|
САБАҚ: Үстеу туралы түсінік |
Мектеп: Т.Момбеков атындағы жалпы орта мектеп |
|||||
|
Күні: 06.02.2018 ж |
Мұғалімнің есімі: Г.Ж.Қалиева |
|||||
|
СЫНЫП: 6 «А» |
Қатысқандар саны: 12 |
Қатыспағандар: 0 |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
5.Т/А3.Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау. 5.Т/А2.Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру. |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||
|
||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||
|
||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||
|
||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||
|
Тілдік құзіреттілік |
«Тізбектелген ереже», «Кезбе тілші», «Джиксо» әдістері арқылы диалог, монологтер |
|||||
|
Ресурстар |
Интерактивті тақта, микрафон, А4 парағы |
|||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ - жауап, тыңдалым, жазылым |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Әдебиетпен |
|||||
|
Алдыңғы тақырып |
Етістік |
|||||
|
Жоспарланған Уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||
|
Басталуы 2 минут |
Оқушылармен сәлемдесу, оқу құралдарын түгендеу. Топқа бөлу барысында қызыл, жасыл жұлдызшалар арқылы оқушыларды екі топқа бөліп отырғызамын. Топқа бөлінген оқушылар өздерінің тобына ат қояды және көшбасшы сайлайды. |
Жасыл, қызыл түсті жұлдызшалар |
||||
|
Ортасы 28 минут 5 мин |
ІІ. Үй тапсырмасын тексеруде
Бір оқушы етістікке байланысты бір тұжырым айтады. Екінші оқушы оның айтқанын қайталап, өзінің тұжырымын айтады. Үшінші оқушы алдыңғы екі оқушының айтқанын қайталап, өзінің тұжырымын айтады. Сөйтіп жалғаса береді. Кезегінде айта алмаған оқушы шығып кетеді.Шығып кеткен оқушы тақырып туралы түсінбеген дегенді білдіреді. (Бұл әдіс бойынша етістік тақырыбын қай оқушы қаншалықты меңгергенін білуге болады. Жақсы білген оқушы өз тұжырымын тез айтады. Ал тақырыпты меңгермеген оқушы ойланып қалады. ) Мысалы: 1 оқушы: Етістік іс әрекеттің қимылын білдіреді. 2 оқушы: Етістік іс әрекеттің қимылын білдіреді және тұлғасына қарай негізгі және туынды болып екіге бөлінеді. (Осылай бірінің сөзін бірі тізбектеп айтады.) |
|
||||
|
10 мин
6 мин
|
ІІІ. Жаңа сабақ:
І топ. Үстеу туралы түсінік ІІ топ. Үстеудің түрлері Екі топ бір – біріне елші жіберіп, өздері оқыған тақырып бойынша түсіндіреді.
Екі топ ортадан тілші сайлайды. Тілшінің мақсаты жаңа тақырып туралы сұрақ қояды. Яғни оқушылардың жаңа тақырып бойынша алған білімдерін тексереді. Мысалы:
Оқулықтан жаттығу жұмыстарын жүргізеді.
Түске
алданғандар. |
А4 парағы микрафон
Интерактивті тақта |
||||
|
Аяқталуы 5 минут 3 мин 2 мин |
Берілген үстеулерді сәйкестендіру: емін-еркін сөйледі ақырын отырды асыға күлді бірте-бірте жүрді әрең келді балаша үйренді таң сәріде сөйледі Оқушыларға бір-бір парақ таратып беремін сабаққа кері жазады. (Мұғалімге тапсырады.) Не үйрендім? Сұрағым. Пікірім.
|
Семантикалық карта |
||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||
|
|
|
|
||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
Бүгінгі сабақта оқушылар үстеу туралы түсінікпен танысты. Бір – біріне түсіндіргені және білімдерін «Кезбе тілші» әдісі арқылы бір – бірінің білімдерін тексеруі. Мен сабақты берілген уақыт ішінде үлгердім. |
||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: «Джигсо» әдісі, 2: Аудиожазба арқылы тыңдалған мәтін Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Оқушылардың сабақты бір – біріне түсіндіргені 2: Сұрақ қою әдісі Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Өзіме жылдамдықты күшейту керек |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Үстеу туралы түсінік 6 сынып
Үстеу туралы түсінік 6 сынып
|
САБАҚ: Үстеу туралы түсінік |
Мектеп: Т.Момбеков атындағы жалпы орта мектеп |
|||||
|
Күні: 06.02.2018 ж |
Мұғалімнің есімі: Г.Ж.Қалиева |
|||||
|
СЫНЫП: 6 «А» |
Қатысқандар саны: 12 |
Қатыспағандар: 0 |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
5.Т/А3.Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау. 5.Т/А2.Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру. |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||
|
||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||
|
||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||
|
||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||
|
Тілдік құзіреттілік |
«Тізбектелген ереже», «Кезбе тілші», «Джиксо» әдістері арқылы диалог, монологтер |
|||||
|
Ресурстар |
Интерактивті тақта, микрафон, А4 парағы |
|||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ - жауап, тыңдалым, жазылым |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Әдебиетпен |
|||||
|
Алдыңғы тақырып |
Етістік |
|||||
|
Жоспарланған Уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||
|
Басталуы 2 минут |
Оқушылармен сәлемдесу, оқу құралдарын түгендеу. Топқа бөлу барысында қызыл, жасыл жұлдызшалар арқылы оқушыларды екі топқа бөліп отырғызамын. Топқа бөлінген оқушылар өздерінің тобына ат қояды және көшбасшы сайлайды. |
Жасыл, қызыл түсті жұлдызшалар |
||||
|
Ортасы 28 минут 5 мин |
ІІ. Үй тапсырмасын тексеруде
Бір оқушы етістікке байланысты бір тұжырым айтады. Екінші оқушы оның айтқанын қайталап, өзінің тұжырымын айтады. Үшінші оқушы алдыңғы екі оқушының айтқанын қайталап, өзінің тұжырымын айтады. Сөйтіп жалғаса береді. Кезегінде айта алмаған оқушы шығып кетеді.Шығып кеткен оқушы тақырып туралы түсінбеген дегенді білдіреді. (Бұл әдіс бойынша етістік тақырыбын қай оқушы қаншалықты меңгергенін білуге болады. Жақсы білген оқушы өз тұжырымын тез айтады. Ал тақырыпты меңгермеген оқушы ойланып қалады. ) Мысалы: 1 оқушы: Етістік іс әрекеттің қимылын білдіреді. 2 оқушы: Етістік іс әрекеттің қимылын білдіреді және тұлғасына қарай негізгі және туынды болып екіге бөлінеді. (Осылай бірінің сөзін бірі тізбектеп айтады.) |
|
||||
|
10 мин
6 мин
|
ІІІ. Жаңа сабақ:
І топ. Үстеу туралы түсінік ІІ топ. Үстеудің түрлері Екі топ бір – біріне елші жіберіп, өздері оқыған тақырып бойынша түсіндіреді.
Екі топ ортадан тілші сайлайды. Тілшінің мақсаты жаңа тақырып туралы сұрақ қояды. Яғни оқушылардың жаңа тақырып бойынша алған білімдерін тексереді. Мысалы:
Оқулықтан жаттығу жұмыстарын жүргізеді.
Түске
алданғандар. |
А4 парағы микрафон
Интерактивті тақта |
||||
|
Аяқталуы 5 минут 3 мин 2 мин |
Берілген үстеулерді сәйкестендіру: емін-еркін сөйледі ақырын отырды асыға күлді бірте-бірте жүрді әрең келді балаша үйренді таң сәріде сөйледі Оқушыларға бір-бір парақ таратып беремін сабаққа кері жазады. (Мұғалімге тапсырады.) Не үйрендім? Сұрағым. Пікірім.
|
Семантикалық карта |
||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||
|
|
|
|
||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
Бүгінгі сабақта оқушылар үстеу туралы түсінікпен танысты. Бір – біріне түсіндіргені және білімдерін «Кезбе тілші» әдісі арқылы бір – бірінің білімдерін тексеруі. Мен сабақты берілген уақыт ішінде үлгердім. |
||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: «Джигсо» әдісі, 2: Аудиожазба арқылы тыңдалған мәтін Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Оқушылардың сабақты бір – біріне түсіндіргені 2: Сұрақ қою әдісі Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Өзіме жылдамдықты күшейту керек |
||||||
шағым қалдыра аласыз













