдеп, назарын сабаққа аудару.Оқушылар гүлдерді таңдау арқылы 3 топқа бөлінеді.











    Үй тапсырмасын сұрау кезеңі (7 минут)Мұғалім әр қағаздағы QR- кодқа жасырылған сұрақтарды қою арқылы үй тапсырмасын сұрайды.«Жасырылған құпия сұрақтар»
  • Жынысты көбею дегеніміз?
  • Жыныссыз көбеюден жынысты көбеюдің айырмашылығы?
  • Партеногенез және оның ерекшелігі
  • Жыныс жасушалары мейоздық жолмен бөлінеді, ол неше кезеңнен тұрады?
  • Жыныс  жасушаларының жыныс бездеріндегі даму процесі:
  • Аталық жыныс жасушаларының даму процесі:
  • Сперматогенез неше кезеңнен тұрады?
  • Аналық жыныс жасушаларының  даму процесі:
  • Сүтқоректілердің бір ғана жұмыртқасының ұрықтануы?
  • Оқушылар ұялы телефон көмегімен QR- кодта жасырылған сұрақтарды оқи отырып, сұрақтарға жауап береді
    Жаңа сабақты түсіндіру кезеңі(7 минут)

































    Тақырыпты дамыту кезеңі(8 минут)
    Тақырыбы: Ұрықтану. Гүлді өсімдіктердегі ұрықтанудың ерекшеліктері.Гүлді өсімдіктің және оның аталығы мен аналығының құрылысын қарастырады 1. Гүл дегеніміз не?2. Гүлдің негізгі бөлімдері 3. Гүлге аталық пен аналық не үшін керек?

    Ұрықтану, гүлді өсімдіктердің қосарланып ұрықтануы,аталық аналық жыныс жасушаларының дамуы туралы айтылады.

    1.Тозаңдану мен ұрықтану үдерісін қалай түсінесіңдер?

    1 - тапсырма.Жадыны дамытуға арналған ойын (топтық жұмыс)1- топ. Суреттен гүлдің аталық пен аналық бөліктерін жазып көрсетеді.2- топ. Суреттен гүлдің ұрықтануына қатысатын мүшелерді жазып көрсетеді.3- топ Берілген терминдердің ішінен гүлдің «аналық» және «аталық» бөліктерін белгілейді.2- тапсырмаhttps://kahoot.com/ сайты арқылы тест тапсырмасы беріледі (топтық жұмыс).




    Гүлдің құрылысын еске түсіреді















    Сұрақтарға жауап береді









    Оқушылар слайдты тыңдай отырып, керекті анықтама, терминдерді дәптерлеріне түртіп алады





























    Әр топ өзіне берілген тапсырмаларды орындайды.

















    Ұялы телефонды пайдалану арқылы тест тапсырмасын орындайды
    Сергіту сәті(2 минут)«Кім көп біледі» ойыныОқушылар «гүл» тіркесі бар қыздардың аттарын атап жарысады. 1-топ «Гүл» тіркесі есімнің басында кездесетін,2 – топ «Гүл» тіркесі есімнің соңында кездесетін,3-топ «Гүл» аттарымен аталатын қыз есімдерін айтады.Әр топ гүлге байланысты қыз есімдерін айтады.
    Сабақты бекіту кезеңі(3минут)2- тапсырма Биологиялық диктант (жеке жұмыс)1. Аталық және аналық жыныс жасушасының қосылуы..... д. а. (Ұрықтану)2. Гүлді өсімдіктердегі қосарлы ұрықтануды алғаш ашқан..... (С.Г.Навашин) 3. Аталық гаметалар тозаңқаптың........ дамып жетіледі. (тозаң түтікшелерінде)4. Тозаңқаптаң екі гаплоидты жасуша: ............. және .......... жасушалар болады. (вегетативті және генеративті)5. Триплоидты хромосома жиынтығы бар жасушадан эндосперм қабатының түзілуін.... д. а. (Қосарлы ұрықтану)6. Аналық жыныс жасушалары ...... дамиды. Оның ішінде ........ ....... орналасқан. (түйінде, тұқым бүршігі) Әр оқушы жеке- жеке орындап, жұмыстарын жұптарымен алмасып тексереді

































    Сабақты қорытындылау ( 3 минут)1. Гүлді өсімдіктердегі ұрықтанудың ерекшелігі?Бүгінгі сабақ бойынша қорытынды ойларын айтады.
    Рефлексия кезеңі(3 минут)«5-5-1» әдісі1) Бүгінгі өткен тақырып бойынша 5 сөйлем құрастырады2) Құрастырған 5 сөйлемді 5 сөзге қысқартады3) 5 сөзді 1 сөзге қысқартадыБерілген парақшаларға орындайды. Ой бөліседі.
    Бағалау кезеңі(2 минут)Бақылайды, бағалайдыТоп басшысы оқушылардың жеке және топтық жұмысын белгілейді.
    Үй тапсырмасы(2 минут)§36.Ұрықтану. Гүлді өсімдіктердегі ұрықтанудың ерекшеліктері (195-198 б.)Оқушылар тапсырманы күнделіктеріне жазып алады.






    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!